NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لحظه نزول لبنك جوايه دى اسعد لحظات حياتى انى اخد منك لبنك واحس بمتعتهم وخصوصه وهو زبك بينبض وبيتنفض جوه طيزى اااااااح بمووووت تحتك ومشعايزك تطلعه ولا تقوم من فوقى يا حبيبى

JZlw3zP.webp
اااه نبض زبك بيعلن فحولتك ورجولتك وبيثبت انى خول تحتك اى يا طيزى انا بتعشر ااااه

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب بنوتي بقرون, مبشبعش, hamada_x و 25 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لحظه نزول لبنك جوايه دى اسعد لحظات حياتى انى اخد منك لبنك واحس بمتعتهم وخصوصه وهو زبك بينبض وبيتنفض جوه طيزى اااااااح بمووووت تحتك ومشعايزك تطلعه ولا تقوم من فوقى يا حبيبى

JZlw3zP.webp
اااه نبض زبك بيعلن فحولتك ورجولتك وبيثبت انى خول تحتك اى يا طيزى انا بتعشر ااااه
تحب تحبل مني

لحظه من اجمل اللحظات و اكثرها متعه بعد لحظة دخول طربوش الزبر للخرم

اللحظه دي اعتبرها انتصار للخرم و نهايه مكابرة الزبر لحرارة و ناااار الخرم و اعلان استسلامه و خضوعه للخرم
اعتبرها النهاية السعيدة لاي طيز عطشانه و اللبن يرويها و يجدد شهوتها

ركزوا بخرم الفحل يقفل و يفتح و هو ينزل لبنه
تخيلوا فتح الخرم وتقفيله لما ينزل و الزبر جواه ......... احساس اللي ينكيك ايه شي مش طبيعي ابدا

JZlw3zP.webp
الاحساس

نفسي احس باللبن السخن ف طيزي 🥵🥵
تعاله بقالي شهرين منكتش وعندي مخزون يكفي عشر اخارام

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mmaroo

JZlw3zP.webp
عاوز احس بدفا اللبن بتاع فحلي جوا طيزي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%