NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmed abdo9

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 أكتوبر 2022
المشاركات
8
مستوى التفاعل
2
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egy
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة دي حصلت بين احمد وبنت اخته امنية
انا احمد عندي 30 سنة وبنت اختي ندي عندها 26
القصة لما حصلت كان عندي ساعتها 24 سنة وندي 20
انا بابا كان اتجوز مرة وخلف منها ولد وبنت اخواتي الكبار لكن زوجته الاولي توفت واتجوز ماما
اختي ام ندي كانت متجوزة وعايشة في دولة في الخليج واخوي الكبير عايش هنا في مصر المهم ندي لما خلصت ثانوية اختي نزلتها مصر تخش جامعة هنا وجت تعيش مع اخوي الكبير وقضت مع سنتين لكن بعد كدا اخوي جاله عقد عمل في الخليج فقرر يسافر وكدا ندي مكنش ينفعش تقعد لوحدها عشان اختي كانت بتخاف عليها انا كان عندي شقة لوحدي قريبة من اخوي وكنت عايش ومستقل فيها لما اخوي قرر يسافر ساعتها اختي قالت لندي تيجي تنقل عندي عشان مش هينفع تقعد لوحدها ، قبل كد انا وندي مكناش قريبين من بعض اوي بحكم انها عايشة برا وحتي لما جت هنا مصر السنتين الا قضتهم هنا كانت بروحلهم او بخرج معاهم كل فترة وكنا بنتعامل عادي كاننا صحاب بس مش قريبين من بعض اوووي ، لما جت تعيش معي انا كنت ساعات بخرج كتير بليل لاني عايش لوحدي ومش متجوز فابتديت اخرجها معي ونتعرف علي بعض اكتر وبقينا صحاب جدا وساعات كنت بذاكرلها لانها كانت نفس كليتي وفضلنا عايشين مع بعض لحد ونعرف بعض اكتر واهتمامات بعض واكتشفت ان وهي متشابهين جدا في حاجات كتير كان عدي بتاعو4 شهور مثلا بعدها لاحظت انها ابتدت تقعد في البيت معي لما بكون موجود بلبس خفيف واخدة راحتها كنت بقول عادي انا خالها مفيش حاجة وهي اتعودت علي خلاص بس ابتديت احس بحب ناحيتها واني بحبها وكنت بحاول اشيل الفكرة دي لحد ما جي عيد ميلادها وقررت اخرجها وافسحها واجبلها هدية ورجعنا البيت وكان تاني يوم اجازة لي فقولنا نسهر نشوف فيلم ونعمل حاجة نشربها ولاحظت انها قربت مني ونامت علي كتفي حسيت انها عايزة تقولي حاجة او تعمل حاجة اتجرات حبة وقلتلها عايزة تقولي حاجة قالتلي اه وانت كمان نفسك قلتلها اه
قالتلي تعالي نعد ل3 ونقول سوا واحنا الاتنيين كانت اجابتنا واحدة انا بحبك احنا الاتنين اتفاجنا فشخ وبعدين قلتلها انا لازم انام مينفعش كدا ده غلط وحرام لكن هي قالتلي انها حبت قبلي واحدة وسبته عشاني انا قلتلها نخلينا صحاب قلتلي مش هينفع ليه تقاوم حاجة مش في ايدينا خلينا نعيش زي ما احنا عايزين وقربت علي جامد وحضنتني لقيت نفسي ببوسها وعاملين نبوس بعض جامد وقعدنا نلحس في لسان بعض بتاع دقيقتين لحد ما قلتلها كفاية كدا ودخلت انام بس انا منمتش انا زبي كان هينفجر طلعته وقعدت اضرب 10 لحد ما جبتهم وانا رايح الحمام كانت سامع صوتها وهي بتتاوه كانت بتضرب 7 ونص كان نفسي اخش عليها بس قلت لا كفاية كدا بلاش نطور الموضوع
تاني يوم حصلت مفاجاة
يتبع .....
 
