NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علي سالم

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
10 نوفمبر 2023
المشاركات
9
مستوى التفاعل
34
نقاط
43
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحبا عزيزتي نسونجي اليوم قصه جديد ه
انا علي 29عام صعيدي مريم فتاة 23عام رفيعه بس ممحونه اوي القصه بدات لما نزلت اسكندريه لتاجير شقه في عمارتهم مريم واختها فاطمه 35عام بس جسمها فاجر اوي ارمله بدات بعد متاجرت شقه تحت شقتهم وطبعا كان في تعامل خفيف بنا بسبب الجيرة وفي مره حصل قفله عندهم في شقه وانا طلعت علي صوت صراخ جريت اشوف في ايه لقيت مريم اتكهربت ومغمي عليها واختها بتصوت شلتها وحطيتها علي السرير وفوقتها وهي كانت خايفه وبتترعش هديتها وقلتلها متخافيش انا هصلح الكهرباء دلوقتي اختها كانت منوره كشاف الموبيل ولمحت ان مريم لابسه قميص نوم ونص صدرها باين منه طلعت علي الكهرباء عشان اصلحها وفاطمه لاحظت زبي قايم عضت علي شفايفها وبعد مصلحتها شكرتني وعزمت علي اشرب عصير انا قعدت وكان الوقت 1بليل بعد شوي جات مريم قعدت معانا وتعرفنا علي بعض وقعدنا نهزر كتير وانا كل شويه ابص عليها من تحت لتحت هي للحظت ده فا فجاه فتحت رجليها شويه ولحاظت انها من غير اندر زبي قام اوي وكنت لابس ترنج علي اللحم وهي للحظت ده وبتقولي انت هتتجوز امتي قولتلها لما الاقي اللي بدور عليها هي وايه مواصفاتها انا قولتلها ده سر اصلي مواصفاتي خاصه هي ضحك ليه يعني عايزها ب 3رجليين ولا ايه 😂انا لا عايزها سكسيه نار هي اتصدمت من كلامي وقالتلي انت سافل اوي انا ليه بس هو في احسن متكون البنت بتحب كده علشان نتمتع هي ضحكت وقالالي شكلك مش سهل انا لا ابدا بس انا بحب الموضوع ده بطريقة كبيره شويه وهي راحت حاطه صباعها في بقها وانا هجت اكتر بعد شويه استاذنت امشي هي جات ورايا للباب روحت بايسها وحاضنها اوي متكلمتش قولتلها بكره مستنيكي تيجي عندي نتكلم لوحدنا مردتش علي نمت والمغرب لقيت الباب بيخبط لقيت مريم جايبه اكل وباقولي تفضل ده عشانك قولتلها طيب تعالي ناكل مع بعض دخلت وقفلت الباب وكنت ب البوكسر بس هي قالالي انت هتفضل كده انا كده ازاي يعني هي شاورت علي البوكسر انا ضحكت قولتلها هو في حد غريب ولا انتي مكسوفه قالالي عيب قولتلها طيب روحي هاتيلي حاجه من الدولاب البسها راحت دخلت وندهت علي بتقولي مش عارف اجبلك ايه انا روحت واقف وراها وراشق زبي في طيزها هي اه انا مالك ي قمر مفيش وبترجع علي زبي وسخنت روحت حاطط ايدى علي صدرها وببوس في رقبتها وهي اه حلو اوي روحت شايلها علي السرير وقلعتها الترنج وقعدنا نبوس ونقفش في صدرها كتير وهي اه اه حلو اوي كمان كمان روحت نازل علي كسها لحس وهي صوتت اوي ونزلت مره بعد كده قولتلها تعالي مصي نزلت على زبي مص وكانت محترفه اوي جبتهم في بقها بلعتهم كلهم ونظفت زبي بعد كده نيمتها على بطنها ودخلت راص زبي في طيزها وهي تصوت بس دخل بسهوله وقعدت انيك فيها تلت ساعه وهي اه اه اه كمان زيد زبك حلو اوي وجامد كمان نيك افشخني نار 🔥في طيزي اه وجبتهم فيها بعد كده خدنا دش مع بعض وقعدنا نبوس ونقفش على السرير