NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
يوم اجازة كمان والواحد نايم لحد الضهر
ياااااه النوم ده شئ جميل صباح مشرق جميل عليكم
انا احمد 18، سنه طالب فنون جميله وبشتغل فتوجرافر .
بس عندى مرض اسمه التجسس علي امى . متعتى في الدنيا انى اتفرج عليها وهى مش واخده بالها . اصلها جامده فشخ
اه بالمناسبه امى داليا اكبر منى ب ظ،ظ¨ سنه بس وهو من النوع اللي محافظ علي نفسها وجسمها جدا .
اكل صحى بقي ورياضه وحاجه زى الفل
(داليا = 39 سنه . 175سم _ 80 كجم .. جسم رهيب بزاز طبيعي جدا وكبيره . سوفت قوى . طيز مدوره وكبيره . لهطة قشطة يعنى . نسخه من ممثلة بورنو اسمها sunny lione (
ابويا علي طول مسافر في المزرعه بتاعته وامى لو فيه يوم اجازه ولا حاجه بتخرج تروحله 50كيلو بالسوبر جيت تكون هناك
امى بقي لبسها سيكسي جدا . بتحب تخلي الناس تتفرج عليها . وتكه متحركه علي الارض .
شششششششش بس بقي علشان شكلها صحيت
ده صوت طالع من اوضه نومها .. مشيت لحد اوضه النوم وانا سامع اهات مكتومه وكل ما اقرب الصوت يعلا
اتلفت حواليا وبدور علي الكاميرا
اه نسيت اقولكم . انا مابسبش الكاميرا من ايدى نهائي . تقدر تقول كده مدمن ï؟½ï؟½
بسرعه اخدت الكاميرا وجرى علي اوضتها علي اطراف صوابعي علشان ماتشوفنيش او تحس بيا لقيت منظر عمرى ما توقعت انى اشوفه .

ماما قاعده قاعده ملط ونايمه علي ضهرها علي السرير وبتلعب في كسها جامد جدا
فجا الصوت بدا يوضح قدامى
ماما :اااااه يا حبيبي مش قادره خلاص كسي مبلول ونفسي تنيكنى
اه اااااااااااه انا بقيت شرموطه ليك وكسي عايزك تفشخه وتدخل زبك فيه لحد الاخر
وعماله تفرك كسها وتدخل صباعها جامد جوه
علي طول رحت ماسك الكاميرا وبدات اصور لحظة الهيجان دى
صوتها بدا يعلا قوى وواضح انها هايجه فشخ وانا لقيت زبري ابتدأ يقف علي شكلها الجامد وبتقول
ماما: ااااااه يا حبيبي نيكنى جامد انا لبوتك انا شرموطك هات زبك جوه بقي حالا
دخلت امى صباعها جوه بقها وقعدت تمص بهيجان كبير لقيت زبي نطر بقي زى الحديد من كتر الهيجان وكل ده وامى غايبه عن الوعى تماما انا سيبت الكاميرا وطلعت زبي وقعدت العب فيه من الهيجان وامى شغاله مابتقفش عماله تلعب في كسها جامد وشغاله كلام
ماما : اه يا حبيبي خلاص مش قادره دخل زبك جوه كسي
كسي مولع منك يا حبيبي دخله جامد . اااااااه . اااااااه
وكل ده وهى بتفرك كسها جامد والهيجان بيزيد وانا عمال العب في زبي جامد جدا لحد مالقيت حنفيه طالعه من كسها امى جابت شهوتها
واضح انها كانت تعبانه فشخ ولقيتها لسه مكمله
ماما : اه يا فاشخنى دى تالت مره اجيب هاتهم بقي علي بزازى
انا استغربت هى امى بتكلم مين انا مش شايف معاها حد نهائي
وماما لسه هايجه ،: اه يا حبيبي هاتهم علي بزازى اه يا حبيبي كسي كله ملكك انا شرموطة انا متناكة انا عايزاك تنيكنى جامد افشخ كسي افشخ كمااان ااااااه اااااااه اااوووووووف يا كسي هاتهم علي صدري ااااه اااااااه اااااااااااه امى بكل لذة الدنيا حطت ايدها في كسها مسحت عسلها وقعدت تلحس فيه وبتقول
انت مش ممكن النهارده ساعه علشان تجيبهم . انت واخد ايه . نفسي اشوف زبك ويبقي جوه كسي.
