NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تدوم الضحكة
حبيبي تدوم وانت بتضحك معايا حضر بقي الدومنه اجي اغلب جيمين في السريع كدا وحضرلي واحدة قص

😂😂😂😂سواق توكتوك
يعني تمضي على قايمه
وتدفع مهر ومؤخر و عليهم وثيقه تامين الطلاق
ياعم و**** العربيه اوفر و نزاهه اكتر 😁
أو افتحلك مشروع خلي القروش تجري ف ايدك
احسن ما الفقر يمسكك من وشك لديلك

• بيضحكني
التفاعلات: AlFã7d
يعني تمضي على قايمه
وتدفع مهر ومؤخر و عليهم وثيقه تامين الطلاق
ياعم و**** العربيه اوفر و نزاهه اكتر 😁
أو افتحلك مشروع خلي القروش تجري ف ايدك
احسن ما الفقر يمسكك من وشك لديلك
😂😂😂طيب انا مامضيتش علي قائمة ولادفعت مؤخر هوا المهر بس وكان ذوق مني مش اكتر 😉

😂😂😂طيب انا مامضيتش علي قائمة ولادفعت مؤخر هوا المهر بس وكان ذوق مني مش اكتر 😉
مش بتكلم عني ومش بتكلم عنك ممكن احنا ظروفنا احسن من ناس كتير و نقدر نتكفل بالموضوع من أوله لاخره.. بس القاعده العريضه من الشباب متقدرش ف حرام اللي بيتعمل فيهم ده ..
الناس بقت ناقص تاكل بعضها محدش حاسس ب التاني جرام الدهب دلوقتي ممكن يكون مرتب شاب لشهر شغل والناس لسه بتعلي على بعض ف بالتالي اشوف أنه بلاها جواز لحد ما الناس تفوق وتتعدل .

• عجبني
مش بتكلم عني ومش بتكلم عنك ممكن احنا ظروفنا احسن من ناس كتير و نقدر نتكفل بالموضوع من أوله لاخره.. بس القاعده العريضه من الشباب متقدرش ف حرام اللي بيتعمل فيهم ده ..
الناس بقت ناقص تاكل بعضها محدش حاسس ب التاني جرام الدهب دلوقتي ممكن يكون مرتب شاب لشهر شغل والناس لسه بتعلي على بعض ف بالتالي اشوف أنه بلاها جواز لحد ما الناس تفوق وتتعدل .
اه واللهي الحمد**** بس العيال دي بتصعب عليا اوي كام واحد في المشاكل دي بس بحاول تساعدهم علي قد ما اقدر ومن غير ما اجرح مشاعرهم وكمان بقيت تحس أهل العروسة بياكلو في بعض ويحولو كرهم ليك يتحول أن مراتك تكرهك زي اللي حصل معايا بالظبط

اه واللهي الحمد**** بس العيال دي بتصعب عليا اوي كام واحد في المشاكل دي بس بحاول تساعدهم علي قد ما اقدر ومن غير ما اجرح مشاعرهم وكمان بقيت تحس أهل العروسة بياكلو في بعض ويحولو كرهم ليك يتحول أن مراتك تكرهك زي اللي حصل معايا بالظبط
لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم

• عجبني
لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم
بالظبط يا صاحبي هيا اول ماطلبت الطلاق نزلت من نظري وخلاص اللي بيقع مني مبصلوش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط يا صاحبي هيا اول ماطلبت الطلاق نزلت من نظري وخلاص اللي بيقع مني مبصلوش
**** يخلف عليك باللي يليق بيك ويستاهلك وتستاهله

• عجبني
**** يخلف عليك باللي يليق بيك ويستاهلك وتستاهله
يعم انا خلاص هخليني مع الأولي بس اللي اثبتتلي انها بنت اصول اللي مش مصرية

يعم انا خلاص هخليني مع الأولي بس اللي اثبتتلي انها بنت اصول اللي مش مصرية
المصريه عندها شويه مفاهيم متخلفه شويه
لكن بأي حال من الأحوال أظنها افضل من غيرها

• عجبني
المصريه عندها شويه مفاهيم متخلفه شويه
لكن بأي حال من الأحوال أظنها افضل من غيرها
لا اللي معايا افضل يا صاحبي

لا اللي معايا افضل يا صاحبي
**** يخلف عليك بالاصلح
لكن انا عند رايي المصريه ك ست افضل بمرررررررراحل عن ما دونها .. هي بس عندها شويه مفاهيم متخلفه على شويه عادات وتقاليد جار عليها الزمن و مبقتش مناسبه للزمن ده لسه بتتعمل ف بترهق الراجل نفسياً و مادياً بشكل مبالغ فيه.. لكن ك صفات بنات بلدنا جدعان و الكويس فيهم اكتر بكتير من الوحش

• عجبني
**** يخلف عليك بالاصلح
لكن انا عند رايي المصريه ك ست افضل بمرررررررراحل عن ما دونها .. هي بس عندها شويه مفاهيم متخلفه على شويه عادات وتقاليد جار عليها الزمن و مبقتش مناسبه للزمن ده لسه بتتعمل ف بترهق الراجل نفسياً و مادياً بشكل مبالغ فيه.. لكن ك صفات بنات بلدنا جدعان و الكويس فيهم اكتر بكتير من الوحش
يابا نظرتك حلوة بس مختلفة يعني انا الاولانية دي إيطالية وقفت معايا اكتر من التانية اللي هيا المفروض بنت عمي

يابا نظرتك حلوة بس مختلفة يعني انا الاولانية دي إيطالية وقفت معايا اكتر من التانية اللي هيا المفروض بنت عمي
انا قصدت المجمل مش الشخص اللي كان معاك فاهمني .. بس باي حال من الأحوال الاهم انك تكون مرتاح و راضي باللي ف ايدك

• عجبني
انا قصدت المجمل مش الشخص اللي كان معاك فاهمني .. بس باي حال من الأحوال الاهم انك تكون مرتاح و راضي باللي ف ايدك
يعم الحمد****

• حبيته
التفاعلات: Klein 13

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%