وطلعت علي شقتها وقالتلي بكره جيالك نمت صحيت بليل وانا طالع وبتمشي في السوق قابلت فاطمه سلمنا علي بعض وجبنا الطلبات ورجعنا العماره في توكتوك مع بعض وانا زانقها وهي عماله تهزر معايا في التوكتوك وانا روحت لمس بزازها كانه من غير قصدي متكلمتش روحت البيت وانا وطالع في الاسانسير قولتلها تعالي رتبيلي النيش عشان مش عارف اعمله ضحكت وقالت حاضر شويه واجيلك بعد ساعه جات وكانت لابسه عباية بيتي متقسمه علي جسمها اوي بس مكنتش لابسه غير الاندر تحتها وهي بترتب النيش وانا وراها وبنتكلم راحت وقعت كاست ماء وهي بتوطي تلمها وطيزها بقت في وشي مكدبتش خبر روحت لمسها بزبي جامد هي اه بصوت مكتوم وهي وقفت وانا بسندها كانت دايخه قولتلها تعالي ارتاحي شويه علي الانترية قعدت جبتلها ماء وقعدت جنبها بقولها مالك قالتلي دهري وجعني قولتلها عندي زيت جايبه من الخليج بتاع مساج هيريحك قالتلي بجد انا بحب المساج اوي هو انت بتعرف تعمل مساج قولتلها دنا استاذ فيه تعالي اعملك وتشوفي قالتلي اوكي دخنا الغرفه وقولتلها اقلعي العباية ونامي علي بطنك قالتلي مكسوفه قولتلها ده علاج اعتبريني دكتور دلوقتي وجبت طربيزة المساج وهي اول مشافتها فرحت اوي راحت قالتلي طيب لف وشك عشان اقلع قولتلها اوكي قلعت وبقت ب الاندر بس ونامت علي بطنها وانا جبت الزيت وبدات اعملها مساج علي الرقبه والظهر بعد كده نزلت على طيزها ورجليها وهي طالعه منها اه مكتومه وبتتنهدا كتيرررر قولتلها هقلعك الاندر عشان مزاولني هزت براسها قلعتهولها ورشيت زيت على طيزها وكسها ومشيت ايدى عليهم راحت طلعت اه اه من غير ارادتها روحت موسع رجليها واشتغلت تدليك فيهم وهي اه مكتومه روحت قولتلها نامي على ظهرك وكنت وقتها ب البوكسر بس وزبي نار وقايم هي اول ملاحظت ده عضت علي شفايفها روحت رشيت زيت علي بزازها وقعدت ادلك فيهم وزبي مولع وهي بتتنهد جامد نزلت على بطنها وكسها وحطيت صباعي فيه هي اه اه كمان كمان ارحمني دخلت صباعيين وهي بتوحوح وتزوم اوي وانا شغال تفريش بيدى فيها وهي منزلت مرتين ورا بعض روحت جنب دماغها وطلعت زبي وهي فهمت واشتغلت مص فيه وكانت محترفه اكتر من اختها وانا بدعك في صدرها روحت ىاجع علي كسها ودخله مره واحده فيها وهي اه اه اه يخربيتك ده كبير علي اه اه هي طبعا علشان محرومه واشتغلت اه اه روحت منومها علي السرير ودخلته فيها وكلبشت في وقعدنا نتقلب يمين وشمال وبعدين رفعت رجليها علي كتفي وادخل واطلع وهي راحت في دنيا تانية عماله تزوم وعنيها قلبت انا خوفت عليها روحت مطلعه صرخت لا لا دخله دخله بسرعه انا قعدت افرش من بره شويه علشان تتحوجع اكتر راحت قامت وقعدت عليه من المتعه مستحملتش قعدنا شويه حلوين واحنا شغالين عملنا اوضاع كتيره لدرجة من التعب نمنا ونحن في حصن بعض صحينا بليل متاخر هي يلهوي الوقت تاخر اوي وتلفونها لقت اختها رنت كتير كلمتها قالتلها انا عندي صاحبتي في المستشفى هتاخر ويمكن ابات باي وانا قومت حضنها من ورا وقعدنا نبوس في بعض وخدنا دش وعملنا واحد تحت الدش وكملنا علي السرير 🛏 كانت شهوانية اوي اوي انتهي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mario Cr7, Mina mohsen, Essa.ALahlawi و 22 آخرين
