NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

متسلسلة انا وامي و جوزها الجديد ( المشاهدين 5)

user448604

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
11 سبتمبر 2025
المشاركات
1
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
22
نقاط
165
ابطال القصه
زياد: 19 سنه جسمي رياضي وزبي 20 سم
امي: رانيا 40 سنه دي بقا في حته تانيه طولها 165 طيزها مدوره وكبيره وبتبان في اللبس كمان بزازها مدافع بيطلعو من البرا وحلماتها دايما واقفه وبحكم اننا في مدينه كانت بتلبس بنطلونات جينس ضيقه
علطول
اخواتي هبه و اميره متجوزين و خالاتي (ملهمش دور قوي)


البدايه (الجزء الاول)




بدات حكايتي من طلاق امي وابويا من 5 سنين وكان السبب مجهول بانسبالي بس كنت عارف ان هيجي اليوم واعرف برضو وكبرت دماغي.... في يوم نزلت السوق انا وامي رانيا بنجيب طلبات البيت والسوق كان زحمه امي كانت بتشتري خيار وطتت ساعتها وفجأه جه راجل اسود شبه الزنجين بيحك في امي انا شوفت المنظر زبي وقف علي الاخر
لقيت زبه اللي يتعدي ال 25 يسنتي راشق في فلقتين طيز امي
امي شهقت وعضت علي شفايفها و بصت وراها في الاول استغربت وبعدين ضحكت (اللي هوا كمل كمل) وكنت واقف جمبه قام باصصلي وضاحك انا طبعا وشي احمر وانا شايف واحد زبه هيشق بنطلون امي الضيق
اول ما رانيا خلصت قامت
رانيا (ووشها عليها علامة الحرمان والهيجان) : يلا ي زيزو ورانا خضار هنجيبه لسه
لقيت الراجل بعد ووقف بعيد شويه علشان الناس ميقطعوش عليه
انا: ماشي يلا
انا: هوا مين الراجل اللي كان واقف وراكي دا يا ماما
رانيا استنت 5 ثواني:: دا عمك ابراهيم كان زميلي في المدرسه يبني
انا: ابراهيم مين و ايه خلاكي تضحكيله
رانيا بضحكت شرمطه : اسكت هحكيلك بعديدين ولا اقولك تعالا اعرفك عليه واهو منك تقف معاه علشان هخش اجيب حاجه من السوق جوه والدنيا زاحمه
انا: خلاص ماشي
اول ما قربنا منه
رانيا: ازيك ي ابراهيم
ابراهيم: ازيك ي رورو مشوفتكيش من ايام المدرسه بس كبرتي واحلويتي ي رورو

رانيا وهيا بتبص علي زب ابراهيم اللي عامل خيمه
رانيا: وانت كمان ي هيما كبرت واحلويت اهو
ابراهيم: جوزك عامل ايه
رانيا: اسكت مش اتطلقت منه الموكوس !!!
ابراهيم بابتسامه كدا:: ليه بس دا انا كنت بحسده عليكي عمل ايه الموكوس؟؟؟
رانيا وعنيها كلها حرمان: مكنش عارف يصرف علي الولاد ومكنش عارف يعمل حاجات تانيه......!!!!
انا: ايه ياماما مش هتروحي تجيبي بقيت الحاجات ولا ايه
امي وهيا سرحانه بس انا سمعتها: يلهويي يبت يا رنيا بقا هتسيبي الزوبر اللي شبه المدفع بقا ده و تمشي
انا: يا ماما؟؟؟ ياماما؟؟.
رانيا بعصبيه: ماشي ي زيزو ماشي اهو
قامت بصت لبراهيم بشرمطه كدا: عايز حاجه يا هيما
ابراهيم: سلام يقلب هيما
قامت رانيا ماشت وطيزها بتترج وهيا قاصده والاندر حازز علي طيزها