انا مش فاهم حاجه
فجا ماما شالت التليفون من علي ودنها وده ماكنتش شايفه نهائي
وراحت باست الموبايل وحطته جنبها وقعدت تبتسم كده في هيجان ولفت نامت علي بطنها
وراحت في النوم
ايه ده ده كده امى شكلها كانت بتعمل سكس فون يانهار اسوووود
انا طبعا كنت جبتهم مرتين بس اول ماشفت طيزها جبتهم تانى . اصل انا نقطة ضعفي الطياز .
دخلت علي اوضتى رميت نفسي علي السرير وانا سرحان في اللي حصل لقيت ماما بتنده عليا وجايالي رحت غطيت نفسي بسرعة ودخلت عليا عملت نفسي نايم
ماما: احمد .. احمد .. اصحي يا حبيبي علشان افطرك قبل مانزل
انا. صباح الخير يا دوده علي فين العزم
ماما. رايحه لخالتك يا حبيبي
انا.طيب يا حبيبتى تيجي بالسلامه انا حكمل نوم
ماما. طيب براحتك يا ميدو انا حلبس وماشيه علي طول اطلبلي سويفل من عندك يا حبيبي
وخرجت ماما وانا قررت انى امشي وراها اراقبها ومن حسن الحظ انى كنت لسه شاري تيشرت جديد ماشفتهوش عليا قبل كده
لبسته ولبست كاب ونظاره سوده ورحت لافع الكابشو المتين وبقيت جاهز للانقضاض
ببص من الشباك اراقب الجو لقيت ماما خارجه ولابسه جيبه قصيره فوق الركبه وتحتيها شراب اسود طويل وقميص مفتوح وفوقيه جاكت
قلت فى نفسي ده انتى لو كنتى في منطقة شعبيه كنتى طلعتى حامل.
كنت لما طلبتلها سويفل عملت اوردر لنفسي انا كمان من اكونت تانى قبلها بمحطة ورحت جري وركبت قبلها وطبعا الكاميرا معايا ï؟½ï؟½
الاتوبيس كان فاضي تقريبا هما ظ¤ افراد وانا الخامس
اجازه رسميه بقي
طلعت امى وقعدت في نص الاتوبيس وانا كنت قاعد في الاخر خالص
محطه والتانيه مبقاش في حد في الاتوبيس غير انا وامى وواحده قاعده قدام
المحطه اللي بعد كده لقيت شاب طالع وقعد يبص في الاتوبيس كده لحد ما شاف ماما ساب الدنيا كلها وراح قعد جنبها.
يعنى خلاص حبكت يعنى الاتوبيس كله فاضي ويقعد جنبها.
انا قلت انها حتقوله يقوم او هى اللي حتقوم بس لللاسف مفيش حاجه من الكلام ده حصلت
بالعكس بعد خمس دقايق لقيت صوت الهمس والضحك طالع اتسحبت واحده واحده لحد مابقيت وراهم بالظبط وانا بسمع
ماما. بس ايه رايك في الطقم ده يا خالد
خالد انتى كمان عارفه اسمه يا ماما
فخالد رد. نار يا قمري نار عليكي مخليني هايج قوى
ماما. طب بس بقي احسن حد ياخد باله
فب الوقت ده انا كنت نزلت في الكرسي من تحت وشغلت الكاميرا وبسجل.
خالد . انا مش قادر يا دوده جسمك اصله لا يقاوم
ماما. بمياصه كده ولبونه .. يا بكاش وياتري قلت الكلام ده لكام واحد غيري
خالد .وهو بيضحك .. كتير يا حبيبتى كتيير فشخ
ماما. بزعل وشرمطه في نفس الوقت . انا زعلانه منك .
