NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماني فاهمه ويش تقصدين
لكن لو تقصدين ان الحمالات مضره فهي مضره في حاله واحده اذا كانت ضيقه او وسيعه على الثدي والحمالات المناسبه مع الحجم تكون زينه لصحه الثدي وبرضوه زينه لشكل الثدي
البرا .. السنتيان
كل اللكباء قالوا استمرار لبسها لممد طويلة بيضر عضلات الثديين .. ودا سبب الترهل مبكرا وممكن يسبب كانر او اورام حميدة
لذلك يفضل عدم لبسها في المتزل على الاقل
انا من انصار عدم لبسها تماما ولما باسافر برا مصر مش بالبسها خالص حتى لز لبسي خفيف او شفاف

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
كدا كدا ياقلبي عارفين انك لبوة عادي
هو صحيح انا لبوة ودا مش جديد
لكن فعلا البراهات مضرة جداااا الاطباء بيقولوا على الاقل متتلبسش في البيت
اولا بتعمل ترهل في عضلات الثدي
مع الوقت بتعمل اورام في الغدد اللبنية حتى عند البنات اللي ما اتجوزتش وممكن تقلب لكانسر

فكس ام اللبس على جمال شكله قدام صحتي

كلام في قمة الروعه والاتزان تسلم ايديكي🌹
اقولك الصراحة الي ممكن تزعل كتير !!

للاسف الكلام دة مش بيحصل غير مع زوجات الديوثين تحت مسمي التحرر .

انما صدقني مفيش واحدة هتبوظ شكل اللبس عليها عشان تسخن وتبرد راجل 😤

تخيل واحدة ماشية من غير حماله 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ تفتكر هتبقى شكلها حلو ؟؟؟؟؟؟

طيب البانتي... معني كدة هي ربع ساعة ونار جهنم هتبقى تحت كسها من الاحتكاك 👌👌

دة رأي وبصراحه هتلاقي الي يقولك مش بلبس وبنزل من غير 👙🩲 كلة كلام وخالي وبعيد تماما عننا ك ستات يهمها الشكل .

نص ما يقال هنا كلام من اوناس لاتعرف حاجة عن أسرار المرأة ... ومش هقول اكتر والحدق يفهم 👌👌

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
اقولك الصراحة الي ممكن تزعل كتير !!

للاسف الكلام دة مش بيحصل غير مع زوجات الديوثين تحت مسمي التحرر .

انما صدقني مفيش واحدة هتبوظ شكل اللبس عليها عشان تسخن وتبرد راجل 😤

تخيل واحدة ماشية من غير حماله 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ تفتكر هتبقى شكلها حلو ؟؟؟؟؟؟

طيب البانتي... معني كدة هي ربع ساعة ونار جهنم هتبقى تحت كسها من الاحتكاك 👌👌

دة رأي وبصراحه هتلاقي الي يقولك مش بلبس وبنزل من غير 👙🩲 كلة كلام وخالي وبعيد تماما عننا ك ستات يهمها الشكل .

نص ما يقال هنا كلام من اوناس لاتعرف حاجة عن أسرار المرأة ... ومش هقول اكتر والحدق يفهم 👌👌
انتي بتقولي لا يفقهو شيء عن أسرار المرأة
مش أساساً لو هما فعلاً مرأه
كبري دماغك يا رودي
يعيش الاونطجي علي قفا المغفل

• أتفق
انتي بتقولي لا يفقهو شيء عن أسرار المرأة
مش أساساً لو هما فعلاً مرأه
كبري دماغك يا رودي
يعيش الاونطجي علي قفا المغفل

طلعت فاهم 💯💯
شابوو 👌👌

• بيضحكني
التفاعلات: siwa
  • حبيته
الموضوع مش محتاج يا رودي
هما بيعملو حوار واحنا عاملين عبط
كبري دماغك

انت صح **** يديم علينا الاونطة 😅

• بيضحكني
التفاعلات: siwa
اتفق بشده
ولما قولت ع حوار البانتي دا قالولي انت خبرتك قليله هو دا كل فكرتك عن النسوان والبانتي وعملو عليا حفله😂

ولكن خلينا واقعين انا بقابل بنات صغيرين اول العشرينات في التجمع والزمالك من غير بانتي او براه ولكن بقول حركات مراهقه فهو في فئه ضيئله من البنات الصغيره بتعمل كده فعلا

يا حبيب قلبي انا اختصيت كلام بالشياكة في اللبس ... واكبر مثال حي على كلامي العاهرات أو المومس أو الشرافيط لو لاحظت هتلاقي أن حماله الصدر لازم يكون الصدر مرفوع اوي عشان الشياكة والاغراء انما اية الاغراء في بزة مدلدلة ومفيش منها أي أنوثة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.

