NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة انا وجدتى شاهندة

ج

جدو سامى

ضيف
انا وجدتى شاهندة - قصة حب رومانسية جنسية

اسمى محمد عمرى 17 سنة. ماما شريفة عمرها 32 سنة. تيته او جدتى شاهندة عمرها 47 سنة .. كانت جدتى شاهندة حلم حياتى وفتاة احلامى والهتى وربتى وحبيبتى وزوجتى هكذا اراها منذ شعرت بقلبى يدق لاول مرة بدقات الحب والغرام والهيام كانت اول واهم واجمل امراة فى العالم فى نظرى اجمل حتى من ماما. كنت احبها واشتهيها. قلبى يدق لها وزبرى ينتصب من اجلها.. كانت فى منتهى الاناقة بالكعب العالى وفساتينها الرائعة بحمالتين او حمالة واحدة او بكم قصير او طويل او بدون حمالات او عارية الظهر او مفتوح الساق او الساقين قصير او مكسى شفاف او معتم .. واقراطها وخلاخيلها وتاتوهاتها وبيرسينجها وغوايشها وقلائدها وسلسلة بطنها وخاتم ابهامها وخاتم اصبع قدمها .. وكنت اهتم بتسريح شعرها لها ودهان اظافرها بالاوكلادور الاحمر او البينك او الشفاف

وذات يوم وجدتها نائمة ولم اقوى على التحمل والصبر اكثر من ذلك

انا/تيتا ..تيتا انتى نمتى ؟...تيتا (قربت منها واعدت على السرير جمبها) تيتا ...معلش بقى يا تيتا سامحينى انا من صغرى واتعلمت مفوتش فرصه قدامى انتى عارفه انا اد ايه نفسى فيكى وكنت ماسك نفسى علشان الفضايح لكن الظروف كلها كانت معايا النهارده.
(ابتديت العب فى صدرها)بصراحه مكنش ينفع افوت الفرصه دى واسيب الجسم اللى مجننى من زمان ده (فكيت قميص النوم من فوق ودخلت ايدى وتيتا مكنتش لابس سوتيانه فاصدرها كان قدامى اول لما فكيت القميص بزاز كبيره والحلمه كبيره)

انا/ايه الصدر ده كله يا لبوه ...احا انتى مخبيه الجسم ده كله منى (طلعت على شفايفها واعدت ابوس فيهم وانا زى المجنون تيتا تحتى وانا وهى لوحدنا وبقيت ابوس فيها وبقفش فى صدرها وهى متخدره تحتى احساس ابن متناكه تيتا اللى بحلم بيها بقالى سنين بقيت تحت ايدى )

انا/(طلعت زبرى وبقيت بعديها على بق تيتا من فوق تلمس شفايفها زبرى وانا بعدى زبرى كله فوق بوقها وبقفش فى صدرها)

انا/اححححح (شديت قميص النوم لفوق بان الكلوت بتاع تيتا كلوت قطن عادى بس منظر فخادها والكلوت على كسها كان يجنن )ايه يا شرموطه كل ده ..انتى عارفه يا تيتا انتى لو مراتى ..انا كنت كل يوم انيكك واخليكى تقعدى فى البيت عريانه تمصى زبرى بس ....احححححححح....(نزلت الكلوت كسها كان مليان شعر علشان مش بتنضفه ) ايه يا تيتا ده ..انتى مش عارفه انك النهارده عروسه وحاتتناكى ..اه لو ينفع ..كنت شلتهولك كله او لا مش كله انا بحب شعر كسك برضه...بس حايجى اليوم اللى تحلقيه شوية علشانى وتقفى عريانه قدامى تمصى زبرى وتقوليلى نكنى يا محمد يا ابن بنتى ...اه ه ه ه....انا لازم اخد ذكرى (قومت جبت مقص وقصيت كام شعره من كسها بس مايبنش علشان متعرفش وجبت الموبيل صورتها كام صوره لكسها وانا لسانى فوق كسها وانا بمرر زبرى على فخادها البيض وانا بدعك زبرى بكعب رجليها صراحه كنت هايج فشخ ..اعدت افرش كس تيتا وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة بزبرى وانا بقفش فى بزازها واعدت افكر انيكها فى كسها ولا حاتحس وانا اعدت بفرشها وهايج على الاخر

انا/احيه..(انا فوق تيتا وانا عريان وتيتا كسها مكشوف ومبلول منى وقالعه الكلوت وصدرها مكشوف

(دخلت عقلة صباعى فى كس تيتا ) ايه يا تيتا مالوه كسك سخن اوى كدا ليه ...لا ده لازم المطافى تدخله على طول

انا/(قومت فتحت رجلين تيتا وبليت زبرى وبقيت بفرش زبرى على كسها وشفايفه الكبيرة العريضة المتهدلة) كل ده يا لبوه كسك ده كان اكتر حاجه بتسخنى وعلشان كدا لازم ادوقه واجهزه ليا(نزلت على كسها وبقيت بمصه جامد اشفطه)اممممممممم كسك حلو اوى يا لبوه اممممممممم (كسها كان بينزل عسله فى بوقى وانا اعد بفكر ان دى تيتا والكس ده اللى جيه منه امى وخالاتى

وهنا زبرى قرر انه لازم ينيك تيتا بقى )

انا/(قومت وحلبت زبرى ودخلته فى كسها ...احححححح ..كسم المنظر زبرى فى كس تيتا وكل ما ادخله بزازها تترج معايا وانا اعد افتكر لما كانت بتمشى قدامى وانا هايج عليها ولما جبتهم فى قميص نومها وهى مكلمتش وانها كانت مش راضيه انى اتجوز كل ده يقول انها كمان كانت هايجه عليا)

انا/(برزع فى كسها) مبسوطه يا لبوه ...انا عارف انك من زمان ماتناكتيش كده وانا اوعدك كل ما اقدر انيكك مش حارحمك كل يوم اشوفك وانا بهيج عليكى(برزع فى كسها)فاكره لما كنتى بالكلوت السابعه الموف يوميها كنت عايز ادخل انيكك واللى يحصل يحصل... فاكره (برزع فيها) ولما كنتى بتستحمى ولبستى الكلوت الاسود ده انا جبتهم على منظرك ...احححححح..يا شرموطه ..كل ده بتعمليه فيا ..وانا عايز انيكك واحبك انتى وبس ...يا احلى تيتا فى الدنيا (برزع فى كسها وماسك بزازها ورافع رجليها على كتفى)اه ه ه ه...المنظر ده لازم يتصور (جبت الموبيل وفتحت الفيديو وبطرف صباعى بدعك فى زنبورها) ايه يا تيتا ولعتى زى ما انا مولع شايفه كسك غرقان ازاى وزبرى فيه ..انا ولا جدى اللى مابيعملش حاجه

انا/انتى عارفه لو كسك ده معايا ..انا كنت كل يوم انيكك (نزلت ابوسها ) تيتا.... اححححححححح...انا بنيكك يا شرموطه(برزع فى كسها)

(دخلت زبرى فى كس تيتا وادخله واطلعه

انا/اه ه ه(جبتهم فى كس تيتا لبن مولع ) اه ه ه ه ه.

