NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Images 2

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: موجب و تبادل, سامي اليمني, lotfi700 و شخص آخر
نفق شبرا

• حبيته
التفاعلات: خبره 20
مش ده ممكن يسبب مشاكل صحية ؟

• ايه ده
التفاعلات: نزيه الخاطر
عقبال الكس

يخربيتك عسل اووي ❤️❤️

• حبيته
كسم الطيز ديه فاجره

• عجبني
عاوز طيزي زيها

نفق حلو

• عجبني
التفاعلات: Mody moda
هههه وات اي ده هههه اول مرة اشوف ولاد ممحونة 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دول ياحبيبتى اسمهم خولات او سوالب .بيبقوا عندهم . مشاكل فى اعضائهم الذكرية .واحد بتاعو يكون صغير . واحد بتاعه يكون مبيوقفش. فبيتعقد نفسيا ويقرر انا يتناك بدل مينيك . ثقته بنفسه بتقل . ده ناتج من ازبارهم صغيرة او هرمون الذكورة ضعيف
اول درس اهو ياحبيبتى. ❤️😘

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Stev
دول ياحبيبتى اسمهم خولات او سوالب .بيبقوا عندهم . مشاكل فى اعضائهم الذكرية .واحد بتاعو يكون صغير . واحد بتاعه يكون مبيوقفش. فبيتعقد نفسيا ويقرر انا يتناك بدل مينيك . ثقته بنفسه بتقل . ده ناتج من ازبارهم صغيرة او هرمون الذكورة ضعيف

بقت زي ماسورة الصرف

روح كل انت دروسك يمكن تفهم او تتعلم

لما تكون فاهم كويس ازاي تهتم بطيزك كفاية مع العناية والاهتمام ، لا توجد مشاكل صحية

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%