NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد دكر

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
13 يونيو 2024
المشاركات
4
مستوى التفاعل
36
نقاط
211
الجنس
ذكر
الدولة
تونس
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا احمد عندي 20 سنه
امي مني عندها 53 سنه بتشتغل مدرسه
وباقي الابطال هيظهرم ف القصه
ابويا مسافر وفيه مشاكل بينه وبين امي وأدت الي الطلاق ف انتقلت انا وامي واخواتي البنات الي العيش في المدينه وروحنا واجرنا بيت اوضين وصاله وكانت اوضه لأخواتي البنات والتانيه ليا وامي امي كانت بتنام ع السرير ونا على الأرض وبعد ماجرنا الشقه امي نقلت الي مدرسه جنبنا ونا ف شغلي واخواتي برود بصحي تاني يوم وامي بتصحيني اروح الشغل وهي بتحضر الفطار وبتلبس علشان رايحه المدرسة صباح الخير ي ماما ..صباح الخير ي حبيبي.. اغسل وشك ع مااكون جهزت الفطار .. ماشي..ودخلت غسلت وشي وظبط نفسي ولبست كانت هي جايبه الشاي ف أيدها وجايه وقعدنا فطرنا واتكلمنه ف اي لبخ كلام وخلصنا وكل واحد راح شغله ونا رجعت على الساعه 6 كانت هي رجعت من زمان بعد الضهر ولقيتها بتجهز الغدا واتغديت ولقيتها بتقولي غير هدومك علشان هننززل نتمشي ونجيب شويه حاجات
انا ... ماشي واهو يكون اخواتي جم من شغلهم
امي...طيب يلا نا هدخل اغير هدومي
ولقيتها لابسه العبايه الي بزراير كبس دي وخرجنا ونزلنا السوق وكل الناس بتبص ع امي علشان العبايه كانت مجسمه شويه ورجليها باينه كددا

d9ubSVt.md.jpg
المهم دخلنا السوق وامي تقف مع البائعين وتنقي طماطم وبطاطس والخضار وكله وبعدين روحنا جبنه جبن وشويه حاجات تانيه وخرجنا ولقيتها بتقولي تعال معايا نجيب حاجه من هنا ولقيتها داخله محل لانجري ودخلت معاها لأن الي كان موجود راجل

d9umn0g.jpg
ف المهم دخلنا وامي بقت تشوف هتجيب ايه
ولقيتها مسكت سنتيانه وروحنا نحاسب
امي بكام دول لو سمحت
الراجل ..القطعه عامله 70 ج
امي ... وليه غاليه كدا
الراجل... مهي مقاسات ي استازه
امي .. لا بردو ميكونش السعر كدا
الراجل .. لا دي 3x لارج لكن لو مقاس حضرتك هيفرق هيبقي ب 50ج
امي ... ونت عرفت منين مقاسي
الراجل ... مهو باين ي استاذه ف اكيد عارف
امي.. لا منتاش عارف علشان دول مقاسي
الراجل ... استحاله ونا بقاولك مبقاش ليه لزمه واقف الشغلانه دي لو مكانش مقاسك 1x
امي.. انت مصمم بقي 😂 طيب ي سيدي خلاص شوف حسابهم كام وخلاص
الراجل. ..210ج
امي... اتفضل
وخرجنا وروحنا البيت عادي وامي دخلت تدخل الحاجه ونا كنت روحت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 6 الصبح كانت امي ف الحمام بتستحمه واكيد هتلبس الشغل الجديد وفضلت جوه يجي تلت تربع ساعه واتفاجئت لما لقتني
امي ..انت صاحي من بدري ولا ايه
انا ...لا. لسه يدوب مبقاليش خمس دقائق وانتي ايه الي مصحيكي بدري كدا
امي .. انا مبقاليش 10 دقايق قبلك بالظبط
انا.. طيب هتحضري الفطار يلا
امي .. ع طول اهو
ودخلت تحضر الفطار ونا دماغي بتفكر هي ليه قالت إنها لسه صاحيه كانت بتعمل ايه
ولقيت داخله عليا بالفطار ويدوب فطرت وراحت ع الشغل ونا بردو وخلصت ورجعت ع الساعه 6 كنت دخلت
امي..غير هدومك ع مكون جهزت الغدا
انا .. لا استني شويه علشان محمد صاحبي جايلي الوقت
امي ...طيب مفيش مشكله يبقي يتغدا معاك
انا..طيب هو اصلا عند الموقف وجاي اهو
وشويه وغيرت ولقيت الباب بيخبط وكان محمد.. ازيك ي احمد اخبارك ايه
نا .. الحمد لله تمام انت اي الدنيا
محمد .. زي الفل الحمد لله مبروك ع المكان الجديد
انا ..**** يبارك فيك ي حبيب قلبي
محمد ... هو فيه حد ف البيت ولا اخد راحتي
انا... مفيش غير امي وعادي يعم خد راحتك بردو
محمد ... يعم فل .
انا.. بس استني بس نتغدا الاول وبعد كدا نتكلم براحتنا.
محمد ... لا يعم غدا ايه انا لسه واكل
انا... يعم و**** لتأكل معايا..ماما معلش حضري الغدا
امي ... طيب ي احمد حاضر
محمد ... و**** مهاكل انا متغدي بلاش
انا... يعم علشان تفتح نفسي على الاكل
وجت امي وجايبه الصانيه بتاعت الاكل
امي .. ازيك ي محمد اخبارك ايه
محمد .. الحمد لله بخير. ي ابله ناهد تسلمي
امي .. انا سامعه انك بتقول مش هتاكل .
محمد ... اه علشان لسه متغدي و****.
امي..طيب كل بردو مع احمد مفيش مشكله.
محمد ..طيب ماشي هحاول
انا ..يعني لازم تقولك هي كل
محمد ...يعم اتحرجت. منها
انا ... ماشي كل يلا ولا اندهالك تاني
محمد ... لا بس انك مشاء **** اتغيرت اوي
انا ... ازاي يعني
محمد ...وقت البلد والعبايه والخمار تقول عندك 70 سنه لاكن هنا مشاء **** صغرت 😂
انا...كام سنه الوقتي يعني
محمد .. 40 او45 سنه
انا .... لا ي شيخ مش للدرجادي يعم
محمد .. انت متاخدش بالك من كدا علشان نت ابنها ومعاها ع طول لانك أنا الي بشوفها وبقولك
انا.... طيب و**** كويس
محمد ... هو ابوك معدش بيتكلم معاكم أو معاها
انا ....لا خالص خلاص كدا والحمد لله
محمد .. اقولك ع حاجه ومتزعلش مني
انا.. قول ومش هزعل منك
محمد ... لو بتحب امك حاول تساعدها تتجوز
انا .... احاا انت تعبان نت بتقول ايه
محمد ... يسطا مش عيب ولا حرام امك لسه صغيره والي اعرفه منك أن ابوك كان اصلا مسافر طول الوقت وكان اجازه شهر كل 4 سنين يعني كويس انك جيت انت وأخواتك
انا .. يعم اهدي كدا
محمد... بص بصراحه امك من حقها تتبسط وترتاح متفكرش علشان بتضحك كدا يبقي هي مبسوطه هي محتاجه كتير محتاجه راجل
انا ...بس يعرص اسكت مش للدرجادي وبعدين هتيجي وتتجوز تاني وهي عندها 53 سنه .
محمد.. يعم 53 سنه اي ولله ميبان عليها السن وبعدين مش لازم تعملم ف العلن ممكن سكيتي
انا ... انت عينك منها ياله ولا ايه عايز تتجاوزها صارحني هااا😂
محمد ... يعم انت بتقولها بهزار يعم قول نت ونا موافق و**** 😂
انا .. . عايز تتجوز امي ي محمد😂😂 خلاص يعم انت مش غريب قوم قولها كدا
محمد .... يعم نا قايم ماشي علشان عندي مشوار
انا ...يوم الخميس هتيجي وهنسهر شويه
محمد ... يعم خلاص ماشي سلام
انا..... سلام
انا ...😂😂😂😂😂😂
امي .ف اي ي احمد نت بتضك مع نفسك وبعدين هو مشي بسرعه ليه
انا... لا مفيش حاجه عايز كوبايه شاي بس😂
امي...لا بجد ف اي
انا ...مفيش حاجه و**** 😂
امي ...طيب قوم اعمل كبايه الشاي لنفسك
و**** معامله غير لما تقول.
انا.. محمد بيقولي انك صغرتي اوي لما جيتي هنا وبيقولي لجوزك😂😂
امي ...😂😂 و**** الواد دا بيفهم وهو جايبلي عريس ولا ايه
انا ...مش هتصدقي بقوله لتكون عايز تتجوزها لقيته بيقولي و**** نا موافق بس شوفها😂😂
امي .. 😂😂😂 انت بتهزر ولا بتتكلم جد
انا... ايه دا أنتي موافقه ولا ايه
امي ... وموافقش ليه عريس وجايلي 😂😂
انا ...خلاص ماشي يعني اكلمه يجي
امي...بس يلا بلا خيبه هروح اعملك الشاي
انا ... ماشي
وراحت تعمل شاي ومش عارف ليه الموضوع بيتقلب في دماغي ومش متخيل أن محمد فعلا ممكن يبقي مع امي احااا هو اي دا وشربت الشاي ودخلت انقلبت على السرير ومصحيتش غير ع الساعه 4 الفجر صحيت وقعدت مكاني وماسك الفون لحد الساعه 5.30 كدا ومحدش لسه صحي مكنش غير امي صحت ودخلت الحمام وسمعت الدش قولت بتستحمه والوقت سرقني ولقيت الساعه 6.30 روحت قايم وبنده ع امي يلا ي ماما عايز ادخل الحمام
امي ... حاضر ي احمد خارجه اهو
. أناا..انتي صاحيه من بدري ولا أي
امي ..لا لسه يدوب اهو ..
انا... دخلت الحمام وبقول لسه صاحيه اي دا انتي بقالك اكتر من ساعه ..وخلصت وخرجت فطرت وروحت الشغل ورجعت من الشغل ع الساعه 5 كدا كانت امي بتنضف البيت وكانت لابسه كدا لاول مره اشوفها كدا اصلا