وفى يوم الصبح وانا داخل عليها بالفطار)

انا/اتفضلى يا احلى تيتا فى الدنيا

جدتى/شكرا يا حبيبى انا تعبتك اوى الفتره دى

انا/ياقمر انتى تعبك راحه انتى تامرى

جدتى/(ضحكت) ماشى يا بكاش

انا/لا بجد يا تيتا انتى متعرفيش انا بحبك اد ايه

جدتى/وانا كمان يا حبيبى بحبك جدا ..اقولك حاجه سر

انا/اكيد قولى

جدتى/انت اكتر واحد بحبه فى العيله دى بعد جدك

انا/اوبااااااا كدا المنافسين مش كتير انا اخطف جدى وابقى حبيبك الوحيد

جدتى/(ضحكت اوى) يااااااااا حاتخطف جدك ...الموضوع صعب انت عارف جدك ده البلد كلها كانت بتعمله الف حساب الناس كانت تخاف تعدى من قدام البيت علشان بتخاف منه

انا/اممم ..طيب ماانا حاعمل ايه عايز ابقى حبيبك الوحيد

جدتى/خلاص انت حبيبى الوحيد

انا/ماشى ..بتاخدينى على اد عقلى ماشى يا تيتا ...انتى عارفه انى بحسد جدى انه اتجوزك

جدتى/(ضحكت) ليه يعنى

انا/ليه ايه ..حد يتجوز القمر ده وميتحسدش

جدتى/ياواد بطل بكش

انا/بكش ايه بس يا قمر ده انتى كلك مغريات

جدتى/(بعصبيه)ولد ايه الكلام ده

انا/(انا قولت ان الدنيا حاتخرب) انا بهزر يا تيتا متقفشيش كدا

جدتى/ماشى بس متكررهاش

==

جدتى/الحاجات دى لازم تكون مع اللى بتحبه

انا/اللى بحبه مقدرش اعمل معها كدا

جدتى/ليه ..بعيده ..انت قصدك مين

انا/ اللى بحبها قريبه بس صعبه

جدتى/يعنى ايه

انا/يعنى كانت قدامى كل يوم بس مقدرش اقولها حاجه

جدتى/مش فاهمه ..انت بتتكلم على مين

انا/معقول كل ده ومفهمتيش انا قصدى مين

جدتى/مين

انا/اللى جبت لبنى فى قميص نومها وهى شافته وسكتت ...اللى كنت بشوفها من وراه الازاز فى الحمام واضرب على جسمها عشرات ..اللى خالتها تدهنلى كريم جمب زبى واتخيلت انها بتحلبه وزبى مستحملش ..احلى واحده فى حياتى كلها ...انتى يا تيتا

جدتى/انت بتقول ايه يا مجنون ..انا جدتك

انا/جدتى وحياتى والست الوحيده اللى نفسى اكون معاها

جدتى/لكن انا ست كبيره

انا/سبعة واربعين سنة وكبيرة دانتى فى عز انوثتك وجمالك واغراءك واصلا مش باين عليكى السن ده كانك فى التلاتين وشك بنضارته وجسمك جسم بنت تلاتين لكن كلك انوثه ..كلك مشاعر ..تعرفى تبسطى الراجل اللى معاكى احسن من البنات الصغيرين

جدتى/لا يا محمد ..بلاش الكلام ده ..انت ابن بنتى مينفعش

انا/ليه ماينفعش ..هو انتى مبتحبنيش

جدتى/بحبك بس انت حفيدى

انا/حفيدك بيحبك اوى اوى ..ونفسى اكون معاكى عمرى كله

جدتى/محمد لا ...انت اجننت ..انا غلطانه انى جيتلك

انا/لا انتى عملتى احسن حاجه ..أنا جوايا مشاعر كتير ليكى ..ومتاكد انك انتى كمان زى ..عارف انك بتحبينى ونفسك تكونى فى حضنى

جدتى/اه بس مينفعش انا جدتك

انا/شووووووش انتى ست وانا راجل وبس (اخدتها فى حضنى وببوسها )

جدتى/محمد لا ..لا

انا/(فى الوقت ده انا كنت خلاص حلم عمرى بيتحقق قدامى تيتا وهى ملبن فى حضنى وانا ببوس فيها وهى حتى مش بتقاوم وده اللى كان مهيجنى اكتر وابديت افك البلوزه بتاعتها كانت لابسه ستيانه سوده تجنن على بزازها فكت الستيان ومسكت فردت بزاها واعدت امص فى حلمتها

جدتى/اه ه ه هه ...لا يا محمد مش قادره انا ست كبيره

انا/انتى تيتا ..اللى حانكها بزبرى (بمص بزها جامد اوى اوى وكل ما امص اكتر تصوت وانا اهيج عليها وبعد كدا رفعت الجيبه اللى لبسها وبدعك با ايدى فى كسها المبلول )اححح .. كس مبلول اوى

جدتى/مش قادره يا محمد ..مفيش راجل لمسنى كده من سنين حتى جدك مش بيلمسنى بالحب واللهفة دى كلها بتاعتك

انا/(فى دماغى ) اه يا متناكه ماانتى كنتى خارباها مع صحاب جدى ونكتى بنتك يا شرموطه وعشان كده عاجبانى كمان انتى الهتى ومراتى وحبيبتى وجيرفريندى ام شقاوة ومغامرات جنسية مع الرجالة(ضربتها على طيزها جامد )

جدتى/براحه يا محمد

انا/مش قادر ..انا بقالى سنين نفسى انيكك ..جسمك كنت بشوفه فى كل بنت قربت منها بعشقك يا تيتا

جدتى/كلامك بيهيجنى اوى ..يا ابن بنتى

انا/كلامى امال ده حاتعملى معه ايه (طلعتلها زبرى )

جدتى/احوووووو ..ده كبير اوى

انا/وحايبكر اكتر لما يدخل فى كسك المولع يا متناكه (زقتها على السرير وفتحت رجليها ودخلته)

جدتى/اه ه هه ه ...انا جبتهم يا شرموط ...ارحمنى

انا/يا متناكه انتى لسه شوفتى حاجه (اعدت ارزع فيها بزبرى وده كان انتصار كبير ليا اخيرا نكت تيتا الحلم وفى اسكندريه كنت بنكها وانا شايف البحر والهوا بينعش بجد احساس ابن وسخه وانا فوق تيتا وزبرى فى كسها

جدتى/(وانا زبرى فى كس تيتا)بتفكر فى ايه يا حبيبى

انا/مش مصدق نفسى حاسس انى فى حلم معقول زبرى فى كس احلى تيتا فى الدنيا

جدتى/بلاش تيتا دى...امممم

انا/ايه بتسخنك ..انك بتتناكى من ابن بنتك شريفه

جدتى/احححح بس يا محمد

انا/مالك يا تيتا ...اوبا ده كسك بيغرق ..لا يا تيتا (بوستها ) سيبى كسك براحته عايزه يتمتع

جدتى/كسى مولع مش قادره ..معقوله انت بتنكنى ...احححح

انا/اه ياروح قلبى انتى عارفه انا بحلم بيكى من زمان

جدتى/عارفه

انا/عارفه ..عارفه ايه

جدتى/عارفه انك بتحلم بيا وبتجبهم عليا كمان

انا/احا ..ازاى

جدتى/اليوم اللى انت نزلت فيه مع جدك وكنت فى اوضتى انت وجدك لما نزلتوا دخلت انا الاوضه لقيت الروب بتاعى عليه لبن ..فى الاول قولت ده جدك بس لقيته ريحته جامده وكتير وجدك اصلا من زمان مجابش حاجه زى كده بالريحة الجامدة دى فاعرفت انه لبنك انت ساعتها اول مره كسى يدق جامد معرفش ليه ..وبعدها اعدت اشم فى الروب والعب فى كسى والحس لبنك بلسانى من الروب كان طعمه حلو اوى هيجنى على الاخر

انا/ يا شرموطه وبعدين

جدتى/اعدت ادعك لحد ماجبتهم مرتين وكان كسى مش عايز يهدا فدخلت استحمى واخدت الروب معايا لبسته واستحميت بيه كانك حاضنى..وبعد كدا نقعته فى المايه علشان ميبانش انى جبت عليه عسلى

انا/اوفففففففف.......طيب قوللى ده انا كنت على اخرى ونفسى فيكى

جدتى/خوفت لو قوتلك ..تفضحنى قدام جدك انت ساعتها كنت صغير

انا/صغير ايه بس ...الزب ده وصغير...وايه تانى

جدتى/لما كنت بدخل استحمى كنت ببقى شايفاك من وراه الازاز وانت واقف بتبص عليا علشان كدا كنت بطول واعد ادعك فى جسمى براحه اوى علشان اجننك واهيجك عليا

