NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hima55Forza55

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا هيما) ١٩ سنه

قلت افتح التلجرام اتعرف علي حد نريح بعض

عرفت ناس كتيره بس محدش جاد اتعرفت علي حد اسمو علي ٣٢ سنه من السعوديه و طلع قريب مني و السراحه هو بيقلي تعاله و هدلعك و كده و انا كنت خايف بس قلت عادي كان بعيد عني ربع ساعه رحتلو و دفع فلوس التاكسي و جبلي حجات ناكلها و حجزلي في فندق و اعدنا مع بعض نشرب سجاير و نتعرف علي بعض و كده هو قلي يلا بينا ولا هنستنه قلتلو اقلع هدومك و قلع و انا كنت فاكر زبو صغير في الاول كان نايم

و انا قلعت هدومي و كنت لابس كيلوت بنبي هو اول ما شافو اتبسط اوي و اخدني بي الحضن و عمال يقفش في طيازي و انا جسمي متوسط بس طري بعد ما حضني و لقيت زبو بدا يقف طلع زبو كبير و مسطره و انا زبي مايل زب الموزه المهم بدات امصلو و مديلو طيزي عمال يقفش فيها

كان مبسوط اوي بي الكيلوت عشن اونو جامد

انا كنت بسخن لما بشوفو عليه المهم بعد ما مصطلو و هو لحس طيزي و انا كنت حالقها كويس اوي عشن انا مشعر و انا كنت بسيح خلاص و بقلو دخلو الغبي كان بيدخلو ناشف

هو دخل بس وجعني اوي قلتلو انت بتدخلو ناشف ليه رحت مصيتو عشن يدخلو و هو لحس طيزي جامد عشن يدخل زبو و انا خرمي ضيق

مش الواسع الي بيمتع ده دخلو بس كان في وجع ابن كلب قلتلو براحه براحه زبك كبير و بيوجعني

قلي يا حبي عادي ده في الاول قلت استحمع عشن اخد المتعه استحملت بعد ما كان بيوجع اوي و الوجع راح و بدات اخد الاستمتاع و لما بيدخل و يخرج بحس بيه و بستمتع اوي كنت نايم علي بطني عشن بحب الوضعيه دي اوي

قلي تعالي نخير الوضعيه قلتلو ماشي خلاني علي ضهري و حط مخده علي طيزي عشن تترفع

و هو بدا ينيك تاني و انا بقلو براحه انت عنيف ليه براحه اهه اهه اهههه براحه يا علوه قلي هجبهم

و لعب شويه في زبي عشن اجبهم معاه و لقيتو مره وحده مدخل زبو كلو و حسيت بي حاجه سخنه في طيزي بس خلاه ينام جوه طيزي عشن يشبعني من لبنو في طيزي و انا جبتهم كمان

…………….

بعد ما اخدنا شور و قلي تعالي نسخن شويه

فتح موبيلو و جاب سكس

سوالب و سخنت السراحه

انا قلعت و هو كمان و عمال العبلو في زبو

سخن و انا سخنت قلي اعد علي زبي قلتلو لا انام علي بطني الاول عشن زبك كبير و بيوجعني اخلص مرحله الوجع دي و هعد عليه الغشيم دخلو في طيزي جااامد و وجعني و مش عارف مالو بقا عنيف اوي وانا اتاوه و اه اهه اههه بصوت عالي بمحن كده و هو لسا غشيم بس السراحه استمتعت بس اي حد لما بيجي بيتناك و خرمو ضيق طبيعي يكون في وجع جامد و بعد كده راحه

محدش هيحس بي الوجع ده غير لما يتناك

فا المهم و هو عمال ينيك انا جبتهم مش عارف ازاي بس كانت احلا مره اجبهم و استريحت اوي اوي و للاسف اغمي عليه و علي مكنش يعرف و مكمل و كان بيقلي كان عمال ينيك فيه و انا بقول اهه براحه ازاي مش عارف بس قلي حسيت ان طيزك اتفتحت شويه عن الاول و جبهم في طيزي و انا مغمي عليه و قلي ركب عليه تاني و انا مغمي عليه و انا برضو بقول اهه و براحه و انا مغمي عليه و هنا انا صحيت و كان بينكني و مكنتش حاسس بي خرمي الحاجه الوحيده الي حاسس بيها هي زبو و هو عمال يدخل و يخرج و مكنتش عارف اتحكم في خرمي خالص و هو خلاص بيجبهم خلافي ارفع رجلي و انا علي بطني و حط مخده علي بطني و ركبني و هنا كان ربو كلو جوه

