NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mellon

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: zobry gamed 200, جدو سامى 🕊️ 𓁈, رسام المشاعر و 3 آخرين
صدقني ولا تنمر منى ،، ولا تجاوز في حق احد ،، ولا مخالفه لقوانين المنتدى الي وافقت عليها ،، ولكن فعلا انا قريب اوي هلغى عضويتي بسبب مثل هذه الموضوعات ،، لانها منافية للعقل والمنطق ،، ومرة أخرى فعلا بحترم القوانين ولكن في حدود يا هذا ،، إنها الام الام الام ،،
بتمني تستيقظ من حلمك 😡

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Tekohaat✨, ابو زبر ك بير, Mellon و 7 آخرين
عاوزها بصراحه وعاوزها تحمل مني افضل انزل فيها لبن ❤️
هوا اي القرف والعبس دا انتا واعي بتقول ايه!!

• عجبني
التفاعلات: zlabya
انت مريض نفسي ولازم تتعالج
عيش تحت جزمة امك مش هتحس بقيمتها الا لما تموت

صدقني ولا تنمر منى ،، ولا تجاوز في حق احد ،، ولا مخالفه لقوانين المنتدى الي وافقت عليها ،، ولكن فعلا انا قريب اوي هلغى عضويتي بسبب مثل هذه الموضوعات ،، لانها منافية للعقل والمنطق ،، ومرة أخرى فعلا بحترم القوانين ولكن في حدود يا هذا ،، إنها الام الام الام ،،
بتمني تستيقظ من حلمك 😡
احترمك و قريب اوى هتبع نفس النهج لان الاغلب بقى عايس فى عالم خيالى عالم افتراضى غير واقعى و بقى كل اللى موجود اما ***** بيتسلوا بشوية تعليقات و منشورات عشان يفضل المنتدى شغال او حيابات فيك .مبقاش فى مصداقية و الخيال صار اوسع اوى

• معجبنيش
التفاعلات: Mellon
بتمني تستيقظ من حلمك 😡
مثلا لو قلنا ام متربي معاها وهي ال معاك علي طول ام حقيقه مش مربياك بس ال ولداك 🙏🤍

لو بتحبها وتحبك ماشى
وبعدين هى تعرف برغباتك دى ولا لا ؟ وايه رد فعلها لو عارفة ؟
في حجات حصله بنا اننا صحاب او احنا بنتعامل اننا صحاب بجد عالشان مش بنشوف وبنقعد مع بعض علي طول ف تعرف انت لما واحد بيتعرف علي واحده ويتربطو وكد ه زي كده يعتبر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز القكم علي حاجه انا منزل ده اشوف رد فعل واي كلام ال هيكون

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%