خالد . وانا اقدر علي زعلك برده يا قمر
فجأ بدا خالد يقرب من ماما وحط ايه علي مسند الكرسي بتاعها وبقي باصص في عنيها انا رميت الكاميرا تحت كرسي ماما بحيث تبقي كاشفاهم من تحت وفضلت قاعد ساكت وبسمع.
ماما . بس بقي يا خالد شيل ايدك
خالد . بس ايه ده انتى عليكي كس يتاكل اكل يا لبوتى
ماما. بصوت مكتوم ممممممممم ااااه يا خالد حرام عليك حتفضحنا .
خالد . انا مش قادر يا دوده مش قادر.
طبعا انا كل ده قاعد هايج زعلان انى امى بتعمل كده وفي نفس الوقت مستمتع باللي بيحصل .
يانهار ازرق . امى بتفتح رجليها امى طلعت شرموطه .
شويه شويه ولقيتهم اندمجوا خالص قلت مابدهاش بقي رحت طالع علي الكرسي اللي قدامها وبصتلها جامد وقلتلها . بتعملي ايه يا ماما هنا ومين ده
ماما. يانهار اسود يا نهار اسود وتحط ايدها علي خدها اكنها بتلطم.
وخالد وشه جاب الوان
انا. مين ده يا ماما .
ماما بتعيط جامد ومش عارفه ترد عليا
انا . احنا الافضل نروح البيت كلنا كده علشان نعرف ايه الحكايه بالظبط يا ايما حقول لبابا
ماما . لاااا بابا لااا با ميدو انا حعملك كل اللي انت عايزه
ونزلنا احنا التلاته اخدنا تاكسي وطلعنا علي البيت اول مادخلت قلتلها استنونى هنا عبال ما ارجع ودخلت نزلت الفيديو اللي صورته علي الموبايل علشان اعرفهم انى صورتهم قلبت فيه كده لقيته ابن الكلب حاطط ايده جوه كسها وعمال يدعك فيه هجت اكتر
قمت رايح مناديهم ودخلنا كلنا اوضه ماما
انا . انا دلوقت محتاج افهم يا ماما ازاى انتى تعملي كده ازاى
وريتها الفيديو وهى كل اللي عليها انها مبرقه ومش بتنطق نهائي
وخالد قاعد وشه عمال يجيب الوان .
لقيت نفسي مره واحده هايج علي الاخر ونفسي اشوفه بينيكها قدامى .
انا. ماما للاسف انا لازم اقول لبابا انتى كنتى حتفضحينا .
ماما . لا يا حبيبي بلاش تقوله علشان خاطري حتفضحنى بنفسك يا حبيبي
انا . افضحك انا برده اللي حفضحك امال انتى كنتى بتعملي ايه
ماما . انا اسفه يا حبيبي مكنتش اقصد
انا. بصيتلها في عنيها جامد ومعرفش الكلام اللي انا قلته ده طلع منى ازاى
لقيت نفسي بقولها .
انا. حسامحك يا ماما بس علي شرط لما بعد كده تحبي تعملي كده يبقي في البيت وقدامى علشان الفضايح .
ماما برقت عنيها من كتر الدهشه هى وخالد وخالد بدأ يبتسم علي خفيف اكنه من جوه نفسه كده اطمن انى مش حعمل حاجه .
انا . ايه يا ماما مالك ده انا خايف عليكي . خلاص لو مش موافقه حقول لبابا ونخلص.
ماما. لا لا يا حبيبي انا حعملك اللي انت عايزه .
في الوقت ده خالد بدأ يقرب منها وبدأ يحسس علي صدرها جامد وامى مكسوفه من وجودى فانا قمت ورحت قايلها .
انا. طيب يا ماما انا حمشي علشان تاخدى راحتك
واتحركت ناحية باب الاوضه لقيتها طلعت ورايا .
ماما . احمد احمد
انا. نعم يا دوده
ماما بصت في عنيا جامد وقالتلي . انت فعلا عايزنى اعمل كده هنا . عايزنى اتناك من خالد
الكلمه دى هيجتنى فشخ معرفتش ارد هزيت راسي بالموافقه .