قام الراجل اللي واقف صاحب الفكهه جمبه: بقولك يا يبراهيم انا عرفك وحداني من ساعت ما مراتك ماتت ما تخش علي البطل دا
ابراهيم وتفتكر هيا هترضي
الراجل: دا ماشلتش عنيها من علي زبك يجدع دي شرقانه علي الاخر
ابراهيم: طب اكلم مين طيب
الراجل بهمس في ودن ابراهيم: ما تجس نبض ابها وراح شاور عليا
انا عرفت ان في حاجه
ابراهيم: بقولك ي زيزو يحبيبي
انا: ايوه يعم ابراهيم
الراجل: عم ابراهيم هههه دا في مقام باباك يزيزو قولو يابابا
ابراهيم: يعم اسكت مش دلوقتي الكلام دا
ابراهيم: هيا امك متطلقه من ابوك من زمان
انا: من 5 سنين كدا
ابراهيم: طب بتصرفو منين
انا: انا شغال وخالي بيبعتلنا فلوس كل فتره
ابراهيم: خالك مين
انا: خالي محمود
ابراهيم: طب لو كلمت خالك محمود في موضوع هيرضي
انا:: علي حسب الموضوع
ابراهيم بقلق: بص يزيزو انت مش صغير برضو انا هحكيلك انا عايز اتجوز امك!!! انا وحداني وانت فاهم وامك دي ماتتسبش وانت عارف

اول مره احدث اني ديوث وسرحت واتخيلت امي وهيا في حضن ابراهيم و اتخيلت ابراهيم انزل رزع في لحم امي اللي بيترج
ابراهيم:: يزيزو؟؟؟ يزيزو؟؟ انت معايا
انا رديت عليه بجراءه:: انا موافق بس روح كلم خالي برضو
ابراهيم:: بجد
انا: انت محترم ومش هلاقي احسن منك يحافظ علي امي
ابراهيم:: ادني رقم خالك طيب
علي جيتت امي من بعيد
ابراهيم:: عايزك تساعدني يزيزو
انا: ازاي
ابراهيم:: كلمها او افتح معاها الموضوع وكدا يعني
انا بانبساط: طبعا يعم ابراهيم
رانيا: يلا يزيزو علشان اتأخرنا ولا ايه
انا: يلا
رانيا: عايز حاجه ياهيما
ابراهيم: سلام يقلب هيما
وماشينا وعين البراهيم مش راضيه تتشال من علي امي
اول ما وصلنا
امي: هخش اخد دش وهجيلك
انا: تمام
امي طلعت وجت قعدت جمبي ولابسه عبايه بيتي
ضيقه علي جسمها ومبينه تفصيلها
انا: افففف ايه البطل دا
امي بشرمطه : ياواد بطل الشويتين بتوعك دول
انا: مالك محلويه انهرده ليه
امي: طالما قولت محلويه تبقا عايز حاجه قول ههههه
انا: طبعا
امي: ها قول
انا: عم ابراهيم كلمني وقالي انو عايز يتجوزك!!!؟؟
امي: ايه انت بتقول ايه يا زياد انت اتجننت معقوله ادخل راجل غريب علينا البيت وانا
انا: علي العموم انا حبيت اقولك و عرفك وانه كمان هيكلم خالي محمود برضو عليكي
امي: قالك امته الكلام دا؟؟
انا: واحنا واقفين في السوق
امي وهيا سرحانه: معقول اخويا محمود هيوافق ب كلام ده
انا: سرحانه في ايه يعروسه
امي: وانت قولتله ايه بقا يقلب العروسه
انا:..........
امي: متقول قولتله ايه
انا.: قولتله موافق و اديته رقم خالي
امي بأنبساط وضحكه حفيفه: يعني انت موافق
انا: طبعا وانتي هتلاقي احسن من عم ابراهيم فين
امي: انت لحقت عرفت عمك ابراهيم اصلا علشان تقول فيه شعر
انا: لا بس هوا باين عليه محترم وابن حلال وبعدين انا بعمل كل دا علشان واشوفك مبسوطه
امي: بص انا موافقه بس استني لما اشوف رد فعل اخواتك وخالك
انا: خلاص ماشي


بعديها ب 4 ايام

خالي بيتصل......