حلوه جدا بس لازمها جزء تاني وتالت حاول انك ما تنهيها بالسرعه دي وضيف تفاصيل أنه الاخوات بتنافسوا علي لحد أنه يجمعهم مع بعض
 
  • عجبني
التفاعلات: علي سالم و الضاحك الباكى
مرحبا عزيزتي نسونجي اليوم قصه جديد ه
انا علي 29عام صعيدي مريم فتاة 23عام رفيعه بس ممحونه اوي القصه بدات لما نزلت اسكندريه لتاجير شقه في عمارتهم مريم واختها فاطمه 35عام بس جسمها فاجر اوي ارمله بدات بعد متاجرت شقه تحت شقتهم وطبعا كان في تعامل خفيف بنا بسبب الجيرة وفي مره حصل قفله عندهم في شقه وانا طلعت علي صوت صراخ جريت اشوف في ايه لقيت مريم اتكهربت ومغمي عليها واختها بتصوت شلتها وحطيتها علي السرير وفوقتها وهي كانت خايفه وبتترعش هديتها وقلتلها متخافيش انا هصلح الكهرباء دلوقتي اختها كانت منوره كشاف الموبيل ولمحت ان مريم لابسه قميص نوم ونص صدرها باين منه طلعت علي الكهرباء عشان اصلحها وفاطمه لاحظت زبي قايم عضت علي شفايفها وبعد مصلحتها شكرتني وعزمت علي اشرب عصير انا قعدت وكان الوقت 1بليل بعد شوي جات مريم قعدت معانا وتعرفنا علي بعض وقعدنا نهزر كتير وانا كل شويه ابص عليها من تحت لتحت هي للحظت ده فا فجاه فتحت رجليها شويه ولحاظت انها من غير اندر زبي قام اوي وكنت لابس ترنج علي اللحم وهي للحظت ده وبتقولي انت هتتجوز امتي قولتلها لما الاقي اللي بدور عليها هي وايه مواصفاتها انا قولتلها ده سر اصلي مواصفاتي خاصه هي ضحك ليه يعني عايزها ب 3رجليين ولا ايه 😂انا لا عايزها سكسيه نار هي اتصدمت من كلامي وقالتلي انت سافل اوي انا ليه بس هو في احسن متكون البنت بتحب كده علشان نتمتع هي ضحكت وقالالي شكلك مش سهل انا لا ابدا بس انا بحب الموضوع ده بطريقة كبيره شويه وهي راحت حاطه صباعها في بقها وانا هجت اكتر بعد شويه استاذنت امشي هي جات ورايا للباب روحت بايسها وحاضنها اوي متكلمتش قولتلها بكره مستنيكي تيجي عندي نتكلم لوحدنا مردتش علي نمت والمغرب لقيت الباب بيخبط لقيت مريم جايبه اكل وباقولي تفضل ده عشانك قولتلها طيب تعالي ناكل مع بعض دخلت وقفلت الباب وكنت ب البوكسر بس هي قالالي انت هتفضل كده انا كده ازاي يعني هي شاورت علي البوكسر انا ضحكت قولتلها هو في حد غريب ولا انتي مكسوفه قالالي عيب قولتلها طيب روحي هاتيلي حاجه من الدولاب البسها راحت دخلت وندهت علي بتقولي مش عارف اجبلك ايه انا روحت واقف وراها وراشق زبي في طيزها هي اه انا مالك ي قمر مفيش وبترجع علي زبي وسخنت روحت حاطط ايدى علي صدرها وببوس في رقبتها وهي اه حلو اوي روحت شايلها علي السرير وقلعتها الترنج وقعدنا نبوس ونقفش في صدرها كتير وهي اه اه حلو اوي كمان كمان روحت نازل علي كسها لحس وهي صوتت اوي ونزلت مره بعد كده قولتلها تعالي مصي نزلت على زبي مص وكانت محترفه اوي جبتهم في بقها بلعتهم كلهم ونظفت زبي بعد كده نيمتها على بطنها ودخلت راص زبي في طيزها وهي تصوت بس دخل بسهوله وقعدت انيك فيها تلت ساعه وهي اه اه اه كمان زيد زبك حلو اوي وجامد كمان نيك افشخني نار 🔥في طيزي اه وجبتهم فيها بعد كده خدنا دش مع بعض وقعدنا نبوس ونقفش على السرير وطلعت