انا/ياشرموطه ..كل ده ..وانا اللى عامل واعى وفاهم كل حاجه

جدتى/يا واد عيب ده انا جدتك اللى مربياك واعرف بتفكر فى ايه

انا/اه يا لبوه ...ما انا زبرى كان كل يوم بيقف عليكى وعلى فخادك

جدتى/اححح ...كنت بشوفه وكسى يغرق ..ابقى عايزه انزل امصه واخد اللبن اللى نازل منه..اقولك على حاجه كمان

انا/ايه تانى

جدتى/ساعت لما دهنتلك الكريم على رجلك كنت كل مره اخبط بطرف ايدى زبك وبضانك علشان تهيج وكسى كان غرقان واول لما جبتهم على هدومى كسى غرق على الاخر

انا/يالبوه ..حرام عليكى ده انا كان نفسى تمصيه وتاخدى اللبن ده كله .....انا بعشقك يا تيتا (بمص فى كسها)

جدتى/وانا بموت فيك يا ابن شريفه ...اح ح ح ..براحه يا محمد ..براحه

انا/(بمص فى شفايف كسها وزمبورها ...كان مولع وبيجب عسله رحته تجنن ..وهى كانت تيتا بتلعب فى بزازها وتعصر فى حلماتها البنى ..وانا كنت بمص كسها واقفش فى بزاها جامد )

جدتى/براحه يا حمار مش قادره

انا/ايه ..حمار دى

جدتى/اصل الزب ده مش زب بنى ادم ده زب حمار

انا/بقى كدا ..طيب زب الحمار ده حايخليكى عشر دلوقتى وتحبلى منه كمان

جدتى/احححح ..انت عرفت الحاجات دى منين يا وسخ ..اوعى تكون نكت بنات غيرى

انا/لا يا قلبى انا بشوف افلام سكس بس ..لكن انتى اول كس ادخل فيه زبرى...انا كنت شايله علشانك انتى وبس

جدتى/ايوا كدا

انا/(فى دماغى)اححح ..لو تعرفى انى عايز انيك بناتك كلهم ولو امى شريفه مش بعيدة ومسافرة الايام دى كانت عجبتنى ونكتها كمان (بكلم تيتا)ايه يا لبوه مالك

جدتى/مش قادره ...لسانك ولع كسى ..انا بقالى كتير اوى محدش لمس كسى

انا/بس كسك ..نضيف ومفهوش ولا شعرايه

جدتى/ما انا كنت جايالك وقولت لازم اتناك منك حتى لو مكنتش رضيت كنت جايبه المنوم بتاع جدك كنت حانيمك واتناك منك

انا/احححححح ...ايه يا تيتا ده انتى طلعتى وسخه اوى

جدتى/ اعمل ايه يا محمد هيجانه على زبرك من زمان ..نكنى بقى يا محمد

انا/قوليلى نكنى يا ابن بنتى ..بهيج من الكلمه دى

جدتى/نكنى يا وسخ ..نيك جدتك الشرموطه ..نكنى يا ابن شريفه ..نكنى يا ابن بنتى

انا/(زبرى كان ولع من الكلام مكنش قدامى غير كس تيتا المتناكه اطلع فيه السخونه دى كلها ..وفعلا فتحت رجليها تانى ودخلت زبرى مره واحده)

جدتى/اححححححح براحه ..براحه

انا/بس يا متناكه ..انتى النهارده حاتتناكى زى الشراميط بتوع الشوارع ...

جدتى/احح ..حاتعمل ايه يا محمد

انا/حاضئرك يا لبوه ..حافضل انيك فيكى ..وبعد كدا حافتح طيزك

جدتى/اوففف ..لا طيزك لا يا محمد حاتوجعنى اوى

انا/لا متخفيش يا شرموطه ..انا حاظبطك ..ومعايا كريم حايخليكى متحسيش بحاجه

جدتى/لا يا محمد بلاش

انا/بقولك ايه انتى شرموطه وانا سيدك تسمعى كلامى وتقوليلى حاضر

جدتى/حاضر يا سيدى وحبيبى وابن بنتى كمان

انا/ايوا كدا وعلشان انتى شرموطه مطيعه انا حاكيفك على الاخر(دخلت زبرى فيها واعدت انيك براحه علشان كسها ياخد على زبرى علشان هى من زمان ماتنكتش وفضلت على كدا وارزع واهدى وامص فى بزازها وابوسها وهى زى الملبن تحتى بتطلع اهات تجنن ...تيتا طلعت متناكه..وكل ما كنت ادخله فيها افتكر موضوع خالد صاحب جدى اللى كان بينكها وممكن كان فى حد تانى وانا معرفهوش بينكها,,,وده كان مهيجنى طول الوقت عليها )

جدتى/كفايه يا محمد خلاص مش قادره ..كسى مش مستحمل

انا/انا بقول كدا برضو (روحت شلتها نيمتها على بطنها ورفعت طيزها لفوق)

جدتى/بلاش يا محمد وحياتى

انا/بس يا لبوه مش عايز صوت(جبت الكريم المخدر وحطيته على فتحته طيزها واعدت ادعك فتحتها علشان الكريم يشتغل وهى تبقى سخنه وبعد 10 دقايق ابتديت ابعبصها على خفيف وهى كانت بتتوجع ..فاصبرت شويه تانى لحد ما الكريم اشتغل وبقيت ببعبصها وهى مش موجوعه وبعدها دخلت صوباع ..بعدها صوباعين ..وبا الايد التانى بدعك فى كسها جامد واقولها كلام وسخ علشان تفضل هايجه ..لحد ما طيزها فتحتها وسعت شويه روحت مدخل راس زبرى بالعافيه وهى كانت بتصوت علشان راس زبرى كبيره برغم من الكريم بس كانت بتتوجع )

جدتى/اه ه ه ه..كفايه يا مجنون ...اه ه ه

انا/(ضربتها على طيزها الكبيره البيضه ..انا اصلا بتجنن من النسوان البيضه بهيج علىها وهى تيتا فا الهياج مضاعف كنت برزع على طيزها جامد لحد ما احمرت وهى كانت مبسوطه وكسها فضحها ) مبسوطه يا متناكه

جدتى/اوى يا ابن بنتى

انا/عايزه ايه

جدتى/عايزه اتناك تانى دخل زبرك فى كسى تعبانه اوى

انا/حاضر يا تيتا (خالتها تعمل دوج ..ورزعته فى كسها حركه بنت وسخه مفيش مره جربتها غير وتهيجنى انا والمزه اللى معايا وتيتا طلعت خبره بجد لما خلتها تعمل دوج فنست طيزها لفوق ونزلت بجسمها لتحت علشان تتمتع اكتر(فكرت فى دماغى) ..يخربيتك يا جدى ولا خالد ولا مين اللى خالها وحش جنسى كدا بس مصلحه انا اول لما ارجع تانى البيت معايا مكنه متناكه ..وجدى بينام كتير يعنى كل يوم مسمارين تلات على الاقل فى كس وطيز تيتا ..احححح ..ايه الهيجان ده انا اصلا سخنت من الفكره امال لما اعملها بقى )

جدتى/كفايه يا محمد ..أه هاه ..أرحم ..تيتا ..ارحمنى بقى

انا/ماشى يا لبوه ..حاديكى بريك (روحت جبت من التلاجه علبه النوتيلا شكولاته ودهنت كس تيتا بالشكولاته ونزلت امص الشكولاته والعسل من على كسها)

جدتى/يا مجنون ..اح ح ح...يا مجنون بتعمل ايه

انا/اصل انتى وانا صغير كنتى بتعمليلى سندوتشات نوتيلا الشكولاته وانا بكالها كان نفسها اكلها على كسك وادينى بعملها اهو

جدتى/يامجنون ..مش ممكن ..انت طلعت كدا ازاى

انا/تربيتك يا مزتى (اعدت الحس الشكولاته وهى بتوحوح من الحركه وبعد كدا طلعت زبرى تانى ورزعته فى كسها واعدت انيك فيها لحد ما خلاص حاجبهم )