d9umhL7.md.jpg
المهم دخلت غيرت هدومي ونمت من كتر التعب وصحيت تاني يوم متأخر وروحت الشغل ورجعت ع الساعه 6 وكنت مكلم محمد صاحبي علشان هنسهر وجايلي دخلت البيت لقيت امي ف المطبخ بتجهز الغدا غيرت ويدوب كانت جايبه الغدا اتغديت وفضلت قاعد بلعب في الفون وجابت الشاي وع الساعه 7 ونص كان محمد جه
انا.... اخبارك ايه ي حيلتها
محمد ... كويس ي اخويا
نا ...طيب ادخل الاوضه ع ما اقول لمي تعمل الشاي
محمد ... ماشي .
نا .... ها هنلعب دومينو ولا هيبقي ازاي
محمد .. يلا يعم وريني نفسك
جبت دومينو وقعدنا ع الأرض كانت امي بتخبط وجايبه الشاي
امي.. اذيك ي محمد اخبارك ايه
محمد ... بخير الحمد لله ي ابله ناهد
انا...😂😂😂😂
محمد.. هو فيه اي انا مستغربها المرادي
انا ...لا مفيش ولا حاجه
محمد ..لا بجد و**** فيه حاجه
انا ...مفيش يعم قولتلها انك عايز تتجاوزها😂
محمد ....انت اتهبلت ي احمد دا كان كلام بيني وبينك تروح وتقولها
انا ... مش العروسه ولازم ناخد رأيها
محمد. ...و**** نت بتهزر زمانها زعلانه مني
انا ... لا يعم مش زعلانه منك ولا حاجه حتي بص ي ماما ي ماما
امي ..نعم ي احمد عايز ايه
انا... حقي نتي زعلانه من محمد ولا حاجه
امي .... لا وهزعل منه ليه
محمد ... نت عيل نجس ياله و**** ..لا مفيش حاجه دا احمد بيهزر
امي... يعني بتهزر بجد والكلام الي احمد قالهولي دا بجد ولا لا
محمد... لا مفيش حاجه ومقولتش حاجه اصلا
امي ... اي دا يعني معندكش عريس ليا 😂
محمد ...😂😂 لا لا دا كان كلام هزار وقتها
امي... ماشي ي محمد وعموما نا مش زعلانه منك
نا ...شوفت يعم علشان تصدق
محمد ... خلاص ماشي
انا ....وامي خرجت ... 😂😂 انت خفت ليه كدا
محمد ... يعم نت بتهزر دا كلام تقوله
نا .. بس يعم ما نت قلبت قطه أهو
محمد..مهو لازم اقول كدا قدامها
انا... يعم فكك بقي دا نت تافه
محمد.... يعم نا مش تافه وخد كلامي جد
انا ... ماشي العب بس الوقتي
وفضلنا نلعب لحد الساعه مبقت 11 ونص
وهو خلاص قال هيروح ونزلت معاه أوصله للموقف
نا ....ماما نا نازل اوصل محمد يركب وجاي
امي... ماشي ي احمد متتاخرش
ونزلت وروحنا الموقف وفضلنا نص ساعه وملقيناش عربيه فقولتله خلاص تعال بات معايا النهارده وبكدا ابقي امشي براحتك بقي
محمد .. خلاص ماشي هكلم البيت اعرفهم اني هبات
انا ... ماشي يلا نروح وروحنا ع البيت وبخبط لقيت امي خارج كدا احااا


d9umphN.md.jpg
ولقيتها جريت ع الاوضه ولبست عبايه بيتي
امي.. اي ملقتوش عربيات ولا اي
انا .. ايوا وهيبات معانا النهارده للصبح
أمي... طيب تعال كدا اقولك ي احمد
انا...روحتلها ..نعم ي ماما
امي... ونت بروح امك مش تقولي انك راجع وهو معاك ينفع يشوفني كدا
انا ... معلش انا فكرتك و**** لابسه العبايه
امي... ودلوقتي عايز تنيمه فين ف الصاله مفيش غير اوضتين
انا .... هينام جنبي ع الأرض ي ماما وانتي نامي ف مكانك على السرير عادي
امي .. ماشي يلا ادخلوا نامم علم مقول لخواتك أنهم ميخروجوش من الاوضه
نا ..ماشي ... يلا ي محمد تتعال
محمد .. طب هنام فين الوقتي
نا ...هتنام جنبي على الأرض جنب السرير
محمد.. طب والسرير
انا.. امي هتنام عليه
محمد ...كدا تمام يلا
نا ودخلت اترميت نا وهو ع الأرض وامي خرجت من عند اخواتي وشغلت المروحه ودخلت نامت ع السرير فضلت ساعه ماسك الفون وهو بردو وشويه ومحمد قام ودخل الحمام وهو راجع لقيته بيبص ع امي
انا ... ايه يعرص بتعمل ايه
محمد .. مفيش يعم
انا ورحت قايم وبااصص ع امي لقيتها نايمه كدا ورجليها باينه

d9upM3g.md.jpg
نا ... احا بتبص ع امي وهي نايمه
محمد ... يعم غصب عني و****
نا... ماشي يلا يعم نام
محمد ... ماشي
محمد ... ولا بس اقولك امك عسل اوي وهي نايمه 😂😂😂
انا .. بس ي متناك علشان منيككش
محمد ...و**** هي الي عايزه تتناك مكانتش تنام كدا ونا موجود من غير متغطي نفسها ولا حتي تلبس بنطلون
انا .... يعم ونت مال امك انت
محمد .. يعم نا اسف
نا ...وبعدين هي لو عمرها مهتفكر ف كدا
محمد .... مفيش واحده اسمها مبتفكرش فكدا
نا.... طيب اكيد نايمه كدا عفويه مش اكتر
محمد ....طيب هسالك سوال انت عمركم قفلتم الباب عليكم ونتم نايمين
نا.... بصراحه لا
محمد .... اشمعنا امك قفلته النهارده
نا.... نت فكرك ايه
محمد ...مش عارف
نا .... طيب نا هنام وهسيبك نت وتفكيرك براحتك
محمد ... وافرض تفكيري اتحول لفعل
نا .. نا مش هكلمك بس شوف هي هتعمل ايه معاك
محمد ... ماشي يلا نام
نا....وفضلت نص مغمض
عيني وعامل نفسي نايمانا.. وفضلت عامل نفسي نايم ولقيت محمد قايم من جنبي وراح عند السرير عند امي وامي كانت نايمه على جنبها ووشها للحيطه راح هو نايم جنبها وقرب من ضهرها وحط أيده عند بزازها وحشر زبه من ع الهدوم ف طيزها وومسك بزازها يفعص فيهم راحت امي قلقانه وصاحيه ... بتعمل ايه ي محمد بتعمل ايه يبن الكلب امشي بدل مصوت والم عليك الناس وروحت نا صاحي بقي .
انا ... احااا انت بتعمل ايه ي ابن المتناكه وروحت ضاربه بالقلم انت كلها ساعتين والنهار يطلع ومشوفش وش امك هنا تاني وهو ومتكلمش خالص
امي ...وطي صوتك ي احمد اخواتك يسمعوك
انا ... اترمي هنا ومسمعش صوتك وفضت قاعد لحد الساعه 7 قولتله قوم يلا روم وفتحت الباب وسيبته يمشي وفضلت قاعد كدا مع نفسي وامي طبعا زعلانه روحت مغير هدومي ونزلت من البيت كنت اجازه من الشغل وكل حاجه ومرجعتش غير ع الساعه 1 بالليل بخبط امي فتحتلي روحت داخل ع الاوضه من غير متكلم معاها ودخلت قلعت البنطلون ولسه هقلع الباقي لقيت امي جت الاوضه
امي... ي احمد عايزه اتكلم معاك
انا... تعالي ي اتفضلي هم اخواتي نامم
أمي.. ايوا ي حبيبي انا مش عيزاك تزعل مني مكنش قصدي بس فعلا نا كنت نايمه و****
انا...عارف ي حبيبتي ولا يهمك ومش زعلان
امي ...يبقى كدا انا الي زعلانه منك علشان طفشت جوزي 😂😂
انا.... يعني انتي كان عاجبك الموضوع بقي
امي.... متزعلش مني هو كان عنده حق لما قال إن نا لسه محتاجه راجل ف حياتي
انا ...عايزه تتجوزي
امي.... لا خلاص وو**** مش عايزه حاجه
انا ... ولا يهمك نا بحبك وعايز اشوفك مرتاحه ولو عايزه تتجوزي موافق ولو عايزه الحيوان دا تاني اجبهولك
امي ... لا ي حبيبي نا مش عايزه حاجه خالص غيرك نت 😭😭
انا وراحت معيطه

d9uyGx2.jpg
روحت واخدها ف حضني متزعليش ي حبيبتي مش عايزك تعيطي وزبي كان وقف ف البوكسر وكمان لحمها لازق فيا وسخونيه جسمها خلتني احضنها جامد وبمشي ايدي ع ضهرها متزعليش واخدتها وقعدنا ع السرير وبمشي ايدي ع خدها وبمسح دموعها وروحت مقرب من شفايفها وبوستها بوسه بالراحه ع شفايفها ورجعت راسي لورا لقيتها هي الي بتقرب تاني وقربت نا كمان ودخلت معاها ف بوسه طويله انا مش مصدق إني ببوس امي من بقها وشفايفي ع شفايفها واممممم وأيدي الشمال مسكت بزازها وبفعص فيهم جامد لقيتها راحت قايمه انا استغربت لقيتها بتقفل الباب بالترباس وقلعت قميص النوم وجت وراحت قاعده على رجلي
قفلتي الباب ليه .. علشان اخواتك ميشوفوناش
..وايه المشكله يعني ..انتي عايزهم يشوفوني كدا.. كدا الي هو ازاي يعني.. يعني يشوفم اخوهم مقلع مامته الهدوم ينفع..لا مينفعش امال لو عرفم هيعمل ايه ف مامته هيقولك ايه


d9uyUiP.md.jpg
وروحت ماسك بزازها تاني اقفش فيهم راحت مطلع الي بز وبتقولي ارضع ي قلب امك انت مكنتش بترضع كويس ونت صغير خد البز وحيطه ف بقي كان كله جلي اوي وفضلت امص فيه جامد وطلعت التاني أمص فيه بردو وفضلت شغال عليهم هم الاتنين وهي مبسوطه وبتتنهد بس اممممممم وروحت منيمها ع السرير وداخل بين رجليها ولسه ماسك بزازها وشغال مص فيهم ومش مصدق نفسي بجد ونزلت بوس ع بطنها واحده واحده لحد موصلت لكسها روحت ماسك الاندر وشايله وظهر كسها وكان مليان شعر اوي و لقيتها مسكت رجليها ورفعتها

d9A9Mmv.md.jpg
انا بصراحه مرديتش اقرب منه ولا ابوسه حتي
رجعت وقلعت البوكسر والتيشرت ومسكت زبي وبلعب فيهورحت مقرب منها وطلعت بركبي ع السرير ودخلت بيت رجليها ومسكت زبي بفرش بيه عند كسها ومسكت رجليها الاتنين ورفعتهم وقومت مدخله ف كسها ونايم فوقها

