NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محب الغموض

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بخصوص موضوع استاذه امنيه عاوز اقول كلمتين
بدون اى مجامله او تعاطف او محاباه وبشكل شخصى مش متصور حد تانى مكان امنيه حتى لو كنت انا شخصيا لأن ببساطه امنيه بتتعامل من منطلق الإدارة فقط بدون مجامله او تفريق او حتى شخصنه للأمور
وقدامى اكتر من مرة فى كذا شخص تطاول عليها بشكل مباشر وهى ولا ردت الغلط ( مع ان ده حقها ) لكن تعاملت بكل ادب واحترافيه ومحصلش منها اساءه واحده لأى شخص موجود
اعتقد اى حد مكانها بما فيهم انا مش هيتعامل كده وممكن يبقى فى استثناء لواحد صاحبى وحبيبى هتحرج انذره مثلا وهكذا ويبقى النقطه دى تحسب لصالح امنيه مش ضدها
بعتذر عن الاطاله لكن المنتدى له سمات معينه وركائز بيعتمد عليها واظن من اقواها وجود امنيه رشدى
دى رأيي الشخصى وحبيت اعبر انه واتمنى يؤخذ فى الحسبان خاصة انى متأكد انه رأى عشرات الأعضاء أيضا وليس انا منفردا
@أمنيه رشدى @دكتور نسوانجي

• عجبني
  • أتفق
  • معجبنيش
التفاعلات: استشاري الحياه, زبري في كسكوسك, Mahmoud abdo و 5 آخرين
ماذا يحصل يا صديقي؟

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
👌 👌 👏 👏 👏 👏

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: mor2010
بخصوص موضوع استاذه امنيه عاوز اقول كلمتين
بدون اى مجامله او تعاطف او محاباه وبشكل شخصى مش متصور حد تانى مكان امنيه حتى لو كنت انا شخصيا لأن ببساطه امنيه بتتعامل من منطلق الإدارة فقط بدون مجامله او تفريق او حتى شخصنه للأمور
وقدامى اكتر من مرة فى كذا شخص تطاول عليها بشكل مباشر وهى ولا ردت الغلط ( مع ان ده حقها ) لكن تعاملت بكل ادب واحترافيه ومحصلش منها اساءه واحده لأى شخص موجود
اعتقد اى حد مكانها بما فيهم انا مش هيتعامل كده وممكن يبقى فى استثناء لواحد صاحبى وحبيبى هتحرج انذره مثلا وهكذا ويبقى النقطه دى تحسب لصالح امنيه مش ضدها
بعتذر عن الاطاله لكن المنتدى له سمات معينه وركائز بيعتمد عليها واظن من اقواها وجود امنيه رشدى
دى رأيي الشخصى وحبيت اعبر انه واتمنى يؤخذ فى الحسبان خاصة انى متأكد انه رأى عشرات الأعضاء أيضا وليس انا منفردا
@أمنيه رشدى @دكتور نسوانجي
كلامك مظبوط
وفي اكتر من موقف معايا كان ردها محترم والعقاب متساوي ومفيش تمييز

• عجبني
كلامك مظبوط
وفي اكتر من موقف معايا كان ردها محترم والعقاب متساوي ومفيش تمييز
هو ده بالظبط قصدى والا كل واحد عمل اللى على راحته بدون التزام بقواعد يبقى المكان مش هيستمر

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo
  • عجبني

السؤال بقا يا ترى الموضوع ده هيتقفل و لأ هيعدى عادى علشان موجه لها ؟ هوضحلك سبب كلامى و هو أنى قبل كده كتبت موضوع بسيط جدا بقول فيه أنى حزين على أن الدندوشة قررت تمشى و تسيب المنتدى و معملتش حاج و هوب لقيت الموضوع مقفول و لما سألت مكنش فيه رد لأيه غلط و تم الاكتفاء بأنه مخالف للقوانين برغم أنه مفيهوش أى حاجة مخالفة و زى ما بقول سألت بس موصليش رد + ممكن يكون كلامك صح فى الرد على الغير لكن موضوعها الاخير اللى مثبت فوق كان فيه تجاوز بشكل صعب و حسيت أننا شغالين فى المنتدى عند الادارة و تهديدات مبالغ فيها على منتدى المفترض أن التواجد فيه لتقضية وقت لطيف مش أكتر

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: siwa, ممتع_الكس, محب الغموض و 2 آخرين

السؤال بقا يا ترى الموضوع ده هيتقفل و لأ هيعدى عادى علشان موجه لها ؟ هوضحلك سبب كلامى و هو أنى قبل كده كتبت موضوع بسيط جدا بقول فيه أنى حزين على أن الدندوشة قررت تمشى و تسيب المنتدى و معملتش حاج و هوب لقيت الموضوع مقفول و لما سألت مكنش فيه رد لأيه غلط و تم الاكتفاء بأنه مخالف للقوانين برغم أنه مفيهوش أى حاجة مخالفة و زى ما بقول سألت بس موصليش رد + ممكن يكون كلامك صح فى الرد على الغير لكن موضوعها الاخير اللى مثبت فوق كان فيه تجاوز بشكل صعب و حسيت أننا شغالين فى المنتدى عند الادارة و تهديدات مبالغ فيها على منتدى المفترض أن التواجد فيه لتقضية وقت لطيف مش أكتر
اتمنى فعلا ترد وعليك وتوضح سبب المخالفه
لان لو ركزت فى كلامى ان مفيش محاباه او مجامله لحد

لو مشيت بالتوفيق ليها
احلام منسيه مشيت
وبشري مشيت
وما ادراك الاتنين دول في المنتدى التاني وحب الناس ليهم وتعاملهم بفوووق الاحترافية
فلو قررت تمشي يبقي بالتوفيق والمنتدى اكيد هيستمر
مش تقليل منها لكن اقصد أن دي سنه الحياه

• عجبني
لو مشيت بالتوفيق ليها
احلام منسيه مشيت
وبشري مشيت
وما ادراك الاتنين دول في المنتدى التاني وحب الناس ليهم وتعاملهم بفوووق الاحترافية
فلو قررت تمشي يبقي بالتوفيق والمنتدى اكيد هيستمر
مش تقليل منها لكن اقصد أن دي سنه الحياه
وجهة نظرك ولها كل الاحترام اكيد

ماستر جو و أمنية رشدي...هو أيه اللى بيحصل؟؟

• محزن
التفاعلات: مرحب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%