NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال انا عاوز حد يقولي تفسير او مساعده

Kabonga anal

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا دلوقتي متجوز ليا بتاع 5سنين بشتغل في مكان بعيد عن البيت بنزل اجازات يومين في الاسبوع يومين غير يوم سفر وكدا المهم انا بنزل اجازه بفضل اعمل علاقه في الاجازه وبسافر الشغل تلاقيني بضرب عشره مره في اليوم بس مش السبب اني بتفرج علي سكس بس انا بصحي الصبح زبي واقف علي اخرو بس الموضع ده مش ماثر علي العلاقه اصلا بس مش عارف ليه كدا ومش عارف اعمل ايه عاوز اخود حاجه مهدئه بس خايف ياثر عليا لما اروح حد عندو حل يقولي اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: Sasasasa، ALZEIN و رجل كتوم
ده طبيعى لان ده معروف علميا بما يسمى الانتصاب الصباحى وهو دليل على ان صحتك الجنسيه بخير

لا داعى للقلق ولا يحتاج لمهدئات

ينقل الموضوع لقسم الاستشارات

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و ALZEIN
خاص انا دلوقتي متجوز ليا بتاع 5سنين بشتغل في مكان بعيد عن البيت بنزل اجازات يومين في الاسبوع يومين غير يوم سفر وكدا المهم انا بنزل اجازه بفضل اعمل علاقه في الاجازه وبسافر الشغل تلاقيني بضرب عشره مره في اليوم بس مش السبب اني بتفرج علي سكس بس انا بصحي الصبح زبي واقف علي اخرو بس الموضع ده مش ماثر علي العلاقه اصلا بس مش عارف ليه كدا ومش عارف اعمل ايه عاوز اخود حاجه مهدئه بس خايف ياثر عليا لما اروح حد عندو حل يقولي اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
عندك ادمان العادة السرية
كلم مراتك تساعدك

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf، صعيدي راقي و ALZEIN
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا دلوقتي متجوز ليا بتاع 5سنين بشتغل في مكان بعيد عن البيت بنزل اجازات يومين في الاسبوع يومين غير يوم سفر وكدا المهم انا بنزل اجازه بفضل اعمل علاقه في الاجازه وبسافر الشغل تلاقيني بضرب عشره مره في اليوم بس مش السبب اني بتفرج علي سكس بس انا بصحي الصبح زبي واقف علي اخرو بس الموضع ده مش ماثر علي العلاقه اصلا بس مش عارف ليه كدا ومش عارف اعمل ايه عاوز اخود حاجه مهدئه بس خايف ياثر عليا لما اروح حد عندو حل يقولي اعمل ايه
متاخدش حاجه الانتصاب الصباحي ده دليل ان هرموناتك وصحتك كويسه لو اختفى تقلق انت زي الفل بس سيطر على نفسك❤️

• عجبني
التفاعلات: mezoo2210، Y0uSèf و ALZEIN
انت كده طبيعي و الانتصاب الصباحي دليل ان جهازك الجنسي سليم ..
كل الموضوع لما تصحى ابقا ادخل الحمام فضي مياه و شطف كويس هتلاقي الدنيا هديت و الانتصاب راح ..
متقعدش في السرير تفكر و تلعب في بتاعك وتقول بضطر اعمل العادة ..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%