NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اووووووف جسمها جامد اوي

تعالى ياشرموطه يابت الفاخرة على زوبرى عشان افشخك

نفسي اشوفها بتتناك اوي و عايزكم تشتموها و توروني ازباركم عليها بحب اسمع عنها اوسخ كلام علشان هي فضحاني ف الشوارع بلبسها و طيزها دي

انا محتجلك ياسطا. ابعتلى خاص بعد اذنك

احلا اخت نفس نظام اختي كدا بنفس شدة الكيلوت علي الطياز بس الاضافة ان اختي بتروح علي ظهر بنطلونها لبن وهيا راجعه من المترو بتفضل واقفة للرجالة يخبطو فطيزها ويتحرشو بيها
ماااااء
ماااااع
ماااااء
😊😊
ما أنا كنت زانقها امبارح في المترو لحد ما غرقت طيزها لبن و هي كانت مبسوطه و مسلمه لي طيزها و كسها العب فيهم

نفسي اشوفها بتتناك اوي و عايزكم تشتموها و توروني ازباركم عليها بحب اسمع عنها اوسخ كلام علشان هي فضحاني ف الشوارع بلبسها و طيزها دي

لما تحقق حلمك كلمنى

يا صاحبي أختك محجبة و لبسها واسع و شكلها محترمة ، بلاش تدخل سيرتها فى حوارات زي دى!!
هي كده محترمه
اللبس ده والحجا ب ده سبب دياثتنا اصلا

ما تجيبها افشخ كرامتخهااا ام طيز

شكل الاندر يهيج

• عجبني
التفاعلات: lostmind
احلا اخت نفس نظام اختي كدا بنفس شدة الكيلوت علي الطياز بس الاضافة ان اختي بتروح علي ظهر بنطلونها لبن وهيا راجعه من المترو بتفضل واقفة للرجالة يخبطو فطيزها ويتحرشو بيها
ماااااء
ماااااع
ماااااء
😊😊

ماااااء
ماااااع
ماااااء
😊😊
انا ال بنكها علي الواقف كل م شوفها

اختك طيزها جمداااا اوووي عايزه تتملي لبن تعالي خاص املي طيزها ا لبن قدام عنيك و انت تلحس لبني و هو نازل من طيزها

اختي زيها كدا لبسها على طيزها بيبقوا فضيحة في اي شارع

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mimo.dz
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%