NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مفيش غيري بينكها ابدا
بدات علشان ابويا مكنش مهتم بيها وكبير
ابويا مش بينكها فانا بدات اقرب منها وانام جمبها و احك فيها ولما حسيت انها هايجة في يوم بليل كنت نايم جمبها لقيتها سخنة اوي وهايجة روحت بدات احك فيها جامد ولقيتها سخنة وبتستجيب معايا روحت مدخل بتاعي وهي من الشهوة استسلمت و ساحت وبقت معايا دايما
ياسلام انا قصة عبرة بصحيح بكل سهولة كده

هو انت ناشر الموضوع ده ليه ....هدفك الشباب يهيجوا علي امهاتهم ولا علي امك
ياريت تجاوب بصراحه
مش هدف ولا يهيجوا علي امهاتم ولا امي انا نشرت حالة حصلت معايا زي اي فضفة في القسم عادي

• عجبني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
مش هدف ولا يهيجوا علي امهاتم ولا امي انا نشرت حالة حصلت معايا زي اي فضفة في القسم عادي
يعني الفضضفه دي خيال ولا حقيقه

غريب ان ام تسلم لي ابنه
هو الموضوع 💔🙂 وصل أن تخيلت كدا

غريب ان ام تسلم لي ابنه
اكيد ناس كتيرة هتشوفها غريبة وانا عارف بس ده حصل فعلا وكل واحد ورايه

غريب ان ام تسلم لي ابنه
اي الغريب في الموضوع ، الحكايه دي موجوده وكتير جدا بس دايما بتبقى فالسر ومن غير ماحد يعرف وكل الحكايه ان الاخ ده قال وحكى وانا فالاول مكنتش مصدقه ولكن طالما هو بيقول وبيأكد يبقى خلاص اكيد عمل كده ونتمناله الخير

اي الغريب في الموضوع ، الحكايه دي موجوده وكتير جدا بس دايما بتبقى فالسر ومن غير ماحد يعرف وكل الحكايه ان الاخ ده قال وحكى وانا فالاول مكنتش مصدقه ولكن طالما هو بيقول وبيأكد يبقى خلاص اكيد عمل كده ونتمناله الخير
حضرتك فعلا قدرت تفهم الموضوع بالطريقة الصح هما مشكلتهم اني حكيت هنا طيب ايه المشكلة ملما حد بينيك اخته بيحكي هنا فأنا بحكي عادي مش فاهم ليه كل خلاص شايفني كداب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المرفقات

24.8 KB · المشاهدات: 32
حضرتك فعلا قدرت تفهم الموضوع بالطريقة الصح هما مشكلتهم اني حكيت هنا طيب ايه المشكلة ملما حد بينيك اخته بيحكي هنا فأنا بحكي عادي مش فاهم ليه كل خلاص شايفني كداب
لو تحب ندردش مع بعض ممكن كيك

ومامتك كام سنه ي حماده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%