ماما ساعتها فهمت انى انا عايزها تتناك فعلا راحت حضنانى جامد وقالتلي . وده سر كبير مابينا ومن هنا ورايح اسرارنا مع بعض
بستها في خدها ومشيت ومانا رجعت الاوضه وانا عملت نفسي داخل الاوضه ورجعت تانى لقيت الباب موارب قعدت اتفرج عليها لقيتها دخلت وقعدت جنب خالد وهى لسه متوتره .
خالد . مالك يا دوده
ماما . مفيش يا خالد متوتره شويه اصل دى اول مره اعمل كده بعيد عن التليفون انا غلطانه انى وافقت اقابلك اصلا
خالد وايده بتتلف علي وسطها . ليه بس يا قمري ده انا كان نفسي في كده من زمان
ماما. بس اوعى ايدك كده انت بكاش
خالد من غير مايتكلم حط شفايفه علي شفايفها وغابو في بوسه طويله وايد خالد بتلعب من تحت لحد ما رفع الجيبه وهنا كانت المفجأ
امى طلعت مش لابسه اندر . اه يا شرموطه ده انتى كنتى جاهزه بقي .
ايده قعدت تحسس علي فخدها من جوه وفضل يحسس يحسس لحد ما ماما فتحت رجليها شويه ومسكت ايده وضغطتها علي كسها جامد وهو بتطلع اهات مكتومة وهو بدا يحرك ايده علي شفرات كسها بمنتهى البطئ وواحده واحده بدأ يدخل صباعه جوا كسها وهو لسه بتتأوه من المتعه والشهوة اللي هى فيها
وخالد بدأ يدخل لسانه جوا بقها ويمصوا لسان بعض وهو لسه بيبوسها وايده علي كسها وبدأ يحرك ايده اسرع اسرع وماما عنيها قلبت وبدأت تتهز جامد وهو شغال مش راحم لحد ما ماما قفلت علي ايده جامد بفخدها عرفت ساعتها انها جابتهم
وقف خالد قدامها ونظل بنطلونه علشان يطلع زبه قصاد وشها بالظبط تمسكه ماما بايديها جامد وتبص في عينه بمنتهى الشرمطة وفجأ تنزل علي ركابها قدامه علشان ببقي وشها في مستوى زبه بالظبط
وفضلت مسكاه في ايدها وتضرب بيه علي وشها ولا اجدعها شرموطه في البلد .
وتكلمه وتقوله
ماما . بص يا زب خالد انا بحبك قوى (تبوسه) عايزاك تنكنى جامد النهارده عايزاك تدخل في كسي وتخلينى اجيبهم ظ،ظ* مرات (تبوسه تانى ) احسن لو ما نكتنيش انا حزعل قوى انا عارف انى شرموطة وبحب اتناك ترفع عنيها تبص علي خالد اللي بقي سخن فشخ من كلامها وزبره بقي زى الحديده ضحكت امى بلبونه وبدأت تمص وتلحس في زبه لحد ما بقي رطب وزى الحديد فجأ قامت وخلاص اكنها نسيت ان انا موجود بره الاوضه مسكت زبه وقعدت تقوله وهى بتبص في عينه وعلي شفايفها اثار مص زبه
عايزاك تنكنى اجمد ما تقدر . انا عايزه اتناك فاهم عايزه اتناك وكل ده وايدها لسه ماسكه زبه وبتبص في عنيه
رمت ماما نفسها علي السرير علي ضهرها وفتحت رجليها ومسكتها باديها وفتحت كسها في وش خالد اللى ما كدبش خبر ونزل عليه بلسانه وقعد يلحس في كسها بكل شهوه الدنيا وهى عماله تصرخ من كتر اللذه ومغمضه عنيها وخالد شغال بلسانه وانا قاعد بتفرج بمنتهي الشغف بس حصل اللي ماكنتش متوقعه خالص