علي شقتها وقالتلي بكره جيالك نمت صحيت بليل وانا طالع وبتمشي في السوق قابلت فاطمه سلمنا علي بعض وجبنا الطلبات ورجعنا العماره في توكتوك مع بعض وانا زانقها وهي عماله تهزر معايا في التوكتوك وانا روحت لمس بزازها كانه من غير قصدي متكلمتش روحت البيت وانا وطالع في الاسانسير قولتلها تعالي رتبيلي النيش عشان مش عارف اعمله ضحكت وقالت حاضر شويه واجيلك بعد ساعه جات وكانت لابسه عباية بيتي متقسمه علي جسمها اوي بس مكنتش لابسه غير الاندر تحتها وهي بترتب النيش وانا وراها وبنتكلم راحت وقعت كاست ماء وهي بتوطي تلمها وطيزها بقت في وشي مكدبتش خبر روحت لمسها بزبي جامد هي اه بصوت مكتوم وهي وقفت وانا بسندها كانت دايخه قولتلها تعالي ارتاحي شويه علي الانترية قعدت جبتلها ماء وقعدت جنبها بقولها مالك قالتلي دهري وجعني قولتلها عندي زيت جايبه من الخليج بتاع مساج هيريحك قالتلي بجد انا بحب المساج اوي هو انت بتعرف تعمل مساج قولتلها دنا استاذ فيه تعالي اعملك وتشوفي قالتلي اوكي دخنا الغرفه وقولتلها اقلعي العباية ونامي علي بطنك قالتلي مكسوفه قولتلها ده علاج اعتبريني دكتور دلوقتي وجبت طربيزة المساج وهي اول مشافتها فرحت اوي راحت قالتلي طيب لف وشك عشان اقلع قولتلها اوكي قلعت وبقت ب الاندر بس ونامت علي بطنها وانا جبت الزيت وبدات اعملها مساج علي الرقبه والظهر بعد كده نزلت على طيزها ورجليها وهي طالعه منها اه مكتومه وبتتنهدا كتيرررر قولتلها هقلعك الاندر عشان مزاولني هزت براسها قلعتهولها ورشيت زيت على طيزها وكسها ومشيت ايدى عليهم راحت طلعت اه اه من غير ارادتها روحت موسع رجليها واشتغلت تدليك فيهم وهي اه مكتومه روحت قولتلها نامي على ظهرك وكنت وقتها ب البوكسر بس وزبي نار وقايم هي اول ملاحظت ده عضت علي شفايفها روحت رشيت زيت علي بزازها وقعدت ادلك فيهم وزبي مولع وهي بتتنهد جامد نزلت على بطنها وكسها وحطيت صباعي فيه هي اه اه كمان كمان ارحمني دخلت صباعيين وهي بتوحوح وتزوم اوي وانا شغال تفريش بيدى فيها وهي منزلت مرتين ورا بعض روحت جنب دماغها وطلعت زبي وهي فهمت واشتغلت مص فيه وكانت محترفه اكتر من اختها وانا بدعك في صدرها روحت ىاجع علي كسها ودخله مره واحده فيها وهي اه اه اه يخربيتك ده كبير علي اه اه هي طبعا علشان محرومه واشتغلت اه اه روحت منومها علي السرير ودخلته فيها وكلبشت في وقعدنا نتقلب يمين وشمال وبعدين رفعت رجليها علي كتفي وادخل واطلع وهي راحت في دنيا تانية عماله تزوم وعنيها قلبت انا خوفت عليها روحت مطلعه صرخت لا لا دخله دخله بسرعه انا قعدت افرش من بره شويه علشان تتحوجع اكتر راحت قامت وقعدت عليه من المتعه مستحملتش قعدنا شويه حلوين واحنا شغالين عملنا اوضاع كتيره لدرجة من التعب نمنا ونحن في حصن بعض صحينا بليل متاخر هي يلهوي الوقت تاخر اوي وتلفونها لقت اختها رنت كتير كلمتها قالتلها انا عندي صاحبتي في المستشفى هتاخر ويمكن ابات باي وانا قومت حضنها من ورا وقعدنا نبوس في بعض وخدنا دش وعملنا واحد تحت الدش وكملنا علي السرير 🛏 كانت شهوانية اوي اوي انتهي
جميلة اوى ياريت تكمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه حلوه بس كملها
 