انا/اجبهم فى كسك ولا تبلعيهم

جدتى/هاتهم فى كسى اروينى ..من زمان اوى محدش جبهم فى كسى

انا/لا متقلقيش ده حايتروى كتير بعد كدا (من الكلام جبتهم فى كسها كان لبن نازل ولعه بكميه كبيره اوى من الهيجان عليها)

جدتى/اه ه ه يا محمد كل ده

انا/انتى شوفتى حاجه ..قومى بقى نستحمى

جدتى/مش قادره ..جسمى كله سايب

انا/حلوه ريحى حبه ونعمل واحد تانى

جدتى/لا حرام (وضحكت بشرمطه)

انا/حلوتك يا تيتا(المهم عملنا التانى ونمنا من التعب لحد الصبح واحنا عريانين على السرير وبعدها صحينا الصبح خالتها تمصلى زبرى فى المطبخ ودى كانت واحده من احلمى وهى بتعملى الفطار الصبح تمص زبرى وتعمل الفطار وهى عريانه ملط وبعدها عملتى الفطار ووقفت جمبى عريانه كل ما اكل حته من الاكل امص كسها وهى واقفه وكل ما تيجى تعد ابصلها فاتفضل واقفه لحد ما خلصت الفطار واختها على زبرى وانا على كرسى السفره وعملنا واحد سريع بعدها لبست انا وهى ونزلنا علشان افسحها

جدتى/قالتلى نفسى فى حاجه بس متضحكش عليا

انا/لا ابدا يا عمرى نفسك فى ايه

جدتى/كان من ضمن الافلام اللى بتتبعتلى على النت (هى متعرفش انى انا اللى كنت ببعتهالها)كان فى راجل بينيك ست فى العربيه وانا نفسى اجرب الاحساس ده اوى

انا/يخربيتك يا تيتا . طيب يا قمر عايز العربيه تبقى ماشيه ولا نبقى واقفين

جدتى/اى حاجه المهم اتناك جواها

انا/ماشى يا لبوتى امرك مجاب (اخدتها فى عربيه هيما ورجعت الكرسى لوره خالص وخلتها تطلع على زبرى وبقيت سايق على خفيف جواه القريه وطبعا الدنيا ليل وكنا لسه فى شهر مايو فا القريه فاضيه وكان فى مطبات كنت باخدها براحه ومع كل مطب زبرى يرزع فى تيتا وهى وشها فى صدرى علشان الصوت مايطلعش وفضلنا على كدا لحد ماجبتهم فى كسها مرتين وروحنا البيت وانا مسيطر على تيتا اقولها اى حاجه تعملها عملنا كل الاوضاع اللى انا اعرفها ..ومثلنا انها بتصحينى وانا نايم فاتمص زبرى وتتناك منه كل حاجه شوفتها جربناها اعدنا تلات ايام زياده وطبعا بعت لهيما ان العربيه معايا وانه يفتح هو المحل وتيتا كلمت جدى انها حاتطول عند قريبها شويه والموضوع كان فل وفى اخر يوم فى الاجازه اعدت انا وتيتا نتكلم)

انا/مبسوطه يا مزتى

جدتى/مبسوطه ..انا طايره ..من زمان اوى محستش احساس انى ست وانى فى حضن حبيبى

انا/حاتفضلى فى حضنى ومش حاتطلعى منه ابدا

جدتى/بجد يا حبيبى ياريت..ياله بقى نعمل واحد علشان كسى وحشه زبرك اوى

انا/ياله يا متناكه (بعد ما خلصنا انا وتيتا المسمار ..نامت هى

المهم روحى هاتى ععلبه النوتيلا وتعالى

تيتا/(ببشررمطه)لا يا شيرى تعبان اوى..

انا/ما انا كمان تعبان اوى حتى بصى(نزلت الشورت وطلعتت زبرى)

تيتا/يا حبببيبى مالوا واقف اوى ككدا ليه

انا/مش عارف بس لما سالته ققالىى سبننى مع تيتا وانا حابقى كويس

تيتا/(نزلتت على الارض وجات ناحيه زبرى))انت بتحب تيتا اووى

انا/اوى اوى اوى

تيتا/(اخدته زبرى فى بوقها واعدت تمصص)وانا بحببه اوى اوى

انا/مص البضاان يا شرموطه

تيتا/اوامرك يا سيدى

اننا/قومى اقلعى عايز اشووفك ملط

تيتا/لا ييا سيدى اتكسف

انا/سيدك ميتقولوش لا ...اقلعى وورينى جسمك الملبن

تيتا/ (بدات تتققلع الققميص اللى ككانت لابسه ببعدها طقم لانجيرى اسود مولعع كانت لابسههولى مخصوص وهى جسمها ابيض قشطه فاشكله عليها يجنن ووبعدها دخلننا فى التقيل بفى قلعتت وبان كسها وكانت منضفه وشكله يولع)

اناا//انتتى عمله كسسك ده لمين يا للبوه

تيتا/لسييدى اللى مكيفنى

انا/عاييزهه سسيدك ييععممل اييه دلووقتى

تيتا/ عايزه يننكنى يخلينى مش قادره اتتكلم ولا اتحرك من زبره

انا/طيب نامى علىى السريرر ووافتحييلى رجليكىى علىى الاخر يا متناكه

تيتا/امرك ييا سيدى

انا/(تيتا فتحت رجليها ولا اجدع شرموطه وبصراحه كيها كان غرقان عسل وخصوصا انها اعدت كتير من غير نيك وانا الفتره اللىى فاتت هريتها خاليت كسها يرجع يسخن ويهيج وكل شوويه كنت اقولها الكلمه السحريه)زبر ابن بنتك بيعمل فيكى ايه

تيتا/اح ح ح ح...بينكنى ..زبره مموتنى

انا/(بمص فى بزازها) بزازك حلوه اوى هى كبيره كدا ليه

تيتا/من كتر ما كنت بدععك فيهم وانا بلعب فى كسى

انا/ملبن ..بزازك دى ملبن يا لبوه عايزين يتاكلوه

تيتا/كلهم يا حبيبى انا كلى تحت امرك اعمل فيا اللى انت عايزه

انا/حايحصل يا متناكه ..هو انا حاسيبك (دخلت زبرى جامد فى كسها واعدت ارزع فيها جامد كنت بتغابه بصراحه صوت صرختها من زبرى كانت بتهيجنى اكتر واكتر ومع الوقت كنت بنسى انها تيتا وافتكر انها امى شريفه علشان هى شبها واتخيل انى بنيك امى حلم اى واحد انا بحققه زبرى فى كسها وماسك بزازها الكبيره الملبن اللى رضعت منها وهى بتصرخ با اسمى علشان ارحم كسها شويه وانا اعد بدعك فيه جامد صحيح النسوان بتحب النيك براحه لكن لما تنكهم جامد بيتكيفوا اوى الموضوع ده عن تجربه )

تيتا/اه يا محمد مش قادره

انا/ايه يا ماما كسك اتكيف

تيتا/ماما ..انت عايز تنيك امك يا وسخ

انا/احححح اه كان نفسى اوى

تيتا/نكنى انا ..انا نفس جسمها بس هى بزازها كانت صغيره انا بزازى اكبر (اخدت وشى فى بزازها )مصهم عايزك تقطعهم

انا/اممم ممممم حلو اوى اوى يا ماما

تيتا/نيك كسى ..الكس اللى جيت منه يا عرص ....مبسوط وانت بتنيك امك

انا/اه ه ههه اوى

تيتا/نكنى جامد ..كيفنى ابوك خول مبيعرفش يكيفنى

انا/سيبك منه ..انا حاكيفك على الاخر ..بس متتناكيش من حد تانى غيرى

تيتا/امرك يا سيدى كسى ده بتاعك انت وبس ...المهم تقدر عليه

انا/انا قدر اوى اوى يا لبوه يا متناكه (بدخله فى كسها)

تيتا/(بصتلى اوى )بتحبنى يا محمد

انا/اوى اوى اوى

تيتا/يعنى مش حاتسيب كسى وتروح تنيك واحده تانيا

انا/ابدا ياروحى ده يسيب المهلبيه دى ويروح حته تانيا

تيتا//يا حبيبى (لفت رجليه حولين جسمى علشان ادخل زبرى للاخر فيها )

