NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بتكسف وبتعجبنى بنات وستات كتير بس بخاف يصدونى او يتهمونى بالتحرش او ميحبونيش

ن

نسوانجي مجهول

ضيف
انا شاب
انا بتكسف وبتعجبنى بنات وستات كتير بس بخاف اكلمهم او اقرب منهم يصدونى او يتهمونى بالتحرش او ميحبونيش او بخاف لو حبينا بعض يورطونى فى طلبات وفلوس وانا اوضاعى المالية بسيطة او ميكونوش زيى فى الطباع والافكار ومايقبلونيش زى مانا او تجرحنى وتشتمنى

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري, فحل_صغير, XN/3TYL و 4 آخرين
مبدأيا كده الخشا في الراجل يجيب الفقر
خليك جرئ ودي مش بتيجي من يوم وليله
بس فكر فيها هتفضل مكسوف عالطول وتفوت متع
وتجارب جديده بعيد عن الجنس هيكون ليك انت
الي عايز تكلمها كلمها من غير كسوف وكلو في نطاق الادب والاحترام والي هيحبك هيحبك لنفسك مش عشان فلوس ولا جمال ولا اي هبل من ده ده نوع تاني بتعامل تاني خالص
يار*** تكون وصلتك رأي من غير مشاكل
ولو في اي حاجه اسأل واعرف وكلنا جنبك
enjoy

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و I'M NO ONE
مبدأيا كده الخشا في الراجل يجيب الفقر
خليك جرئ ودي مش بتيجي من يوم وليله
بس فكر فيها هتفضل مكسوف عالطول وتفوت متع
وتجارب جديده بعيد عن الجنس هيكون ليك انت
الي عايز تكلمها كلمها من غير كسوف وكلو في نطاق الادب والاحترام والي هيحبك هيحبك لنفسك مش عشان فلوس ولا جمال ولا اي هبل من ده ده نوع تاني بتعامل تاني خالص
يار*** تكون وصلتك رأي من غير مشاكل
ولو في اي حاجه اسأل واعرف وكلنا جنبك
enjoy
وازاي يبقا جرئ اشرح اكتر

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
وازاي يبقا جرئ اشرح اكتر
يعمل علاقات كتير ويكون اجتماعي ويتكلم مع كل الناس ميحطش هم الرفض ده عائق لازم يفهم انه مش هيعجب كل الناس ما هو مش كل الناس بتعجبه برضو فهمت ومن هنا يكون اكتسب جراء وخبره في التعامل
Enjoy

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
يعمل علاقات كتير ويكون اجتماعي ويتكلم مع كل الناس ميحطش هم الرفض ده عائق لازم يفهم انه مش هيعجب كل الناس ما هو مش كل الناس بتعجبه برضو فهمت ومن هنا يكون اكتسب جراء وخبره في التعامل
Enjoy
موضوع انو يكون شخص اجتماعي دا مينفعش مع حد مش اجتماعي انا نفسي لحد دلوقتي عندي صعوبه في اني اتعرف علي ناس جديدة تقدر تقول مش الكل عارف يبداء ازاي فالو حابب يبداء وهو عندو مشاكل في النقطه دي هيكون الموضوع صعب فاهم

• عجبني
التفاعلات: First masr
موضوع انو يكون شخص اجتماعي دا مينفعش مع حد مش اجتماعي انا نفسي لحد دلوقتي عندي صعوبه في اني اتعرف علي ناس جديدة تقدر تقول مش الكل عارف يبداء ازاي فالو حابب يبداء وهو عندو مشاكل في النقطه دي هيكون الموضوع صعب فاهم
تعالا خاص احكيلك تجربتي ... كنت باتكسف ودلوقتي اتعالجت

طب هو الموضوع مش صعب الفكره كلها انت بتشوف نفسك ازاي وعلي حسب نظرتك لنفسك الكل هيشوفك كده يعني لو شوفت نفسك قليل ومش عارف تكلم حد الكل هيشوفك قليل ومش هيتقبلو الكلام
والعكس صحيح لو شوفت نفسك كبير الكل هيعاملك كبير وخليك واثق من نفسك اكتر من كده واتكلم بجد وخلي روحك حلوه واهم اهم اهم حاجه الابتسامة في الكلام دي لوحدها سحر يا صديقي
ولو في حاجة مش فاهمها او مستصعبها قول وكلنا جنبك والكلام ده عن تجربه مش كلام وخلاص
enjoy

• حبيته
طب هو الموضوع مش صعب الفكره كلها انت بتشوف نفسك ازاي وعلي حسب نظرتك لنفسك الكل هيشوفك كده يعني لو شوفت نفسك قليل ومش عارف تكلم حد الكل هيشوفك قليل ومش هيتقبلو الكلام
والعكس صحيح لو شوفت نفسك كبير الكل هيعاملك كبير وخليك واثق من نفسك اكتر من كده واتكلم بجد وخلي روحك حلوه واهم اهم اهم حاجه الابتسامة في الكلام دي لوحدها سحر يا صديقي
ولو في حاجة مش فاهمها او مستصعبها قول وكلنا جنبك والكلام ده عن تجربه مش كلام وخلاص
enjoy
كلامك صح
كأنك بتحكي عن تجربتي
دلوقتي حياتي اتغيرت لاني شفت نفسي صح

• حبيته
طب الحمد * * *
فعلا بشكر **** دايما
دلوقتي قادر اعيش بحرية
اعمل علاقات كاملة
او علاقة من غير سكس
سواء كانت مع شباب او بنات
حرية

فعلا بشكر **** دايما
دلوقتي قادر اعيش بحرية
اعمل علاقات كاملة
او علاقة من غير سكس
سواء كانت مع شباب او بنات
حرية
ده في حد ذاته نجاح يا صديقي واستمر علي كده مهما كانت الضغوطات الي بتقابلك لاني عارف ان في مشاكل بتحصل كتير كل ما تتقدم بس اتقدم

• حبيته
ده في حد ذاته نجاح يا صديقي واستمر علي كده مهما كانت الضغوطات الي بتقابلك لاني عارف ان في مشاكل بتحصل كتير كل ما تتقدم بس اتقدم
شكرا ع الدعم

• عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
enjoy
فهمت قصدك متشكر ليك,هاخد بنصيحتك بس ممكن اعرف بدايتك كانت عاملة ازاي في مجال العلاقات دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فهمت قصدك متشكر ليك,هاخد بنصيحتك بس ممكن اعرف بدايتك كانت عاملة ازاي في مجال العلاقات دا
حبيبي علي اي
وضحلي بس مش فاهم سؤالك

انا شاب
انا بتكسف وبتعجبنى بنات وستات كتير بس بخاف اكلمهم او اقرب منهم يصدونى او يتهمونى بالتحرش او ميحبونيش او بخاف لو حبينا بعض يورطونى فى طلبات وفلوس وانا اوضاعى المالية بسيطة او ميكونوش زيى فى الطباع والافكار ومايقبلونيش زى مانا او تجرحنى وتشتمنى
وانا اووووى بجد

حبيبي علي اي
وضحلي بس مش فاهم سؤالك
قصدي انك اول ما جربت انك تعرف بنت وتنيكها اول تجربة كانت اازاي من اول التعارف لحد السرير وعملت اية عشان تقنعها وازاي شقطها فاهمني

قصدي انك اول ما جربت انك تعرف بنت وتنيكها اول تجربة كانت اازاي من اول التعارف لحد السرير وعملت اية عشان تقنعها وازاي شقطها فاهمني
يا صديقي انا هنا مش بتكلم عن الجنس بس انا بتكلم في دايره العلاقات عموما بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%