حلوه جدا بس لازمها جزء تاني وتالت حاول انك ما تنهيها بالسرعه دي وضيف تفاصيل أنه الاخوات بتنافسوا علي لحد أنه يجمعهم مع بعض
هشتغل علي كده حاضر
 
قصة حلوة تسلم ايدك بس ياريت تكملها بتفاصيل و حكى اكتر
 
مرحبا عزيزتي نسونجي اليوم قصه جديد ه
انا علي 29عام صعيدي مريم فتاة 23عام رفيعه بس ممحونه اوي القصه بدات لما نزلت اسكندريه لتاجير شقه في عمارتهم مريم واختها فاطمه 35عام بس جسمها فاجر اوي ارمله بدات بعد متاجرت شقه تحت شقتهم وطبعا كان في تعامل خفيف بنا بسبب الجيرة وفي مره حصل قفله عندهم في شقه وانا طلعت علي صوت صراخ جريت اشوف في ايه لقيت مريم اتكهربت ومغمي عليها واختها بتصوت شلتها وحطيتها علي السرير وفوقتها وهي كانت خايفه وبتترعش هديتها وقلتلها متخافيش انا هصلح الكهرباء دلوقتي اختها كانت منوره كشاف الموبيل ولمحت ان مريم لابسه قميص نوم ونص صدرها باين منه طلعت علي الكهرباء عشان اصلحها وفاطمه لاحظت زبي قايم عضت علي شفايفها وبعد مصلحتها شكرتني وعزمت علي اشرب عصير انا قعدت وكان الوقت 1بليل بعد شوي جات مريم قعدت معانا وتعرفنا علي بعض وقعدنا نهزر كتير وانا كل شويه ابص عليها من تحت لتحت هي للحظت ده فا فجاه فتحت رجليها شويه ولحاظت انها من غير اندر زبي قام اوي وكنت لابس ترنج علي اللحم وهي للحظت ده وبتقولي انت هتتجوز امتي قولتلها لما الاقي اللي بدور عليها هي وايه مواصفاتها انا قولتلها ده سر اصلي مواصفاتي خاصه هي ضحك ليه يعني عايزها ب 3رجليين ولا ايه 😂انا لا عايزها سكسيه نار هي اتصدمت من كلامي وقالتلي انت سافل اوي انا ليه بس هو في احسن متكون البنت بتحب كده علشان نتمتع هي ضحكت وقالالي شكلك مش سهل انا لا ابدا بس انا بحب الموضوع ده بطريقة كبيره شويه وهي راحت حاطه صباعها في بقها وانا هجت اكتر بعد شويه استاذنت امشي هي جات ورايا للباب روحت بايسها وحاضنها اوي متكلمتش قولتلها بكره مستنيكي تيجي عندي نتكلم لوحدنا مردتش علي نمت والمغرب لقيت الباب بيخبط لقيت مريم جايبه اكل وباقولي تفضل ده عشانك قولتلها طيب تعالي ناكل مع بعض دخلت وقفلت الباب وكنت ب البوكسر بس هي قالالي انت هتفضل كده انا كده ازاي يعني هي شاورت علي البوكسر انا ضحكت قولتلها هو في حد غريب ولا انتي مكسوفه قالالي عيب قولتلها طيب روحي هاتيلي حاجه من الدولاب البسها راحت دخلت وندهت علي بتقولي مش عارف اجبلك ايه انا روحت واقف وراها وراشق زبي في طيزها هي اه انا مالك ي قمر مفيش وبترجع علي زبي وسخنت روحت حاطط ايدى علي صدرها وببوس في رقبتها وهي اه حلو اوي روحت شايلها علي السرير وقلعتها الترنج وقعدنا نبوس ونقفش في صدرها كتير وهي اه اه حلو اوي كمان كمان روحت نازل علي كسها لحس وهي صوتت اوي ونزلت مره بعد كده قولتلها تعالي مصي نزلت على زبي مص وكانت محترفه اوي جبتهم في بقها بلعتهم كلهم ونظفت زبي بعد كده نيمتها على بطنها ودخلت راص زبي في طيزها وهي تصوت بس دخل بسهوله وقعدت انيك فيها تلت ساعه وهي اه اه اه كمان زيد زبك حلو اوي وجامد كمان نيك افشخني نار 🔥في طيزي اه وجبتهم فيها بعد كده خدنا دش مع بعض وقعدنا نبوس ونقفش على السرير