NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق المحارم20

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 مارس 2024
المشاركات
2
مستوى التفاعل
56
نقاط
234
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Abohamed, mixmix, Gattuso و 52 آخرين
JWDTyiJ.md.jpg
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Abohamed, Wael moon, weal12 و 11 آخرين
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: المعلم برعي و Elz3eeem
هيجااااااااااااان موت كمل ي برنس
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
جميلة فشخ اكمل
 
كمل يا اداره
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
كمل عاااش
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
كمل يسطا عاش
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
مستني الجزء التاني
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
دي مش خالتك دي حنان امي
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق المحارم20، القطة الشقية و الحكمدار..
فى انتظار الجزء التانى متتاخرش علينا
 
الفصل الاول…
اعرفكم بنفسي انا محمد ٢٢سنه اكبر اخواتي ساكن مع ابويا وامي واخواتي الاربعه ف بيت واحد عباره عن ٣ ادوار الدور انا واخويا بس اللي قاعدين فيه والدور التاني ابويا وامي وباقي اخواتي قاعدين فيه عشان مطولش عليكم تبدأ قصتي لما ابويا وامي قررو يعملو عمره طبعا عشان احنا شباب كلنا ف مفيش حد هيبقي موجود مكان امي يساعدنا ف البيت وهنا تبدأ القصه لما خالتي قالت ان هيا هتيجي تقعد معانا لحد ما يرجعو.
اعرفكم علي خالتي هدي بطايه ١٦٥ سم قمحاويه بزازها كبيره ومشدوده عشان اتجوزت متأخر ومخلفتش طيازها كبيره ومدوره، بعد ما وصلت ابويا وامي المطار ورجعت قعدت مع اصحابي شويه وبعدين رجعت ع البيت كانت خالتي هناك سلمت عليها طبعا كالعاده خدتني بالاحضان والبوس وبزازها لازقه فيا وحاضنها من ضهرها قعدت معاها وقعدنا نهزر كالعاده وابتدي اخواتي ينامو واحد ورا التاني قولتلها روحي نامي عشان انت جايه من مشوار طويل ودخلتها الاوضه بتاعت ابويا وامي نامت فيها وانا كمان روحت عشان انام وقولتلها تصحيني بدري عشان ورايا مذاكره كتير وسيبتها ونزلت الاوضه بتاعتي اللي في الارضي زي ما قولتلكو روحت ف النوم ومفوقتش غير وخالتي بتصحيني وهيا بتزعق ووشها احمر !!!
قولتلها صباح الخير يا هدهد في ايه مالك كده اي اللي مدايقك ع الصبح، قالتلي مفيش فوق يلا عشا عملتلك الفطار وقومت وانا مستغرب في ايه لحد ما شوفت المنظر اللي انا نايم بيه وانا نايم بالبوكسر بس ومن حظي كنت لابس بوكسر واسع وبتاعي قايم علي اخره وخارج من جنب البوكسر وراكن علي فخدي !!!
طبعا استنتجت خالتي كان وشها احمر ليه، قومت لبست هدومي وطلعت فوق كان اخواتي كلهم ف المدرسه لا قيت خالتي واقفه ف المطبخ لابسه جلابيه بيتي ديقه وبزازها هتفرتك الجلابيه وطيازها مدورين فيها ووقفت جنبها وقولتلها انا اسف ياخالتي ع اللي حص من شويه انا متعود انام كده علطول وبصحي ع المنبه محدش بيصحيني بس عشان كنت تعبان امبارح خوفت تروح عليا نومه فقولتلك تصحيني،وع العموم ياستي مش هقولك صحيني تاني،
فضلت ساكته شويه وبعدين قالتلي حصل خير انا اللي كبرت الموضوع انت ابني وانا اللي كنت بحميك وانت صغير ومفيش واحده بتتكسف من ابنها، قولت انكشها ف الكلام قولتلها ابنك ايه يا هدهد انا لو ابنك مكانش زماني اتفطمت انت لو مش خالتي انا كنت اتجوزتك بعدت تضحك وتقولي بس ياواد عيب اتلم روحت جاي مزغزها ف جنبها كده بسرعه بصباعي وقولتلها ايوه كده يا هدهد اضحكي وقعدنا نضحك وبعدين حطتلي الفطار وقعدنا نفطر وبعدين قامت عشان تروق الشقه وانا قاعد عامل نفسي ماسك الموبايل وعمال ابص عليها وهيا بتمشي قدامي وطيازها عماله تتهز وهتفرتك الجلابيه قولت مبدهاش بقا انا لازم اخد خطوه وانيكها،
عملت عبيط وقولتلها انا هساعدك قعدت تقولي لاء وروح شوف مذاكرتك قولتلها ميصحش وبتاع وهبقي اذاكر بعدين المذاكره مش هتطير يعني وف الاخر وافقت اساعدها ، بقيت اعمل عبيط واحك فيها كل شويه واخبط ايدي ف بزازها من الجنب وهيا عادي مقالتش حاجه لحد ما خلصنا وابتدي اخواتي يرجعو من المدرسه نزلت اوضتي وبعدين خرجت ومرجعتش غير بالليل.