خالي: ازيك ي رانيا عامله ايه والولاد عاملين ايه
امي: تمام ي محمود ماشي الحال
خالي: لو فاتحه الاسبيكر اقفليه
امي عرفت ان ابراهيم كلمه
امي: مقفول هوا في حاجه يمحمود ولا ايه
خالي: تعرفي ابراهيم اللي من البلد جمبكم
امي باستعباط: ابراهيم؟؟ ابراهيم مين دا
خالي: ابراهيم اخو ميار صحبتك اللي كان عيني صحبتك هوا اسمراني شويه
امي: ايووووووه خلاص افتكرته
خالي: بصي يستي ابراهيم كلمني وقال انو عايز يتجوزك
امي:........
خالي: الو سامعاني يا رانيا ولا ايه
امي: ايوه سمعاك ي خويا
خالي: انا كنت هرفضه بس قولت اقولك الاول واشوفك انتي موافقه ولا لا
امي: اه
خالي: بجد؟؟
امي كانت هتعيط: اهو يبقا راجل معايا ويكفيني يخويا ويصرف علي العيال برضو دا شغل زياد مش مكفينا
خالي: علي البركه هرن عليه و نحددو معاد ونجيب المأذون و هنرن عليكي قبلها ونجولك البيت
امي: خلاص ماشي
امي قفلت من هنا وطايره من الفرحه ان هتلاقي حد ينيكها كل يوم ويكيفها بدل جوزها اللي طلقها

