NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بكره كل الي بيحكموا عليا من برا.
وقبل كل ده بكره نفسي لأني كنت مدي الناس فكره وحشه عني ولأني مكنتش قد ان حد يحبني. أنا كنت دايما ضعيف ودايما محدش بيديني الأمان وكل الي حبيتهم لما أهلهم عرفوا عني قالولهم يبعدوا عني لأني فعلا أسوأ إنسان بحكم الكل. وياريت الي حب شخصيتي ينسى ويبعد لأنه كده داخل بخسارة
اى الكلام الاهبل ده
متقولش كده تانى لأحسن اضربك👊

اى الكلام الاهبل ده
متقولش كده تانى لأحسن اضربك👊
لا انا فعلا كنت سيء. الواحد بيجاور السعيد عشان يسعد. فلما يبعدوا عني اكيد لأني انسان سيء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي مرة كل ما افتح الاقيك صامت يا زياد لازم تعمل مهرجان انت 😂😂

وقبل كل ده بكره نفسي لأني كنت مدي الناس فكره وحشه عني ولأني مكنتش قد ان حد يحبني. أنا كنت دايما ضعيف ودايما محدش بيديني الأمان وكل الي حبيتهم لما أهلهم عرفوا عني قالولهم يبعدوا عني لأني فعلا أسوأ إنسان بحكم الكل. وياريت الي حب شخصيتي ينسى ويبعد لأنه كده داخل بخسارة
بص ي صاحبي في كام مبدأ انا ماشي بية ومريحني فشخ في حياتي
1.كسمها في طيزها
2.فسي دماغك
3.فل
4.مش مهتم
يعني ببساطة كسم الناس اعمل اللي يعجبك سيب الباب مفتوح اللي عايز يدخل اهلا اللي عايز يمشي سهلا
لو حد شايفك غلط مثل معاه انك غلط وكسمة😌😂

انا اعاملك من مواقفك معايا وطالما انت جدع وبتاع مواقف استغني عنك ليه ف داهية اللي ياخد عنك فكرة وحشة

والكل بيحكم عليك بالسوء ليه

لا انا فعلا كنت سيء. الواحد بيجاور السعيد عشان يسعد. فلما يبعدوا عني اكيد لأني انسان سيء
متقولش على نفسك كده انت انسان كويس جدا ومبسوط ان عرفتك

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR_FOR_NOW
بص ي صاحبي في كام مبدأ انا ماشي بية ومريحني فشخ في حياتي
1.كسمها في طيزها
2.فسي دماغك
3.فل
4.مش مهتم
يعني ببساطة كسم الناس اعمل اللي يعجبك سيب الباب مفتوح اللي عايز يدخل اهلا اللي عايز يمشي سهلا
لو حد شايفك غلط مثل معاه انك غلط وكسمة😌😂
الي مشي المرادي كان أجمل ضيف عدى عليا. ومكانش ينفع تمشي

انا اعاملك من مواقفك معايا وطالما انت جدع وبتاع مواقف استغني عنك ليه ف داهية اللي ياخد عنك فكرة وحشة
المشكلة الغالبية بياخدوا فكرة وحشه من برا

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
متقولش على نفسك كده انت انسان كويس جدا ومبسوط ان عرفتك
انتي متعرفينيش في الحقيقة وانا في الحقيقة مش بتكلم بالرزانة دي. وبكون عصبي

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
الشخصيات مختلفة ودا طبيعي
بس الغالبية العظمى مش بياخدوها بدحك ولا بطيبه.
المشكلة اني لما بقول بقى هعاملهم بنفس السوء. يعتبروني وحش لأن تقريبا انا لما بحاول اعاملهم بسوء دماغي بتجيب حاجات شيطانيه وبكون اوحش منهم ذات نفسهم

بس الغالبية العظمى مش بياخدوها بدحك ولا بطيبه.
المشكلة اني لما بقول بقى هعاملهم بنفس السوء. يعتبروني وحش لأن تقريبا انا لما بحاول اعاملهم بسوء دماغي بتجيب حاجات شيطانيه وبكون اوحش منهم ذات نفسهم
خلك انت متحاولبش تكون شخصية غير شخصيتك دور ع ذاتك جوه نفسك
أسأل نفسك سؤال " من انت وماذا تريد "

خلك انت متحاولبش تكون شخصية غير شخصيتك دور ع ذاتك جوه نفسك
أسأل نفسك سؤال " من انت وماذا تريد "
مهو الي قلب عليا السؤال ده زميلي في السعودية. قالي اخبار فرعون؟؟ حسيت يب. انا فرعون وعاوز ابقى دكتور واساعد الناس واتجوز الي بحبها واشوفها دايما مبسوطه ومجرحش حد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%