NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غلطان طبعا حاول تحل مشكلتك مع مراتك او اتجوز عليها لاشباع رغبتك افضل من الزنا
هل الجواز إشباع رغبات بس اكيد لا ف انى اتجوز عليها علشان العلاقة حاجة اكيد مش منطقية وبعدين انا هتجوز بنى أزمة لحم ودم مش واحدة مأجرها

انا مش هقولك اتجوز إنما اعمل أشعة انك هتتجوز ويكون حد بينقل الكلام يوصل لمراتك وأخرج متشيك كل يوم وخل حد من اصحابك يطلبك وتنزل تجري وانت بتتكلم تقول جيلك يا حبيبتي قصدي يا حبيبي وتروح عند اخوك وترجع بعد كام ساعة ولم تواجهك قول انتي مقصرة في حقي والمفروض تعمل توازن بيني وبين طفلك بمعني الطفل مينمش بعد العصر تشغليه لحد مثلا الساعة 8او9بالليل علشان ينام ميصحاش إنما لما يفلت منك يوم مش مهم وحضرتك مش لازم تضرر من مرة لو انت مبسوط ومقتدر هات خدامة شاركها في حاجة البيت واقعد مع الطفل شوية وخليها تمام ساعتين ثلاثة علشان تبقي فائقة معاك وبعدين الموضوع جديد عليها وهي بتحب ابنك يعني بتحبك علشان ابنك حتة منك شار واهتم وهي هتهتم
احيك على حلك الصراحة 👏 فعلا انا مفكرتش كدا خالص ....شكرا ليك ♥

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
  • عجبني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
فكرت انها ممكن يكون عندها اكتئاب بعد الولاده
ده بييجي لستات كتير بعد الولاده و ممكن يستمر لغايه ٤ سنين بعدها
فكرت ان المسئوليات كترت عليها و استهلكتها و انت مش بتساعدها و عايش حياتك كأن مفيش مسئوليات جديده عليك
الطفل ده شغل مرهق ٢٤ ساعه ف اليوم من غير اجازات غير مسئوليه البيت و لو بتشتغل كمان تبقي الست اتعصرت و اتهلكت
قبل ما تطلب حقك فكر تشارك ازاي و تبقي موجود اكتر ازاي
حد يساعدها ف شغل البيت و ياخد باله من الطفل
تديها وقت ليها لوحدها.. تنام.. تاخد حمام طويل من غير ما حد يخبط عليها.. تروح الكوافير.. تنزل ساعتين مع اصحابها لوحدها
كل ده هيحسن مودها و يحسسها انها مش تور ف ساقيه
و عشان انت بتحبها اديها مساحتها
ده ممكن ياخد وقت.. بس هتلاقيها هي بتطلبك عشان انت قدرتها و دي حاجه كبيره اوي عند الستات
و اتكلم معاها بصراحه بس بعد ما تكون عملت كل اللي فوق ده
قدم انت السبت
جرب و قولنا النتيجه

• عجبني
التفاعلات: gasser selim و UnIdEnTItY
ّ
انا على عندى 30 سنة متجوز من رقية عندها 25.سنة وعندنا كريم 5 سنين وانا بشتغل مهندس المهم انا بقالى مدة طويلة جدا بخون مراتى من بعد ما ولدت ب 3 سنين لانها مبقتش بهتم بيا وكل اهتمامها با ابننا كريم كل ما اجى اطلب منها اننا نخش الأوضة لانها وحشتنى ترفض وساعات تقول تعبانة مش قادرة ومرة تقول اصل عندى ظروف ده حتى لما بتبقى معايا ساعات بتنام وانا فى نص العلاقة ودى حاجة تقرف اى راجل ف اضطريت انى اخونها وكنت بتركك علشان اسيب البيت وابات بره واخونها وهى مكنتش بتهتم بكده وفى مرة كنت راجع من الشغل لقيتها فى المطبخ وكنت تعبان وهيجان جدا ولما دخلت المطبخ لقيتها لابس ضيق وهيجي اكتر ما انا هيجان وحسيت على طيازها وقولت

انا : ايه الحلاوة دى
هى : ياعم ابعد عنى بقا انا تعبانة طول النهار (روحت ماسك طيزها وقربت منها )
انا : وحشتينى يا رقية بقالى فترة كبيرة ملمستكيش
هى : حاضر بعد ما اخلص ه نيم كريم واجى ليك
انا : بجد (وخبطت جامد على طيزها وروحت رازعها بوسة )
.ودخلت قلعت هدومى وكنت مبسوط جدا جدا وهى بعدها بشوية دخلت واول ما شوفتها نطيت عليها وفضلت ابوس فيها وابعبص وبعد كدا قلعتها وهى نزلت تمص فى زبى ومكملناش 10 دقايق كريم خبط على الباب ف رقية قامت وانا مسكتها وقولت لها
انا. : رايحة فين احنا لحقنا
هى :معلش يا على بس كريم محتاج اهتمام فى السن ده
انا : طب وابو كريم مش برضو محتاج اهتمام
هى : خليها عليك
انا (بزعل ): هتفضل عليا على طوب يا رقية
وهى مشيت وانا غيرت هدومى ومشيت وانا مكنش عليا شغل تانى يوم ف روحت لوحدة من حبايبى واتصلت على اخويا وقولت له لو مراتى اتصلت عليك قول لها انى عندك ونايمة وقفلت تليفونى

