NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتكلم انه متعمد
لو متعمد هيكون عيل خول مترباش
وهي هبله وثقت في واحد خول مينفعش يكون راجل

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
النودز اللي بتتنشر دي يجماعه سواء هنا علي المنتدي او اي مكان تاني بتكون غلطه مين البنت اللي بعتت ولا ال*** اللي نشر
غلطت الخول المعرص الى البنت وثقت فيه واديتلو الامان وفى الاخر طلع خول

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
هو الإجابة الاكليشية إن أنا أقول غلطة البنت إنها وثقت فى راجل أو غلطة الأتنين لأن البنت وثقت فى راجل ، و الولد مطلعش راجل أصلاً و مش عارف أيه...بس لأ من وجهة نظري و ده رأي و حر فيه هي غلطة الناشر لوحده...الناشر ده الواد اللى مبعوتاله الصور ، واحد حرامي سرق الموبايل و الموبايل مكانش مقفول بباسورد أو الصور كانت على كارت ميموري فقام طلع كارت الميموري و حاطه على موبايل تاني و شال الصور أو وصل للصور بأي طريقة ، أو حتى لو كان هاكر.
و اللى عايز يناقشني فى ده أنا جهاز و اللى عايز يعاركني يعارك

النودز اللي بتتنشر دي يجماعه سواء هنا علي المنتدي او اي مكان تاني بتكون غلطه مين البنت اللي بعتت ولا ال*** اللي نشر
اللي نشر

هو الإجابة الاكليشية إن أنا أقول غلطة البنت إنها وثقت فى راجل أو غلطة الأتنين لأن البنت وثقت فى راجل ، و الولد مطلعش راجل أصلاً و مش عارف أيه...بس لأ من وجهة نظري و ده رأي و حر فيه هي غلطة الناشر لوحده...الناشر ده الواد اللى مبعوتاله الصور ، واحد حرامي سرق الموبايل و الموبايل مكانش مقفول بباسورد أو الصور كانت على كارت ميموري فقام طلع كارت الميموري و حاطه على موبايل تاني و شال الصور أو وصل للصور بأي طريقة ، أو حتى لو كان هاكر.
و اللى عايز يناقشني فى ده أنا جهاز و اللى عايز يعاركني يعارك
اشطا عليكى يامحارب يا عظيم

• بيضحكني
التفاعلات: DarkHorse
  • أتفق
  • حبيته
غلطة البنت الي وثقت بذكر نذل هي شيفاه فارس أحلامها الي كله رجولة للأسف

السلام لقلبك 🌹🌹🙏🙏

الي بنشر ده ابن قحبه مجرم
الي بتبعت او تتصور هبله لكن في نفس الوقت مجني عليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%