NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور سؤال نقاش استشارة مشكلة خلفي انا كده بقيت مفتوح يعني؟ اي الحل انه يرجع طبيعي

ده انت بقيت مخرووووق

انت دخلت ايه في خرمك لان واضح انه مش زب ولو حابب يرجع تاني للوضع الطبيعي سيبع فحاله ومتلعبش فيه وهيرجع تاني

انت دخلت ايه في خرمك لان واضح انه مش زب ولو حابب يرجع تاني للوضع الطبيعي سيبع فحاله ومتلعبش فيه وهيرجع تاني
زب صناعي ليه الفتحه كبيره يعني؟

• عجبني
التفاعلات: ah___med و احمد عاشق المتعه
زب صناعي ليه الفتحه كبيره يعني
بص هيه الفتحه مش كبيره درجه الوسع بتيجي من العلاقه يعني لازم نيك طبيعي مع واحد انما لو بطلت لعب في خرمك وسبته هيرجع تاني للوضع الطبيعي شكلا

بص هيه الفتحه مش كبيره درجه الوسع بتيجي من العلاقه يعني لازم نيك طبيعي مع واحد انما لو بطلت لعب في خرمك وسبته هيرجع تاني للوضع الطبيعي شكلا
تمام بطلت اصلآ شكرآ

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
لا انت بقيت كده مخروق ومافيش فايده من المقاومه. استمتع بخرقك وخليه يتملى بلبن الفحول السخن مادام كده كده بقيت مخروق

• عجبني
التفاعلات: ريم سالب بنوتي أبيض
لا انت بقيت كده مخروق ومافيش فايده من المقاومه. استمتع بخرقك وخليه يتملى بلبن الفحول السخن مادام كده كده بقيت مخروق
😅عايز ابطل اكيد في طريقه يرجع طبيعي

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
😅عايز ابطل اكيد في طريقه يرجع طبيعي
ممكن تبطل لو كان عندك اراده وشئ من الرجوله وحط فى دماغك عباره انك بقيت خول واكيد كرامتك مش حاتسمح توصل للمرحله دى

يرجع ليه كده احلى يقلبي بكتير

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ah___med و كسك متعتى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخسارة بس
شكلك عاجبك حوار انه مايبطلش ياترى مريت بتجربته والا بتدفعه للرجوع عن قراره

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%