NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
كسك مولع نار فيه حكه ما بتخففهاش الا حكه الزبر

انا عايزه اتناك طول الوقت ومش بيبقا نافع ف اعمل اي
هي مشكله وسببها انك انت بدات تلعبي في نفسك والمشكله دي انا برده بعاني منها بس انا عكسك مش ببطل ضرب عشرات

الشعور ده بيجي لانو ما فيش اشباع عندك لو كان في اشباع كنتي ما فكرتي كده بس الموضوع عاوز انك تشبعي ولا تحسي نفسك استنفذتي طاقتك بالموضوع ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشرين سنة لسه صغيرة شوية انك تبقي هايجة قوي كده خلي بالك علي نفسك واوعي تتعرفي عي حد وتعملي معاه علاقة حتي لو خلفي ريحي نفسك بأيديك ومن غير ما تحطي حاجة علي كسك ولا جوه طيزك علشان هتأذي نفسك ريحي كسك من بره استخدمي زيت زيتون تبلي صباعك وتفركي زنبورك علشان صباعك لوحده هيعمل ليك التهابات لحد ما يجي ابن الحلال اللي يطفئ شهوتك ويمتعك وخلي بالك لو أذيتي نفسك مفيش رجوع فكري في أهلك وفي الفضيحة وحتي لو اتخطبت تبقي تقيلة علشان اللي الواحدة لو فرطت في بوسة وحضن ممكن خطيبها يسبيها كل لما تحافظي علي نفسك هيتمسك بيكي الراجل بيحب يجري ورا الست لو سلمت بيجري ويبعد إنما لو ملقتش حاجة بيتمسك وبيفضل يرزقك باللي يريح بالك ويكون فتي احلامك

تعالي خاص هافشخلك كسك طرل اليوم

لا زبر اصطناعي ولا غيرو... اختاري من معارفك 3 شبان حلوين.. حلوين من كلو مش بالوش بس.. يعني فحول وعندهم أزبار فوق المتوسط.. واحد للصبحيات والثاني بعد الظهر والثالث بالليل... تنامي شوية وبكرة ترجعي من الأول... ميبقاش عندك وقت فاضي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%