فجأ مع الحركة ماما فتحت عنيها وشافتنى واقف مستخبي عند الباب بتفرج عليها بمنتهي الشغف والشهوه وماسك زبي في ايدي بدعكه انا لما شفتها بتبصلي اتخضيت بس هي اللي رد فعلها كان غريب جدا بصتلي جامد في عنيا وابتسمت ابتسامه كلها شرمطة ولا اكنى شايفها وايديها بدأت واحده واحده تفتح زراير قميصها وتطلع صدرها وتلعب فيه جامد وهى بتبصلي جامد . فجأ زقت خالد برجلها علي الارض ونيمته بحيس يبقي مش شايفنى نهائي وفي ثانيه امى راحت قالعه كل اللي فاضل من هدومها وكل ده وهى بتبصلي بشرمطه وراحت قاعده علي زب خالد ووشها في وشي وعنيها في عيني وقعدت تصرخ وتقوله
نيكني يا خاااالد نيكني في كسي انا شرموطة وبحب اتناك يا خالد
ااااااااه اكتر يا حبيبي نيكنى جامد دخله كله جوا كسي المولع وكل ده وهى عماله تتنطط علي زبه زى الفرسه وعنيها منزلتش من عليا وانا غصب عنى زبي وقف تاتى بعد ماكان نام من الخضه وقعد يجيب لبنه لوحده من غير ماحد يلمسه وانا سامع صوت ماما بتصرخ من الشهوه جريت علي اوضتى وانا علي اخري مش قاقد اتحرك رميت نفسي علي السرير وانا سامع صريخ امى اللي بقي بيرج البيت
ده كويس اننا عايشين في كومبوند فيلات والا كان زمان جيرانا كلهم عرفوا ان ماما بتتناك
بعد نص ساعه من الصريخ الصوت هدى فجأ مفيش خمس دقايق لقيت ماما داخله عليا لابسه روب قميص نوم علي اللحم وليه الشراب الطويل موجود وقفت قدام سريري ومربعه ايديها وبصه في عيني ومش بتنطق ولا حرف واثار لبن خالد علي وشها بعد المعركه اللي حصلت دى انا شفتها ريقي نشف ووشي جاب الوان واخدت بالى انى لسه عريان بسرعه شديت البوكسر اللي طبعا ولا مغطى حاجه من زبي اللي باين واقف من تحته
وقربت امى منى وهى لسه بتبص في عيني ومش بتتكلم .
وفجأ نطقت ماما . انا عايزه افهم بقي انت ايه اللي خلاك تعمل كده
انا . اصل يا ماما اصل .. وانا طبعا مش عارف اقول ايه . فجا ماما شاورتلي اسكت خالص وقالتلي ايا كان السبب مش مهم المهم دلوقت اننا سرنا مع بعض واحنا الاتنين انبسطنا فياريت نقفل علي الموضوع ده ومايتكررش تانى ودى تبقي اخر مره وانا عمري ما حنسي انك حاولت تسعدنى وتطفي ناري انت عارف انا لسه صغيره وليا احتياجات ابوك مبقاش يقدر يعملها فلازم تعزرنى وانا مبسوطة قوى انك ساعدتنى انى ارتاح وانا كمان حساعدك وبصت علي زبي وحطت صباعها عليه لمسته حسيت انى هيجت اكتر قعدت علي الكرسي اللي قدامى وفتحت الروب وقعدت تلعب في كسها وقالتلي : لو ماطلعتش زبك دلوقت وريحت نفسك انا حمشي ومش حسأل فيك لقيت نفسي زى اللي في عالم تانى قمت نزلت الشورت وبقيت اتفرج عليها وايدي بتتحرك بسرعه علي زبي وهى لسه بتلعب في كسها قدامى ب نص متر بالظبط وانا شغال مش بقف لحد ما جبتهم على الارض وكام نقطة منهم نطروا علي رجلها وهى لما لقيتنى خلاص قامت باستنى من خدى وهمست في ودنى . خالد لسه في الاوضه . انا حسيبلك الباب مفتوح لو عايز تتفرج وضحكت بشرمطه ومشيت قدامى خارجه من الاوضه وطيزها الملبن عماله تتهز قدامى لحد ماختفت وانا لسه مبلم من كتر الخضه ...

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%