d9ABd6x.gif
اول مدخل مكنتش قادر ولقيتها قالت اههه‍هههه متقولهاش واحده ف فيلم سكس ومن سخونه كسها نا مكنتش قادر فعلا من جمالها وبدأت احركه وهي بالراحه ي احمد واهدي عليا وبخرج زبي وبدخله تاني اووووف انتي كسك سخن اوي ي ماما .من كتر التعب الي امك فيه بالراحه ايوا ونا بدخله وبخرجه بالراحه خالص اوووووف نا مش قادره ي احمد انت زبرك حلو اوي ف كسي ...ااااااااه نيك بالراحه خالص خليك كدا انا مش عايزه زبك يخرج من كسي ااااااااه كسك سخن اوي خدي اااااوف وبدأت اسرع ف النيك اااه اااه ااااه بالراحه يوله زيك كبير اوي ااااااه بالراحه ي احمد اهدي شويه طك طك طك كسك حلو اوي ي ماما مش قادر طك طك طك اااااااه يخربيتك هتصحي اخواتك يبن المفضوحه بالراحه اااااااه هتلم علينا الناس اااااااه اهدي يوله بقي نا هجيب ي ماما حاتهم برا خرجه ي احمد ورحت جايبه ع كسها من برا
انا مش قادر ي ماما .. طيب ناملك ساعتين قبل ماانهار يطلع ورحت نا مرمي مكاني وسحب نوم وراحت هي فتحت الباب ودخلت الحمام تستحمي ومصحيتش غير الساعه 7 ويدوب لبست وروحت الشغل وكل تفكيري طول اليوم ف امي وخلصت وروحت البيت كانت هي ف المطبخ ولقيتها لابسه قميص نوم وخرباها لقيتها بتقولي خايك لابس ننزل السوق الاول ونزلنا وروحنا ولفينا لحد م انقطع نفسي واحنا معدين بردو لقيتها عايزه تجيب هدوم لانجري تاني فدخلنا المحل
امي..سلام عليكم
الراجل ..وعليكم السلام ازيك ي استاذه اهلا اهلا اتفضلي .. يزيد فضلك .. اجيب لحضرتك حاجه معينه ولا تنقي انتي .. لا هشوف نا اهو وفضت تقلب ف قمصان النوم والسنتيانات واختارت شويه حاجات .... بكام دول ..خلي علينا خالص ... **** يخليك ...750ج هو حضرتك لسه جاين جوداد هنا صح... ايوا بقالنا اسبوع اهو ..اهلا وسهلا نورتم و**** وحضرتك بتشتغلني ايه ...مدرسه ف مدرسه *** ... و**** بجد دا انا ليا ابني هناك ..بجد أسمه ايه وف سنه كام ... ف سنه رابعه واسمه محمد لطفي ..خلاص تمام ي حج لطفي اتفضل ...لا خلاص يبقي الحساب 600 بس ... كل دا تخفيض... ملناش بركه الا انتي ومش هوصيكي علي محمد ...ف عنيا ...بصي دا رقمي لو احتاجتي اي حاجه كلميني ع طول ..طيب اتفضل اكتبه ... انا رنيت ع نفسي اهو اسجل رقمك باسم ايه .. ناهد ..ماشي ي استاذه ناهد
..مع السلامه ...مع الف سلامه...وخرجنا
اي كل الكلام دا وايه لازمه رقمه ..انا عارفه ..ع فكره الراجل دا عينه منك ي ماما.. ما نا عارفه.. و**** وبعد كدا بقي . ..ولا حاجه ي احمد يلا افتح الباب يلا ودخلنا للبيت وحطينا الحاجه ف المطبخ ..بقولك اي ..ايه متجيبي ندخل جوه..مش وقته اخواتك زمانهم جاين..اممم طيب نا هنام..متستني اتعشا معانا ..لا هنام...ودخلت الاوضه لقيت محمد بيرن عليا مردتش اول مره وفضل يرن فرديت قولتله ننعم يعم عايز اي.. اسمعني ي احمد وبعد كدا اعمل إلي نت عايزه انا اسف و**** مش عارف نا عملت كدا ازاي بس غصب عني ونا مستعد اعتزر لمامتك ... مفيش منه فائده يعم خلاص
..مش عايزك تبقي زعلان مني بس...مش زعلان خلاص ..وو**** يعم انا هحاول اشوف امك وهعتزر منها ... لا مترزحش ف اي حته...خلاص. هجيلكم البيت ..طيب ماشي الوقتي ..ربع ساعه وهتلاقيني عندك ..قفلت معاه ورحت المطبخ ل امي تاني.. بقولك اي ..نعم ...محمد لقيته بيكلمني الوقتي وبيعتذر وبيقولي و**** معرف عملت كدا ازاي وكان عايز يعتذر لك نا قولتله تعال هنا متروحش ف حته تانيه.. وبعدين .. هو جاي دلوقتي هنا ... جاي يعتذر ولا ينط ع امك ..جاي يعتذر ولا انتي شايفه اي وبعدين هو اصلا كان ليه الفضل أنه خلاني ابقي مع المزه دي ..يعم مزه اي بلا وكسه انا متاكده أنه كان اعمي ساعت مكان بايت هنا ...لا لا مش بهزر بجد و**** انتي فعلا قمر اوي وهو اصلا كان هيموت عليكي وهو شايفك نتايه ومفيش زيك .. يعني انت كنت عارف بقي .. بصراحه هو قالي أنه معجب بيكي ونا قولتلك وساعتها خدناها بهزار ..اممم تصدق يلا مفيش منه فائده الكلام دا..المهم هو لما يجي نا هشتمه
..طلعي ميتين أمه انتي حره .. ماشي 😂 ..وفضلت واقف معاها ف المطبخ لحد ممحمد جه ..فتحت الباب ودخل قعد ف الصاله اذيك ي احمد.. انا الحمد **** ..نت اخبارك ايه
..كويس الحمد لله..هي امك هنا ...ايوا استني اندهالك..ي ماما ..نعم ي احمد ..تعال محمد جه
وجت وكانت لابسه عبايه دي وجت قعدت ..ازيك ي ابله ناهد.. الحمد لله كويسه..ازيك نت ي محمد .. انا بخير ونا كنت جاي اعتزر لك عن الي حصل مني.. ونا مش زعلانه منك ي محمد لانك زي ابني ..اه دا انتي كنتي لو شفتيه هتقتليه اتغيرتي ف ساعتها كدا ... يعم انا مصدقت تسامحني اهدي بقي..😂ونت مالك نت نا مسمحاه ..ورح محمد قايم يبوس دماغها ..راحت قيلاه تعال حات حضن ووراحت قايمه ووخدته ف حضنها وهو حط دماغه ع صدرها خلاص بمحمد نت مصدقت ولا اي ...وراح باعد ..انت هتتغدي معانا نا وأحمد الوقتي مش هتمشي..لا لا مش هقدر .. طيب نا مش هقول تاني هجهز الغدا تكون قعدت نت وأحمد ..خلاص حاضر 😂 .. جدع..وحضرت الاكل وقعدنا نتغدا ونتكلم شويه وخلصنا اكل؟...........
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سمسم الامام, melar, كريم ابن مني و 15 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه جامده كمل
image.jpg
image.jpg
 
انا احمد عندي 20 سنه
امي مني عندها 53 سنه بتشتغل مدرسه
وباقي الابطال هيظهرم ف القصه
ابويا مسافر وفيه مشاكل بينه وبين امي وأدت الي الطلاق ف انتقلت انا وامي واخواتي البنات الي العيش في المدينه وروحنا واجرنا بيت اوضين وصاله وكانت اوضه لأخواتي البنات والتانيه ليا وامي امي كانت بتنام ع السرير ونا على الأرض وبعد ماجرنا الشقه امي نقلت الي مدرسه جنبنا ونا ف شغلي واخواتي برود بصحي تاني يوم وامي بتصحيني اروح الشغل وهي بتحضر الفطار وبتلبس علشان رايحه المدرسة صباح الخير ي ماما ..صباح الخير ي حبيبي.. اغسل وشك ع مااكون جهزت الفطار .. ماشي..ودخلت غسلت وشي وظبط نفسي ولبست كانت هي جايبه الشاي ف أيدها وجايه وقعدنا فطرنا واتكلمنه ف اي لبخ كلام وخلصنا وكل واحد راح شغله ونا رجعت على الساعه 6 كانت هي رجعت من زمان بعد الضهر ولقيتها بتجهز الغدا واتغديت ولقيتها بتقولي غير هدومك علشان هننززل نتمشي ونجيب شويه حاجات
انا ... ماشي واهو يكون اخواتي جم من شغلهم
امي...طيب يلا نا هدخل اغير هدومي
ولقيتها لابسه العبايه الي بزراير كبس دي وخرجنا ونزلنا السوق وكل الناس بتبص ع امي علشان العبايه كانت مجسمه شويه ورجليها باينه كددا

d9ubSVt.md.jpg
المهم دخلنا السوق وامي تقف مع البائعين وتنقي طماطم وبطاطس والخضار وكله وبعدين روحنا جبنه جبن وشويه حاجات تانيه وخرجنا ولقيتها بتقولي تعال معايا نجيب حاجه من هنا ولقيتها داخله محل لانجري ودخلت معاها لأن الي كان موجود راجل