  • عجبني
التفاعلات: LeDo0 و meedo32
كمل
 
  • لا تعليق
  • عجبني
التفاعلات: Kokyfoxy و ahmed abdo9
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed abdo9
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed abdo9
كمل حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmed abdo9
بداية مبشرة
فى انتظار ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: Momen Alexandria و Popshetos
كمل بدايتها جميله
 
القصة دي حصلت بين احمد وبنت اخته امنية
انا احمد عندي 30 سنة وبنت اختي ندي عندها 26
القصة لما حصلت كان عندي ساعتها 24 سنة وندي 20
انا بابا كان اتجوز مرة وخلف منها ولد وبنت اخواتي الكبار لكن زوجته الاولي توفت واتجوز ماما
اختي ام ندي كانت متجوزة وعايشة في دولة في الخليج واخوي الكبير عايش هنا في مصر المهم ندي لما خلصت ثانوية اختي نزلتها مصر تخش جامعة هنا وجت تعيش مع اخوي الكبير وقضت مع سنتين لكن بعد كدا اخوي جاله عقد عمل في الخليج فقرر يسافر وكدا ندي مكنش ينفعش تقعد لوحدها عشان اختي كانت بتخاف عليها انا كان عندي شقة لوحدي قريبة من اخوي وكنت عايش ومستقل فيها لما اخوي قرر يسافر ساعتها اختي قالت لندي تيجي تنقل عندي عشان مش هينفع تقعد لوحدها ، قبل كد انا وندي مكناش قريبين من بعض اوي بحكم انها عايشة برا وحتي لما جت هنا مصر السنتين الا قضتهم هنا كانت بروحلهم او بخرج معاهم كل فترة وكنا بنتعامل عادي كاننا صحاب بس مش قريبين من بعض اوووي ، لما جت تعيش معي انا كنت ساعات بخرج كتير بليل لاني عايش لوحدي ومش متجوز فابتديت اخرجها معي ونتعرف علي بعض اكتر وبقينا صحاب جدا وساعات كنت بذاكرلها لانها كانت نفس كليتي وفضلنا عايشين مع بعض لحد ونعرف بعض اكتر واهتمامات بعض واكتشفت ان وهي متشابهين جدا في حاجات كتير كان عدي بتاعو4 شهور مثلا بعدها لاحظت انها ابتدت تقعد في البيت معي لما بكون موجود بلبس خفيف واخدة راحتها كنت بقول عادي انا خالها مفيش حاجة وهي اتعودت علي خلاص بس ابتديت احس بحب ناحيتها واني بحبها وكنت بحاول اشيل الفكرة دي لحد ما جي عيد ميلادها وقررت اخرجها وافسحها واجبلها هدية ورجعنا البيت وكان تاني يوم اجازة لي فقولنا نسهر نشوف فيلم ونعمل حاجة نشربها ولاحظت انها قربت مني ونامت علي كتفي حسيت انها عايزة تقولي حاجة او تعمل حاجة اتجرات حبة وقلتلها عايزة تقولي حاجة قالتلي اه وانت كمان نفسك قلتلها اه
قالتلي تعالي نعد ل3 ونقول سوا واحنا الاتنيين كانت اجابتنا واحدة انا بحبك احنا الاتنين اتفاجنا فشخ وبعدين قلتلها انا لازم انام مينفعش كدا ده غلط وحرام لكن هي قالتلي انها حبت قبلي واحدة وسبته عشاني انا قلتلها نخلينا صحاب قلتلي مش هينفع ليه تقاوم حاجة مش في ايدينا خلينا نعيش زي ما احنا عايزين وقربت علي جامد وحضنتني لقيت نفسي ببوسها وعاملين نبوس بعض جامد وقعدنا نلحس في لسان بعض بتاع دقيقتين لحد ما قلتلها كفاية كدا ودخلت انام بس انا منمتش انا زبي كان هينفجر طلعته وقعدت اضرب 10 لحد ما جبتهم وانا رايح الحمام كانت سامع صوتها وهي بتتاوه كانت بتضرب 7 ونص كان نفسي اخش عليها بس قلت لا كفاية كدا بلاش نطور الموضوع
تاني يوم حصلت مفاجاة
يتبع .....
كمل يا بطل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%