NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة انا مدمن لحس بضان الرجاله

هو انا ليه كل ما اقابل دكر و يقلعنى و يطلع زوبره الكبير و بضانه المتعبية و يكون فاكرنى هلحس و همص زوبره من حلاوته يلاقينى نزلت لحس فى بضانه و ابلعهم و اشم شعرته و امسح وشى فى البضان و اخليه يحط زوبره على وشى و يضربنى بيه و يبقا خلاص على اخره و عاوز يحشرو فى خرمى بس مقدرس اطلع بضانه من بقى و يجيبهم على وشى اول مره و اقعد قدامه عريان و اللبن كلو على وشى
بس بعد كده بينيك فيا و بمسكلو بضانه و هو مدخل زوبره لاخره فيا
كده مشكلة ولا الرجاله بتحب اللى يبقا ممحون على بضانهم ؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, Star55, Jordn و 12 آخرين
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Koko_zizo و LEGEND KYSER
  • أتفق
التفاعلات: Yasmine89
نفسي في واحد زيك اووي انا عندي شقه قريبه من محطه مترو الجيزه شقتي وفاضيه نفسي اوي اعمل علاقه زي دي معظم السوالب عايزين يتهبدوا نيك وخلاص ملهمش في دا ارجوك كلمني

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انت بتحب ريحة الفحولة

هو انا ليه كل ما اقابل دكر و يقلعنى و يطلع زوبره الكبير و بضانه المتعبية و يكون فاكرنى هلحس و همص زوبره من حلاوته يلاقينى نزلت لحس فى بضانه و ابلعهم و اشم شعرته و امسح وشى فى البضان و اخليه يحط زوبره على وشى و يضربنى بيه و يبقا خلاص على اخره و عاوز يحشرو فى خرمى بس مقدرس اطلع بضانه من بقى و يجيبهم على وشى اول مره و اقعد قدامه عريان و اللبن كلو على وشى
بس بعد كده بينيك فيا و بمسكلو بضانه و هو مدخل زوبره لاخره فيا
كده مشكلة ولا الرجاله بتحب اللى يبقا ممحون على بضانهم ؟
احححح يا قلبى

مش انت لوحدك بأمانة 😂
انا ك بنت بحب اعمل كده برضو
Same here
احساس فشيخ لو جبنا واحد واخدت انا بيضة و مراتي خدت بيضة 😂😂🖐️

• الكلام ده مش عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%