NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يابختهم ياريتني زمليك حتي مكتنش عتقتك
كنت هتعمل ايه وانت عارف انصاحب الشركة معيني مخصوص علشان يلعب فيا وقت ما يحب

• عجبني
التفاعلات: Noris567 و هانى سلامه
كنت هتعمل ايه وانت عارف انصاحب الشركة معيني مخصوص علشان يلعب فيا وقت ما يحب
اولا هتحرش بيكي في الرايحة والجاية هعقدك علي صوابعي علشان ابعبص طيزك وكسك هانتهز اي فرصة نكون لوحدينا واشدك علي مكتب المدير افشخ بزازك وكسك وطيزك هنزلك تحت المكتب تمصي زبي وانا بشتغل ولو مكتبي جنبك هتلاقي ايدي راشقة في كسك او طيزك قدام العملاء

• حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
و لو شفته معري طيزي وبيلعب فيها هتعمل نفسك مش شايف؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و لو شفته معري طيزي وبيلعب فيها هتعمل نفسك مش شايف؟
هجاي العب معاه ونتفق انا وهو واحد من كسك وواحد من طيزك انتي لبوة كبيرة تحبي النيك دايما

• حبيته
هجاي العب معاه ونتفق انا وهو واحد من كسك وواحد من طيزك انتي لبوة كبيرة تحبي النيك دايما
اححححححح صححححح عملها مع عميل اماراتي
بس انت مش هتخاف

اححححححح صححححح عملها مع عميل اماراتي
بس انت مش هتخاف
هخاف من اية هظبط معاه كل حاجة وانتي كمان تحبي الجماعي وتحبي تتفشخي من كل خرم فيكي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mohamed gamy
  • بيضحكني
المهم اننا نكيف اللبوة بتاعتنا علشان تعرف تتشغل 👄💋
تصدق لنه بيبقى مدخل ايده جوا الفستان وانا واقفة جنبه وتدخل السكريترة والسواق وهو عمال يلعب وبيقرا ولو اتحركت يقول لي اقفي رايحة فين انا قلت لك امشي.. فارجع اقف وهم عاملين مش واخدين بالهم

• عجبني
التفاعلات: mohamed gamy
nich Turkish ass 🍑 (y)

تصدق لنه بيبقى مدخل ايده جوا الفستان وانا واقفة جنبه وتدخل السكريترة والسواق وهو عمال يلعب وبيقرا ولو اتحركت يقول لي اقفي رايحة فين انا قلت لك امشي.. فارجع اقف وهم عاملين مش واخدين بالهم
يابخته انا بحسده يارتني معاكوا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه و .Vlad
ممكن اقف انا وراكى واحسس علي طيزك وابعبصك وهو يشتغل في كسك

• جامد
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%