NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور مثير الوضع دا احاااااااا

Dot com

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Keshom, ميرو هاني, wbsh69 و 7 آخرين
حلوه لنيك الطيز جامده نيييك وللمهبل عشان المهبل بيكون ديق فالوضع دا والطيز بتبق ديقه برضو

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan و Dot com
طبعا حد قال حاجة
فيها اية لو عنتيل و رومانسي 🤔🤔
أنا أقصد عنتيل ب الخبرة
فعلا يخويا لازم الى يمارس مع اى ست يبق خبره والخبره بتبق من النظرى وبتطبق فالعملى فا الجنس بدون خبره اذى للست ولو فض بكاره نزيف ووفاه ولو اول مره شرجى ومفيش خبره مزيف فالشرج شرخ شرجى توسع فعضله الشىج مما يؤدى لخروج الغازات والبراز لا اراديا البواسير الهربس فيروس نقص المناعه ودىىىى المهبلى اخطر بكتير لو اول مره بدون خبره لانها فيها احتمال وفاااه

• ايه ده
التفاعلات: Dot com
فعلا يخويا لازم الى يمارس مع اى ست يبق خبره والخبره بتبق من النظرى وبتطبق فالعملى فا الجنس بدون خبره اذى للست ولو فض بكاره نزيف ووفاه ولو اول مره شرجى ومفيش خبره مزيف فالشرج شرخ شرجى توسع فعضله الشىج مما يؤدى لخروج الغازات والبراز لا اراديا البواسير الهربس فيروس نقص المناعه ودىىىى المهبلى اخطر بكتير لو اول مره بدون خبره لانها فيها احتمال وفاااه
اية دا كلو يا برنس أنا بقول الوضع حلو
و ماليش أنا في الشرجي خالص رغم بحب شكل الطيز و بحب العب وانا بنيك لكن مش جربت الخلفي خالص
انت مكبر الموضوع جدا
بس هقولك حاجة خبرة مش اي ست تعرف تعمل الوضع دا
و مش اي رجل كمان

و ماليش أنا في الشرجي خالص رغم بحب شكل الطيز و بحب العب وانا بنيك لكن مش جربت الخلفي خالص
انت مكبر الموضوع جدا
و مش اي رجل كمان
لا انا بقول لو الشرجى اتعمل بالطريقه الغلط هيسبب دا كلو ولو المهبلى اول مره اتفتح غلط هيسبب وفاه رسميا

انت مكبر الموضوع جدا
و مش اي رجل كمان
هى خبرااات مش كل الى ناك يبق خبره مش كل الى قرأ يبق خبره ممكن تلاقى الخبره دا بسبب دماغو الذكيه مش اى حد يقول انا خبره

• عجبني
وضع يهيج ع فكره بس عايز خبرة شوية

• عجبني
بس اوعي تهيج عل خرم اكتر من الكس :ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
هى خبرااات مش كل الى ناك يبق خبره مش كل الى قرأ يبق خبره ممكن تلاقى الخبره دا بسبب دماغو الذكيه مش اى حد يقول انا خبره
عندك حق في دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا انا بقول لو الشرجى اتعمل بالطريقه الغلط هيسبب دا كلو ولو المهبلى اول مره اتفتح غلط هيسبب وفاه رسميا
أنا ماسمعتش قبل كدا أن في واحدة ماتت من النيك ...لية يا عم هو مافيش دكاترة في البلد ولا مستشفيات ولا اية

أنا ماسمعتش قبل كدا أن في واحدة ماتت من النيك ...لية يا عم هو مافيش دكاترة في البلد ولا مستشفيات ولا اية
بتموت ليه افهمك انا لو هو غبى هيفتحها وعلطول هيستحلى النيك كا اول مره وينيك بسرعه والمهبل لسه مش مهيأ دى اول مره ليه فا هيسبب نزيف داخلى لو ما اتلحقش بيسبب وفاه فالاغلب

• الموضوع ده يدعو للتفكير
عندك حق في دي
لازم الواحد يبق واعى كفايه وعندو خبره كفايه عشان ميأذيش الشخص الى معاه حتى لو مش بتحب حاجه معينه فالجنس لازم يبق عندك معلومه عنها لانك هتتحط فموقف ومش هتعرف تتصرف

بتموت ليه افهمك انا لو هو غبى هيفتحها وعلطول هيستحلى النيك كا اول مره وينيك بسرعه والمهبل لسه مش مهيأ دى اول مره ليه فا هيسبب نزيف داخلى لو ما اتلحقش بيسبب وفاه فالاغلب
مش اوي كدا
كان ليا صاحب بتاعة كبير حجمه ضخم بس الواد غشيم اتجوز و هي كانت خائفة الغشيم دا دخل عافية جابلها تهتك و التهابات و اتمنع عنها حوالي ٤شهور بسبب غبائه ..لكن هي ممتتش عايشة و خلفت و زي القردة كمان😁
ماتخفش عليهم يا صديق مش بيحصلهم حاجة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%