d9umn0g.jpg
ف المهم دخلنا وامي بقت تشوف هتجيب ايه
ولقيتها مسكت سنتيانه وروحنا نحاسب
امي بكام دول لو سمحت
الراجل ..القطعه عامله 70 ج
امي ... وليه غاليه كدا
الراجل... مهي مقاسات ي استازه
امي .. لا بردو ميكونش السعر كدا
الراجل .. لا دي 3x لارج لكن لو مقاس حضرتك هيفرق هيبقي ب 50ج
امي ... ونت عرفت منين مقاسي
الراجل ... مهو باين ي استاذه ف اكيد عارف
امي.. لا منتاش عارف علشان دول مقاسي
الراجل ... استحاله ونا بقاولك مبقاش ليه لزمه واقف الشغلانه دي لو مكانش مقاسك 1x
امي.. انت مصمم بقي 😂 طيب ي سيدي خلاص شوف حسابهم كام وخلاص
الراجل. ..210ج
امي... اتفضل
وخرجنا وروحنا البيت عادي وامي دخلت تدخل الحاجه ونا كنت روحت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 6 الصبح كانت امي ف الحمام بتستحمه واكيد هتلبس الشغل الجديد وفضلت جوه يجي تلت تربع ساعه واتفاجئت لما لقتني
امي ..انت صاحي من بدري ولا ايه
انا ...لا. لسه يدوب مبقاليش خمس دقائق وانتي ايه الي مصحيكي بدري كدا
امي .. انا مبقاليش 10 دقايق قبلك بالظبط
انا.. طيب هتحضري الفطار يلا
امي .. ع طول اهو
ودخلت تحضر الفطار ونا دماغي بتفكر هي ليه قالت إنها لسه صاحيه كانت بتعمل ايه
ولقيت داخله عليا بالفطار ويدوب فطرت وراحت ع الشغل ونا بردو وخلصت ورجعت ع الساعه 6 كنت دخلت
امي..غير هدومك ع مكون جهزت الغدا
انا .. لا استني شويه علشان محمد صاحبي جايلي الوقت
امي ...طيب مفيش مشكله يبقي يتغدا معاك
انا..طيب هو اصلا عند الموقف وجاي اهو
وشويه وغيرت ولقيت الباب بيخبط وكان محمد.. ازيك ي احمد اخبارك ايه
نا .. الحمد لله تمام انت اي الدنيا
محمد .. زي الفل الحمد لله مبروك ع المكان الجديد
انا ..**** يبارك فيك ي حبيب قلبي
محمد ... هو فيه حد ف البيت ولا اخد راحتي
انا... مفيش غير امي وعادي يعم خد راحتك بردو
محمد ... يعم فل .
انا.. بس استني بس نتغدا الاول وبعد كدا نتكلم براحتنا.
محمد ... لا يعم غدا ايه انا لسه واكل
انا... يعم و**** لتأكل معايا..ماما معلش حضري الغدا
امي ... طيب ي احمد حاضر
محمد ... و**** مهاكل انا متغدي بلاش
انا... يعم علشان تفتح نفسي على الاكل
وجت امي وجايبه الصانيه بتاعت الاكل
امي .. ازيك ي محمد اخبارك ايه
محمد .. الحمد لله بخير. ي ابله ناهد تسلمي
امي .. انا سامعه انك بتقول مش هتاكل .
محمد ... اه علشان لسه متغدي و****.
امي..طيب كل بردو مع احمد مفيش مشكله.
محمد ..طيب ماشي هحاول
انا ..يعني لازم تقولك هي كل
محمد ...يعم اتحرجت. منها
انا ... ماشي كل يلا ولا اندهالك تاني
محمد ... لا بس انك مشاء **** اتغيرت اوي
انا ... ازاي يعني
محمد ...وقت البلد والعبايه والخمار تقول عندك 70 سنه لاكن هنا مشاء **** صغرت 😂
انا...كام سنه الوقتي يعني
محمد .. 40 او45 سنه
انا .... لا ي شيخ مش للدرجادي يعم
محمد .. انت متاخدش بالك من كدا علشان نت ابنها ومعاها ع طول لانك أنا الي بشوفها وبقولك
انا.... طيب و**** كويس
محمد ... هو ابوك معدش بيتكلم معاكم أو معاها
انا ....لا خالص خلاص كدا والحمد لله
محمد .. اقولك ع حاجه ومتزعلش مني
انا.. قول ومش هزعل منك
محمد ... لو بتحب امك حاول تساعدها تتجوز
انا .... احاا انت تعبان نت بتقول ايه
محمد ... يسطا مش عيب ولا حرام امك لسه صغيره والي اعرفه منك أن ابوك كان اصلا مسافر طول الوقت وكان اجازه شهر كل 4 سنين يعني كويس انك جيت انت وأخواتك
انا .. يعم اهدي كدا
محمد... بص بصراحه امك من حقها تتبسط وترتاح متفكرش علشان بتضحك كدا يبقي هي مبسوطه هي محتاجه كتير محتاجه راجل
انا ...بس يعرص اسكت مش للدرجادي وبعدين هتيجي وتتجوز تاني وهي عندها 53 سنه .
محمد.. يعم 53 سنه اي ولله ميبان عليها السن وبعدين مش لازم تعملم ف العلن ممكن سكيتي
انا ... انت عينك منها ياله ولا ايه عايز تتجاوزها صارحني هااا😂
محمد ... يعم انت بتقولها بهزار يعم قول نت ونا موافق و**** 😂
انا .. . عايز تتجوز امي ي محمد😂😂 خلاص يعم انت مش غريب قوم قولها كدا
محمد .... يعم نا قايم ماشي علشان عندي مشوار
انا ...يوم الخميس هتيجي وهنسهر شويه
محمد ... يعم خلاص ماشي سلام
انا..... سلام
انا ...😂😂😂😂😂😂
امي .ف اي ي احمد نت بتضك مع نفسك وبعدين هو مشي بسرعه ليه
انا... لا مفيش حاجه عايز كوبايه شاي بس😂
امي...لا بجد ف اي
انا ...مفيش حاجه و**** 😂
امي ...طيب قوم اعمل كبايه الشاي لنفسك
و**** معامله غير لما تقول.
انا.. محمد بيقولي انك صغرتي اوي لما جيتي هنا وبيقولي لجوزك😂😂
امي ...😂😂 و**** الواد دا بيفهم وهو جايبلي عريس ولا ايه
انا ...مش هتصدقي بقوله لتكون عايز تتجوزها لقيته بيقولي و**** نا موافق بس شوفها😂😂
امي .. 😂😂😂 انت بتهزر ولا بتتكلم جد
انا... ايه دا أنتي موافقه ولا ايه
امي ... وموافقش ليه عريس وجايلي 😂😂
انا ...خلاص ماشي يعني اكلمه يجي
امي...بس يلا بلا خيبه هروح اعملك الشاي
انا ... ماشي
وراحت تعمل شاي ومش عارف ليه الموضوع بيتقلب في دماغي ومش متخيل أن محمد فعلا ممكن يبقي مع امي احااا هو اي دا وشربت الشاي ودخلت انقلبت على السرير ومصحيتش غير ع الساعه 4 الفجر صحيت وقعدت مكاني وماسك الفون لحد الساعه 5.30 كدا ومحدش لسه صحي مكنش غير امي صحت ودخلت الحمام وسمعت الدش قولت بتستحمه والوقت سرقني ولقيت الساعه 6.30 روحت قايم وبنده ع امي يلا ي ماما عايز ادخل الحمام
امي ... حاضر ي احمد خارجه اهو
. أناا..انتي صاحيه من بدري ولا أي
امي ..لا لسه يدوب اهو ..
انا... دخلت الحمام وبقول لسه صاحيه اي دا انتي بقالك اكتر من ساعه ..وخلصت وخرجت فطرت وروحت الشغل ورجعت من الشغل ع الساعه 5 كدا كانت امي بتنضف البيت وكانت لابسه كدا لاول مره اشوفها كدا اصلا

d9umhL7.md.jpg
المهم دخلت غيرت هدومي ونمت من كتر التعب وصحيت تاني يوم متأخر وروحت الشغل ورجعت ع الساعه 6 وكنت مكلم محمد صاحبي علشان هنسهر وجايلي دخلت البيت لقيت امي ف المطبخ بتجهز الغدا غيرت ويدوب كانت جايبه الغدا اتغديت وفضلت قاعد بلعب في الفون وجابت الشاي وع الساعه 7 ونص كان محمد جه
انا.... اخبارك ايه ي حيلتها
محمد ... كويس ي اخويا
نا ...طيب ادخل الاوضه ع ما اقول لمي تعمل الشاي
محمد ... ماشي .
نا .... ها هنلعب دومينو ولا هيبقي ازاي
محمد .. يلا يعم وريني نفسك
جبت دومينو وقعدنا ع الأرض كانت امي بتخبط وجايبه الشاي
امي.. اذيك ي محمد اخبارك ايه
محمد ... بخير الحمد لله ي ابله ناهد
انا...😂😂😂😂
محمد.. هو فيه اي انا مستغربها المرادي
انا ...لا مفيش ولا حاجه
محمد ..لا بجد و**** فيه حاجه
انا ...مفيش يعم قولتلها انك عايز تتجاوزها😂
محمد ....انت اتهبلت ي احمد دا كان كلام بيني وبينك تروح وتقولها
انا ... مش العروسه ولازم ناخد رأيها
محمد. ...و**** نت بتهزر زمانها زعلانه مني
انا ... لا يعم مش زعلانه منك ولا حاجه حتي بص ي ماما ي ماما
امي ..نعم ي احمد عايز ايه
انا... حقي نتي زعلانه من محمد ولا حاجه
امي .... لا وهزعل منه ليه
محمد ... نت عيل نجس ياله و**** ..لا مفيش حاجه دا احمد بيهزر
امي... يعني بتهزر بجد والكلام الي احمد قالهولي دا بجد ولا لا
محمد... لا مفيش حاجه ومقولتش حاجه اصلا
امي ... اي دا يعني معندكش عريس ليا 😂
محمد ...😂😂 لا لا دا كان كلام هزار وقتها
امي... ماشي ي محمد وعموما نا مش زعلانه منك
نا ...شوفت يعم علشان تصدق
محمد ... خلاص ماشي
انا ....وامي خرجت ... 😂😂 انت خفت ليه كدا
محمد ... يعم نت بتهزر دا كلام تقوله
نا .. بس يعم ما نت قلبت قطه أهو
محمد..مهو لازم اقول كدا قدامها
انا... يعم فكك بقي دا نت تافه
محمد.... يعم نا مش تافه وخد كلامي جد
انا ... ماشي العب بس الوقتي
وفضلنا نلعب لحد الساعه مبقت 11 ونص
وهو خلاص قال هيروح ونزلت معاه أوصله للموقف
نا ....ماما نا نازل اوصل محمد يركب وجاي
امي... ماشي ي احمد متتاخرش
ونزلت وروحنا الموقف وفضلنا نص ساعه وملقيناش عربيه فقولتله خلاص تعال بات معايا النهارده وبكدا ابقي امشي براحتك بقي
محمد .. خلاص ماشي هكلم البيت اعرفهم اني هبات
انا ... ماشي يلا نروح وروحنا ع البيت وبخبط لقيت امي خارج كدا احااا