لاقيت خالتي بس اللي صاحيه قاعده ع الكنبه وبزازها مكورين ف قلب العبايه وفاتحه الزراير بتاعتها وفرق بزازها خلاص باين قالتلي حمد **** ع السلامه تعالي اقعد هجيبلك العشا وقامت تجيبلي العشا روحت داخل وراها المطبخ علي اني جاي اغسل ايدي وعشان المطبخ بتاعنا صغير قومت حاكك ف طيازها جامد وانا بعدي غسلت ايدي وشربت وقومت حاكك فيها تاني وانا راجع وكان بتاعي بين فلقتين طيازها
جابتلي العشا وقعدت اكل وهيا مشغله التلفزيون وجت لقطه سخنه والممثل ماسك البت وعمال يبوس ويفعص فيها بتاعي وقف وخالتي خدت بالها وبقت كل شويه عماله تبص علي بتاعي
لاقيتها بتقولي مش هتتجوز بقا ضحكت بسخريه كده وقولتلها جواز ايه ياهدهد بس هو بنات اليومين دول بتوع جواز قالتلي ليه مالهم يعني قولتلها مش هينفعو ميفتحوش بيوت دول قالتلي اومال انت عاوز ايه يعني ما كل البنات كده قولتلها انا عاوز واحده حلوه وتشيل البيت وتدلعني وروحت عامل عبيط وضاحك وقولتلها زيك كده يعني، راحت ضحكت وقالتلي يخيبك انا خلاص كبرت ومش نافعه تاني قولتلها هو اي اللي كبرتي دا انت بطايه يا هدهد قالتلي فين جوزي يسمعك وانت بتقول كده قولتلها هيا الرجاله كده مش بيقدرو الحلاوه اللي بين ايديهم قعدت تضحك بمرقعه وبعدين خلصت العشا ونزلت عشان انام وروحت نايم زي امبارح بالبوكسر الواسع وعملت منبه ونمت قومت ع المنبه وطفيته وقولت اغمض عنيا شويه وانا ع السرير سمعت الباب بيتفتح لاقيت خالتي روحت عامل نفسي نايم بصيت عليها لاقيتها واقفه ومركزه علي بتاعي وهو طالع من البنطلون وعماله تعض علي شفايفها وقربت عليا وراحت حاطه ايديها علي بتاعي كده بالراحه عشان متصحنيش، انا هنا جسمي اتكهرب وقولت بس خلاص هنيكها يعني هنيكها عملت نفسي بفوق راحت شايله ايديها بسرعه وقالتلي قوم يا محمد عشان تفطر صحيت وطلعت فوق مكانش فيه حد غيرها كانت لابسه جلابيه اضيق من بتاعت امبارح خلتني خلاص هموت قعدت اهزر معاها شويه وبعدين قولتلها هخش استحمي، دخلت الحمام وعملت عبيط وقولت اسيب الباب مفتوح وقعدت العب ف بتاعي وانا بستحمي وهيا كانت معديه شافت المنظر ووقفت تتفرج وعماله تعض علي شفايفها وحاطه ايدها علي كسها روحت ملتفت مره واحده هيا اتخضت وراحت ماشيه بسرعه خلصت وخرجت لقيتها بتقولي معلش انا لاقيت الباب مفتوح فكرتك لسه مدخلتش تستحمي قولتلها ولا يهمك انا اللي نسيت الباب مفتوح قالتلي عادي انت زي ابني قولتلها برضو هتقوليلي ابنك ياهدهد قعدت تضحك وبعد كده فطرت ونزلت عشان كان عندي كليه ورجعت اخر اليوم لاقيتها مستنياني عشان تعشيني وبعد ما اتعشيت قولتلها انا هنزل انام قالتلي طب ما اتنام هنا بدل ما تنزل تحت قولتلها هنام