NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الهلفوت ـ عشرة أجزاء 25/9/2022

يا باشا انا عارفه وعارف ابداعه و امكانياته وكمان عارفه معرفة شخصية مش معرفة منتدى فانت مش عارف ظروف الراجل ايه ولا هو كتب الجزء ازاى ومش عارف اى حاجه عنه وجاى تقول سلق بيض هو ولا شغال عندك ولا باخد فلوس على الكتابة عشان كل جزء يطلعه برفكت الراجل بشتغل لحد بعد 2 بليل وتعبان أصلا و الدنيا بايظة عنده و بلدل ما يلاقى تشجيع منك يلاقى سلق بيض تب ده كلام يعني لو انت مكانه مش هتتعصب بس هو مش ردى يرد فانت لو عندك كلمة حلوة قلها مش عندك اسكت كنت تقدر تقوله و**** يا ديب الجزء ده مش من مقامك او انت تقدر تكتب احسن منه بس عاش هو هيفرح لان القاراء شايف انه يقدر يقدم احسن شايف انه كاتب كويس انما لما تقول ده سلق بيض هيضايق ويمكن انت مش تقصد تكسره بس هو فهمها كده من كلامك فلو انت عايز تقول الجزء مش حلو ليها طريقة كويسه تقول بيها غير كده هتلاقى الى يرد عليك مش لازم يكون الديب بس حبايبه كتير هنا
أنا كلمت الديب على الخاص كذا مره وعارف ظروفه إنما أنا كتبت التعليق وكان ليه تكمله بس الباقه خلصت و**** الديب وكنج سليمان وسيزر وحماده فتحى الناس دى انا بعشق كتابتها واعرف ان مستواهم عالى جدا جدا جدا واتمنى انى اشوف ليهم روايات فى السوق وأعمالهم تتحول لأعمال درامية وخلى بالك الناس اللي قولت عليها احسن من ناس كتير جدا ووخدين سيط على الفاضي انت عارف يعنى ايه انك تنجح فى منتدى جنس وانت مش بتكتب جنس. ده الابداع والتميز

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر، Le loup و برنس الكون
أنا كلمت الديب على الخاص كذا مره وعارف ظروفه إنما أنا كتبت التعليق وكان ليه تكمله بس الباقه خلصت و**** الديب وكنج سليمان وسيزر وحماده فتحى الناس دى انا بعشق كتابتها واعرف ان مستواهم عالى جدا جدا جدا واتمنى انى اشوف ليهم روايات فى السوق وأعمالهم تتحول لأعمال درامية وخلى بالك الناس اللي قولت عليها احسن من ناس كتير جدا ووخدين سيط على الفاضي انت عارف يعنى ايه انك تنجح فى منتدى جنس وانت مش بتكتب جنس. ده الابداع والتميز
عندك حق الناس دى عمرى ما شفت زيهم وقلت ليهم الكلام ده اكتر من مرة و كمان سبب من اسباب ان احمد صقر يبطل كتابة هى قلة الدعم وفيه ناس كتيرر بتكتب ووخدة سيط على الفاضى عشان بيكتبو اوف احح وخلاص مفيش سيناريو صح اصلا بس واخدين سيط يعنى قصة زى قصة سلاح مرات خالى الفتاك مليانه جنس بس فيه احداث وسناريو وغموض فى حجات تشدك وحرب مع جده وقتل وخطف وتهكير يعنى حتى لو انت مش عايز جنس هتدخل تقراء غصب عنك عشان القصة حلوة انما دلوقتى تلاقى كل واحد عامل قصة البطل بتاع هو الزبير ابو زبر متر ونص وكل البنات بتجرى وراه وكمان قصة مارف لمايكل مجدى قصة جامدة عمر ما حد هيقدر يعمل قصة زيها كنت بتمنى انه يكملها بس اتحذف من المنتدى و متزعلش اذا كان كلامى فى الاول ضايقك بس تعليقك مستفز الصراحه 😂 والديب ده اكتر من اخويا ومش بستحمل حاجه عليه