d9umphN.md.jpg
ولقيتها جريت ع الاوضه ولبست عبايه بيتي
امي.. اي ملقتوش عربيات ولا اي
انا .. ايوا وهيبات معانا النهارده للصبح
أمي... طيب تعال كدا اقولك ي احمد
انا...روحتلها ..نعم ي ماما
امي... ونت بروح امك مش تقولي انك راجع وهو معاك ينفع يشوفني كدا
انا ... معلش انا فكرتك و**** لابسه العبايه
امي... ودلوقتي عايز تنيمه فين ف الصاله مفيش غير اوضتين
انا .... هينام جنبي ع الأرض ي ماما وانتي نامي ف مكانك على السرير عادي
امي .. ماشي يلا ادخلوا نامم علم مقول لخواتك أنهم ميخروجوش من الاوضه
نا ..ماشي ... يلا ي محمد تتعال
محمد .. طب هنام فين الوقتي
نا ...هتنام جنبي على الأرض جنب السرير
محمد.. طب والسرير
انا.. امي هتنام عليه
محمد ...كدا تمام يلا
نا ودخلت اترميت نا وهو ع الأرض وامي خرجت من عند اخواتي وشغلت المروحه ودخلت نامت ع السرير فضلت ساعه ماسك الفون وهو بردو وشويه ومحمد قام ودخل الحمام وهو راجع لقيته بيبص ع امي
انا ... ايه يعرص بتعمل ايه
محمد .. مفيش يعم
انا ورحت قايم وبااصص ع امي لقيتها نايمه كدا ورجليها باينه

d9upM3g.md.jpg
نا ... احا بتبص ع امي وهي نايمه
محمد ... يعم غصب عني و****
نا... ماشي يلا يعم نام
محمد ... ماشي
محمد ... ولا بس اقولك امك عسل اوي وهي نايمه 😂😂😂
انا .. بس ي متناك علشان منيككش
محمد ...و**** هي الي عايزه تتناك مكانتش تنام كدا ونا موجود من غير متغطي نفسها ولا حتي تلبس بنطلون
انا .... يعم ونت مال امك انت
محمد .. يعم نا اسف
نا ...وبعدين هي لو عمرها مهتفكر ف كدا
محمد .... مفيش واحده اسمها مبتفكرش فكدا
نا.... طيب اكيد نايمه كدا عفويه مش اكتر
محمد ....طيب هسالك سوال انت عمركم قفلتم الباب عليكم ونتم نايمين
نا.... بصراحه لا
محمد .... اشمعنا امك قفلته النهارده
نا.... نت فكرك ايه
محمد ...مش عارف
نا .... طيب نا هنام وهسيبك نت وتفكيرك براحتك
محمد ... وافرض تفكيري اتحول لفعل
نا .. نا مش هكلمك بس شوف هي هتعمل ايه معاك
محمد ... ماشي يلا نام
نا....وفضلت نص مغمض
عيني وعامل نفسي نايمانا.. وفضلت عامل نفسي نايم ولقيت محمد قايم من جنبي وراح عند السرير عند امي وامي كانت نايمه على جنبها ووشها للحيطه راح هو نايم جنبها وقرب من ضهرها وحط أيده عند بزازها وحشر زبه من ع الهدوم ف طيزها وومسك بزازها يفعص فيهم راحت امي قلقانه وصاحيه ... بتعمل ايه ي محمد بتعمل ايه يبن الكلب امشي بدل مصوت والم عليك الناس وروحت نا صاحي بقي .
انا ... احااا انت بتعمل ايه ي ابن المتناكه وروحت ضاربه بالقلم انت كلها ساعتين والنهار يطلع ومشوفش وش امك هنا تاني وهو ومتكلمش خالص
امي ...وطي صوتك ي احمد اخواتك يسمعوك
انا ... اترمي هنا ومسمعش صوتك وفضت قاعد لحد الساعه 7 قولتله قوم يلا روم وفتحت الباب وسيبته يمشي وفضلت قاعد كدا مع نفسي وامي طبعا زعلانه روحت مغير هدومي ونزلت من البيت كنت اجازه من الشغل وكل حاجه ومرجعتش غير ع الساعه 1 بالليل بخبط امي فتحتلي روحت داخل ع الاوضه من غير متكلم معاها ودخلت قلعت البنطلون ولسه هقلع الباقي لقيت امي جت الاوضه
امي... ي احمد عايزه اتكلم معاك
انا... تعالي ي اتفضلي هم اخواتي نامم
أمي.. ايوا ي حبيبي انا مش عيزاك تزعل مني مكنش قصدي بس فعلا نا كنت نايمه و****
انا...عارف ي حبيبتي ولا يهمك ومش زعلان
امي ...يبقى كدا انا الي زعلانه منك علشان طفشت جوزي 😂😂
انا.... يعني انتي كان عاجبك الموضوع بقي
امي.... متزعلش مني هو كان عنده حق لما قال إن نا لسه محتاجه راجل ف حياتي
انا ...عايزه تتجوزي
امي.... لا خلاص وو**** مش عايزه حاجه
انا ... ولا يهمك نا بحبك وعايز اشوفك مرتاحه ولو عايزه تتجوزي موافق ولو عايزه الحيوان دا تاني اجبهولك
امي ... لا ي حبيبي نا مش عايزه حاجه خالص غيرك نت 😭😭
انا وراحت معيطه

d9uyGx2.jpg
روحت واخدها ف حضني متزعليش ي حبيبتي مش عايزك تعيطي وزبي كان وقف ف البوكسر وكمان لحمها لازق فيا وسخونيه جسمها خلتني احضنها جامد وبمشي ايدي ع ضهرها متزعليش واخدتها وقعدنا ع السرير وبمشي ايدي ع خدها وبمسح دموعها وروحت مقرب من شفايفها وبوستها بوسه بالراحه ع شفايفها ورجعت راسي لورا لقيتها هي الي بتقرب تاني وقربت نا كمان ودخلت معاها ف بوسه طويله انا مش مصدق إني ببوس امي من بقها وشفايفي ع شفايفها واممممم وأيدي الشمال مسكت بزازها وبفعص فيهم جامد لقيتها راحت قايمه انا استغربت لقيتها بتقفل الباب بالترباس وقلعت قميص النوم وجت وراحت قاعده على رجلي
قفلتي الباب ليه .. علشان اخواتك ميشوفوناش
..وايه المشكله يعني ..انتي عايزهم يشوفوني كدا.. كدا الي هو ازاي يعني.. يعني يشوفم اخوهم مقلع مامته الهدوم ينفع..لا مينفعش امال لو عرفم هيعمل ايه ف مامته هيقولك ايه


d9uyUiP.md.jpg
وروحت ماسك بزازها تاني اقفش فيهم راحت مطلع الي بز وبتقولي ارضع ي قلب امك انت مكنتش بترضع كويس ونت صغير خد البز وحيطه ف بقي كان كله جلي اوي وفضلت امص فيه جامد وطلعت التاني أمص فيه بردو وفضلت شغال عليهم هم الاتنين وهي مبسوطه وبتتنهد بس اممممممم وروحت منيمها ع السرير وداخل بين رجليها ولسه ماسك بزازها وشغال مص فيهم ومش مصدق نفسي بجد ونزلت بوس ع بطنها واحده واحده لحد موصلت لكسها روحت ماسك الاندر وشايله وظهر كسها وكان مليان شعر اوي و لقيتها مسكت رجليها ورفعتها

d9A9Mmv.md.jpg
انا بصراحه مرديتش اقرب منه ولا ابوسه حتي
رجعت وقلعت البوكسر والتيشرت ومسكت زبي وبلعب فيهورحت مقرب منها وطلعت بركبي ع السرير ودخلت بيت رجليها ومسكت زبي بفرش بيه عند كسها ومسكت رجليها الاتنين ورفعتهم وقومت مدخله ف كسها ونايم فوقها

