NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
الكس وعنق الرحم بيعدى *** مكتمل النمو عمرو ٩ شهور محيط راسو بس من ٣٥ ل ٤٠ سنتى وطولو متر الا ربع تقريبا
فامتجيش انت يابو حتة جلده مكملتش ال ١٧ سنتى وتقول هتعرفى تستحمليه ولا هتتعبى 😏
ده ف ظروف معينه هو مش بلاعه يعنى وابو جلدة ياما تعب ابطال وخلاهم يعيطو من الألم 😂

القضيب بيوصل لعنق الرحم عادى
والطفل بيخرج من عنق الرحم
معلش يا دعاء بس المهبل ودخول العضو مالوش بعمق الرحم مطلقا دي معلومه طبيه علي فكره
العضو مش مطلوب منه خالص يوصل أصلا لعمق الرحم في قناه في المهبل مسؤوله عن نقل المني للمهبل
مش بعارض كلامك لكن دي معلومات طبيه اخدناها في رابعه ابتدائي أصلا
ممكن تبحثي على النت او اجيبلك تقرير
بس سيبك أنتي مين العاق ابن العاق الي عصبك كده 😂😂

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
الكس وعنق الرحم بيعدى *** مكتمل النمو عمرو ٩ شهور محيط راسو بس من ٣٥ ل ٤٠ سنتى وطولو متر الا ربع تقريبا
طب عندي حته جلده، 22سنتي تقدري؟

القضيب بيوصل لعنق الرحم عادى
والطفل بيخرج من عنق الرحم
ايو يا حبيبتي بس انت مش مقضياها ولاده كل كام يوم يعني ولو كل عضو المفروض يوصل للعنق كنت هتحسي تقريبا بنفس الالم والولاده تقريبا

هو بعيدا عن الطفل وان دلوقتي مبقاش في ستات بتولد طبيعي وكله قيصري وفي ستات مش بتستحمل اساسا تعدي الطفل من عنق الرحم

بس هو حقيقي لو كان زي ما بتقولي كده فليه ستات بتطلع اصوات وبتتعب اوووي من زوبر راجل دكر

ناهيك عن أن اساسا المداعبه اهم بكتير من الدخول لأنها بتخلي من عملية دخول الزوبر ممتعه اكتر فكل ما كان المداعبه اطول والست واحدة راحتها فيها بجد بيكون دخول الزوبر فيها حاباه جداااا

دي مش امكانيات بقي ، دي مشكله شخصيه 😂

🤣

انا قولت اسكت خاااالص 🤣🤣🤣🤣
لازم اسكت دودو بتتكلم بمنطق الصراحة 😂😂😂😂 واى رد على الكلام ده مش هيبقى لمصلحة اللى بيتكلم ف هنا السكوت من الحكمة

• بيضحكني
التفاعلات: mido tito
لازم اسكت دودو بتتكلم بمنطق الصراحة 😂😂😂😂 واى رد على الكلام ده مش هيبقى لمصلحة اللى بيتكلم ف هنا السكوت من الحكمة
انا قولت كده بردو 🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: mido tito
انا قولت كده قبلك على فكرة 😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣احنا كلنا خاييفين
قصف الجبهة مابيجليش ومابيرحمش 🤣🤣🤣

• بيضحكني
معلش بقى شباب طايش

قصف جبه علي الرايق 😁😁

🤣🤣🤣🤣احنا كلنا خاييفين
قصف الجبهة مابيجليش ومابيرحمش 🤣🤣🤣
مش خوف يا احمد هى اتكلمت فى الصح فى اى حد بيتكلم جبهته مش هتبقى موجودة والهبد والتعريض هنا مش من مصلحة ف خلينا نتفق على كلامها لانه صح مليون المية ,😂😂😂😂ودودو **** اكبر عليها مبتسميش يا ريس بتضرب ولا تبالى

مش خوف يا احمد هى اتكلمت فى الصح فى اى حد بيتكلم جبهته مش هتبقى موجودة والهبد والتعريض هنا مش من مصلحة ف خلينا نتفق على كلامها لانه صح مليون المية ,😂😂😂😂ودودو **** اكبر عليها مبتسميش يا ريس بتضرب ولا تبالى
هوا انا بخوف للدرجه دى يا ارقط
دا حتى من صفات الذئب الارقط الهجوم والشجاعه

• بيضحكني
مش خوف يا ست الكل خالص بس لما الاقى اللى قدامى بيتكلم فى حاجة صح لازم اسكت واسمع واستفيد منه وانتى اتكلمتى فى حاجة مينفعش فيها اى كلام تانى بعدها

وبعدين لا انتى مش بتخوفى انتى حد فاهم كويس اوى اوى اوى اوى ولازم اللى يرد على كلامك يفكر مليون مرة قبل ما يتكلم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%