رجعت من الشغل
خبط علي الباب
امي وهيا بتفتحلي:: في مفاجأة
انا: مش تقوليلي حمد*** علي السلامه الاول طيب
امي من فرحتها باستني من خدي وكانت داخله علي بقي بس وقفت فجأه 😂
انا: في ايه لكل ده
امي: خالك كلمني ووافق وهيحدد معاد معاه وهيجي هوا وابراهيم
انا: الف مبروك ي رورو
امي:**** يبارك فيك يقلب رورو من جوه مش هنسالك الجميل ده انك اديت رقم خالك لي هيما
انا: دا اقل حاجه اعملهالك و بعدين عمي ابراهيم بقا هيما 😂😂😂
امي: اومال ايه يواااااد دا هيبقي راجلي ودكري وابو عيالي وقريب هتقوله يا بابا ابراهيم
انا: وماله يستي حقكك
علي طلعت هبه واميره ب الزراغيط:: مبروك ياماما **يسعدك وتتهنو ببعض ي
امي قامت وخدانا بالحضن وعيطتت: مش هنساكم يحبايبي طبعا انت ولادي
هبه: تعالي ننزلو نجهزك يعروسه
اميره: زي ايه
هبه: كلوتات علي كام اندر فتله علي كام سنتيان هنروقو علي العريس الجديد كدا
وخالص اليوم علي كده
وبعديها ب اسبوع خالي محمود جه هوا و ابراهيم وقروا الفتحه وخالي خالهم يقعدو مع بعض زي نص ساعه وطلع شرب سيجاره
وانا وضتي جمبهم
هما في الاوضه اول ما خالي طلع
قام ابراهيم قعد جمب امي
ابراهيم وهوا ايده بتحسس ع فخاد رانيا: تعرفي اني هموت عليكي من زمان من قبل جوزك
امي: عارفه دا انا كنت مجوزاه غصب
ابراهيم: طب ايه مش هتخلينا ندوق البضاعه
امي: البضاعه كلها ملكك
قام هاجم علي شفايف امي وقطعها بوس وايده بتقفش في بزازها
ابراهيم: يلا انا علي اخري
قامت قالعه البنطلون و سابت الاستريتش
وهوا قام قالع هوا كمان
ابراهيم: سايبه الاستيرتش دا ليه
وقام ممزقه من عند كسها
وقام مدخل زبه واحد واحد
ابراهيم: كان نفسي انيك الطيز الكبيره دي من زمان
امي: اه اه اه نيك افشخ كسي اه اه اه ازرع يواد عايزه اتناك اه اه
ابراهيم: ما برزع امي يلبوه
ابراهيم: انتي شرموطتت مين دلوقتي؟!
امي: شرموطتت هيما اه اه اه
امي: انت دكري افشخني اه اه اه نييييييييك كسي اهههههههههه
ابراهيم: هاجيب يالبوه
امي: انطر جوه كسي مش قادره
ابراهيم بعد ما جبهم وفضل يرزع شويه
ابراهيم: اتنططي علي زب دكرك يلا
امي: اهههههههه حلو زبك يموكوس بيشقني نصين يوااااااد اههههههه بيوجع اهههههه ارضع بزازي ارضع كماااااااان اهههههه
وقام ابراهيم جابهم في كسها لتاني مره وغرقها لبن
ابراهيم: انا هاخد الاندر بتاعك تذكار لحد ما نتجوز
امي بشرمطه ولبوه: امممم هتقعدني من غير اندر
ابراهيم: ايه مش عاجبك
امي: دا انت تعمل اللي انت عايزه دا انت لسه عامل معايا واحد معملتوش من 5 سنين
ابراهيم: بقي زيزو معاه البطل دا ويلمسهوش طول ال 5 سنين
امي: زيزو بيريح نفسه في الحمام و ساعت بيجبهم في الاندرات بتاعتي وبقعد الحس لبنه وبقول امتا يجي راجل يكيفني لحد ما انت جيت ولسه مكيفني ي هيما
ابراهيم: دا كمان علشان عندكم ومش واخد راحتي كمان
امي: اومال لو جمعنا بيت هتعمل ايه فيا
ابراهيم: دا انا هفضل انيكك طول لحد ما تقولي بس
امي سمعت صوت خطوات خالي جاي
امي: اعدل نفسك محمود جاي
ابراهيم بعصبيه: ماشي
قعد ابراهيم مع خالي محمود واتفقو علي كل حاجه
محمود: طب وبانسبه للشقه ايه نظامها
ابراهيم: بص انا عندي شقه بس قديمه والعفش كمان قديم
امي: عفش قديم!!!! لا انا عايزه عفش جديد وذات السرير اهم حاجه علشان يستحمل الترزيع
ابراهيم ضحك
محمود بهمس كدا: اهمدي بقا ي رانيا م تبقيش واقعه كدا
رانيا بشرمطه: طب خلي ينجز حاله علشان انا مستحمله 5 سنين ومش هستحمل تاني انا علي اخري
محمود: طب هتدخل علي رانيا ازي وانت مش جاهز
ابراهيم: هندخل في الشقه بتاعتها اللي احنا فيها و نشوف الموضوع دا بعدين
محمود: خلاص ماشي طب ناخد راي ابنها ليكون مش موافق
خالي نادي عليا
خالي: ها موافق ولا ايه
انا: طبعا موافق هوا في احسن من عم ابراهيم هياخد باله منها ومش هيخليها عايزه حاجه
امي قامت ضماني في حضنها واتمرمغ في بزازها الكبار
امي بهمس: شكراً حبيبي مش عارفه اقولك ايه انت السبب الوحيد اللي خليت الجوازه تكمل
انا: علي ايه بس يا ماما انا عملت اللي عليا اعملي اللي عليكي وابسطي بابا ابراهيم بقا
قامت عضتت علي شفايفها وبصت ابراهيم: دا انا هبسطهه احلي انبساط
خالي خلاص الدخله الخميس الجاي..........

