NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اسمى ميشو واعمل دليفرى فى احد المطاعم بالمناطق الراقية جدا
فى يوم من الايام العادية جدا جأنى اوردر أكل لعمارة سكنية ودة العمل الروتينى اليومى بتاعى المهم انا متعود انى المناطق دى يبقى فيها حارس للعمارة وكدة بس لحسن حظى وانا طالع محدش حس بيا ( اظاهر كان فمشوار أو حاجة ) المهم .. ذهبت الى شقة فى الدور السادس وزى العادة رنيت الجرس محدش رد عليا فأستنيت دقيقتين وورنيت تانى لاقيت واحدة بتقولى ( ثوانى اصبر الدنيا مش هطير ) وانا متعود على تناكت اصحاب الشقق الى فى المناطق الراقية دى .. المهم اتفتح الباب وزى مانا متعود ان اغلبية البنات أو المدامات بيكونو بلبس فى الغالب مثير أو بالنسبة ليا انا مثير لاكن المرة دة كانت واحدة فوق قوة تحملى .. كانت لابسة بيبى دول على اللحم شفاف لونة كحلى ولون جسمها الطرى ابيض وكانت بزازها متوسطة الحجم وحلماتها بارزة من البيبى دول الى لابساة .. انا طبعا نسيت الاوردر الى معايا وجبتها من فوق لتحت ( اة نسيت اقولكم هى عندها 25 سنة ) وراخت قلتلى اية يبنى ادم هتفضل تبص كتير مردتش عليها وقلتلها اتفضلى الاوردر يافندم المفجأة انى لاقيتها بتبص على زبرى كازا مرة ( انا شكيت فى امرها بس قلت اصبر احسن اروح فداهية ) راحت قلتلى ادخل على بال ماجيب الفلوس وفعلا دخلت وقفلت الباب ورايا وهى ماشية قدام لاقيت رب طيزها باين خال
ص واتأكد انها مش لابسة حاجة من تحت وطبعا زبرى وقف مثل العامود الخرسانى وهى بتميل على الطاولة لتجيب الفلوس طيزها كلها بانت وكسها بان كلة امامى طبعا انا أتأكد انها عايزة تتناك .. ولاقيتها وهى مفلصها بتبص عليا وعلى زبرى وتعدل راسها تانى وقعدت حوالى 5 دقايق مفلصة بالمنظر دة وتجيب طيزها لمين وشمال ككنوع من الاغراء الذى لايستحملة بشر محستش بنفسى الا وان بقرب منها ومسكت فردة طيزها اليمين بكف ايدى وقلتلها اية دة .. هو فى كدة.. وانا بحلم .. لاقيتا قامت مرة واحدة وضربتنى بالقلم ..ساعتها قلت انا اتقطع عيشى ورحت فداهيا .. وقاللتى اطلع برة ياحيوان بدل مطلبلك الشرطة .. قلتلها اسف وذهبت ناحية الباب وفوجئت بصوتها المنيوك وهى تنادينى تقولى استنى خد فلوسك وانا ببص عليها لاقيتها قلعة البيبى دول وعريانة ملط وايدها على بزازها .. رحت جريت عليها وحضنتها وايدى دلكت طيزها تفعيص وضرب وهى تقولى انت شقى قوى وانا قولها وانتى جيتيلى منين لاقيتها بعدتنى عنها وجريت جوة اوضة وطيزاها وبزازها يهتزون بكل اغراء ومنيكة وتقولى تعالى دخلت اوضة النوم بتاعتها وزحتها على السرير وقلعت ملط انا كمان ونكتها فى كسها وبعد كدة نكتها فى طيزها وجبتهم على طيازها وبعد كدة قعدنا ناكل وراحت لعب فزبرى تانى لحد موقف تانى ونكتها تانى بس المرة دى فى الحمام ونزلت مص جامد قوى لحد منزلو جوة بقها اةةةةةةةةةةةةةةةةةة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%