d9ABd6x.gif
اول مدخل مكنتش قادر ولقيتها قالت اههه‍هههه متقولهاش واحده ف فيلم سكس ومن سخونه كسها نا مكنتش قادر فعلا من جمالها وبدأت احركه وهي بالراحه ي احمد واهدي عليا وبخرج زبي وبدخله تاني اووووف انتي كسك سخن اوي ي ماما .من كتر التعب الي امك فيه بالراحه ايوا ونا بدخله وبخرجه بالراحه خالص اوووووف نا مش قادره ي احمد انت زبرك حلو اوي ف كسي ...ااااااااه نيك بالراحه خالص خليك كدا انا مش عايزه زبك يخرج من كسي ااااااااه كسك سخن اوي خدي اااااوف وبدأت اسرع ف النيك اااه اااه ااااه بالراحه يوله زيك كبير اوي ااااااه بالراحه ي احمد اهدي شويه طك طك طك كسك حلو اوي ي ماما مش قادر طك طك طك اااااااه يخربيتك هتصحي اخواتك يبن المفضوحه بالراحه اااااااه هتلم علينا الناس اااااااه اهدي يوله بقي نا هجيب ي ماما حاتهم برا خرجه ي احمد ورحت جايبه ع كسها من برا
انا مش قادر ي ماما .. طيب ناملك ساعتين قبل ماانهار يطلع ورحت نا مرمي مكاني وسحب نوم وراحت هي فتحت الباب ودخلت الحمام تستحمي ومصحيتش غير الساعه 7 ويدوب لبست وروحت الشغل وكل تفكيري طول اليوم ف امي وخلصت وروحت البيت كانت هي ف المطبخ ولقيتها لابسه قميص نوم وخرباها لقيتها بتقولي خايك لابس ننزل السوق الاول ونزلنا وروحنا ولفينا لحد م انقطع نفسي واحنا معدين بردو لقيتها عايزه تجيب هدوم لانجري تاني فدخلنا المحل
امي..سلام عليكم
الراجل ..وعليكم السلام ازيك ي استاذه اهلا اهلا اتفضلي .. يزيد فضلك .. اجيب لحضرتك حاجه معينه ولا تنقي انتي .. لا هشوف نا اهو وفضت تقلب ف قمصان النوم والسنتيانات واختارت شويه حاجات .... بكام دول ..خلي علينا خالص ... ** يخليك ...750ج هو حضرتك لسه جاين جوداد هنا صح... ايوا بقالنا اسبوع اهو ..اهلا وسهلا نورتم و** وحضرتك بتشتغلني ايه ...مدرسه ف مدرسه * ... و** بجد دا انا ليا ابني هناك ..بجد أسمه ايه وف سنه كام ... ف سنه رابعه واسمه محمد لطفي ..خلاص تمام ي حج لطفي اتفضل ...لا خلاص يبقي الحساب 600 بس ... كل دا تخفيض... ملناش بركه الا انتي ومش هوصيكي علي محمد ...ف عنيا ...بصي دا رقمي لو احتاجتي اي حاجه كلميني ع طول ..طيب اتفضل اكتبه ... انا رنيت ع نفسي اهو اسجل رقمك باسم ايه .. ناهد ..ماشي ي استاذه ناهد
..مع السلامه ...مع الف سلامه...وخرجنا
اي كل الكلام دا وايه لازمه رقمه ..انا عارفه ..ع فكره الراجل دا عينه منك ي ماما.. ما نا عارفه.. و** وبعد كدا بقي . ..ولا حاجه ي احمد يلا افتح الباب يلا ودخلنا للبيت وحطينا الحاجه ف المطبخ ..بقولك اي ..ايه متجيبي ندخل جوه..مش وقته اخواتك زمانهم جاين..اممم طيب نا هنام..متستني اتعشا معانا ..لا هنام...ودخلت الاوضه لقيت محمد بيرن عليا مردتش اول مره وفضل يرن فرديت قولتله ننعم يعم عايز اي.. اسمعني ي احمد وبعد كدا اعمل إلي نت عايزه انا اسف و** مش عارف نا عملت كدا ازاي بس غصب عني ونا مستعد اعتزر لمامتك ... مفيش منه فائده يعم خلاص
..مش عايزك تبقي زعلان مني بس...مش زعلان خلاص ..وو** يعم انا هحاول اشوف امك وهعتزر منها ... لا مترزحش ف اي حته...خلاص. هجيلكم البيت ..طيب ماشي الوقتي ..ربع ساعه وهتلاقيني عندك ..قفلت معاه ورحت المطبخ ل امي تاني.. بقولك اي ..نعم ...محمد لقيته بيكلمني الوقتي وبيعتذر وبيقولي و** معرف عملت كدا ازاي وكان عايز يعتذر لك نا قولتله تعال هنا متروحش ف حته تانيه.. وبعدين .. هو جاي دلوقتي هنا ... جاي يعتذر ولا ينط ع امك ..جاي يعتذر ولا انتي شايفه اي وبعدين هو اصلا كان ليه الفضل أنه خلاني ابقي مع المزه دي ..يعم مزه اي بلا وكسه انا متاكده أنه كان اعمي ساعت مكان بايت هنا ...لا لا مش بهزر بجد و**** انتي فعلا قمر اوي وهو اصلا كان هيموت عليكي وهو شايفك نتايه ومفيش زيك .. يعني انت كنت عارف بقي .. بصراحه هو قالي أنه معجب بيكي ونا قولتلك وساعتها خدناها بهزار ..اممم تصدق يلا مفيش منه فائده الكلام دا..المهم هو لما يجي نا هشتمه
..طلعي ميتين أمه انتي حره .. ماشي 😂 ..وفضلت واقف معاها ف المطبخ لحد ممحمد جه ..فتحت الباب ودخل قعد ف الصاله اذيك ي احمد.. انا الحمد **** ..نت اخبارك ايه
..كويس الحمد لله..هي امك هنا ...ايوا استني اندهالك..ي ماما ..نعم ي احمد ..تعال محمد جه
وجت وكانت لابسه عبايه دي وجت قعدت ..ازيك ي ابله ناهد.. الحمد لله كويسه..ازيك نت ي محمد .. انا بخير ونا كنت جاي اعتزر لك عن الي حصل مني.. ونا مش زعلانه منك ي محمد لانك زي ابني ..اه دا انتي كنتي لو شفتيه هتقتليه اتغيرتي ف ساعتها كدا ... يعم انا مصدقت تسامحني اهدي بقي..😂ونت مالك نت نا مسمحاه ..ورح محمد قايم يبوس دماغها ..راحت قيلاه تعال حات حضن ووراحت قايمه ووخدته ف حضنها وهو حط دماغه ع صدرها خلاص بمحمد نت مصدقت ولا اي ...وراح باعد ..انت هتتغدي معانا نا وأحمد الوقتي مش هتمشي..لا لا مش هقدر .. طيب نا مش هقول تاني هجهز الغدا تكون قعدت نت وأحمد ..خلاص حاضر 😂 .. جدع..وحضرت الاكل وقعدنا نتغدا ونتكلم شويه وخلصنا اكل؟...........
استمر القصه جميله
 
جامده والصور جامده
 
انا احمد عندي 20 سنه
امي مني عندها 53 سنه بتشتغل مدرسه
وباقي الابطال هيظهرم ف القصه
ابويا مسافر وفيه مشاكل بينه وبين امي وأدت الي الطلاق ف انتقلت انا وامي واخواتي البنات الي العيش في المدينه وروحنا واجرنا بيت اوضين وصاله وكانت اوضه لأخواتي البنات والتانيه ليا وامي امي كانت بتنام ع السرير ونا على الأرض وبعد ماجرنا الشقه امي نقلت الي مدرسه جنبنا ونا ف شغلي واخواتي برود بصحي تاني يوم وامي بتصحيني اروح الشغل وهي بتحضر الفطار وبتلبس علشان رايحه المدرسة صباح الخير ي ماما ..صباح الخير ي حبيبي.. اغسل وشك ع مااكون جهزت الفطار .. ماشي..ودخلت غسلت وشي وظبط نفسي ولبست كانت هي جايبه الشاي ف أيدها وجايه وقعدنا فطرنا واتكلمنه ف اي لبخ كلام وخلصنا وكل واحد راح شغله ونا رجعت على الساعه 6 كانت هي رجعت من زمان بعد الضهر ولقيتها بتجهز الغدا واتغديت ولقيتها بتقولي غير هدومك علشان هننززل نتمشي ونجيب شويه حاجات
انا ... ماشي واهو يكون اخواتي جم من شغلهم
امي...طيب يلا نا هدخل اغير هدومي
ولقيتها لابسه العبايه الي بزراير كبس دي وخرجنا ونزلنا السوق وكل الناس بتبص ع امي علشان العبايه كانت مجسمه شويه ورجليها باينه كددا

d9ubSVt.md.jpg
المهم دخلنا السوق وامي تقف مع البائعين وتنقي طماطم وبطاطس والخضار وكله وبعدين روحنا جبنه جبن وشويه حاجات تانيه وخرجنا ولقيتها بتقولي تعال معايا نجيب حاجه من هنا ولقيتها داخله محل لانجري ودخلت معاها لأن الي كان موجود راجل

d9umn0g.jpg
ف المهم دخلنا وامي بقت تشوف هتجيب ايه
ولقيتها مسكت سنتيانه وروحنا نحاسب
امي بكام دول لو سمحت
الراجل ..القطعه عامله 70 ج
امي ... وليه غاليه كدا
الراجل... مهي مقاسات ي استازه
امي .. لا بردو ميكونش السعر كدا
الراجل .. لا دي 3x لارج لكن لو مقاس حضرتك هيفرق هيبقي ب 50ج
امي ... ونت عرفت منين مقاسي
الراجل ... مهو باين ي استاذه ف اكيد عارف
امي.. لا منتاش عارف علشان دول مقاسي
الراجل ... استحاله ونا بقاولك مبقاش ليه لزمه واقف الشغلانه دي لو مكانش مقاسك 1x
امي.. انت مصمم بقي 😂 طيب ي سيدي خلاص شوف حسابهم كام وخلاص
الراجل. ..210ج
امي... اتفضل
وخرجنا وروحنا البيت عادي وامي دخلت تدخل الحاجه ونا كنت روحت اوضتي انام وصحيت ع الساعه 6 الصبح كانت امي ف الحمام بتستحمه واكيد هتلبس الشغل الجديد وفضلت جوه يجي تلت تربع ساعه واتفاجئت لما لقتني
امي ..انت صاحي من بدري ولا ايه
انا ...لا. لسه يدوب مبقاليش خمس دقائق وانتي ايه الي مصحيكي بدري كدا
امي .. انا مبقاليش 10 دقايق قبلك بالظبط
انا.. طيب هتحضري الفطار يلا
امي .. ع طول اهو
ودخلت تحضر الفطار ونا دماغي بتفكر هي ليه قالت إنها لسه صاحيه كانت بتعمل ايه
ولقيت داخله عليا بالفطار ويدوب فطرت وراحت ع الشغل ونا بردو وخلصت ورجعت ع الساعه 6 كنت دخلت
امي..غير هدومك ع مكون جهزت الغدا
انا .. لا استني شويه علشان محمد صاحبي جايلي الوقت
امي ...طيب مفيش مشكله يبقي يتغدا معاك
انا..طيب هو اصلا عند الموقف وجاي اهو
وشويه وغيرت ولقيت الباب بيخبط وكان محمد.. ازيك ي احمد اخبارك ايه
نا .. الحمد لله تمام انت اي الدنيا
محمد .. زي الفل الحمد لله مبروك ع المكان الجديد
انا ..**** يبارك فيك ي حبيب قلبي
محمد ... هو فيه حد ف البيت ولا اخد راحتي
انا... مفيش غير امي وعادي يعم خد راحتك بردو
محمد ... يعم فل .
انا.. بس استني بس نتغدا الاول وبعد كدا نتكلم براحتنا.
محمد ... لا يعم غدا ايه انا لسه واكل
انا... يعم و**** لتأكل معايا..ماما معلش حضري الغدا
امي ... طيب ي احمد حاضر
محمد ... و**** مهاكل انا متغدي بلاش
انا... يعم علشان تفتح نفسي على الاكل
وجت امي وجايبه الصانيه بتاعت الاكل
امي .. ازيك ي محمد اخبارك ايه
محمد .. الحمد لله بخير. ي ابله ناهد تسلمي
امي .. انا سامعه انك بتقول مش هتاكل .
محمد ... اه علشان لسه متغدي و****.
امي..طيب كل بردو مع احمد مفيش مشكله.
محمد ..طيب ماشي هحاول
انا ..يعني لازم تقولك هي كل
محمد ...يعم اتحرجت. منها
انا ... ماشي كل يلا ولا اندهالك تاني
محمد ... لا بس انك مشاء **** اتغيرت اوي
انا ... ازاي يعني
محمد ...وقت البلد والعبايه والخمار تقول عندك 70 سنه لاكن هنا مشاء **** صغرت 😂
انا...كام سنه الوقتي يعني
محمد .. 40 او45 سنه
انا .... لا ي شيخ مش للدرجادي يعم
محمد .. انت متاخدش بالك من كدا علشان نت ابنها ومعاها ع طول لانك أنا الي بشوفها وبقولك
انا.... طيب و**** كويس
محمد ... هو ابوك معدش بيتكلم معاكم أو معاها
انا ....لا خالص خلاص كدا والحمد لله
محمد .. اقولك ع حاجه ومتزعلش مني
انا.. قول ومش هزعل منك
محمد ... لو بتحب امك حاول تساعدها تتجوز
انا .... احاا انت تعبان نت بتقول ايه
محمد ... يسطا مش عيب ولا حرام امك لسه صغيره والي اعرفه منك أن ابوك كان اصلا مسافر طول الوقت وكان اجازه شهر كل 4 سنين يعني كويس انك جيت انت وأخواتك
انا .. يعم اهدي كدا
محمد... بص بصراحه امك من حقها تتبسط وترتاح متفكرش علشان بتضحك كدا يبقي هي مبسوطه هي محتاجه كتير محتاجه راجل
انا ...بس يعرص اسكت مش للدرجادي وبعدين هتيجي وتتجوز تاني وهي عندها 53 سنه .
محمد.. يعم 53 سنه اي ولله ميبان عليها السن وبعدين مش لازم تعملم ف العلن ممكن سكيتي
انا ... انت عينك منها ياله ولا ايه عايز تتجاوزها صارحني هااا😂
محمد ... يعم انت بتقولها بهزار يعم قول نت ونا موافق و**** 😂
انا .. . عايز تتجوز امي ي محمد😂😂 خلاص يعم انت مش غريب قوم قولها كدا
محمد .... يعم نا قايم ماشي علشان عندي مشوار
انا ...يوم الخميس هتيجي وهنسهر شويه
محمد ... يعم خلاص ماشي سلام
انا..... سلام
انا ...😂😂😂😂😂😂
امي .ف اي ي احمد نت بتضك مع نفسك وبعدين هو مشي بسرعه ليه
انا... لا مفيش حاجه عايز كوبايه شاي بس😂
امي...لا بجد ف اي
انا ...مفيش حاجه و**** 😂
امي ...طيب قوم اعمل كبايه الشاي لنفسك
و**** معامله غير لما تقول.
انا.. محمد بيقولي انك صغرتي اوي لما جيتي هنا وبيقولي لجوزك😂😂
امي ...😂😂 و**** الواد دا بيفهم وهو جايبلي عريس ولا ايه
انا ...مش هتصدقي بقوله لتكون عايز تتجوزها لقيته بيقولي و**** نا موافق بس شوفها😂😂
امي .. 😂😂😂 انت بتهزر ولا بتتكلم جد
انا... ايه دا أنتي موافقه ولا ايه
امي ... وموافقش ليه عريس وجايلي 😂😂
انا ...خلاص ماشي يعني اكلمه يجي
امي...بس يلا بلا خيبه هروح اعملك الشاي
انا ... ماشي
وراحت تعمل شاي ومش عارف ليه الموضوع بيتقلب في دماغي ومش متخيل أن محمد فعلا ممكن يبقي مع امي احااا هو اي دا وشربت الشاي ودخلت انقلبت على السرير ومصحيتش غير ع الساعه 4 الفجر صحيت وقعدت مكاني وماسك الفون لحد الساعه 5.30 كدا ومحدش لسه صحي مكنش غير امي صحت ودخلت الحمام وسمعت الدش قولت بتستحمه والوقت سرقني ولقيت الساعه 6.30 روحت قايم وبنده ع امي يلا ي ماما عايز ادخل الحمام
امي ... حاضر ي احمد خارجه اهو
. أناا..انتي صاحيه من بدري ولا أي
امي ..لا لسه يدوب اهو ..
انا... دخلت الحمام وبقول لسه صاحيه اي دا انتي بقالك اكتر من ساعه ..وخلصت وخرجت فطرت وروحت الشغل ورجعت من الشغل ع الساعه 5 كدا كانت امي بتنضف البيت وكانت لابسه كدا لاول مره اشوفها كدا اصلا