انا/(فى دماغى) الوليه المولعه دى مش معقوله دى ولا بنت فى العشرين كسها مولع والرغبه فيها مبتسكتش ياتره يا شرموطه مين تانى ناكك كدا جدى وخالد وممكن ...هانى ..اه مش بعيد ..هانى خالى كان جسمه حلو ودايما كانت تيتا تدافع عنه زى ما بتدافع عنى يبقى اكيد نال من الحب جانب ,,,اصل الكس ده مايتسابش بس ده لو حصل يبقى يابختك يا هانى بجد ناك الكس ده وهو لسه فى شبابه ...بص ياترى طلما الام كانت كدا يبقى اكيد هانى كانت بيمسى على اخواته البنات برضو ..امينه ولا شريفه ولا ناديه كلهم قمرات وملبن للشرموطه الكبيره امهم ..اه هه

تيتا/اه يا محمد مالك سخنت اوى كدا ليه براحه ...أه اه .. اه

انا/(مستحملتش التفكير وجببتهم فى كسها)

تيتا/اح ححح ..سخن اوى يا محمد ..لبنك حلو اوى ..بس ايه اللى سخنك اوى كدا

انا/(ضحكت)انتى يا مزتى كل ما افكر فيكى اسخن اكتر

تيتا/يا حبيبى ..طيب قوم بقى علشان عايز استحمى

انا/يالا بينا

تيتا/لا حاستحمى لوحدى

انا/لا معنديش حريم تدخل الحمام لوحدها

تيتا/يا محمد كفايه انا تعبت

انا/تعبتى ايه يا مزه ده انتى تتعبى بلد ..بصى زبرى لسه جايبهم وقام تانى على كسك ..ياله يا حلوه حاحميكى زى ما كنتى بتحمى هانى خالى

تيتا/اشمعنا هانى خالك

انا/لا ده موضوع كبير حاقولهولك وانتى جواه تحت الدش وانا بغسل كل فتحه فيكى

تيتا/لا ارحمنى انا مش قادره

انا/طيب حمينى انا زى زمان لما كنتى بتحمينى

تيتا/ودلوقتى زى زمان يا خول

انا/دلوقتى احلى يا شرموطتى (دخلنا الحمام وجابت الليفه بتاعتى وحطتت عليها صابون جيل واعدت تليفنى وتيجى على زبرى وتدعك فيه وتليفه وتشطفه من الصابون وتمصه وبعدها تليفه تانى وانا اعد ااقفش فى بزازها الملبن واقولها شكل هانى كان بيستحمى كدا يالبوه فاتضحك اوى بس شكل كسها كان بياكلها من الكلام علشان كل شويه كانت تدعك فيه واعدنا على كدا شويه لحد ما طلعنا وتيتا طبعا كانت استوت فادخلت تنام زى العرايس الجداد بعد نيكه طويله وانا روحت الاوضه طلعت الحشيش وفركتلى سجاره معتبره وانا بشربها اعدت افكره فى اللى جى)

انا/(بكلم نفسي)دلوقتى انا حققت اكتر حاجه كنت بحلم بيها وخلاص تيتا بقت معايا وكدا نيك كل يوم وممكن كل ساعه كمان الوليه شرقانه ومبتقولش لا وبصراحه ليها سجل مشرف كله نيك وشرمطه يعنى لو قوتلها اى حاجت مش حاتقول لا ...

انا/(دخلت)مساء الفل يا جدى

جدى/اهلا يا حبيبى اخبارك ايه

انا/تمام ...هى تيتا فينا

جدى/فى المطبخ بتحضر العشاء

انا/تمام ..انا دخلها(روحت المطبخ) احلى تيتا فى الدنيا

تيتا/حبيبى عامل ايه

انا/(قفشتها فى صدرها)عامل كدا

تيتا/اى ..بس يا محمد جدك يسمعنا

انا/متقلقيش هو فى الصاله ومش حايسمع حاجه ..والنهارده حايبقى يوم تاريخى

تيتا/اشمعنا

انا/لا ..دى بتاعتى انا بقى المهم اتعشوا بقى بسرعه علشان نبدا الحفله بدى

تيتا/واد مش عايزين جنان

انا/يا قلبى هو فى احلى من الجنان ...يالا بس ومتقلقيش

تيتا/طيب(عملت تيتا العشاء واتعشينا والدنيا تمام وقام جدى وتيتا يدخلوا يناموا وبعد ربع ساعه انا دخلت الاوضه)

تيتا/(اول لما شافتنى تيتا وانا داخل الاوضه)ينهار اسود

انا/(انا دخل الاوضه عريان ملط وحالق شعر زبرى وزبرى واقف عمود قدامى) ايه يا شرموطه مالك

تيتا/(تيتا جالها حاله صدمه مش عارفه تقول ايه جدى نايم جمبها ولو شافنى حايقتلنا انا وهى ) محمد .....

انا/قومى يا لبوه اقلعى عايز اشوف اللحم الابيض

تيتا/(تيتا قالت تلحق نفسها وتعمل انها مصدمه) انت بتقول ايه يا ولد انا جدتتك انت اكيد شارب حاجه

انا/(ضحكت اوى) بتبعينى يا وسخه

تيتا/ولد جدك نايم

انا/ما انا عارف يا شرموطه ما انا اللى مخاليه نايم (ضحكت اوى)

تيتا/انت بتقول ايه

انا/بصيله كدا (رحتله ) جدى جدى ...انا محمد يا جدى

تيتا/انت عملت ايه يا محمد فى جدك...دى عينه مفتحه بس مش حاسس بحاجه

انا/ايوا شوفتى بقى ..انا ظبتهولك يا مزتى علشان تتناكى جمب جوزك

تيتا/احيه انت بتقول ايه

انا/ماخلاص بقى يا شرموطه بقولك مش حاسس بحاجه ...يالا بينا بقى نعمل احلى مسمار جمب جدى

تيتا/انت متاكد انه مش حاسس بحاجه

انا/يعنى انا حاضحى بنفسى مثلا ...قومى يا شرموطه ده حايبقى مسمار تاريخى

تيتا/يا مجنون(قامت تيتا من السرير وقلعت قميص النوم وكانت بطقم احمر يجنن عليها وهى داخله علينا)

انا/لا استنى ..والغلبان ده مالوش نفس

تيتا/يعنى ايه ؟

انا/(شديت بنطلون الترنج بتاع جدى ) مصيله زبره

تيتا/ايه ...لا يا محمد لا يفوق

انا/ياشرموطه يعنى كل اللى بيحصل ده ولما يتمصله حايفوق ...يالا الراجل من زمان محدش جيه جمبه

تيتا/طيب ليه ما انا معاك اهو

انا/لا ما انا عايز اشوف جدتتى بتمص زبر جدى ...الفكره تولع الزبر يالا يا لبوه قبل ما يفوق بجد

تيتا/حاضر(نزلت على زبر جدى طبعا من الزمن وانه مش واخد حاجه فازبر صغير فى حاله سكون اعدت تمص فيه وهى بتبصلى وعلشان هى شرموطه الموضوع سخنها فابقت بتمص وبا ايدها فى كسها بتدعك وزبر جدى بعد مص كتير بدء يقف جامد وكبر اوى وبعدها بفترة نطر لبن )

انا/ايوا كدا يا شرموطه ...تعالى بقى (طلعتلها زبرى واعدت تمص فيه )ها قوليلى انا ولا جوزك

تيتا/انت طبعا يا حبيبى (ولتمص جامد) زبرك كبير وناشف (بتمص)