يتبع...........!!!!!!
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابطال القصه
زياد: 19 سنه جسمي رياضي وزبي 20 سم
امي: رانيا 40 سنه دي بقا في حته تانيه طولها 165 طيزها مدوره وكبيره وبتبان في اللبس كمان بزازها مدافع بيطلعو من البرا وحلماتها دايما واقفه وبحكم اننا في مدينه كانت بتلبس بنطلونات جينس ضيقه
علطول
اخواتي هبه و اميره متجوزين و خالاتي (ملهمش دور قوي)


البدايه (الجزء الاول)




بدات حكايتي من طلاق امي وابويا من 5 سنين وكان السبب مجهول بانسبالي بس كنت عارف ان هيجي اليوم واعرف برضو وكبرت دماغي.... في يوم نزلت السوق انا وامي رانيا بنجيب طلبات البيت والسوق كان زحمه امي كانت بتشتري خيار وطتت ساعتها وفجأه جه راجل اسود شبه الزنجين بيحك في امي انا شوفت المنظر زبي وقف علي الاخر
لقيت زبه اللي يتعدي ال 25 يسنتي راشق في فلقتين طيز امي
امي شهقت وعضت علي شفايفها و بصت وراها في الاول استغربت وبعدين ضحكت (اللي هوا كمل كمل) وكنت واقف جمبه قام باصصلي وضاحك انا طبعا وشي احمر وانا شايف واحد زبه هيشق بنطلون امي الضيق
اول ما رانيا خلصت قامت
رانيا (ووشها عليها علامة الحرمان والهيجان) : يلا ي زيزو ورانا خضار هنجيبه لسه
لقيت الراجل بعد ووقف بعيد شويه علشان الناس ميقطعوش عليه
انا: ماشي يلا
انا: هوا مين الراجل اللي كان واقف وراكي دا يا ماما
رانيا استنت 5 ثواني:: دا عمك ابراهيم كان زميلي في المدرسه يبني
انا: ابراهيم مين و ايه خلاكي تضحكيله
رانيا بضحكت شرمطه : اسكت هحكيلك بعديدين ولا اقولك تعالا اعرفك عليه واهو منك تقف معاه علشان هخش اجيب حاجه من السوق جوه والدنيا زاحمه
انا: خلاص ماشي
اول ما قربنا منه
رانيا: ازيك ي ابراهيم
ابراهيم: ازيك ي رورو مشوفتكيش من ايام المدرسه بس كبرتي واحلويتي ي رورو

رانيا وهيا بتبص علي زب ابراهيم اللي عامل خيمه
رانيا: وانت كمان ي هيما كبرت واحلويت اهو
ابراهيم: جوزك عامل ايه
رانيا: اسكت مش اتطلقت منه الموكوس !!!
ابراهيم بابتسامه كدا:: ليه بس دا انا كنت بحسده عليكي عمل ايه الموكوس؟؟؟
رانيا وعنيها كلها حرمان: مكنش عارف يصرف علي الولاد ومكنش عارف يعمل حاجات تانيه......!!!!
انا: ايه ياماما مش هتروحي تجيبي بقيت الحاجات ولا ايه
امي وهيا سرحانه بس انا سمعتها: يلهويي يبت يا رنيا بقا هتسيبي الزوبر اللي شبه المدفع بقا ده و تمشي
انا: يا ماما؟؟؟ ياماما؟؟.
رانيا بعصبيه: ماشي ي زيزو ماشي اهو
قامت بصت لبراهيم بشرمطه كدا: عايز حاجه يا هيما
ابراهيم: سلام يقلب هيما
قامت رانيا ماشت وطيزها بتترج وهيا قاصده والاندر حازز علي طيزها

