NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SQ_5

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
24 سبتمبر 2022
المشاركات
27
مستوى التفاعل
109
نقاط
22
الجنس
ذكر
الدولة
العراق
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Tomy el zabeer, الوزير الحنين, البرنس احمد و 58 آخرين
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo, El safel 1, el-korsan و شخص آخر
o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure: :love: :love:
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo, El safel 1, el-korsan و شخص آخر
رائع
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo, El safel 1, el-korsan و 3 آخرين
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
هي فين السادية ف القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: El safel 1 و ابن جمال
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
عاش بجد كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Almalim kimoo، El safel 1 و ابن جمال
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكت
 
  • عجبني
التفاعلات: El safel 1 و ابن جمال
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
🔥🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: El safel 1، ابن جمال و SQ_5
كمل وطول الجزء شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: dragon dark، ابن جمال و SQ_5
عاش يا نجم كمل بس طول الجزء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: dragon dark، ابن جمال و SQ_5
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
,
 
كمل متعنا
 
ي بداية الموضوع حابب اقول ان القصة دي مش حقيقية وكله من وحي الخيال + الاسامي كمان هتتغير

ابطال القصة
انا مصطفى 18 سنة شخص رياضي مهتم بجسمي وصحتي وكدا
وخالتي (مشيرة) حاجة كدا بطاية في نفسها هي اصغر خالاتي عندها 35 سنة تقريباً بس جسمها كرباج طيزها كبيرة وملفوفة وبزازها كبار حاجة كدا ملبن و عندها كرش خفيف وصغير وفخادها ملفوفين لفة هدايا حرفيا حاجة تشوفها تبقى عايز تنيكها وش
نخش بقى في احداث القصة


