NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة انا عندي مشكلة يجماعة...

ALbrens

كہآتہبہ مہتہنہؤُعہ
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بفكر طول الوقت تقريبا وعندي ارق بنام بس بالعافيه ببقا قاعد الاقي افكار جت في دماغي مره واحده وافضل افكر.. ياريت لو في حد عنده حل ومحدش يقولي روح لدكتور عشان انا روحت وفي الاخر كتبلي علي دواء مهدئ بس موقفه بقالي سنه عشان اضراره كتير وبعدين انا مش مريض اصلا 🤷🏻‍♂️

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا، ramyooo و ابو اسكندر السندباد
بفكر طول الوقت تقريبا وعندي ارق بنام بس بالعافيه ببقا قاعد الاقي افكار جت في دماغي مره واحده وافضل افكر.. ياريت لو في حد عنده حل ومحدش يقولي روح لدكتور عشان انا روحت وفي الاخر كتبلي علي دواء مهدئ بس موقفه بقالي سنه عشان اضراره كتير وبعدين انا مش مريض اصلا 🤷🏻‍♂️
سلمها و حترتاح لو بتفكر فى الى جاى او لما تفكر فى حاجة ابدا نفذ على طول
الا بقى لو بتسترجع حوادث و مواقف قديمة فده كلنا بيحصلنا و المزاج يتعكر شوية و بعدها نغير المود بأى حاجة و ننسى

• أتفق
التفاعلات: ALbrens
No way out

• محزن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا بنمر اوقات بالحاله دى ، ده طبيعى وعادى يعنى
حاول متفكرش فحاجه وقت النوم أو شغل اى حاجه عاديه أو اقرى حاجه مفيده وانت فالسرير لحد ماتسقط وتنام. كده بتشتغل تفكيرك وتركيزك عن عدم التفكير فحاجه

• أتفق
سلمها و حترتاح لو بتفكر فى الى جاى او لما تفكر فى حاجة ابدا نفذ على طول
الا بقى لو بتسترجع حوادث و مواقف قديمة فده كلنا بيحصلنا و المزاج يتعكر شوية و بعدها نغير المود بأى حاجة و ننسى
المشكلة ان بيجيلي افكار لحاجات كتير اعملها وفي الاخر اعمل حاجه واحده وده بيدايقني جداً

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و ALbrens
المشكلة ان بيجيلي افكار لحاجات كتير اعملها وفي الاخر اعمل حاجه واحده وده بيدايقني جداً
لا متدايقش بالعكس صاحب بالين كداب
تركز فى حاجة واحدة و تعملها صح احسن من ما تشتت نفسك فى كذا حاجة و متعملش ولا حاجة فيهم

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%