قام الراجل اللي واقف صاحب الفكهه جمبه: بقولك يا يبراهيم انا عرفك وحداني من ساعت ما مراتك ماتت ما تخش علي البطل دا
ابراهيم وتفتكر هيا هترضي
الراجل: دا ماشلتش عنيها من علي زبك يجدع دي شرقانه علي الاخر
ابراهيم: طب اكلم مين طيب
الراجل بهمس في ودن ابراهيم: ما تجس نبض ابها وراح شاور عليا
انا عرفت ان في حاجه
ابراهيم: بقولك ي زيزو يحبيبي
انا: ايوه يعم ابراهيم
الراجل: عم ابراهيم هههه دا في مقام باباك يزيزو قولو يابابا
ابراهيم: يعم اسكت مش دلوقتي الكلام دا
ابراهيم: هيا امك متطلقه من ابوك من زمان
انا: من 5 سنين كدا
ابراهيم: طب بتصرفو منين
انا: انا شغال وخالي بيبعتلنا فلوس كل فتره
ابراهيم: خالك مين
انا: خالي محمود
ابراهيم: طب لو كلمت خالك محمود في موضوع هيرضي
انا:: علي حسب الموضوع
ابراهيم بقلق: بص يزيزو انت مش صغير برضو انا هحكيلك انا عايز اتجوز امك!!! انا وحداني وانت فاهم وامك دي ماتتسبش وانت عارف

اول مره احدث اني ديوث وسرحت واتخيلت امي وهيا في حضن ابراهيم و اتخيلت ابراهيم انزل رزع في لحم امي اللي بيترج
ابراهيم:: يزيزو؟؟؟ يزيزو؟؟ انت معايا
انا رديت عليه بجراءه:: انا موافق بس روح كلم خالي برضو
ابراهيم:: بجد
انا: انت محترم ومش هلاقي احسن منك يحافظ علي امي
ابراهيم:: ادني رقم خالك طيب
علي جيتت امي من بعيد
ابراهيم:: عايزك تساعدني يزيزو
انا: ازاي
ابراهيم:: كلمها او افتح معاها الموضوع وكدا يعني
انا بانبساط: طبعا يعم ابراهيم
رانيا: يلا يزيزو علشان اتأخرنا ولا ايه
انا: يلا
رانيا: عايز حاجه ياهيما
ابراهيم: سلام يقلب هيما
وماشينا وعين البراهيم مش راضيه تتشال من علي امي
اول ما وصلنا
امي: هخش اخد دش وهجيلك
انا: تمام
امي طلعت وجت قعدت جمبي ولابسه عبايه بيتي
ضيقه علي جسمها ومبينه تفصيلها
انا: افففف ايه البطل دا
امي بشرمطه : ياواد بطل الشويتين بتوعك دول
انا: مالك محلويه انهرده ليه
امي: طالما قولت محلويه تبقا عايز حاجه قول ههههه
انا: طبعا
امي: ها قول
انا: عم ابراهيم كلمني وقالي انو عايز يتجوزك!!!؟؟
امي: ايه انت بتقول ايه يا زياد انت اتجننت معقوله ادخل راجل غريب علينا البيت وانا
انا: علي العموم انا حبيت اقولك و عرفك وانه كمان هيكلم خالي محمود برضو عليكي
امي: قالك امته الكلام دا؟؟
انا: واحنا واقفين في السوق
امي وهيا سرحانه: معقول اخويا محمود هيوافق ب كلام ده
انا: سرحانه في ايه يعروسه
امي: وانت قولتله ايه بقا يقلب العروسه
انا:..........
امي: متقول قولتله ايه
انا.: قولتله موافق و اديته رقم خالي
امي بأنبساط وضحكه حفيفه: يعني انت موافق
انا: طبعا وانتي هتلاقي احسن من عم ابراهيم فين
امي: انت لحقت عرفت عمك ابراهيم اصلا علشان تقول فيه شعر
انا: لا بس هوا باين عليه محترم وابن حلال وبعدين انا بعمل كل دا علشان واشوفك مبسوطه
امي: بص انا موافقه بس استني لما اشوف رد فعل اخواتك وخالك
انا: خلاص ماشي


بعديها ب 4 ايام

خالي بيتصل......