هنا فين قالتلي معايا ف الاوضه بدل ما بنام لوحدي قولتلها ليه يعني بتخافي ولا ايه قالتلي اه مبحبش انام لوحدي وقعدت تلح عليا وانا عامل نفسي تقيل وف الاخر قولتلها ماشي ودخلت معاها الاوضه وهيا سبقتني وقلعت الجلابيه وكانت لابسه تحتها قميص نوم اللي هو بنص كم وبيبقي فوق الركبه وفخادها كانت باينه كلها قولتلها طب انا دلوقتي مش بعرف انام غير بالبوكسر ايه العمل دلوقتي،قالتلي ما انا عارفه اقع عادي ونام براحتك روحت قالع ونايم جمبها شويه وابتدت تروح ف النوم وراحت مدياني ضهرها وطيزها بقت قصاد بتاعي اللي هيفرتك البوكسر من المنظر ابتديت اقرب بتاعي ناحيه طيزها احد ما لزق فيها حسيت بنفسها بيعلي قولت بس يبقي هيا كده ساحت ابتديت احك بتاعي في طيزها وصوت اهات مكتومه ابتدي يطلع وبعدين روحت ساحب ايدي براحه علي بزها وابتديت احسس عليه والعب حوالين الحلمه لاقيتها لفت وشها ناحيتي ومسكت بتاعي روحت جاي عاضض شفايفها ونزلت فيهم بوس وهيا عماله تلعب ف بتاعي وبعدين سخنا روحت قالع البوكسر ورفعت قميص النوم بتاعها ونزلت ا لحس ف كسها ومكانتش لابسه اندر وقعدت تطلع ف اهات وتقولي كمان ياحبيبي قطع كسي قطع كس خالتك حبيبتك اااااااه
قومت ماسكها من فخادها وساحبها ناحيتي وروحت حاطت بتاعي علي كسي وعمال امشيه عليه من بره واضربه كسها بيه وهيا تصوت وتقولي حرام عليك دخله بقااااا كفايه وانا اقولها عاوزاه يا شرموطه تقولي اااه دخله ف كسي انا شرموطتك نيكني روحت رازعه ف كسها وسمعت احلي اااااه منها وعمال ارزع ف كسها وهيا تقولي كمااان ياحبيبيي نيكني بدل جوزي الخول اللي بتاعه مش بيقوم نيك خالتك لبوتك حبيبتك ااااه قطع كسي يا ولا كماااان وانا عمال انيك ف كسها المبطرخ واقفش ف بزازها الملبن ونازل تقطيع ف شفايفها قومت ساحب بتاعي من كسها وروحت نايم علي ضهري وقولتلها موصيه قامت تمصه وتاخده كله ف بوقها لحد البيضان وبعدين راحت راكبه علي بتاعي وقعدت تتنطط وانا ماسك بزازها وعمال اضربها علي طيزها وبعدين حسيت اني قربت اجيبها روحت مرجعها تاني علي ضهرها ونمت فوقها وحطيته ف كسها تاني وقولتلها انا خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم ف كسي املي كسي بلبنك عشرني انا لبوتك قولتلها اااه مش قادر راحت قافله علي ضهري برجليها ونزلت لبني كله ف كسها قومت نمت جمبها وقعدنا نبوس شفايف بعض شويه وقولتلها انت بتاعتي خلاص يا لبوتي قالتلي انت قطعتني ياريتك كنت جوزي بدل الخول اللي انا متجوزاه وبعدين نمت ف حضنها ونمنا ملط ف حضن بعض لحد الصبح.
عاوز اشوف تفاعل عشان انزل بالجزء التاني
كمل يا نجم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%