d9umhL7.md.jpg
المهم دخلت غيرت هدومي ونمت من كتر التعب وصحيت تاني يوم متأخر وروحت الشغل ورجعت ع الساعه 6 وكنت مكلم محمد صاحبي علشان هنسهر وجايلي دخلت البيت لقيت امي ف المطبخ بتجهز الغدا غيرت ويدوب كانت جايبه الغدا اتغديت وفضلت قاعد بلعب في الفون وجابت الشاي وع الساعه 7 ونص كان محمد جه
انا.... اخبارك ايه ي حيلتها
محمد ... كويس ي اخويا
نا ...طيب ادخل الاوضه ع ما اقول لمي تعمل الشاي
محمد ... ماشي .
نا .... ها هنلعب دومينو ولا هيبقي ازاي
محمد .. يلا يعم وريني نفسك
جبت دومينو وقعدنا ع الأرض كانت امي بتخبط وجايبه الشاي
امي.. اذيك ي محمد اخبارك ايه
محمد ... بخير الحمد لله ي ابله ناهد
انا...😂😂😂😂
محمد.. هو فيه اي انا مستغربها المرادي
انا ...لا مفيش ولا حاجه
محمد ..لا بجد و**** فيه حاجه
انا ...مفيش يعم قولتلها انك عايز تتجاوزها😂
محمد ....انت اتهبلت ي احمد دا كان كلام بيني وبينك تروح وتقولها
انا ... مش العروسه ولازم ناخد رأيها
محمد. ...و**** نت بتهزر زمانها زعلانه مني
انا ... لا يعم مش زعلانه منك ولا حاجه حتي بص ي ماما ي ماما
امي ..نعم ي احمد عايز ايه
انا... حقي نتي زعلانه من محمد ولا حاجه
امي .... لا وهزعل منه ليه
محمد ... نت عيل نجس ياله و**** ..لا مفيش حاجه دا احمد بيهزر
امي... يعني بتهزر بجد والكلام الي احمد قالهولي دا بجد ولا لا
محمد... لا مفيش حاجه ومقولتش حاجه اصلا
امي ... اي دا يعني معندكش عريس ليا 😂
محمد ...😂😂 لا لا دا كان كلام هزار وقتها
امي... ماشي ي محمد وعموما نا مش زعلانه منك
نا ...شوفت يعم علشان تصدق
محمد ... خلاص ماشي
انا ....وامي خرجت ... 😂😂 انت خفت ليه كدا
محمد ... يعم نت بتهزر دا كلام تقوله
نا .. بس يعم ما نت قلبت قطه أهو
محمد..مهو لازم اقول كدا قدامها
انا... يعم فكك بقي دا نت تافه
محمد.... يعم نا مش تافه وخد كلامي جد
انا ... ماشي العب بس الوقتي
وفضلنا نلعب لحد الساعه مبقت 11 ونص
وهو خلاص قال هيروح ونزلت معاه أوصله للموقف
نا ....ماما نا نازل اوصل محمد يركب وجاي
امي... ماشي ي احمد متتاخرش
ونزلت وروحنا الموقف وفضلنا نص ساعه وملقيناش عربيه فقولتله خلاص تعال بات معايا النهارده وبكدا ابقي امشي براحتك بقي
محمد .. خلاص ماشي هكلم البيت اعرفهم اني هبات
انا ... ماشي يلا نروح وروحنا ع البيت وبخبط لقيت امي خارج كدا احااا


d9umphN.md.jpg
ولقيتها جريت ع الاوضه ولبست عبايه بيتي
امي.. اي ملقتوش عربيات ولا اي
انا .. ايوا وهيبات معانا النهارده للصبح
أمي... طيب تعال كدا اقولك ي احمد
انا...روحتلها ..نعم ي ماما
امي... ونت بروح امك مش تقولي انك راجع وهو معاك ينفع يشوفني كدا
انا ... معلش انا فكرتك و**** لابسه العبايه
امي... ودلوقتي عايز تنيمه فين ف الصاله مفيش غير اوضتين
انا .... هينام جنبي ع الأرض ي ماما وانتي نامي ف مكانك على السرير عادي
امي .. ماشي يلا ادخلوا نامم علم مقول لخواتك أنهم ميخروجوش من الاوضه
نا ..ماشي ... يلا ي محمد تتعال
محمد .. طب هنام فين الوقتي
نا ...هتنام جنبي على الأرض جنب السرير
محمد.. طب والسرير
انا.. امي هتنام عليه
محمد ...كدا تمام يلا
نا ودخلت اترميت نا وهو ع الأرض وامي خرجت من عند اخواتي وشغلت المروحه ودخلت نامت ع السرير فضلت ساعه ماسك الفون وهو بردو وشويه ومحمد قام ودخل الحمام وهو راجع لقيته بيبص ع امي
انا ... ايه يعرص بتعمل ايه
محمد .. مفيش يعم
انا ورحت قايم وبااصص ع امي لقيتها نايمه كدا ورجليها باينه

d9upM3g.md.jpg
نا ... احا بتبص ع امي وهي نايمه
محمد ... يعم غصب عني و****
نا... ماشي يلا يعم نام
محمد ... ماشي
محمد ... ولا بس اقولك امك عسل اوي وهي نايمه 😂😂😂
انا .. بس ي متناك علشان منيككش
محمد ...و**** هي الي عايزه تتناك مكانتش تنام كدا ونا موجود من غير متغطي نفسها ولا حتي تلبس بنطلون
انا .... يعم ونت مال امك انت
محمد .. يعم نا اسف
نا ...وبعدين هي لو عمرها مهتفكر ف كدا
محمد .... مفيش واحده اسمها مبتفكرش فكدا
نا.... طيب اكيد نايمه كدا عفويه مش اكتر
محمد ....طيب هسالك سوال انت عمركم قفلتم الباب عليكم ونتم نايمين
نا.... بصراحه لا
محمد .... اشمعنا امك قفلته النهارده
نا.... نت فكرك ايه
محمد ...مش عارف
نا .... طيب نا هنام وهسيبك نت وتفكيرك براحتك
محمد ... وافرض تفكيري اتحول لفعل
نا .. نا مش هكلمك بس شوف هي هتعمل ايه معاك
محمد ... ماشي يلا نام
نا....وفضلت نص مغمض
عيني وعامل نفسي نايمانا.. وفضلت عامل نفسي نايم ولقيت محمد قايم من جنبي وراح عند السرير عند امي وامي كانت نايمه على جنبها ووشها للحيطه راح هو نايم جنبها وقرب من ضهرها وحط أيده عند بزازها وحشر زبه من ع الهدوم ف طيزها وومسك بزازها يفعص فيهم راحت امي قلقانه وصاحيه ... بتعمل ايه ي محمد بتعمل ايه يبن الكلب امشي بدل مصوت والم عليك الناس وروحت نا صاحي بقي .
انا ... احااا انت بتعمل ايه ي ابن المتناكه وروحت ضاربه بالقلم انت كلها ساعتين والنهار يطلع ومشوفش وش امك هنا تاني وهو ومتكلمش خالص
امي ...وطي صوتك ي احمد اخواتك يسمعوك
انا ... اترمي هنا ومسمعش صوتك وفضت قاعد لحد الساعه 7 قولتله قوم يلا روم وفتحت الباب وسيبته يمشي وفضلت قاعد كدا مع نفسي وامي طبعا زعلانه روحت مغير هدومي ونزلت من البيت كنت اجازه من الشغل وكل حاجه ومرجعتش غير ع الساعه 1 بالليل بخبط امي فتحتلي روحت داخل ع الاوضه من غير متكلم معاها ودخلت قلعت البنطلون ولسه هقلع الباقي لقيت امي جت الاوضه
امي... ي احمد عايزه اتكلم معاك
انا... تعالي ي اتفضلي هم اخواتي نامم
أمي.. ايوا ي حبيبي انا مش عيزاك تزعل مني مكنش قصدي بس فعلا نا كنت نايمه و****
انا...عارف ي حبيبتي ولا يهمك ومش زعلان
امي ...يبقى كدا انا الي زعلانه منك علشان طفشت جوزي 😂😂
انا.... يعني انتي كان عاجبك الموضوع بقي
امي.... متزعلش مني هو كان عنده حق لما قال إن نا لسه محتاجه راجل ف حياتي
انا ...عايزه تتجوزي
امي.... لا خلاص وو**** مش عايزه حاجه
انا ... ولا يهمك نا بحبك وعايز اشوفك مرتاحه ولو عايزه تتجوزي موافق ولو عايزه الحيوان دا تاني اجبهولك
امي ... لا ي حبيبي نا مش عايزه حاجه خالص غيرك نت 😭😭
انا وراحت معيطه

