NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب اعرفكم بنفسي انا خول وبتناك من ابتدائي كنت بدخل الأقلام الرصاص في طيزي وفي المرحله الاعداديه كان ليه صديق اسمه وائل كان بينكني الغريب أن خرم طيزي متوجعش لما دخل زبه في طيزي وتعلمت أفضى محتويات بطني كنت باخد شاربه وبعد ماكل اللي في بطني ينزل كنت بعمل حقنه شرجيه بخرطوم المياه وبعدين دخلت الثانويه ومن اول سنه اتصحبت على صديق اسمه مؤنس وده بقا زبه كان كبير اوي وفضل ينيك فيه طول فطره الثانويه كل خميس أهله كانوا بيسافرو الاسماعيليه عند قرايبهم وكنت بروح ابات معاه وخميس وجمعه كان بيفشخني وبعد كده اتقطعت العلاقه وفضلت مده أمارس مع نفسي بالزجاجه ود كان سبب أن خرم طيزي وسع جدا كنت كل مادخل زجاجه وتبسطني احس اني عاوز زجاجه أكبر وابتدا جسمي ملامحه تتغير أصبح عندي جناب وطيزي كبرت وبزازي دلدليت واصبح عندي سوه وشويه وملامح الرجوله البسيطه اللي عندي اختفت الصحه تمام لكن بدون قوه كل حته في جسمي طريه جدا لا يوجد قوه في زراعي بسيطه جدا وانا سخن وبتناك أو بنيك نفسي بزجاجه بينزل لبن من زبي بدون انتصاب لأن الانتصاب عندي ضعيف جدا جدا حجم زبي ابتدا يتقلص لدرجه الناس في الشارع بتبصلي بستغراب بسبب جسمي
IMG 20220925 011345
1663875333919
IMG 20220925 011629
IMG 20220925 011946

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: mo.gab, مبشبعش, نزيه الخاطر و 3 آخرين
طب عايزك خاص شويه

احا على الجمدان كس ام النسوان جمبك

احب اعرفكم بنفسي انا خول وبتناك من ابتدائي كنت بدخل الأقلام الرصاص في طيزي وفي المرحله الاعداديه كان ليه صديق اسمه وائل كان بينكني الغريب أن خرم طيزي متوجعش لما دخل زبه في طيزي وتعلمت أفضى محتويات بطني كنت باخد شاربه وبعد ماكل اللي في بطني ينزل كنت بعمل حقنه شرجيه بخرطوم المياه وبعدين دخلت الثانويه ومن اول سنه اتصحبت على صديق اسمه مؤنس وده بقا زبه كان كبير اوي وفضل ينيك فيه طول فطره الثانويه كل خميس أهله كانوا بيسافرو الاسماعيليه عند قرايبهم وكنت بروح ابات معاه وخميس وجمعه كان بيفشخني وبعد كده اتقطعت العلاقه وفضلت مده أمارس مع نفسي بالزجاجه ود كان سبب أن خرم طيزي وسع جدا كنت كل مادخل زجاجه وتبسطني احس اني عاوز زجاجه أكبر وابتدا جسمي ملامحه تتغير أصبح عندي جناب وطيزي كبرت وبزازي دلدليت واصبح عندي سوه وشويه وملامح الرجوله البسيطه اللي عندي اختفت الصحه تمام لكن بدون قوه كل حته في جسمي طريه جدا لا يوجد قوه في زراعي بسيطه جدا وانا سخن وبتناك أو بنيك نفسي بزجاجه بينزل لبن من زبي بدون انتصاب لأن الانتصاب عندي ضعيف جدا جدا حجم زبي ابتدا يتقلص لدرجه الناس في الشارع بتبصلي بستغراب بسبب جسمي
مشاهدة المرفق 395531مشاهدة المرفق 395538مشاهدة المرفق 395563مشاهدة المرفق 395568
تعالي خاص

نفسي في حد بجد

• عجبني
التفاعلات: keko129
ازاي اكلم حد خاص

مبعرفش اخش لحد خاص

نفس
مشاهدة المرفق 395531مشاهدة المرفق 395538مشاهدة المرفق 395563مشاهدة المرفق 395568
نفس قصة حياتى يا قلبى مع اختلاف بسيط فى التفاصيل
احلى وامتع شيئ الواحد يفسخ نفسه .. ااااه اح

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
تعال كيك bodabasha2

جامد نيك تستاهل زب كبير لطيزك الجامده

كلمني خاص يصحبي

خخخخخخخخخخخ اسقفلك يعني ولا ايه

ارجو التواصل

انت غلطان انك تدخل زجاجه بالحجم دة طيزك هاتوسع اوى ومش هتلاقى زوبر يكيفك

متيجي اريحك خاص طيب

انتي احسلك تشتغلي في بيت دعاره بتكون اموريك تمام

ونا اشتغل معاكي

HGWZtWu.jpg HGW7EBt.jpg HGW7lhN.jpg HGW70QI.jpg HGWYbx2.jpg

• عجبني
التفاعلات: Timoo
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%