البنت الى بمشى معاها : كنت عارفة انك هترجع
انا : انا شكلى على طول هدخل رجع
هى : طب تعالى

ودخلت وقضينا ليلة جامدة قوى وبعد ما خلصنا كنت نايم وباصص للسقف وبفكر فى حاجات كتيرة هى بقا نامت فى حضنى وقالت (انهاردة بقالنا سنة و 6 شهور مع بعض )انا (بجد)

يعنى بقالى سنة ونص بدونها وهى مش مهتمة بيا وانا دلوقتى شيلت ذ نوب لبرج خليفة انا عايز ابطل اغلط وكمان عايز مراتى تهتم بيا ومش عارف اعمل ايه
اتكلم معاها و خليك صريح قولها ان تصرفاتك دى هتخلينى اعرف ستات تانية وانا مش عايز كدا واديها فرصة وعرفها انها لو ما اتعدلتش انك هتتجوز لو بتحبك هتتغير معملتش حاجة اتجوز تانى

ّ
انا على عندى 30 سنة متجوز من رقية عندها 25.سنة وعندنا كريم 5 سنين وانا بشتغل مهندس المهم انا بقالى مدة طويلة جدا بخون مراتى من بعد ما ولدت ب 3 سنين لانها مبقتش بهتم بيا وكل اهتمامها با ابننا كريم كل ما اجى اطلب منها اننا نخش الأوضة لانها وحشتنى ترفض وساعات تقول تعبانة مش قادرة ومرة تقول اصل عندى ظروف ده حتى لما بتبقى معايا ساعات بتنام وانا فى نص العلاقة ودى حاجة تقرف اى راجل ف اضطريت انى اخونها وكنت بتركك علشان اسيب البيت وابات بره واخونها وهى مكنتش بتهتم بكده وفى مرة كنت راجع من الشغل لقيتها فى المطبخ وكنت تعبان وهيجان جدا ولما دخلت المطبخ لقيتها لابس ضيق وهيجي اكتر ما انا هيجان وحسيت على طيازها وقولت

انا : ايه الحلاوة دى
هى : ياعم ابعد عنى بقا انا تعبانة طول النهار (روحت ماسك طيزها وقربت منها )
انا : وحشتينى يا رقية بقالى فترة كبيرة ملمستكيش
هى : حاضر بعد ما اخلص ه نيم كريم واجى ليك
انا : بجد (وخبطت جامد على طيزها وروحت رازعها بوسة )
.ودخلت قلعت هدومى وكنت مبسوط جدا جدا وهى بعدها بشوية دخلت واول ما شوفتها نطيت عليها وفضلت ابوس فيها وابعبص وبعد كدا قلعتها وهى نزلت تمص فى زبى ومكملناش 10 دقايق كريم خبط على الباب ف رقية قامت وانا مسكتها وقولت لها
انا. : رايحة فين احنا لحقنا
هى :معلش يا على بس كريم محتاج اهتمام فى السن ده
انا : طب وابو كريم مش برضو محتاج اهتمام
هى : خليها عليك
انا (بزعل ): هتفضل عليا على طوب يا رقية
وهى مشيت وانا غيرت هدومى ومشيت وانا مكنش عليا شغل تانى يوم ف روحت لوحدة من حبايبى واتصلت على اخويا وقولت له لو مراتى اتصلت عليك قول لها انى عندك ونايمة وقفلت تليفونى

البنت الى بمشى معاها : كنت عارفة انك هترجع
انا : انا شكلى على طول هدخل رجع
هى : طب تعالى

ودخلت وقضينا ليلة جامدة قوى وبعد ما خلصنا كنت نايم وباصص للسقف وبفكر فى حاجات كتيرة هى بقا نامت فى حضنى وقالت (انهاردة بقالنا سنة و 6 شهور مع بعض )انا (بجد)

يعنى بقالى سنة ونص بدونها وهى مش مهتمة بيا وانا دلوقتى شيلت ذ نوب لبرج خليفة انا عايز ابطل اغلط وكمان عايز مراتى تهتم بيا ومش عارف اعمل ايه
اتجوز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%