NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dakaromy

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انت متخيل امك هتبقي عاملة معاك ازاي عالسرير، شايف المنظر شايف الجمال و الحلاوة ما بالك بقي و هي في حضنك و لحمها لازق في لحمك و زوبر في الكس اللي جابتك منه للدنيا شغال ترزيع و نكح فيها تخيل كمية الحب و العشق و المشاعر اللي هتبقي بينك و بين امك عالسرير ساعتها متعة فوق الوصف ❤️🫦

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هال, YDA, نياك امهاتكم و 3 آخرين
اوف نفسي اوي

• عجبني
التفاعلات: فاشخ كس محارمك2، asaad2024 و Hassnsoso
انت متخيل امك هتبقي عاملة معاك ازاي عالسرير، شايف المنظر شايف الجمال و الحلاوة ما بالك بقي و هي في حضنك و لحمها لازق في لحمك و زوبر في الكس اللي جابتك منه للدنيا شغال ترزيع و نكح فيها تخيل كمية الحب و العشق و المشاعر اللي هتبقي بينك و بين امك عالسرير ساعتها متعة فوق الوصف ❤️🫦

هتبقي ملبن الملبن 🔥🔥🔥🔥

جسم ابن وسخة

هما جبناء مابيقظروش على حاجة
انا مرة حاولت اساعد واحد يوصل لكدة و حطيتلو مجموعة مراحل و خطوات يعملهم بالترتيب لحد ما يوصل لفين عايز لكن بمجرد ماخليتو يعمل تحرش بسيط خاف و ندم و بعد مدة اختفى

هما جبناء مابيقظروش على حاجة
انا مرة حاولت اساعد واحد يوصل لكدة و حطيتلو مجموعة مراحل و خطوات يعملهم بالترتيب لحد ما يوصل لفين عايز لكن بمجرد ماخليتو يعمل تحرش بسيط خاف و ندم و بعد مدة اختفى
ملهاش علاقة بالجبن بس اي ابن نفسه في امه بيكون عنده مشاعر مختلطة ناحيتها بين حبه لامه و احترامه ليها و شهوته الجنسية ناحيتها و مش سهل ابدا علي اي ابن انه يخاطر بانه يخسر امه عشان ينيكها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

متأكد ان دى اعلى لحظات السعادة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%