NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Pretty Naden

نوتيلا🍓🍯💋
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
النودز اللي بتتنشر دي يجماعه سواء هنا علي المنتدي او اي مكان تاني بتكون غلطه مين البنت اللي بعتت ولا ال*** اللي نشر

• عجبني
  • محزن
  • حبيته
التفاعلات: Houssamdz, رجل كتوم, الصقر_الجارح و 8 آخرين
النودز اللي بتتنشر دي يجماعه سواء هنا علي المنتدي او اي مكان تاني بتكون غلطه مين البنت اللي بعتت ولا ال*** اللي نشر
البنت انها وثقه في واحد خول مش قد مسؤوليه

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و زورق
خطأ كبير من البنت و جريمة بشعة من الشخص الناشر

• أتفق
التفاعلات: أوتاكو هانم 😈
اللي نشر طبعا

الشخص الناشر ملوش دعوه الشخص ده بياخد الصور من مكان وبينشرها في مكان العيب علي الخول الي طلعهم بره تلفونه

الشخص الناشر ملوش دعوه الشخص ده بياخد الصور من مكان وبينشرها في مكان العيب علي الخول الي طلعهم بره تلفونه
مانا قصدي اللي نشر يعني اللي البنت بعتاله

لأ يتحمل جزء من الخطأ و مشارك معه فى الفضيحة طبعا

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
لأ يتحمل جزء من الخطأ و مشارك معه فى الفضيحة طبعا
الي نشر ملوش دعوه الي نشر لقي حاجه ونشرها دي بتاعة مين او دي صور مين ملوش دعوه هو جاي ينشر وخلاص ولو بتكلم كده يبقي لي هي بعتت صور من الاول

الناشر لو بجد دي صور مش مسروقه يبقي هو مش أد ثقة البنت فيه عشان اعتبرته راجل ولو هو مفكر أنه ناصح ويتباهي بكده يبقي غلطان عشان الدنيا عجلة وبتلف .
ما ياما صور موجوده مع أي راجل مش شرط انا بس بس بقول راااااجل ومبينشرهاش ولا يورويها بخياله ولا حد بس هنقول ايه بقي

الي نشر ملوش دعوه الي نشر لقي حاجه ونشرها دي بتاعة مين او دي صور مين ملوش دعوه هو جاي ينشر وخلاص ولو بتكلم كده يبقي لي هي بعتت صور من الاول
ايوه يعني قصدك غلط البنت

الناشر لو بجد دي صور مش مسروقه يبقي هو مش أد ثقة البنت فيه عشان اعتبرته راجل ولو هو مفكر أنه ناصح ويتباهي بكده يبقي غلطان عشان الدنيا عجلة وبتلف .
ما ياما صور موجوده مع أي راجل مش شرط انا بس بس بقول راااااجل ومبينشرهاش ولا يورويها بخياله ولا حد بس هنقول ايه بقي
خد قلب😂❤

• بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
انت قولت الاتنين انا عايزه طرف واحد غلطان
يا عزيزى / عزيزتى

يجب التفريق بين الخطأ و الجريمة
ليس كل خطأ جريمة
البنت الى ارسلت نودز ارتكبت خطأ
الشخص الى نشر ارتكب جريمة حقيرة
يعنى الطرفين مخطئين و لكن الناشر خطأه ابشع و يعتبر جريمة و تنم عن نفسه الدنيئة الحقيرة
🙂🙂🙂

يا عزيزى / عزيزتى

يجب التفريق بين الخطأ و الجريمة
ليس كل خطأ جريمة
البنت الى ارسلت نودز ارتكبت خطأ
الشخص الى نشر ارتكب جريمة حقيرة
يعنى الطرفين مخطئين و لكن الناشر خطأه ابشع و يعتبر جريمة و تنم عن نفسه الدنيئة الحقيرة
🙂🙂🙂
اللي بيتعاقب في الاخر البنت اللي بتقول ارتكبت خطأ و اللي عمل جريمه ولا بيحصله اي حاجه

العلق اللي وثقت فيه وبعتتهوله لانه لو راجل مش هيفكر يعمل كدة مهما كان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللي بيتعاقب في الاخر البنت اللي بتقول ارتكبت خطأ و اللي عمل جريمه ولا بيحصله اي حاجه
قد يكون كلامك صحيح
و لكن لا يمكن ان نعفى البنت من الخطأ
و ايضا كما ذكرت ناشر الصور هو مجرم لا مروءة و لا شرف له و لا نخوة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%