و حسيت بوجع لان كلو جوه و جلهم هنا بقا

و سبني مجبهمش معاه راح يستحمه و انا كمان رحت معاه و جبت شمبو و حطيتو علي زبي و زبو

و هو بيقلي مش قادر خلاص خلينا كمان شويه و انا قلتلو عايز اجبهم المهم زنقتو في الحيطه تحت الدش و خليتو ينكني بس عو كان قسير و انا طويل فا نزلت وضعيه دوجي عشن يخرف ينكني و فعلا زبو دخل بكل راحه و انا محستش غير بي متعه و فعلا و هو بيقلي مش قادر خليتو يعد علي ضهرو و انا اتحكم فيه و حطيت شمبو علي زبو و كان بيحركني جامد بس كملت و هو بقا الي بيقلي كفايا و انا مش عارف انو جبهم لرابع مره

و انا مكمل فا خلاص خليتو يلعبلي في زبي عشن اجبهم و جبتهم خلاص و خلصنا الشور و وحت علي السرير عشن حسيت نفسي دايخ اوي و

كنت علي بطني و رجلي مفتوحه و فعلا اغمه عليه تاني بس المرادي كنت حاسس بي الي بيحصل

لقيت واحد صحبو بينكني صحيت مفزوع و بقلو مين ده هي دي الامانه الي بقلك عليها

بيقلي ده صديقي من السعوديه اتعرف عليه و كان اسمو كريم قلتلو بقلك ايه اطلع برا انت عبيط انا ماشي من الفندق ده تنكني غصب عني لا

قلي و انا الي اوافق او لا المهم خلاص عمال يقلي اهده و هعملك الي انت عيزو و انا عمال اشرب في سجاير و هو بيقلي يلا بقا خلاص احنا صحاب و برضو انا مصمم علي كلامي و عايز امشي راح مطلع فلوس و ادهالي قلي دي معرفه بس السراحه انا مكنتش هخدها بس كنت عايز فلوس

اختها و قلتلو بي انتو الاتنين عليه في نفس اليوم

قلتلو هيغمي عليه ده علي لوحدو ممتعني

قلي من غير كلام و وراني زبو كان عريض و مش طويل اوي و انا بحب كده عشن الطويل بيوجع اول قلتلو ماشي بس كيمو ده مجرم دخل علي طيزي بسرعه من غير ما امصلو دخل براحه عشن هو فاهم و علي كان قاعد بعيد بي التلفون و بيتفرج عليه علي بقا قلتلو مفيش وجع كمل

لقيتو بقا مره وحده عنيف بطريقه مجرمه

لدرجه ان السرير بيتهز جامد و انا هنا مفيش غير سويط و علي بقا علي صوت الشفاط المطبع عشن الصوت و هو مش راضي يقف

مكمل نيك فيه و انا بتوحع مش متعه خالص و بتاعو حديد قلي اعد علي زبو قلت اعرف اتحكم فين شويه طلعت غلطان كان بيرفعني بي زبو كنت بتوجع و سابت في مكاني و اغمي عليه و هو صحاني و زبو جوه طيزي و لما صحيت قلي خلاص هبقا رومنسي و لما بدا هنا كنت مستمتع اوي قعت علي بطني و فاتح رجلي و ايدي و هو بينيك فيه و شد شويه و بيقلي هجبهم بعد ما قعد تقريبا ربع ساعه الفاجر و حسيت بي احساس غريب كان في زي مياه في طيزي بس سخنه و ده كان لبنو و طلع زبو و انا لسا في مكاني

متجمد و عمال اطلع لبنو من طيزي و القي علي داخل عليه و انت مكنتش قادر اتكلم ولا حته اعمل حاجه قفلت عيوني و قلت استمتع و خلاص عشن زب علي كان اصغر من كويم

فا كان بيريحني و هو كمان جبهم جوه طيزي

و جابو كبايه و انا عمال اطلع في البن كان كتير اوي ده عبي نص كبايه مش عارف ازاي كنت حاسس نفسي في افلام السكس

و خلاني اشربو و كان طعمو مش مر ولا حلو بس في لسعه كده غريبه بس حبتها و اشوف خرم طيزي منزل ددمم بس خفيف و هنا اعرف اني خلاص اتفتحت و كان بقا بيوجعني و خلاص نظفت نفسي و الوجع راح بس خرمي كان احمر و كبير و طالع لي برا مش جوه بس عادي

و خلاص كده القصه خلصت و كانت حقيقيه

• عجبني
التفاعلات: el-korsan و Aol
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%