انا/(اخدتها على السرير جمب جدى ونزلت امص كسها وهى بتصوت )مبسوطة يا متناكه

تيتا/احححح ...أنت بتعمل فيا كدا ليه انا كسى خلاص مش قادره غرقان على الاخر

انا/انتى مبسوطه انك بتتناكى جمب جوزك يا شرموطه ..لا وكمان لبنه فى بوئك

تيتا/اوففف ..بس يا محمد كلامك بيولعنى

انا/انا لسه قولت حاجه ...قوم يا جدى شوف مراتك وزبر حفيدك فى كسها بينكها

تيتا/اححححححح

انا/وتقوم ليه ..خاليك اتفرج وانا بنكها واسيحهالك على الاخر ....(بنكها وبكلم جدى ) اقولك مراتك دى شرموطه اوى ..اتناكت ممن ناس كتير اوى اوى,,,,,,صح يا شرموطه

تيتا/(جدتى كانت خلاص ساحت على الاخر ومش متحكمه فى اللى بتقوله)اه ..كتير ..انا بحب اتناك وهو كان بيسافر كتير ويسبنى مولعه

انا/وطبعا كان لازم يبقى فى بديل يطفى نارك

تيتا/اه ...احححح مش قادره

انا/قوليلى خالى هانى زبره كبير

تيتا/اه كبير اوى زى بتاعك

انا/وطبعا دخل كسك

تيتا/اه مش قادره ...اهههه

انا/(زودت النيك وقرصت فى بزازها)ها قوليلى دخل كسك

تيتا/اه..اه ...قبل مايتجوز كان خايف ميبقاش راجل مع مراته علشان كان لسه صغير 19 سنه ...اححححح

انا/وبعدين ...عملتى ايه يا لبوه

تيتا/اعدت اقوله ميقلقش بس كان خايف وقالى انه لما بيفكر بيجب لبنه على طول...فضلت معاه واحده واحده لحد مابقى واثق فى نفسه وفى مره كنت تعبانه اوى

انا/كسك كان مولع زى دلوقتى

تيتا/اممممم لا اكتر كانت تعبانه اوى ...وجيه يقولى انه شاف فيلم سكس وجبهمش...الكلام جننى اكتر

انا/وعمل ايه لما شافك كدا

تيتا/الوسخ فهم انى تعبانه وابوه كان مسافر واحنا فى الاوضه لوحدنا ...رح رافع الجلبيه وحطت ايده على الكلوت من بره ...انا شهقت على طول .....الوسخ دخل ايده واعد يدعك وبعدها نكنى

انا/احا ...انتى ايه بلاعه ...وبعدين يا متناكه

تيتا/بعدها بقى بينكنى على طول لحد ماتجوز

انا/يخربيتك يا لبوه ...انا زبرى حاينفجر منك

تيتا/اح ح ح ح ...انت اللى زبرك حايموتنى

انا/وجوزك العرص ده كان يعرف

تيتا/لا بس انا كنت عارفه انه بيلعب بديله من ورايا ..فقولت اشمعنا هو

انا/طيب اقولك حاجه انا (وانا بنيك جامد)

تيتا/اهه ه ه ه هه قول

انا/جوزك يا شرموطه كان بينيك بنتك ناديه فى طيزها

تيتا//اححححححح ...انت بتقول ايه

انا/ايوا كان بينكها فى اوضه المكتب بتاعه

تيتا/انت بتقول ايه يا محمد لا مش ممكن

انا/لا ممكن انا عرفت منه هو (كان لازم اكذب علشان اهيجها)

تيتا/ازاى

انا/مره وهو تعبان ونايم كان بيخترف اعد يقول تعالى يا ناديه فى المكتب ...اقلعى ..طيزك حلو يا بنت الوسخه

تيتا/ياعرص بتخونى

انا/(ضحكت)ما انتى كمان خنتيه اهو كدا خالصين هو مع ناديه وانتى مع هانى

تيتا/يا وسخ.....كفايه حاموت

انا/لا مش كفايه ..عايزك تمصى زبر جوزك ..بس المره دى وانتى عرفه انه كان بينيك بنتك فى طيزها

تيتا/اه ه ه هه ه ه

انا/وانا بقى حادخلك فى المود يا شرموطه وانيكك فى طيزك زى بنتك(خالتها تاخد وضع الدوج وبقيت انيكها فى طيزها وهى تمص زبر جدى بشهوه وغضب احساس ابن وسخ فاجر طبعا تيتا كانت مولعه وجدى زبره نايم مع المص الكتير قام جامد وكبر اوى انا كنت خلاص حافرقع روحت مطلع زبرى من طيز تيتا وجيت ناحيه بوقها )

انا/مصى زبرى وزبر جدى سوا

تيتا/(بقيت بتمص الزبرين سوا لحد ما جبتهم خالتها اخدتهم فى بوقها وبعد كدا نزلتهم على زبر جدى وشفتتهم تانى طبعا كانت خلاص نامت قتيله وانا كنت ميت من التعب دخلت اوضتى نمت والصبح صحيت انا كنت عارف من سالى ان الدواء مدته اللى بيحكمها الجرعه فا انا كنت مظبط ينام 10 ساعات لما صحيت قومت لبسته هدومه ومسحت مكان زبره من اللبن والمص

تيتا/اعملك حاجه يا حبيبى

انا/اه يا تيتا تعالى

تيتا/(قربت ووقفت جمبى على السرير)مش قولنا بلاش تيتا دى

انا/(دخلت ايدى من تحت قميص النوم فى كسها على طول انا منعها تلبس كلوتات خالص علشان ساعه المزاج ارشق) مالها تيتا

تيتا/اه يا محمد ..اه ...

انا/ايه يا متناكه ..كلمه تيتا مش عجباكى

تيتا/اححح ..عجبانى ..بس بتخلينى ..دايما حسه ان اللى بنعمله غلط

انا/وهو فى احلى من الغلط يا روح قلبى (فركت صوابعى فى كسها جامد)

تيتا/(ساحت خالص وساندت با ايدها على السرير)براحه يا محمد ابوس ايدك...اه ه ه ه

انا/لا يامزتى بوسى حاجه تانيا (نزلت البنطلون وطلعت زبرى )بوسى الغلبان ده

تيتا/حاضر ...(نزلت على ركبها على الارض وانا جيت على جمبى علشان زبرى يبقى فى بوقها وايدى توصل لكسها تحت)امممممم اممممم...انت مجرم ...بص خالتنى بقيت ازاى

انا/ولسه يا متناكه قومى اقلعى

تيتا/حرام يا محمد انت لسه نايكنى كفايه

انا/انا اللى بقول انتى ..شرموطه تسمعى وتقولى حاضر وبس

تيتا/حاضر (قامت قلعت قميص النوم هى اصلا كانت لسه مستحميه شعرها مبلول وانا بحب الشكل ده فى الست بهيج منه وعلشان كدا هى دايما تبل شعره وتعدى كدا فى البيت علشان تسخنى )

انا/يالا اطلعى عليه ومتعينى

تيتا/حاضر يا حبيبى (طلعت على زبرى وانا بنيك تيتا الموضوع بقى بنسبالى عادى اه مبسوط ومكيف)

انا/تيتا انزلى مصى ..

تيتا/ليه يا محمد ...انت مولع كسى وعايزاك تريحه

انا/حاعوضهالك يا قمر ...ياله بقى (نزلت تيتا واعدت حلب فى زبرى لحد ماجبتهم وهى راحت تنام علشان كانت خلاص استوت

==

طلعت على البيت دخلت انام لقيت تيتا فى الاوضه بتاعتى)

انا/شوشو

تيتا/كل ده سايبنى؟

انا/انا مقدرش يا روح قلبى ..بس كنت مع صحابى

تيتا/اممم..طيب انا ولا صحابك

انا/وهو ده سؤال هو فى حد من صحابى عنده البز الجميل ده...ولا فرده الطيز اللى تهبل دى ..ولا الكس اللى سجنن ده

تيتا/(ضحكت بكسوف)ماشى يا بكاش ...احكيلى بقى عملت ايه مع منال؟

انا/ايه ؟منال ايه؟ احكى ايه

تيتا/مالك يا واد منال البت بتاعتك...بقولك احكيلى كنت بتروحلها ازاى وامتى

انا/لا منال مش البت بتاعتى هى رامية نفسها عليا بس انا بحبك انتى وبس يا تيتا (طبعا اعدت االف لها حاجات وهى وانا بحكى بتمص زبرى وقولتلها عايزه نضيف فكانت بيتمص زبرى وبضانى وانا اعد اهرى فى اى كلام لحد ما قولتلها ماتيجى ننام )

تيتا/طيب خلاص انا حاروح انام جمب جدك

انا/لا انتى النهارده مراتى حاتنامى جمبى وملط كمان

تيتا/لا يا محمد مش وقت جنان ده جدك ممكن يصحى يدور عليه جمبه ولو جيه هنا وشافنى نايمه جنبك كدا حايموتنا

انا/بقولك ايه انا قولت كلمه حاتنامى جمبى وعريانه خالص كمان هو انا مش جوزك وليا كلمه عليكى

تيتا/انت جوزى وراجلى وحبيبى كمان بس..