الجزء الاول

خالتي مشيرة كانت دايما بتحب تهزر معايا بحكم ان انا دايما فاضي ودماغي قريبة من دماغها هي بحكم شغل جوزها دايما بيسافر وكدا ف مبهتمش بيها كتير ودايما قاعدة لوحدها ف في مرة اهلي سافرو وانا مرديتش اروح معاهم علشان كنت متخانق مع ابويا ف قررت اروح ابات عند خالتي فترة بما انها لوحدها وانا لوحدي وفعلا حضرت هدومي ولميت الدنيا وكلمتها وهي قالتلي بيتك تعالى براحتك وقت ما تحب وكمان جوزها مكانش ممانع بالعكس ده وصاني عليها وقالي هي بتحبك خالي بالك منها لحد ما ارجع وسالته انت قاعد اد ايه برة قالي اسبوعين وهينزل يومين اجازة وبعد كدا يرجع الشغل تاني وانه عنده ضغط شغل وكدا وانا قولتله تمام وروحت راكب مكروباص وروحت لخالتي اول ما خبطت على الباب فتحتلي صاروخ حرفيا لابسة قميص نوم اسود مش واصل للركبة اصلا ومفتوح فشخ من عند صدرها انا تنحت فيها وفي الجمال اللي انا شايفه وبعد دقيقة واقف باصص على بزازها راحت قالتلي سرحان في ايه قولتلها مينفعش تطلعي بالمنظر ده تفتحي الباب افردي مش انا اللي على الباب قالتلي بضحكة خبيثة كدا متخافش انا باصة من العين السحرية وشوفتك وراحت بصتلي بصة تهيج وقالتلي انت بتغير عليا ولا ايه روحت قايلها طبعاً مش خالتي وملكيش غيري راحت ضحكة ضحكة بشرمطة كدا وقفلنا الموضوع ودخلت قالتلي خش غير هدومك في الاوضة اللي هناك دي و شاورت على اوضة النوم وانا هحضرلك حاجة تاكلها و دخلت قلعت التيشرت و البنطلون وانا بغير حسيتها بتبص من طرف الباب الموارب كدا عملت عبيط وكملت لبس و خرجت شوية كنت الساعة بقت 12 بلليل و هي جابت الاكل حطته في الصالة قدام الشاشة وفي الصالة مفيش غير كنبة قدام الشاشة قعدنا عليها وفتحنا فيلم رعب وهي بتخاف من الدم والحاجات دي وكل شوية الاقيها عمالة تلزق فيا شوية وراحت قايمة لمت الاكل وجابت عصير انا شربت العصير و مبقتش حاسس بدماغي وكنت عمال اعرق وهي لازقة دراعها في دراعي وفخدها في فخدي وانا بدات اهيج و هي عاملة نفسها خايفة من الفيلم وتلزق فيا اكتر وحرفيا ايدي بقت لازقة في بزازها بدات احسس على بزازها واعمل مش قاصد ولقيت صوت نفسها بداء يعلى و جه مشهد تقطيع جثة في الفيلم لقتها راحت ناطة على حجري وخبت راسها في صدري وانا ايدي بقت بتحسس على طيزها وهيجاني مخليني مش عارف افكر ولا اوقف لحد ما قالتلي انا تعبانة ممكن تدخلني الاوضة علشان مش قادرة اقف على رجلي وشيلتها ودخلت بيها اوضة النوم و حطتها على السرير والمنظر قدامي كان فاجر (تخيل يبقى قدامك اللحمة دي والقميص مش واصل للركبة و بزازها باينة وخايف تلمسها) وجيت ماشي قالتلي رايح فين قولتلها هسيبك ترتاحي وهنام في الاوضة التانية قالتلي لا انا خايفة تعالى نام معايا انا هنا قررت استغل الموقف قولتلها اصل انا مبعرفش انام غير ب البوكسر بس علشان ابقى واخد راحتي وكدا هضايقك قالتلي تضايق خالتك اللي بتحبك بردو وهنا فهمت ان الليلة ليلتي ولازم استغلها و فعلا روحت جاي واقف في الحتة اللي هي باصة فيها وقلعت هدومي وسيبت البوكسر شوية ولقتها بتقولي الدنيا حر مش كدا قولتلها اه بصراحة قالتلي طب انا هعمل زيك بردو ولقتها قلعت القميص من غير انذار وكانت نايمة جنبي بالاندر بس ومش لابسة حاجة تاني انا شوفت كدا اتجننت وف نفس الوقت من ساعة العصير وانا مش على بعضي روحت قايم قولتلها ثواني وجاي قالتلي رايح فين قولتلها هخش الحمام قالت استنى هدخل معاك قولتلها انتي هتهزري ولا ايه وكنت بضحك لكن لقتها بتتكلم جد وقالتلي انا خايفة سيب حتة الباب مفتوح وابقى باصالك من برة قولتلها تمام ماشي وانا كنت ناوي ادخل اضرب عشرة بس بسببها معرفتش ودخلت ورجعت خرجت من غير ما اعمل حاجة ودخلت نمت جنبها و 5 دقايق و بدات احسس على طيزها وهي كانت لابسة اندر فتلة ولقتها مش بتتكلم روحت مطلع زبي من البوكسر وبدات احسس بيه على طيزها وهي متكلمتش وبدات امسك بزازها لقيت نفسها ابتدى يعلى وحسيت انها صاحية وبتستعبط شوية ولقيتها مدت ايديها مسكت زبي و بتقولي اخيرا فهمت انا قولتلها طب ما كنتي قولتي من الاول روحت واخد شفايفها في شفايفي تقطيع ومص وهي بتقولي من زمان محستش الاحساس ده قطعني هي قالت الكلمة دي وانا هيجت هيجان ابن متناكة وبدات ابوس فيها زي المجنون وانزل امص و ارضع في بزازها واضربها بالاقلام على وشها ولقتها مش ممانعة ونزلت امص كسها واول ما لساني لمس كسها لقتها انفجرت بشهوتها في وشي وقالتلي يخربيتك انا جبت واحنا لسة مبداناش و انا مكمل لحس في عسلها وكسها ولا كاني سامع حاجة شوية ولقتها بتهيج تاني ومسكت دماغي بادييها وضغطت بدماغي على كسها وانا عمال امص في زنبورها و روحت قايم قالع البوكسر وحطيت زبي قدام وشها وهي علطول فهمت وراحت بالعة زبي في بوقها علطول وقعدت تمص في ولا اجدعها شرموطة و تمص في البضان وتدخلها في بوقها وانا روحت راشق زبي لاخر بوقها مرة واحدة لحد ما وشها احمر وبدات تكح وبدات اضربها بالاقلام على وشها و خرجت زوبري وقطعتلها القيص و روحت ساحبها من رجلها ورفعت رجلها و قعدت العب بزوبري على كسها واضرب و اخبط بيه على كسها وهي بتقولي ارحمني ودخله مش قادرة نيكني نيك خالتك الشرموطة يا قلبي وانا بضربها على بزازها وخدها لحد ما خدودها احمرت وروحت راشق زبي في كسها من غير انذار راحت راقعة بالصوت حسيت ان الشارع كله عرف انها بتتناك انهاردة وبدات ارزع وصوت اللحم وهو بيخبط في بعضه بيهيجني اكتر و ارزع اكتر لحد ما لقيتها بتجيب تاني على زبي و انا حسيت اني هجيب روحت شايل زبي بسرعة وقلبتها في وضع 69 و خليتها تمص وتنضف زبي وانا بلحس كسها واضرب بكف ايدي على طيزها و طيزها احمرت وبعدها خليتها في وضع الدوجي وجبت فازلين ودهنت زوبري و دهنت خرم طيزها بيه وبدات ادخله واحدة واحدة بس كان خرمها ضيق و عرفت ان جوزها منكهاش في طيزها اصلا وانا اللي هفتحها و دخلت راسه راحت بدات تصوت روحت دايس برجلي على دماغها على صوتها يتكتم و بدات ادخله كله وهي بتقولي حرام عليك ده انا خالتك بردو انت كدا فشختني ارحمني شوية مش قادرة وانا ولا كاني سامعها وبدات ازود في السرعة وارزع فيها وهي بتعيط من الشهوة تحت رجلي لحد ما حسيت اني هجيب قولتلها عاوزاهم فين قالت في كسي انا كدا كدا عاملة حسابي وروحت عادلها وجبتهم في كسها واترميت على السرير ملط انا وهي حيلنا مهدود وراحت قايلة انا بقالي 6 سنين متجوزة عمر ما جوزي ناكني كدا انت فشختني انا مكنتش متخيلاك كدا انا كسي اتفشخ وطيزي اتفتحت حرام عليك قولتلها انتي بعد كدا تنسي جوزك خالص وتبقي اللبوة بتاعتي واعتبري انهاردة كانت لليلة دخلتك راحت قالتلي ماشي يقلبي اللبوة من جوة ونمنا.
قول رائيك في الجزء الاول واكمل كدا ولا ازود سادية اكتر؟
تجنن القصه اسمر
 
كمل و دوس في السادية والديرتي
 
عاش استمر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%