طيب كلامك انت علي بنات صغير يعني ايزي اوي أنهم لسة في مقتبل العمر وصدرهم مشدود طبيعي مش محتاجين حماله أو منيكة ناشفة منهم 😅

أما بخصوص البانتي انا لسة عند رأي مفيش واحدة هتتحمل تمشي بدونه وتكون طبيعية ... دة احنا بنلبس ليجن أو فيزون عشان الاحتكاك في الحر الولعة دة ... تيجي جنس مش بنو جنس البشر يقولك بدونه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بالمناسبه انا في البيت ممكن اتغاضي عنه لأن كدة كدة مفيش حركة كتير وكمان اللبس كلة خفيف اصلا .

انما انزل وعارفة اني همشي وسخونه واحتكاك ووووووووو صدقني كلام خالي من اي حقيقة.

لو على قد مشوار تحت البيت ممكن اصدق بس هل لو ليك اخوات صبيان في البيت تعرفي تقعدي قدامهم من غير برا و اندر
اكيد مش هنزل كده غير مثلا لو حاجه تحت البيت +هو لي اخ واحد بعد عادي ده اخويا
لو على قد مشوار تحت البيت ممكن اصدق بس هل لو ليك اخوات صبيان في البيت تعرفي تقعدي قدامهم من غير برا و اندر؟

يا حبيب قلبي انا اختصيت كلام بالشياكة في اللبس ... واكبر مثال حي على كلامي العاهرات أو المومس أو الشرافيط لو لاحظت هتلاقي أن حماله الصدر لازم يكون الصدر مرفوع اوي عشان الشياكة والاغراء انما اية الاغراء في بزة مدلدلة ومفيش منها أي أنوثة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️.

طيب كلامك انت علي بنات صغير يعني ايزي اوي أنهم لسة في مقتبل العمر وصدرهم مشدود طبيعي مش محتاجين حماله أو منيكة ناشفة منهم 😅

أما بخصوص البانتي انا لسة عند رأي مفيش واحدة هتتحمل تمشي بدونه وتكون طبيعية ... دة احنا بنلبس ليجن أو فيزون عشان الاحتكاك في الحر الولعة دة ... تيجي جنس مش بنو جنس البشر يقولك بدونه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بالمناسبه انا في البيت ممكن اتغاضي عنه لأن كدة كدة مفيش حركة كتير وكمان اللبس كلة خفيف اصلا .

انما انزل وعارفة اني همشي وسخونه واحتكاك ووووووووو صدقني كلام خالي من اي حقيقة.
متفق معاكي جدا الحقيقه وبعدين كده كده مفيش اي اغراء من حوار النزول من غير ملابس داخليه دا كل الحوار مجرد خيال بجد

ايه اللي هيهيجني لما اشوف واحده كده يعني مش فاهم

البنات الصغيره اه بزازهم بتبقي مشدوده وكمان حلماتها بتبقي لسه صغيره فمش بتبقي لافته النظر زي واحده كبيره بزازها مدلدله

موضوع الاحتكاك دا حقيقي جدا دا يجيب تسلخات ويسمر المنطقه من كتر الحر والعرق والاحتكاك

براحه طيب متتيقيش ف الكلام
لو البرا قفلت ع الحلمات هعالجهملك وانتي عارفة ازاي بقي
هو صحيح انا لبوة ودا مش جديد
لكن فعلا البراهات مضرة جداااا الاطباء بيقولوا على الاقل متتلبسش في البيت
اولا بتعمل ترهل في عضلات الثدي
مع الوقت بتعمل اورام في الغدد اللبنية حتى عند البنات اللي ما اتجوزتش وممكن تقلب لكانسر

فكس ام اللبس على جمال شكله قدام صحتي

• لا تعليق
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • ايه ده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%