انا/مفيش بس ..احلى حاجه الجنان ..سبينا نتجنن شويه (وفعلا قلعت تيتا الهدوم ونامى جمبى وانا هى عريانين وانا كنت بحضنها واحك زبرى فى كسها لحد ما انا وهى نمنا وصحيت على خبط الباب)

انا/(صاحى مش مجمع اصلا ان تيتا نايمه جمبى ملط وفكرها هى اللى بتخبط )ايوا يا تيتا ادخلى

تيتا/ (فاقت على الصوت وكلامى )يا نهار اسود تيتا ايه ما انا جمبك اهو اكيد جدك صحى ...روحنا فى داهيه

انا/اهدى بس حايسمعنا ...(شاورتلها تسكت خالص)ايوا يا تيتا تعالى

جدى/لا يا محمد انا جدك

انا/(قومت لبست بسرعه وفتحت الباب وتيتا تحت الغطا مدريه)صباح الخير يا جدى عامل ايه

جدى/تمام يا حبيبى مشوفتش جدتك؟

انا/هى امبارح كانت بتقول انها احتمال تنزل تروح لخالتى امينه ..تحب اكلمهالك (فى الوقت ده تيتا تحت الغطا بتلطم علشان لو جدى كلم امينه حايعرف انها مش هناك)

جدى/امينه ...غريبه مقالتليش ...خلاص مش مشكله طيب تعالى انا عايزه فى موضوع

انا/(بصراحه كنت عايز اجنن تيتا) طيب تعالى يا جدى نقعد هنا فى الاوضه ..ولا اوضتى مش اد المقام (ضحكت علشان متوقع رد فعل تيتا لكن جدى فاكر انى بضحك معه)

جدى/لا يا حبيبى دى اوضتك دى انا اللى جهزتهالك من وانت عيل صغير تعالى نعد هنا

انا/بس الاوضه مكركبه وانت فاهم متقوليش مش عارف ايه (وبضحك بهستريه وانا بفكر ان جدى حايدخل الاوضه وتيتا تحت الغطا ملط بصراحه الجنان ساعات بيبقى خطر جدا بس بيبقى لزيز )

جدى/ماشى يا استاذ محمد نقعد فى الاوضه المكركبه

انا/(دخل جدى الاوضه واعد على كرسى ناحيه السرير بس انا الاوضه بتاعتى كبيره فا جدى فى نص الاوضه والسرير النص التانى ) خير بقى يا جدى عايز تقولى ايه ؟ (اتكلم شوية فى موضوع)

جدى/ماشى يا حبيبى(قام جدى وطلع بره الاوضه وروحت انا اطلع تيتا)

انا/ايه رايك بقى فى الجنان ده

تيتا/حرام عليك يا محمد انا كنت حاموت من الرعب انا كل ثانيه بقول جدك حايكشفنا انا كنت بموت

انا/بعهد الشر عليكى امال مين (مسكت ايدها وحطتها على زبرى)حايدلع الغلبان ده

تيتا/ده غلبان ده انا اللى غلبانه معه

انا/طيب يا غلبانه يالا مصه سريعه كدا علشان انزل اخسر من جوزك

تيتا/ياسلام ماتكسبه تخسر ليه

انا/يعنى الراجل حانيكه فى كل حاجه مراته والكوتشينا نسيبه يفرح بحاجه

تيتا/(ضحكت بس كتمت الصوت علشان متفضحش ومصتلى مصه كدا سريعه وبعد كدا نزلت انا وجدى وهزرنا كتير وطبعا خسرت وخليت تيتا تكلمنى

المهم جيه المعاد بتاع المعلم فينو وجيه البيت وكان جدى فى مشوار فا استقبلته انا وتيتا وطبعا الراجل كان كريم وجايب حلويات وفاكهه وورده علشان تيتا واعدنا نتكلم وبصراحه انا كنت مجرم كنت ملبس تيتا فستان بيت يدوب على الركبه وفى نفس الوقت كتافه وسعه فابزازها باينه وكان التبرير ان الدنيا حر اوى وان القاهره حر عن اسكندريه وكانت مع كل حركه عين المعلم فينو مع تيتا وبصراحه اللى فى دماغى طلع مركز اوى مع تيتا وحوار انها شبه امه ده كلام او ممكن هو كان بيحب امه زياده المهم بعد ما طول فى القاعده تيتا قالت انها حاتقوم تاخد دش سريع علشان حرانه اوى وانا وهو كملنا كلامنا لحد ما قولتله معلش جالى تليفون وقومت وهو اعد فاتيتا نادت من جواه)

تيتا/محمد ..محمد

المعلم/(فينو افتكر ان فى حاجه فاقام كان بابا الحمام مفتوح حته واللى يقف يشوف تيتا عريانه فى المرايا فا فينو قام وشاف تيتا واعد متسامر قدام الحمام وتيتا بتقوله )

تيتا/محمد يا حبيبى معلش هاتلى كلوت من بتوعى من على السرير جواه ...محمد سامعنى

المعلم/(طبعا المعلم استغل فرصه انى بتكلم بره ودخل الاوضه جرى اخد كلوت من بتوع تيتا من على السرير ورجع بسرعه للصاله ولما خلصت التليفون رجعتلوه )

انا/معلش يا معلم انا اسف تليفون شغل

المعلم/(باين عليه الارتباك بس انا عملت مش واخد بالى )لا يا حبيبى ولا يهمك ...انا تقريبا سامع الهانم جواه بتقول يا محمد

انا/ايه ده بجد تيتا ...طيب بعد اذنك(دخلت لتيتا وهى اكدلتى ان المعلم فينو شافها وانه دخل الاوضه اخدت كلوت من جواه وبصراحه انا كنت مفهم تيتا انى بعمل مقلب فى المعلم فينو وانى حاصوره بالموبيل انه بيبص عليكى علشان الراجل ده ضيقنى كتير فى ابو تلات فا بمسك عليه ذله وبصراحه تيتا مكنتش بترفضلى طلب وفعلا نفذت المطلوب منها ..وانا كنت بصور فينو بالكاميره اللى فى الحمام واللى قدام الحمام من بره فابان ان بص على تيتا وهى بتستحمى وكمان لعب فى زبره عليها واتصور وهو بياخد الكلوت وكدا اول خطه ناحيه حريم فينو هو بيحب تيتا وهاج عليها وده حلو اوى حايساعدنى كتير المهم اعدت مع المعلم شويه وبعد كدا نزل )

تيتا/ها صورته

انا/اه يا ست الكل ...(فى دماغى ..أيوا كدا يا حبيبى تعالى على حجرى متعرفش يا غلبان انى مغرق الكلوتات برفان بتاع تيتا يعنى كل ما حاتشم الكلوت وتسخن عليه حاتفضل ريحه الكلونيه فى مناخيرك واول لما تشوف تيتا بجد وتشم الريحه زبك حايقف ياغلبان لوحده ما الريحه حاتفكره بالكلوت ووانت بتحلب زبك عليه