خالي: ازيك ي رانيا عامله ايه والولاد عاملين ايه
امي: تمام ي محمود ماشي الحال
خالي: لو فاتحه الاسبيكر اقفليه
امي عرفت ان ابراهيم كلمه
امي: مقفول هوا في حاجه يمحمود ولا ايه
خالي: تعرفي ابراهيم اللي من البلد جمبكم
امي باستعباط: ابراهيم؟؟ ابراهيم مين دا
خالي: ابراهيم اخو ميار صحبتك اللي كان عيني صحبتك هوا اسمراني شويه
امي: ايووووووه خلاص افتكرته
خالي: بصي يستي ابراهيم كلمني وقال انو عايز يتجوزك
امي:........
خالي: الو سامعاني يا رانيا ولا ايه
امي: ايوه سمعاك ي خويا
خالي: انا كنت هرفضه بس قولت اقولك الاول واشوفك انتي موافقه ولا لا
امي: اه
خالي: بجد؟؟
امي كانت هتعيط: اهو يبقا راجل معايا ويكفيني يخويا ويصرف علي العيال برضو دا شغل زياد مش مكفينا
خالي: علي البركه هرن عليه و نحددو معاد ونجيب المأذون و هنرن عليكي قبلها ونجولك البيت
امي: خلاص ماشي
امي قفلت من هنا وطايره من الفرحه ان هتلاقي حد ينيكها كل يوم ويكيفها بدل جوزها اللي طلقها

