NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

General037

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ساعات بقعد قدام امي بالبوكسر بس و ده عادي في مرة النور كان قاطع فا كنت لابس لبس قلعتو فضلت بالبوكسر بس لقيت امي بتقولي متقلع البوكسر بالمرة قولت ااحا في سري😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Aboduwie, فحل عيلتك69, Sinner و 10 آخرين
انا ساعات بقعد قدام امي بالبوكسر بس و ده عادي في مرة النور كان قاطع فا كنت لابس لبس قلعتو فضلت بالبوكسر بس لقيت امي بتقولي متقلع البوكسر بالمرة قولت ااحا في سري😂
نيكها بدالى وخد ثوابها

موقف عادي!

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و drsniper666
انيكها معاك 😂

عادي ؟؟؟ كيف تقعد قبال زب ابنها الا اذا بدها تنتاك
شكلك حابة تنتاكي من زياد 😂
الموقف عادي جدا لكن الافلام الجنسسية والقصص لحست دماغك وخلتك عايش ف عالم الخيال

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: White_Wolf, الصقر_الجارح, siwa و شخص آخر
موقف عادي!
مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹

• عجبني
التفاعلات: Mostafa Hunt
مهما تكبر الواحده فجواها انوثه محتاجه اهتمام وحنان ورعايه محتاجه احتواء من راجل بجد راجل يقدرها ويحترمها ويهتم بيها ويسمعها ويحسسها بالامان ويحطها فى عيونه ويحسسها بانوثتها ويخاف عليها
حد يكون ثقه بجد بكل حب واحترام وسريه متبادله .. بس مش أي راجل بيفهم كدا ولا أي واحده كمان بتفهم كدا .🌹
ايوة يعني اي الرد؟

• بيضحكني
التفاعلات: siwa و لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
انت مش عادي ها ركز انت بتقول ايه وبتعمل ايه ومش قاصده شئ بس يمكن كلامي يصحصحك كده ممكن
يعني اعتقد موقف عادي وخاص جدا حسب علاقتكم كأسره ببعض
ويمكن كانت بتحاول تفوقك مثلا وبتهزر عشان انت مزودها والمفروض تلبس حاجه يعني الحياء للرجال والسيدات بردو
فا ركز
🌹🌹🙏🏼🙏🏼

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: siwa و avioo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: علا ام زيادد
لا لحست ولا اشي انتي ممحونة و حايفه تبيني لو انك مش ممحونة ما بتكوني ب منتدى تدوري ع قصص و افلام

لا لحست ولا اشي انتي ممحونة و حايفه تبيني لو انك مش ممحونة ما بتكوني ب منتدى تدوري ع قصص و افلام
متخلف عقليًا مش هضيع وقتي معاك
طالما ده فكرك العقيم

حاجه طبيعيه فشخ انك تقعد بالبوكسر زي م طبيعي فشخ انها تقعد بقميص ف البيت

المشكله صاحب الموضوع ذات نفسه عارف انها بتهزر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%