NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امي

A

Anonymous (31ca)

ضيف
مبدأيا كده انا مش ديوث
انا بحب امي جدا و هموت و انيكها هي متدينة زيادة عن اللزوم و بتكرة حاجة اسمها سكس و ياما عملت معايا مشاكل لما بتفرج بس انا بهيج عليها و نفسي انيكها اعمل ايه

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات, Ibrahim120, Metnak Momes و 2 آخرين
ثواني بس يعني ايه لما شافتك عملت مشاكل شافتك ازاي معلش وقالتلك ايه؟

ثواني بس يعني ايه لما شافتك عملت مشاكل شافتك ازاي معلش وقالتلك ايه؟
عادي يسطا و انت عمرك ما اتقفشت من ابوك او امك ؟

مبدأيا كده انا مش ديوث
انا بحب امي جدا و هموت و انيكها هي متدينة زيادة عن اللزوم و بتكرة حاجة اسمها سكس و ياما عملت معايا مشاكل لما بتفرج بس انا بهيج عليها و نفسي انيكها اعمل ايه
انسي الفكره دي احسنلك دنيا واخره

• عجبني
التفاعلات: انوثة مستترة
بلاش احسن ودور على متعتك مع حد غير امك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مثلك تماما

مبدأيا كده انا مش ديوث
بلاش تحاول اصلا وابعد عنها
هي كويسه سيبها في حالها
بالمناسبة انت كده ديوث

مبدأيا كده انا مش ديوث
صيدلى لو حابب اسعدك

فكك من كل الهبيدة دول ياصحبي وفكك من الهبل الي بتفكر فيه

• عجبني
التفاعلات: Kelwa Zoldik و انوثة مستترة
هي مش لبوة او شرموطة ماتستاهلش انك تبصلها كدة سيبك من الموضوع

مبدأيا كده انا مش ديوث
مش شايف ان الموضوع كويس لية احسنلك بلاس لو تحب نتكلم ابعتلب خاص

باختصار شديد : انسى

• أتفق
التفاعلات: نياك شرموطتك
ممكن خاص نفس موضوعك

مبدأيا كده انا مش ديوث
نيكها

كلمني اقدر اساعدك

مبدأيا كده انا مش ديوث
علميا مواصفات امك علميا فى علم نفس النيك تقول ان امك هايجة جدا وشرقانة ودى اللى تدوب فى كسها الفين راجل فى الليلة ... نيكها و سلم لى عليها قوى

• معجبنيش
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه
مبدأيا كده انا مش ديوث
انسي يسطا وفكك من الموضوع دا لانك هتهد ثقة ما بينك وبين امك انت هتندم عليها لمجرد الشهوة غالباك

يكفك شرف انى امك محترمه صاحبة دين كدا انت شيطان

امى م سلمة ملتزمة وعاوز انزل فيها نيك للصبح وهى محجبة وعاوز انيكها بالحجا ب وعاوز م سيحي ين ينكوها كمان تعالى خاص

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و cc mak

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%