رجعت من الشغل
خبط علي الباب
امي وهيا بتفتحلي:: في مفاجأة
انا: مش تقوليلي حمد*** علي السلامه الاول طيب
امي من فرحتها باستني من خدي وكانت داخله علي بقي بس وقفت فجأه 😂
انا: في ايه لكل ده
امي: خالك كلمني ووافق وهيحدد معاد معاه وهيجي هوا وابراهيم
انا: الف مبروك ي رورو
امي:**** يبارك فيك يقلب رورو من جوه مش هنسالك الجميل ده انك اديت رقم خالك لي هيما
انا: دا اقل حاجه اعملهالك و بعدين عمي ابراهيم بقا هيما 😂😂😂
امي: اومال ايه يواااااد دا هيبقي راجلي ودكري وابو عيالي وقريب هتقوله يا بابا ابراهيم
انا: وماله يستي حقكك
علي طلعت هبه واميره ب الزراغيط:: مبروك ياماما **يسعدك وتتهنو ببعض ي
امي قامت وخدانا بالحضن وعيطتت: مش هنساكم يحبايبي طبعا انت ولادي
هبه: تعالي ننزلو نجهزك يعروسه
اميره: زي ايه
هبه: كلوتات علي كام اندر فتله علي كام سنتيان هنروقو علي العريس الجديد كدا
وخالص اليوم علي كده
وبعديها ب اسبوع خالي محمود جه هوا و ابراهيم وقروا الفتحه وخالي خالهم يقعدو مع بعض زي نص ساعه وطلع شرب سيجاره
وانا وضتي جمبهم
هما في الاوضه اول ما خالي طلع
قام ابراهيم قعد جمب امي
ابراهيم وهوا ايده بتحسس ع فخاد رانيا: تعرفي اني هموت عليكي من زمان من قبل جوزك
امي: عارفه دا انا كنت مجوزاه غصب
ابراهيم: طب ايه مش هتخلينا ندوق البضاعه
امي: البضاعه كلها ملكك
قام هاجم علي شفايف امي وقطعها بوس وايده بتقفش في بزازها
ابراهيم: يلا انا علي اخري
قامت قالعه البنطلون و سابت الاستريتش
وهوا قام قالع هوا كمان
ابراهيم: سايبه الاستيرتش دا ليه
وقام ممزقه من عند كسها
وقام مدخل زبه واحد واحد
ابراهيم: كان نفسي انيك الطيز الكبيره دي من زمان
امي: اه اه اه نيك افشخ كسي اه اه اه ازرع يواد عايزه اتناك اه اه
ابراهيم: ما برزع امي يلبوه
ابراهيم: انتي شرموطتت مين دلوقتي؟!
امي: شرموطتت هيما اه اه اه
امي: انت دكري افشخني اه اه اه نييييييييك كسي اهههههههههه
ابراهيم: هاجيب يالبوه
امي: انطر جوه كسي مش قادره
ابراهيم بعد ما جبهم وفضل يرزع شويه
ابراهيم: اتنططي علي زب دكرك يلا
امي: اهههههههه حلو زبك يموكوس بيشقني نصين يوااااااد اههههههه بيوجع اهههههه ارضع بزازي ارضع كماااااااان اهههههه
وقام ابراهيم جابهم في كسها لتاني مره وغرقها لبن
ابراهيم: انا هاخد الاندر بتاعك تذكار لحد ما نتجوز
امي بشرمطه ولبوه: امممم هتقعدني من غير اندر
ابراهيم: ايه مش عاجبك
امي: دا انت تعمل اللي انت عايزه دا انت لسه عامل معايا واحد معملتوش من 5 سنين
ابراهيم: بقي زيزو معاه البطل دا ويلمسهوش طول ال 5 سنين
امي: زيزو بيريح نفسه في الحمام و ساعت بيجبهم في الاندرات بتاعتي وبقعد الحس لبنه وبقول امتا يجي راجل يكيفني لحد ما انت جيت ولسه مكيفني ي هيما
ابراهيم: دا كمان علشان عندكم ومش واخد راحتي كمان
امي: اومال لو جمعنا بيت هتعمل ايه فيا
ابراهيم: دا انا هفضل انيكك طول لحد ما تقولي بس
امي سمعت صوت خطوات خالي جاي
امي: اعدل نفسك محمود جاي
ابراهيم بعصبيه: ماشي
قعد ابراهيم مع خالي محمود واتفقو علي كل حاجه
محمود: طب وبانسبه للشقه ايه نظامها
ابراهيم: بص انا عندي شقه بس قديمه والعفش كمان قديم
امي: عفش قديم!!!! لا انا عايزه عفش جديد وذات السرير اهم حاجه علشان يستحمل الترزيع
ابراهيم ضحك
محمود بهمس كدا: اهمدي بقا ي رانيا م تبقيش واقعه كدا
رانيا بشرمطه: طب خلي ينجز حاله علشان انا مستحمله 5 سنين ومش هستحمل تاني انا علي اخري
محمود: طب هتدخل علي رانيا ازي وانت مش جاهز
ابراهيم: هندخل في الشقه بتاعتها اللي احنا فيها و نشوف الموضوع دا بعدين
محمود: خلاص ماشي طب ناخد راي ابنها ليكون مش موافق
خالي نادي عليا
خالي: ها موافق ولا ايه
انا: طبعا موافق هوا في احسن من عم ابراهيم هياخد باله منها ومش هيخليها عايزه حاجه
امي قامت ضماني في حضنها واتمرمغ في بزازها الكبار
امي بهمس: شكراً حبيبي مش عارفه اقولك ايه انت السبب الوحيد اللي خليت الجوازه تكمل
انا: علي ايه بس يا ماما انا عملت اللي عليا اعملي اللي عليكي وابسطي بابا ابراهيم بقا
قامت عضتت علي شفايفها وبصت ابراهيم: دا انا هبسطهه احلي انبساط
خالي خلاص الدخله الخميس الجاي..........

يتبع...........!!!!!!
عااااش
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%