وطلعت علي شقتها وقالتلي بكره جيالك نمت صحيت بليل وانا طالع وبتمشي في السوق قابلت فاطمه سلمنا علي بعض وجبنا الطلبات ورجعنا العماره في توكتوك مع بعض وانا زانقها وهي عماله تهزر معايا في التوكتوك وانا روحت لمس بزازها كانه من غير قصدي متكلمتش روحت البيت وانا وطالع في الاسانسير قولتلها تعالي رتبيلي النيش عشان مش عارف اعمله ضحكت وقالت حاضر شويه واجيلك بعد ساعه جات وكانت لابسه عباية بيتي متقسمه علي جسمها اوي بس مكنتش لابسه غير الاندر تحتها وهي بترتب النيش وانا وراها وبنتكلم راحت وقعت كاست ماء وهي بتوطي تلمها وطيزها بقت في وشي مكدبتش خبر روحت لمسها بزبي جامد هي اه بصوت مكتوم وهي وقفت وانا بسندها كانت دايخه قولتلها تعالي ارتاحي شويه علي الانترية قعدت جبتلها ماء وقعدت جنبها بقولها مالك قالتلي دهري وجعني قولتلها عندي زيت جايبه من الخليج بتاع مساج هيريحك قالتلي بجد انا بحب المساج اوي هو انت بتعرف تعمل مساج قولتلها دنا استاذ فيه تعالي اعملك وتشوفي قالتلي اوكي دخنا الغرفه وقولتلها اقلعي العباية ونامي علي بطنك قالتلي مكسوفه قولتلها ده علاج اعتبريني دكتور دلوقتي وجبت طربيزة المساج وهي اول مشافتها فرحت اوي راحت قالتلي طيب لف وشك عشان اقلع قولتلها اوكي قلعت وبقت ب الاندر بس ونامت علي بطنها وانا جبت الزيت وبدات اعملها مساج علي الرقبه والظهر بعد كده نزلت على طيزها ورجليها وهي طالعه منها اه مكتومه وبتتنهدا كتيرررر قولتلها هقلعك الاندر عشان مزاولني هزت براسها قلعتهولها ورشيت زيت على طيزها وكسها ومشيت ايدى عليهم راحت طلعت اه اه من غير ارادتها روحت موسع رجليها واشتغلت تدليك فيهم وهي اه مكتومه روحت قولتلها نامي على ظهرك وكنت وقتها ب البوكسر بس وزبي نار وقايم هي اول ملاحظت ده عضت علي شفايفها روحت رشيت زيت علي بزازها وقعدت ادلك فيهم وزبي مولع وهي بتتنهد جامد نزلت على بطنها وكسها وحطيت صباعي فيه هي اه اه كمان كمان ارحمني دخلت صباعيين وهي بتوحوح وتزوم اوي وانا شغال تفريش بيدى فيها وهي منزلت مرتين ورا بعض روحت جنب دماغها وطلعت زبي وهي فهمت واشتغلت مص فيه وكانت محترفه اكتر من اختها وانا بدعك في صدرها روحت ىاجع علي كسها ودخله مره واحده فيها وهي اه اه اه يخربيتك ده كبير علي اه اه هي طبعا علشان محرومه واشتغلت اه اه روحت منومها علي السرير ودخلته فيها وكلبشت في وقعدنا نتقلب يمين وشمال وبعدين رفعت رجليها علي كتفي وادخل واطلع وهي راحت في دنيا تانية عماله تزوم وعنيها قلبت انا خوفت عليها روحت مطلعه صرخت لا لا دخله دخله بسرعه انا قعدت افرش من بره شويه علشان تتحوجع اكتر راحت قامت وقعدت عليه من المتعه مستحملتش قعدنا شويه حلوين واحنا شغالين عملنا اوضاع كتيره لدرجة من التعب نمنا ونحن في حصن بعض صحينا بليل متاخر هي يلهوي الوقت تاخر اوي وتلفونها لقت اختها رنت كتير كلمتها قالتلها انا عندي صاحبتي في المستشفى هتاخر ويمكن ابات باي وانا قومت حضنها من ورا وقعدنا نبوس في بعض وخدنا دش وعملنا واحد تحت الدش وكملنا علي السرير 🛏 كانت شهوانية اوي اوي انتهي
توتو
 
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%