NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

💥😈NE$WANGY PLA¥BOY 😈💥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة انا اشطر واحد يتكلم مع البنات و بعرف اكل عقلهم بدقيقتين بالكلام الحلو

بس باجي عند البنت اللي انا بحبها ومفروض اتجوزها وما بعرفش اتكلم وبفضل طول المكالمة ساكت ولو طلعنا بفضل ساكت وبوزع ابتسامات بس ، ومع ذلك قبل فترة تواصلت معايا صديقة قديمة عن طريق الواتساب لقيتني بربنط وبتزل فيها وبلمح بجنس وخليتها مبسوطة فشخ بس جيت عند حبيبتي بعد ما خلصت مع صديقتي ما عرفتش اقول اي حاجة وفضلت ساكت مع اني بحبها بجد بس ولا كلمة رومانسية جت على بالي ، هي طبعا دايما بتشكي من الموضوع واني مش رومانسي معاها خالص

!!!!ايه الحل !!!؟؟ عايز حل

اعتبرها صديقتك القديمة واتكلم معاها.

حاولت ، برضه مش نافع ، يعني اخري معاها اقولها يا قلبي ، بحبك ، الحاجات دي بس
افتح معاها اي مواضيع ومع الوقت هتلاقي الكلام دا بيجي لوحده، وبرضو علشان انت زاي مابتقةل بتكلم بنات غيرها فامش بيمون عندك شغف انك تقول كدا معاها فاهمني.

• حبيته
التفاعلات: 💥😈NE$WANGY PLA¥BOY 😈💥
افتح معاها اي مواضيع ومع الوقت هتلاقي الكلام دا بيجي لوحده، وبرضو علشان انت زاي مابتقةل بتكلم بنات غيرها فامش بيمون عندك شغف انك تقول كدا معاها فاهمني.
هي شكلها ه
هحاول ، شكرا الك

• عجبني
التفاعلات: ♡ ✨ X-Јόό ✨

بس باجي عند البنت اللي انا بحبها ومفروض اتجوزها وما بعرفش اتكلم وبفضل طول المكالمة ساكت ولو طلعنا بفضل ساكت وبوزع ابتسامات بس ، ومع ذلك قبل فترة تواصلت معايا صديقة قديمة عن طريق الواتساب لقيتني بربنط وبتزل فيها وبلمح بجنس وخليتها مبسوطة فشخ بس جيت عند حبيبتي بعد ما خلصت مع صديقتي ما عرفتش اقول اي حاجة وفضلت ساكت مع اني بحبها بجد بس ولا كلمة رومانسية جت على بالي ، هي طبعا دايما بتشكي من الموضوع واني مش رومانسي معاها خالص

خليك زى ما انتا لحد ما تتجوزها علشان لو فتحت معاها فى الرومانسية هاتفتح برضو فى السكس ومش هاتخلص

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خليك زى ما انتا لحد ما تتجوزها علشان لو فتحت معاها فى الرومانسية هاتفتح برضو فى السكس ومش هاتخلص
مهو عشان كده مش عايز افتح معاها سكس عشان مش عايز اشوفها رخيصة وسهلة واحس انها بتعمل كده مع حد غيري لو حسيتها خبرة بزيادة ، فبخلي كلامنا عن اب حاجة تانية ، شكرا الك

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس

خليك على طبعتك ومتفكرش في الكلام هوة هيطلع لوحدو

• حبيته
التفاعلات: 💥😈NE$WANGY PLA¥BOY 😈💥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%