NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

el nems

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت بقالي فترة معملتش العادة بلعب كمال أجسام وخايف للعضل يهبط بعد ما اضرب العشرة
سمعت كتير ان العادة مبتاثرش على العضلات خالص وفي ابحاث بتقول مبتاثرش لكن في ناس كتير برضو بتقول بتاثر واحترت انت من اللت ده
عاوز بقى حد يقولي من الناس الخبرة اللي في مجال كمال الأجسام هل بتاثر على العضلات؟

• عجبني
التفاعلات: the mysterious و BMW X5
للاسف احنا كلنا هنا خبره ف الجنس والهلس مش كمال الاجسام 😂😂😂😂
بس ابعد عن العاده احسن ليك

• عجبني
التفاعلات: فكرى
انا كنت رياضى . حين تزوجت لاحظت ان التمارين تؤثر سلبيا على العلاقة . كنت العب العابا خفيفة لاحافظ على لياقتى .
فهمت ؟

طبعا بتأثر الافضل طبعا لصحتك عامة وعضلاتك خاصة انك تبطلها خالص
ولازم تاخد زنك حبايتين فى اليوم كل ١٢ ساعة

• عجبني
ما بتأثر لكن في نقطة اذا انت بتاخد هرمونات كتير عاشكل ابر حقن تحتوالجلد وبتاخد كمية بروتينات لازم تعمل تحليل لسائل منوي لانها تسبب قتل للنطاف وبالتالي تؤثر عالانجاب وممكن تعمل عدم او ضعف انتصاب
كتير من لاعبي العضلات وكمالةاجسام البنات بتنفتن فيهن وتسيخ لكنزمابيعرفو انه عالسرير متل بعض بدون فياغرا مابصير مته انتصاب

• عجبني
انت بقالي فترة معملتش العادة بلعب كمال أجسام وخايف للعضل يهبط بعد ما اضرب العشرة
سمعت كتير ان العادة مبتاثرش على العضلات خالص وفي ابحاث بتقول مبتاثرش لكن في ناس كتير برضو بتقول بتاثر واحترت انت من اللت ده
عاوز بقى حد يقولي من الناس الخبرة اللي في مجال كمال الأجسام هل بتاثر على العضلات؟
بص العاده السريه لما بتتعمل انت بتفقد كميه كبيره من الڤيتامينات و المعادن الانت بتحتجهم علشان تبني العضل و كمان بيسعدو علي بزل مجهود في شيل الاوزان لو بتعمل العاده السريه و بتلعب حديد خد دول Vitastress ده معادن و فيتاميتات Vitamax Plus و ده زنك بيساعد في بناء العضل

لو هتمارس العادة السرية ميبقاش كتير مرة كل أسبوع

مش بتاثر طول ما انتا مش بتاخد استرويد او اي هرمون
و لو خايف خد اي مالتي فيه زينك عالي او خد زينك صريح

بس هو عموما ابعت عن العاده سوأ بتاثر ع العضلات او لا
ثانيا هي مش بتاثر ع العضلات عادي كل مره بتجيبهم بتهدر حوالي من ربع لنص جرام بروتين كميه لا تذكر متخفش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مافي مشكلة بالعادة السرية
تاثيرها مثل تاثير الجنس

يا عم اضرب عشرات وروق نفسك بس كل كويس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%