• حبيته
التفاعلات: Le loup
عندك حق الناس دى عمرى ما شفت زيهم وقلت ليهم الكلام ده اكتر من مرة و كمان سبب من اسباب ان احمد صقر يبطل كتابة هى قلة الدعم وفيه ناس كتيرر بتكتب ووخدة سيط على الفاضى عشان بيكتبو اوف احح وخلاص مفيش سيناريو صح اصلا بس واخدين سيط يعنى قصة زى قصة سلاح مرات خالى الفتاك مليانه جنس بس فيه احداث وسناريو وغموض فى حجات تشدك وحرب مع جده وقتل وخطف وتهكير يعنى حتى لو انت مش عايز جنس هتدخل تقراء غصب عنك عشان القصة حلوة انما دلوقتى تلاقى كل واحد عامل قصة البطل بتاع هو الزبير ابو زبر متر ونص وكل البنات بتجرى وراه وكمان قصة مارف لمايكل مجدى قصة جامدة عمر ما حد هيقدر يعمل قصة زيها كنت بتمنى انه يكملها بس اتحذف من المنتدى و متزعلش اذا كان كلامى فى الاول ضايقك بس تعليقك مستفز الصراحه 😂 والديب ده اكتر من اخويا ومش بستحمل حاجه عليه
اه نسيت احمد صقر هو الكينج سليمان عشان مش تتلغبط

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر، Le loup و عاشق جنس الحريم
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر و Le loup
اه نسيت احمد صقر هو الكينج سليمان عشان مش تتلغبط
يا برنس وانا بعز الديب جدا عشان كده لازم اعلق بالطريقة دى بس بجد بعزه جدا جدا وعشان المعزه دى لازم أنبه على كده ممكن كانت بطريقة احسن من كده بس حصل خير

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Le loup و برنس الكون
يا برنس وانا بعز الديب جدا عشان كده لازم اعلق بالطريقة دى بس بجد بعزه جدا جدا وعشان المعزه دى لازم أنبه على كده ممكن كانت بطريقة احسن من كده بس حصل خير
حصل خير

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Le loup و عاشق جنس الحريم
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Le loup و عاشق جنس الحريم
تحفة تسلم ايدك 👍 مستنيين السلسلة الجديدة ✍️🤩

• عجبني
كينج القصة عايز تستمتع بيها اكتر اقراها مرة واحدة هتفشخ افكارك❤😂

• حبيته

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: يوليوس قيصر
اذا كنت أنا ال بكتب دماغي اتفشخت

• بيضحكني
التفاعلات: serag74
اكتر من مبدع و****
بس اكيد في سلسلة تانية

• حبيته
  • حبيته
عاااش يا ديب بجد تسلم ايدك ومتتاخرش علينا بالسلسله الثانيه 👏👏👏👏

• حبيته
التفاعلات: fashk و Le loup
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روعه يا ديب ومننظرين السلسله الى بعدها

• حبيته
الصراحه مش عارف انا زعلان ولا فرحان؟
مش عارف هل ازعل اني متابعتش القصة دي من اولها وكنت من منتظريها؟
ولا افرح اني قريتها كلها كاملة عشان الغموض اللي فشخ دماغي حرفيا 😂😂😅
بس عالعموم دي من القصص القليلة جدا اللي بشيد بيها وبقول انها من اروع القصص اللي قريتها الصراحه واللي علقني بيها اني اخيرا لقيت حد دماغه زي دماغ حماده فتحي محمود اللي انا الصراحة بحبه وبحب كتاباته وبحب القصص اللي قصتها حلوة وبعيدة عن جو الاثار والمخابرات واني البطل بينيك الحيطان وطوب الارض وكدا 😂😂😅وبس دا كان تعليقي عالقصة اللي اكتر من جميلة الصراحة واللي اتمناه فالسلسلة الجديدة ان الغموض يخف علينا شوية ياديب ب**** عليك 😂😂وشكرا 💙

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%