NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياااه نجع الكساس حتة واحدة..... نسايب لان الملك منيك اللي عمل المطايز الحربية اتجوز منهم ٢٠ شرموطة و ١٥ سالب 🤣🤣🤣
وعملوا وقتها حلف الزواني اللي قضي علية الملك زب الاول 😂😂

وعملوا وقتها حلف الزواني اللي قضي علية الملك زب الاول 😂😂
حلف الزواني.... مش دا اللي بيساعد حلف السوالب... تخت رعاية الملكة. كس السادسة عشر 🤣🤣

حلف الزواني.... مش دا اللي بيساعد حلف السوالب... تخت رعاية الملكة. كس السادسة عشر 🤣🤣
الملكة كس دي اللي واقف معاها حلف الناحو وحلف الزواني قدام حلف الازبار الاحرار 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
الملكة كس دي اللي واقف معاها حلف الناحو وحلف الزواني قدام حلف الازبار الاحرار 😂😂😂
يااااه.... حلف الازبار الاحرار....فاكر انت يا جدع ايام زمان.... ياااه.... ايام الكس الحيران... كانت ايااام يا جدع 🤣🤣🤣

• بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
يااااه.... حلف الازبار الاحرار....فاكر انت يا جدع ايام زمان.... ياااه.... ايام الكس الحيران... كانت ايااام يا جدع 🤣🤣🤣
ياه فاكر اول اختبار بتاع الكس الحيران ده يجدع الواحد كتم هيجان كتير 😂😂😂

• بيضحكني
ياه فاكر اول اختبار بتاع الكس الحيران ده يجدع الواحد كتم هيجان كتير 😂😂😂
انت ناسي..... كدا انت نااااسي..... فاكر انت ايام الكس الدهب 🤣🤣

انت ناسي..... كدا انت نااااسي..... فاكر انت ايام الكس الدهب 🤣🤣
دي المرحلة قبل الاخيرة وكنت هسقط فيها لاخر لاحظة لولا اني فعلت وضعية الزب الماسي😂😂😂

دي المرحلة قبل الاخيرة وكنت هسقط فيها لاخر لاحظة لولا اني فعلت وضعية الزب الماسي😂😂😂
مش دي بتكون من لائحة الكس المهري... 🤣🤣

الي القاء ف الهبد القادم برعاية سيزر الهباد😂😂

• جامد
انت عارف ف مرة وانا معدي من جنب بنت اغمي عليها من حلاوتي 😂😂😂
متاكد انه من حلاوتك 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انا اخوكم

و اخويا

النهاردة قررنا نوريكم لمحة صغيرة عن الهبد،🤣🤣،،، المفروض كان فيه ناس معانا ف فصل الهبد من مدرسة الفساااد لكن شكلهم غير متواجدين ..... يلا بينا يا ابني، 🤣✅

7-13
بنلف و نتعب عشان نجبلكم الهبده من كل مكان في العالم 😂😂😂

• بيضحكني

انا اخوكم

و اخويا

النهاردة قررنا نوريكم لمحة صغيرة عن الهبد،🤣🤣،،، المفروض كان فيه ناس معانا ف فصل الهبد من مدرسة الفساااد لكن شكلهم غير متواجدين ..... يلا بينا يا ابني، 🤣✅

مين مش متواجد ده ياعينيا

في مرة النور قطع عليا و انا في الاسانسير افضل واقفة كدا بين سما و ارض روحت فاتحة سقف الاسانسير و شديت بكرة الواير و وصلت لحد الدور بتاعي و ضربت الحيطة كسرتها و خرجت 😂😂
وبعدين صحيتي من النوم😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Vampire Dark

انا اخوكم

و اخويا

وانا مين ي علق☹️😡

حبيبي يا اخويا، 🙏🙏🙏☑️.... انزل طيب بالهبدة الجميلة 🤣
كان عندى 12 سنة ودخلت السينما مع الجو ( كانت نفس سنى ) طلعت لما كبرت ممثلة مشهورة جدا ( حقيقى وليس هبد ) لن اذكر اسماء حفاظا عليها .

• أتفق
كان عندى 12 سنة ودخلت السينما مع الجو ( كانت نفس سنى ) طلعت لما كبرت ممثلة مشهورة جدا ( حقيقى وليس هبد ) لن اذكر اسماء حفاظا عليها .
علي وضعك يا عم 😂

• حبيته
التفاعلات: فكرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%