d9uyGx2.jpg
روحت واخدها ف حضني متزعليش ي حبيبتي مش عايزك تعيطي وزبي كان وقف ف البوكسر وكمان لحمها لازق فيا وسخونيه جسمها خلتني احضنها جامد وبمشي ايدي ع ضهرها متزعليش واخدتها وقعدنا ع السرير وبمشي ايدي ع خدها وبمسح دموعها وروحت مقرب من شفايفها وبوستها بوسه بالراحه ع شفايفها ورجعت راسي لورا لقيتها هي الي بتقرب تاني وقربت نا كمان ودخلت معاها ف بوسه طويله انا مش مصدق إني ببوس امي من بقها وشفايفي ع شفايفها واممممم وأيدي الشمال مسكت بزازها وبفعص فيهم جامد لقيتها راحت قايمه انا استغربت لقيتها بتقفل الباب بالترباس وقلعت قميص النوم وجت وراحت قاعده على رجلي
قفلتي الباب ليه .. علشان اخواتك ميشوفوناش
..وايه المشكله يعني ..انتي عايزهم يشوفوني كدا.. كدا الي هو ازاي يعني.. يعني يشوفم اخوهم مقلع مامته الهدوم ينفع..لا مينفعش امال لو عرفم هيعمل ايه ف مامته هيقولك ايه


d9uyUiP.md.jpg
وروحت ماسك بزازها تاني اقفش فيهم راحت مطلع الي بز وبتقولي ارضع ي قلب امك انت مكنتش بترضع كويس ونت صغير خد البز وحيطه ف بقي كان كله جلي اوي وفضلت امص فيه جامد وطلعت التاني أمص فيه بردو وفضلت شغال عليهم هم الاتنين وهي مبسوطه وبتتنهد بس اممممممم وروحت منيمها ع السرير وداخل بين رجليها ولسه ماسك بزازها وشغال مص فيهم ومش مصدق نفسي بجد ونزلت بوس ع بطنها واحده واحده لحد موصلت لكسها روحت ماسك الاندر وشايله وظهر كسها وكان مليان شعر اوي و لقيتها مسكت رجليها ورفعتها

d9A9Mmv.md.jpg
انا بصراحه مرديتش اقرب منه ولا ابوسه حتي
رجعت وقلعت البوكسر والتيشرت ومسكت زبي وبلعب فيهورحت مقرب منها وطلعت بركبي ع السرير ودخلت بيت رجليها ومسكت زبي بفرش بيه عند كسها ومسكت رجليها الاتنين ورفعتهم وقومت مدخله ف كسها ونايم فوقها

d9ABd6x.gif
اول مدخل مكنتش قادر ولقيتها قالت اههه‍هههه متقولهاش واحده ف فيلم سكس ومن سخونه كسها نا مكنتش قادر فعلا من جمالها وبدأت احركه وهي بالراحه ي احمد واهدي عليا وبخرج زبي وبدخله تاني اووووف انتي كسك سخن اوي ي ماما .من كتر التعب الي امك فيه بالراحه ايوا ونا بدخله وبخرجه بالراحه خالص اوووووف نا مش قادره ي احمد انت زبرك حلو اوي ف كسي ...ااااااااه نيك بالراحه خالص خليك كدا انا مش عايزه زبك يخرج من كسي ااااااااه كسك سخن اوي خدي اااااوف وبدأت اسرع ف النيك اااه اااه ااااه بالراحه يوله زيك كبير اوي ااااااه بالراحه ي احمد اهدي شويه طك طك طك كسك حلو اوي ي ماما مش قادر طك طك طك اااااااه يخربيتك هتصحي اخواتك يبن المفضوحه بالراحه اااااااه هتلم علينا الناس اااااااه اهدي يوله بقي نا هجيب ي ماما حاتهم برا خرجه ي احمد ورحت جايبه ع كسها من برا
انا مش قادر ي ماما .. طيب ناملك ساعتين قبل ماانهار يطلع ورحت نا مرمي مكاني وسحب نوم وراحت هي فتحت الباب ودخلت الحمام تستحمي ومصحيتش غير الساعه 7 ويدوب لبست وروحت الشغل وكل تفكيري طول اليوم ف امي وخلصت وروحت البيت كانت هي ف المطبخ ولقيتها لابسه قميص نوم وخرباها لقيتها بتقولي خايك لابس ننزل السوق الاول ونزلنا وروحنا ولفينا لحد م انقطع نفسي واحنا معدين بردو لقيتها عايزه تجيب هدوم لانجري تاني فدخلنا المحل
امي..سلام عليكم
الراجل ..وعليكم السلام ازيك ي استاذه اهلا اهلا اتفضلي .. يزيد فضلك .. اجيب لحضرتك حاجه معينه ولا تنقي انتي .. لا هشوف نا اهو وفضت تقلب ف قمصان النوم والسنتيانات واختارت شويه حاجات .... بكام دول ..خلي علينا خالص ... ** يخليك ...750ج هو حضرتك لسه جاين جوداد هنا صح... ايوا بقالنا اسبوع اهو ..اهلا وسهلا نورتم و** وحضرتك بتشتغلني ايه ...مدرسه ف مدرسه * ... و** بجد دا انا ليا ابني هناك ..بجد أسمه ايه وف سنه كام ... ف سنه رابعه واسمه محمد لطفي ..خلاص تمام ي حج لطفي اتفضل ...لا خلاص يبقي الحساب 600 بس ... كل دا تخفيض... ملناش بركه الا انتي ومش هوصيكي علي محمد ...ف عنيا ...بصي دا رقمي لو احتاجتي اي حاجه كلميني ع طول ..طيب اتفضل اكتبه ... انا رنيت ع نفسي اهو اسجل رقمك باسم ايه .. ناهد ..ماشي ي استاذه ناهد
..مع السلامه ...مع الف سلامه...وخرجنا
اي كل الكلام دا وايه لازمه رقمه ..انا عارفه ..ع فكره الراجل دا عينه منك ي ماما.. ما نا عارفه.. و** وبعد كدا بقي . ..ولا حاجه ي احمد يلا افتح الباب يلا ودخلنا للبيت وحطينا الحاجه ف المطبخ ..بقولك اي ..ايه متجيبي ندخل جوه..مش وقته اخواتك زمانهم جاين..اممم طيب نا هنام..متستني اتعشا معانا ..لا هنام...ودخلت الاوضه لقيت محمد بيرن عليا مردتش اول مره وفضل يرن فرديت قولتله ننعم يعم عايز اي.. اسمعني ي احمد وبعد كدا اعمل إلي نت عايزه انا اسف و** مش عارف نا عملت كدا ازاي بس غصب عني ونا مستعد اعتزر لمامتك ... مفيش منه فائده يعم خلاص
..مش عايزك تبقي زعلان مني بس...مش زعلان خلاص ..وو** يعم انا هحاول اشوف امك وهعتزر منها ... لا مترزحش ف اي حته...خلاص. هجيلكم البيت ..طيب ماشي الوقتي ..ربع ساعه وهتلاقيني عندك ..قفلت معاه ورحت المطبخ ل امي تاني.. بقولك اي ..نعم ...محمد لقيته بيكلمني الوقتي وبيعتذر وبيقولي و** معرف عملت كدا ازاي وكان عايز يعتذر لك نا قولتله تعال هنا متروحش ف حته تانيه.. وبعدين .. هو جاي دلوقتي هنا ... جاي يعتذر ولا ينط ع امك ..جاي يعتذر ولا انتي شايفه اي وبعدين هو اصلا كان ليه الفضل أنه خلاني ابقي مع المزه دي ..يعم مزه اي بلا وكسه انا متاكده أنه كان اعمي ساعت مكان بايت هنا ...لا لا مش بهزر بجد و**** انتي فعلا قمر اوي وهو اصلا كان هيموت عليكي وهو شايفك نتايه ومفيش زيك .. يعني انت كنت عارف بقي .. بصراحه هو قالي أنه معجب بيكي ونا قولتلك وساعتها خدناها بهزار ..اممم تصدق يلا مفيش منه فائده الكلام دا..المهم هو لما يجي نا هشتمه
..طلعي ميتين أمه انتي حره .. ماشي 😂 ..وفضلت واقف معاها ف المطبخ لحد ممحمد جه ..فتحت الباب ودخل قعد ف الصاله اذيك ي احمد.. انا الحمد **** ..نت اخبارك ايه
..كويس الحمد لله..هي امك هنا ...ايوا استني اندهالك..ي ماما ..نعم ي احمد ..تعال محمد جه
وجت وكانت لابسه عبايه دي وجت قعدت ..ازيك ي ابله ناهد.. الحمد لله كويسه..ازيك نت ي محمد .. انا بخير ونا كنت جاي اعتزر لك عن الي حصل مني.. ونا مش زعلانه منك ي محمد لانك زي ابني ..اه دا انتي كنتي لو شفتيه هتقتليه اتغيرتي ف ساعتها كدا ... يعم انا مصدقت تسامحني اهدي بقي..😂ونت مالك نت نا مسمحاه ..ورح محمد قايم يبوس دماغها ..راحت قيلاه تعال حات حضن ووراحت قايمه ووخدته ف حضنها وهو حط دماغه ع صدرها خلاص بمحمد نت مصدقت ولا اي ...وراح باعد ..انت هتتغدي معانا نا وأحمد الوقتي مش هتمشي..لا لا مش هقدر .. طيب نا مش هقول تاني هجهز الغدا تكون قعدت نت وأحمد ..خلاص حاضر 😂 .. جدع..وحضرت الاكل وقعدنا نتغدا ونتكلم شويه وخلصنا اكل؟...........
كمل يا برنس
 
قصة جامدة كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%