NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alaa3rs

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اكتشفت ان ماما شرموطة وبتكلم صاحب بابا وبابا عارف وطلع ديوث هو كمان عليها وبيصورها لصاحبه و انا خدت كل الصور والفيديوهات وبقيت بهيج عليها اوي وبحلم بصاحبي المفضل انه بيركبها وانا بتفرج ف دلوقتي جتلي فكره وكلمت صاحبي ده من اكونت فيك كده وقولتله يعني اني واحد من معارفه وهو معارفه كتير وعاوزه ينيك امي وبعتله صورها من غير الوش بس هو قلقان وعاوز يعرف انا مين وماما عجباه ممكن نصايح عشان مش عاوز اخسره كصاحب او ك فحل لأمي شكرا مقدما 💋♥️

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: andycat
هو محدش بيقول حاجه ليه 🙂

• عجبني
التفاعلات: مطلوببيك
نفسي ف امي انيكها اوووي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جمالها وهى نايمه على بطنها وانا فاتح طيظها وبلحسها لها وانت بتتفرج علينا
احا اتفرج لا انت هتفرج وهتمصلي كمان

• بيضحكني
التفاعلات: Refaat
اكتشفت ان ماما شرموطة وبتكلم صاحب بابا وبابا عارف وطلع ديوث هو كمان عليها وبيصورها لصاحبه و انا خدت كل الصور والفيديوهات وبقيت بهيج عليها اوي وبحلم بصاحبي المفضل انه بيركبها وانا بتفرج ف دلوقتي جتلي فكره وكلمت صاحبي ده من اكونت فيك كده وقولتله يعني اني واحد من معارفه وهو معارفه كتير وعاوزه ينيك امي وبعتله صورها من غير الوش بس هو قلقان وعاوز يعرف انا مين وماما عجباه ممكن نصايح عشان مش عاوز اخسره كصاحب او ك فحل لأمي شكرا مقدما 💋♥️
احلم على راحتك مفيش افضل من النيك المباشر تعالى افشخها لك

احلم على راحتك مفيش افضل من النيك المباشر تعالى افشخها لك
ما انا عاوزه ينيكها انا منزل ده عشان اعرف اعمل ايه بعد كده هي دلوقتي عجباه بس ميعرفش انها امي

ما انا عاوزه ينيكها انا منزل ده عشان اعرف اعمل ايه بعد كده هي دلوقتي عجباه بس ميعرفش انها امي
حاول تبسطها له واحده واحده وبعدين عرفه اذا كان صاحبك اوى مش هيرفض بس المهم هي

حاول تبسطها له واحده واحده وبعدين عرفه اذا كان صاحبك اوى مش هيرفض بس المهم هي
هي عادي كسها شرقان مبيشبعس

احا اتفرج لا انت هتفرج وهتمصلي كمان
نو انت هتمص لي وانا بلحس خرمها عشان وانت بتدخله بأيدك في طيظها مايوجعهاش مش بتخاف على مامتك وطيظها😉☺️

ايوا واضح انها لبوة اوى خلاص اعزمه عندك وشوف نظرته لها وحاول تستدرجه في الكلام
تمام تسلم 🤍

• عجبني
التفاعلات: sheirry
ما تيجي خاص اديثك عليها وانكهالك بجد لو انت قريب من اكتوبر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%