NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂❤في ظل ان كل الثانوي عماله تصيح علي صعوبه الامتحان انا جايه اقولكم شجعوني لان حليت صح😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مع ان باقي المواد اللي فاتت كانت سهله بس حليت غلط لان شكلي عكس الناس😂😂😂😂😂😂
**** معاكي يا قمر 💕 ☺️

• عجبني
التفاعلات: ثلاثيني ثلاثيني
النت خلص و لما جيت اجدد الواي فاي شحت لي رقم غير رقمي شفت الخظ 💔💔
انا بعت لك رسالة بخصوص المشكلة دي.. حاولي تشوفيها
وبالتوفيق دايما

• حبيته
التفاعلات: Egyptian Prince
شطورة يقلبي عقبال التخرك

• حبيته
التفاعلات: Roody93
😂❤في ظل ان كل الثانوي عماله تصيح علي صعوبه الامتحان انا جايه اقولكم شجعوني لان حليت صح😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بالتوفيق 🙏

• عجبني
التفاعلات: Roody93
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian Prince
حلو عشان انا سكره 😂انما الباقيين بيعيطو مش عارفه لي
هنبدأ بغرور من دلوقتي امال لما تبقي دكتوره هتعملي فينا اي اكيد هتقفلي الاكونت ده😂😂♥️

هنبدأ بغرور من دلوقتي امال لما تبقي دكتوره هتعملي فينا اي اكيد هتقفلي الاكونت ده😂😂♥️
لا ابدا بس ان شاءلله اكون دكتور و انا هبقي اكتر دكتوره في الكون كله كيوت و كمان الكشف ببلاش للكل 😂😂😂👌🏻

• حبيته
التفاعلات: شاب شهواني و Egyptian Prince
لا ابدا بس ان شاءلله اكون دكتور و انا هبقي اكتر دكتوره في الكون كله كيوت و كمان الكشف ببلاش للكل 😂😂😂👌🏻
علشان النية دي ان شاء **** هتتوفقي وتنالي كل اللي في بالك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

عاش بجد ي رورو عقبال الباقي يارب وتحققي اللي نفسك فيه ❤️

انا حليت كويس بردو مش انتي لوحدك بس هي الحديثه بنت الجزمه الي وقعتني انما باقي الفصول فل
بس الامتحنا و اللجنه حاجه و الصياح و العياط بره اللجنه حاجه تنيا طررررببب 😂😂

امال انا المراقبين البضان اللي عليا دول اي🤡
واحدة تقولي كل دقيقة تقولي انت لسة مظظلتش !! ده فاضل ساعة ونص بس! انت لسة مظللتش ده فاضل ساعة ده فاضل نص ساعة لحد ما بضنتني اكتر ما انا مبضون وابن المتناكة المراقب التاني كل شوية عمال يخبط برجله في الارض اقوله بس يهدي حبة وبعدين يرجع يخبط فالارض ويلعب بالازازة او اي حاجة المهم يبضنني ويقولي معلش اصل انا زهقان طب م كسمك يعم زهقان اعملك اي انا بمتحن🤡

• عجبني
التفاعلات: mhu12 و سكسي،
اطيب دكتوره فالدنيا الدكتوة القمر

• عجبني
التفاعلات: mhu12
اكيد كل امانيك هتتحقق
أنا بعتلك على الخاص حاجة تساعدك

• عجبني
التفاعلات: mhu12

مع ان باقي المواد اللي فاتت كانت سهله بس حليت غلط لان شكلي عكس الناس😂😂😂😂😂😂 **** يوفقك وتفرحين بتوفقك

ايوه بقي يا حنينه😂😂♥️يارب دكتوره يارب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%