NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الهلفوت ـ عشرة أجزاء 25/9/2022

مش متابع تاجر السعاده ولا أي
متابع بس معرفش انه رجع ياعم انا بقرأ اسمه بس مكنتش اعرف انه رجع وكدة طب ده خبر كويس و****

• حبيته
التفاعلات: Le loup
اية الجمدان دة يا ديب حقيقي الجزء فاجر اوي وخصوصا أن انت دخلت البعبع و ملك الوادي و عبدالرحمن الطحان و الصقر
الجزء جامد فشخ نيك استمر يا ملك الوادي ومنتظرين الجديد

• حبيته
متابع بس معرفش انه رجع ياعم انا بقرأ اسمه بس مكنتش اعرف انه رجع وكدة طب ده خبر كويس و****
طبعا

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اية الجمدان دة يا ديب حقيقي الجزء فاجر اوي وخصوصا أن انت دخلت البعبع و ملك الوادي و عبدالرحمن الطحان و الصقر
ال جاي هيعجبك

• عجبني
التفاعلات: عمو الجو
ال جاي هيعجبك

جزء جاااامد فشخ يسطا متقطعش بقي الجزء كفيل يخلي الفضول و الحب و التعاطف يشدك الواحد بيحس انه احمد
استمر و ماتقطعش بينا
من عنيا حاضر

• حبيته
التفاعلات: Pxgnight6
عايز اقولك انك خلتني اعيط جامد القصة جميلة جدا وكمان انا حسيت ان شخصية احمد زي متكون بتتكلم عني في الواقع لاني برغم القسوة اللي بشوفها مبعرفش اردها غير بالطيب 😢😢😢😢

• حبيته
  • حبيته
عايز اقولك انك خلتني اعيط جامد القصة جميلة جدا وكمان انا حسيت ان شخصية احمد زي متكون بتتكلم عني في الواقع لاني برغم القسوة اللي بشوفها مبعرفش اردها غير بالطيب 😢😢😢😢
تسلم يا غالي

جزء جاااامد فشخ يسطا متقطعش بقي الجزء كفيل يخلي الفضول و الحب و التعاطف يشدك الواحد بيحس انه احمد
استمر و ماتقطعش بينا
من عنيا

• حبيته
أنا مكتبتش غير المقدمه
يسطااا تتشقلب تعمل اي حاجه حتي لو هتقلب اخطبوط وتكتب ب8 دراعات المهم الجزء النهارده

لا جامد ياعمونا الكمالة امتا

• عجبني
طمنا عليك ي ذئب

• عجبني
ايه ياخويا

• عجبني
الجزء الجديد امتي يا غالي

المواضيع المشابهة

عودة