NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة انا صح اتجوز شرموطه ولا اهلي صح اتجوز محترمه

انا من عيله كبيره واهلي حرفيا مل يوم عايزني اتجوز انا ماتع نفسي عن الجواز بسبب اني ميولي في التعريص هتفضحني لو جبت واحده مش حابه دا عشان كدا عايز اتجوز شرموطه بس كله هنا ع المنتدي مخوفني من دا وان هي هدمرني وهضيع شغلي مش عارف اي الصح بجد ؟
ما تتجوزش طول ما انت كده
يوم ما تتجوز تتجوز ست محترمة تنفع تكون ام لأولادك قبل ما تكون زوجة ليك
ايه ذنب عيالك ومراتك يتدمروا بسبب ميولك اللي مسيطرة عليك ؟
كلامي ناشف ومش مزوق سامحني

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه
انا من عيله كبيره واهلي حرفيا مل يوم عايزني اتجوز انا ماتع نفسي عن الجواز بسبب اني ميولي في التعريص هتفضحني لو جبت واحده مش حابه دا عشان كدا عايز اتجوز شرموطه بس كله هنا ع المنتدي مخوفني من دا وان هي هدمرني وهضيع شغلي مش عارف اي الصح بجد ؟
نفس مشكلتي في الحياه بالظبط ، بدور علي واحده قدام الناس نبان طبيعيين وبيننا وبين بعض نتحرر ،والاهم تكون متحرره فكرياً قبل ما تكون متحررة جنسياً

• عجبني
صدقنى مش كتير .. الست بتحب حياة الاستقرار و الامان
و حتى لو فى واحدة وافقت .. يوم ما حتقابل الشخص الى حتلاقى نفسها معاه حتقولك باى باى
بالعكس هتعيش حياه مستقره جدا معايا

ممكن تدور علي متحرره وتعرض عليها

• عجبني
  • عجبني
بصراحه انا هقولك اعقل وخد اللي هتبقي علي مقاس عقلك 🙂

• عجبني
انصحك شيل الفكره من دماغك
اتجوز جواز طبيعي جدا وخليك طبيعي
افصل مابين ميولك ورغبتك وبين حياتك العمليه والاسريه
محدش هيعض انامله من الندم غيرك

• عجبني
بصراحه انا هقولك اعقل وخد اللي هتبقي علي مقاس عقلك 🙂
المشكله ان معظمهم فيك وبعد فتره بتكتشف انك تعرف شخصيه تانيه خالص

انصحك شيل الفكره من دماغك
اتجوز جواز طبيعي جدا وخليك طبيعي
افصل مابين ميولك ورغبتك وبين حياتك العمليه والاسريه
محدش هيعض انامله من الندم غيرك
بس انا بحب التعريص جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بس انا بحب التعريص جدا
بس ده هيدمر حياتك لا محاله
انا مش هكسب حاجه لما انصحك
انت حر طبعا ودي ميولك عادي بس بحاول انصحك بالصح مش اكتر صدقني
كامل الحريه ليك لوحدك طبعا مع كامل الاحترام ليك

• عجبني
بس ده هيدمر حياتك لا محاله
انا مش هكسب حاجه لما انصحك
انت حر طبعا ودي ميولك عادي بس بحاول انصحك بالصح مش اكتر صدقني
كامل الحريه ليك لوحدك طبعا مع كامل الاحترام ليك
اشكرك بس ع فكره في ناس كتير متحوزه وبتعرص بره دايره معارفهم عادي

اطمن بداخل كل بنت شريفة ومحترمة فيه شرموطة بداخلها تبقى على شطارتك بعد الزواج

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%