NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس الي كنت بتريق عليها عشان دايما نيتهم صافيا و مش بيحاولوا يشقطوا اي كائن حي بيتحرك للاسف بقيت كدا من كتر مانا منغمس في الشغل و بحاول احسن من نفسي بقيت بشوف الحاجات دي تضييع وقت اناا حتي بقيت مابعرفش افتح كلام ابيح مع الحته بتاعتي انا خايف اكمل بقيت حياتي كدا 🥲

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: make_love, AlFã7d, F̴a̴h̴d̴ و 2 آخرين
الناس الي كنت بتريق عليها عشان دايما نيتهم صافيا و مش بيحاولوا يشقطوا اي كائن حي بيتحرك للاسف بقيت كدا من كتر مانا منغمس في الشغل و بحاول احسن من نفسي بقيت بشوف الحاجات دي تضييع وقت اناا حتي بقيت مابعرفش افتح كلام ابيح مع الحته بتاعتي انا خايف اكمل بقيت حياتي كدا 🥲
انتا كدا بتخلص 😂

• ايه ده
التفاعلات: the1255
لا متقلقش ضغط شغل مش اكتر وهترجع فل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا .. انا من الجيل القديم فببص كل فتره عليها ع الماشي 🙂
وانا بس هي مش وحشه للدرجه ال plot بتاع للقصه حلو

تفتكر سامي الي فوقك بيقولي هخسر كل حاجه
وجهه نظرو وتحترم لاكن وجهه نظري ان كل انسان بيمر عادي بالفتره دي

وانا بس هي مش وحشه للدرجه ال plot بتاع للقصه حلو
مش هعارضك .. بس واحد شاف فخامه كاكاشي ومادارا والكاجي الخمسه ايتاتشي ....الخ. ...
عاوزه يتفرج علي حاجه تتدمر كل دا 🙂

• حبيته
التفاعلات: the1255
بالعكس انت كدا صح و طالما الكلام الاباحي مش بيجي على لسانك يبقى انت صح و ماشي صح حتى لو الحتة بتاعتك شمال حب نفسك كدا اكتر

مش هعارضك .. بس واحد شاف فخامه كاكاشي ومادارا والكاجي الخمسه ايتاتشي ....الخ. ...
عاوزه يتفرج علي حاجه تتدمر كل دا 🙂
معاك في دا بس هما كبروا خلاص و ناروتو عمل عصر سلام تام معظم الجيل الي طالع ضعيف فشخ و دا منطقي عشان علي راي ابن خلدون الاوقات الصعبه تخلق رجال اقوباء الرجال الاقوياء يصنعون اوقات جيده الاوقات الجيده تصنع رجالا ضعفاء

• أتفق
التفاعلات: Cool samy
بالعكس انت كدا صح و طالما الكلام الاباحي مش بيجي على لسانك يبقى انت صح و ماشي صح حتى لو الحتة بتاعتك شمال حب نفسك كدا اكتر
هحاول

معاك في دا بس هما كبروا خلاص و ناروتو عمل عصر سلام تام معظم الجيل الي طالع ضعيف فشخ و دا منطقي عشان علي راي ابن خلدون الاوقات الصعبه تخلق رجال اقوباء الرجال الاقوياء يصنعون اوقات جيده الاوقات الجيده تصنع رجالا ضعفاء
بالظبط 😅👏

اسمها بنضج 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%