NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امي تعبتني و مش قادر اعيش كده

بس انو يهيج على امه اكيد هي ليفيل الوحش او تطبيق المثل😂
:D بص لو شوفتها مره صدفه وهى بتغير مثلا هى مش متعمده تظهر قدامك كده ممكن تعديها
لكن الحوار لما بيتكرر في الزمن اللى احنا فيه صعب الجواز ده ومع الشهوه الشيطان بتبقي دى فرصته الكبيره
تخيل بقي انت شهوه وشيطان ووضع زى ده

• بيضحكني
التفاعلات: morad69
احرجها بالكلام وعرفها انك بتتعب من المنظر دا

انا عايش مع امي لوحدي هي ٤٦ سنة و انا ٢٢ سنة و ابويا مسافر و حرفيا من و انا ١٦ سنة و انا بضرب عليها علطول ملط في البيت و مش بتراعي ابدا اي حاجة و لا عندها حيا خالص و تغير عادي قدامي و ساعات تندهني اجبلها حاجة و هي بتستحمها و ابص الاقيها بتفتحلي و هي ملط انا تعبت و نفسيتي تعبت نفسي ابقي زي اي حد عادي و اتخلص من الشهوة دي لكن مش عارف ازاي خصوصا و هي قدامي ٢٤ ساعة بالمنظر ده انا وصلت لاني ممكن اجيب عليها ٤ او ٥ مرات في اليوم و بقيت مفيش في دماغي غير الشهوة دي حد يقولي اعمل ايه عشان اطلع الكلام ده من دماغي لاني وصلت لاني بدات اتحرش بيها غصب عني
امسك نفسك واشغل نفسك برا البيت

وه
انا عايش مع امي لوحدي هي ٤٦ سنة و انا ٢٢ سنة و ابويا مسافر و حرفيا من و انا ١٦ سنة و انا بضرب عليها علطول ملط في البيت و مش بتراعي ابدا اي حاجة و لا عندها حيا خالص و تغير عادي قدامي و ساعات تندهني اجبلها حاجة و هي بتستحمها و ابص الاقيها بتفتحلي و هي ملط انا تعبت و نفسيتي تعبت نفسي ابقي زي اي حد عادي و اتخلص من الشهوة دي لكن مش عارف ازاي خصوصا و هي قدامي ٢٤ ساعة بالمنظر ده انا وصلت لاني ممكن اجيب عليها ٤ او ٥ مرات في اليوم و بقيت مفيش في دماغي غير الشهوة دي حد يقولي اعمل ايه عشان اطلع الكلام ده من دماغي لاني وصلت لاني بدات اتحرش بيها غصب عني
وهي بتلطشك بالألم مثلا لو تحرشت بيها ولا بتعمل مش واخده بالها بص يا حاج كلمها بصراحة يا تقعدي بلبس محترم ادامي يا تجيبي لي نسوان يا حنيكك انتي تعرف تعمل كده ولا لسه نونو خايف من ماما

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%