NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيك الطيز ١٢٣

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
٩٠%من الفحول و المستفحلين إللى هنا بيسخنوا و يهيجوا ع اللحم إللى ف بيوتهم و بيكبوا لبنهم عليهم و ييجي هنا يستفحل و يقولك انا وانا وانا و هو اصلا بتاعه قد صباع ايده يا حبيبي طالما مش معاك ز..بر زي دا مش من حقك تتكلم و تقول انا فحل و انا مش عارف ايه و ايه روح اضرب عشره و نام

Hingszg.md.jpg HingPmF.md.jpg

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Anas868, يحب نيك, tito 1 و 3 آخرين
٩٠%من الفحول و المستفحلين إللى هنا بيسخنوا و يهيجوا ع اللحم إللى ف بيوتهم و بيكبوا لبنهم عليهم و ييجي هنا يستفحل و يقولك انا وانا وانا و هو اصلا بتاعه قد صباع ايده يا حبيبي طالما مش معاك ز..بر زي دا مش من حقك تتكلم و تقول انا فحل و انا مش عارف ايه و ايه روح اضرب عشره و نام

بص يا حبيبي
اللي بيبص عالزبر و بيحكم علي اي راجل من زبره هو الخول بس
لكن تلات اربع البنات اللي بيفرق معاهم هو الشخصية وإذا كنت هتعرف تلجمها و تفرض سيطرتها ولا لا فلو زبرك اد ده بس معندكش شخصية يبقي ادخل اضرب عشره و نام بردو

نفسي في الاتنين دول لمراتي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: MM011 و نيك الطيز ١٢٣
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: tito 1
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%