وفى يوم حققت للمعلم فينو امنيته ورغبته انه ينيك تيتا وانا اتفرج واهيج

==

المهم روحت لقيت تيتا

تيتا/انا زعلانه منك

انا/ليه بس يا تيتا

تيتا/جدك مش هنا نادينى با اسمى اللى بحبه

انا/ليه يا شرموطتى

تيتا/علشان انت سايب شرموطه تعبانه كل ده ينفع؟

انا/لا يا قلبى مينفعش بس انا عايز العب النهارده لعبه حلو

تيتا/العب اللى انت عايزه بس نكنى الاول

انا/ماشى يا شرموطتى(جبت تيتا ونيمتها على السرير وقلعتها الكلوت الستان بتاعها ونزلت امص ) ايه رايك نلعب صراحه

تيتا/اححححح..نلعب ايه

انا/(انا بمص كسها)صراحه انا اسالك وانا بمص وانت تجاوبى بس متكذبيش اتفقنا

تيتا/اه ه ه ...اتفقنا

انا/انتى بتحبينى ؟

تيتا/اه ..اوى اوى

انا/مين اكتر واحد بيكيفك

تيتا/انت ..انت اكتر واحد بيموتنى

انا/كسك غرقان

تيتا/على اخره مش قادره ..اول لما بشوفك بيغرق

انا/(زوت المص علشان تسيح خالص)ايه رايك فى اشرف جوزى خالتى امينه

تيتا/راجل ..اه ه ه ه...راجل جدع ..كفايه انه مستحمل امينه

انا/اممم ..وايه رايك فى شريفه امى

تيتا/ملاك ..ملاك بجد

انا/امينه..بتكرهنى ليه

تيتا/لا يا حبيبى بتحبك متقولش كدا

انا/اممممم...

تيتا/طيب كفايه مص مش قادره

انا/لا حاتقولى يا لبوه وانا بمص كسك ..انطقى

تيتا/..احححححح ...كفايه يا محمد

==

بعدت تيتا عنى وحست بتانيب الضمير بسبب علاقتنا الرومانسية الجنسية ببعض لكن انا مقدرتش ابعد عنها

من غير تفكير لقيتنى ببوسها . حاولت تمنعنى لكن كنت اقوى منها . فضلت ابوسها شوية و لقيتنى بشد الروب بتاعها طلع في ايدى . جسمها مش باين عليه السن خالص .كانت بتحاول تمنعنى لكن اول ما لمست جسمها بايدى و بدأت احرك ايدى عليها حسيت انها سكتت . مش ممانعه اللى بعمله . فضلت العب في جسمها كله لغايه ما مقدرتش امسك نفسى . قلعت البنطلون و دخلت زبى في كسها . كان ضيق قوى كأنها لسه بكر . بعد سنين من عدم النيك كان لازم يبقى كده . كانت بتتألم فخرجت زبرى و نزلت الحسلها . لغايه مابقت بتتأوه بس من المتعه مش من الألم . دخلت زبرى تانى و فضلت انيك فيها و انا بمص بزازها لغايه ماحسيت انى هاجيبهم . خرجت زبرى و جيبتهم على كسها من بره . اول ما خلصت لقيتنى بالبس البنطلون و باخرج جرى من الشقه . معرفش خوف و لا غضب من اللى عملته و لا ايه . روحت الشغل و فضلت هناك مش مركز في اى حاجة لغايه ما خلصت و رجعت . قابلتنى على السلم و كأنها كانت مستنيانى . دخلنا الشقه و انا حاسس زى العيل اللى عاملها على نفسه .

تيته : مالك يا محمد

انا : ....

تيته : انا عارفه اللى حصل ده كان غصب عنك و عنى انا كمان . اوعدنى متكررهاش تانى

انا : انا اللى مزعلنى انى عايز اكررها تانى

تيته : ايه

انا : انا استريحت قوى معاكى و نفسى نكررها على طول

تيته : بس ده مينفعش

انا : بس انتى كمان استريحتى معايا و عايزه . انسى بقى مينفعش دى

تيته : بس .. بس

قبل ماتتكلم بوستها . كأنها كانت مستنيه البوسة علشان تحسم قرارها لقيت ايديها على راسى و بتزقنى اكتر على وشها . بوسه طويله المرة دى مننا احنا الاتنين مش انا بس . خلصنا البوسة و شيلتها و روحنا على اوضه النوم . نيمتها على السرير و نزلت الحس كسها . قومت علشان ادخل زبرى لقيتها لفت جسمها و قربت بوشها لزبرى . دخلتها بوقها و بقت بتمصلى بطريقه كانت هتخلينى اجيب قبل مانيكها حتى . سحبت زبرى و نيمتها و دخلته في كسها . فضلت انيك فيها لغايه ما قربت انزل . جيت اطلع زبرى لقيتها قفلت برجلها عليا .

تيته : نزل جوايا . عايزه احس بلبنك

نيمت عليها بجسمى و خدت لسانها امصه و زبرى بينطر لبنه جواها . فضلت نايم فوقها شوية و بعدين قومنا استحمينا .

تيته : بس انا لسه ...

انا : متفكريش . انا هاعدى عليكى الصبح قبل الشغل الاقيكى لابسه قميص نوم حلو كدة و الا هاقطعلك هدومك .

تيته : ههههه . حاضر

في الكام يوم اللى بعد كده بقت حياتى انى باصحى انيك تيته و اروح الشغل و ارجع انيكها تانى او لأ على حسب الحالة .

صحيت بدرى و روحت لتيته . اللى بقت متعودة خلاص . الصبح بانزلها . نيكة حلوة و بعدين نفطر سوا و البس و انزل . كانت لابسه قميص نوم اسود . و عاملة مكياج خفيف . اول ما دخلت من الباب حضنتنى . كنت هايج جدا من اللى شوفته و سمعته امبارح اكتر من اى يوم . سندتها على باب الشقة و رفعت قميص النوم و نزلت الكلوت اللى لابساه . قلعت بنطلونى و خليت زبرى بيحك في كسها من ورا . و لسانى بيلحس رقبتها . كنت هايج لكن عايز اهيجها هي كمان . دقايق و كانت هي اللى بتحرك رجلها علشان تدخل زبرى في كسها . دخلته و مسكت بزازها و فضلنا على الوضع ده لغايه ما جيبت لبنى في كسها . قعدنا فطرنا و بعدين لبست و روحت الشغل .

نزلت لتيته كانت لسه بتشيل الاكل .

تيته : انت بقالك كام يوم هايج زيادة كده ليه وزبرك بقى جامد اوى

انا : عادى

تيته : طيب تعالى

دخلنا اوضه النوم . قلعنا و خليتها تمصلى . نمت على السرير و هي قلعت و طلعت . شديتها قبل ماتقعد على زبرى و خليتها تمصلى . مسكت راسها و هي لسه بتمص و زبرى بقى واصل لزورها . مسبتهاش غير لما جبت لبنى في بقها .

تيته : كده تجيب لبنك و انا لسه بمص

انا : اصبرى

شديتها خليتها تنام و بقيت بلحس كسها و ايدى بتلعب في زبرى لغايه ماوقف تانى . طلعت فوقها و دخلته في كسها و انا ببوسها وايدى على بزازها . فضلت اطلع و انزل عليها لغايه ماجيبت لبنى في كسها .

تيته : مش بقولك هايج . مرتين يا مفترى

نمت جنبها شوية وانا بحسس عليها وابوسها واحضنها واوشوشها واضمها وابصلها و بعدين قومت خدت شاور

حبلت تيتا شاهندة منى حمل معجزة وعمرها 47 سنة فى اول علاقتنا وولدت ولد جميل وسليم .. وبقيت ارضع بزازها واملا بطنى من لبنهم لما اشبع .. وكنت بمارس الحب الحلو اللذيذ مع تيتا على شط البحر وعلى ضفاف النيل وفى كل مكان فى بيتها وفى القطار وعلى السفينة وطفنا انحاء العالم

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا معترض
التفاعلات: King'S Man, ahmedzlziou, uututrope و 6 آخرين
حلو سرد القصة رغم أنه مقتص من قصة أخري

الجزء ده منقول من قصه قديمه في نسوانجي القديم​

جميلةتسلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%