NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

تعتبر المرأة هي اكبر هدية منحت للرجل في هذه الحياة وتعتبر المتعة الجنسية هي الجائزة التي منحت للرجل والمرأة في هذه الحياة وهي لا تكلف الرجل والمرأة أي شيء إلا بعص البحث عن المعرفة والثقافة الجنسية وعلي المرأة مساعدة الرجل ليعرف كيف يصل بها الي النشوة وعلي الرجل أن يخبر المرأة بما يريد لتكمل المعرفة وتتحقق الفائدة
وبناء عليه أدعو الجميع ان يبوح الكل بما يريد وبما يرغب من الطرف الآخر حتي يعرف كيف يساعد الطرف الاخر

وانا هنا من موقع عشقي للمرأة وحرصي أن تكون سعيدة سوف اقوم بتجميع كافة الردود في شكل مقال مجمع حتي يستفيد الجميع لاعيد نشره في موضوع جديد​

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و White_Wolf

تعتبر المرأة هي اكبر هدية منحت للرجل في هذه الحياة وتعتبر المتعة الجنسية هي الجائزة التي منحت للرجل والمرأة في هذه الحياة وهي لا تكلف الرجل والمرأة أي شيء إلا بعص البحث عن المعرفة والثقافة الجنسية وعلي المرأة مساعدة الرجل ليعرف كيف يصل بها الي النشوة وعلي الرجل أن يخبر المرأة بما يريد لتكمل المعرفة وتتحقق الفائدة​

وبناء عليه أدعو الجميع ان يبوح الكل بما يريد وبما يرغب من الطرف الآخر حتي يعرف كيف يساعد الطرف الاخر​

وانا هنا من موقع عشقي للمرأة وحرصي أن تكون سعيدة سوف اقوم بتجميع كافة الردود في شكل مقال مجمع حتي يستفيد الجميع لاعيد نشره في موضوع جديد​

الموضوع جميل بس ده بيختلف من شخص لآخر مش كله بنفس الرغبات

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
هو فائدة الست فالحياة اكبر بكتير من السرير والشهوة
منها التربية والحنان والسند والضحكة الحلوة اللي بتهون عليك كتير

• عجبني
الموضوع جميل بس ده بيختلف من شخص لآخر مش كله بنفس الرغبات

شوف صديقي اكيد فيه خلاف من شخص لاخر كل واحد له رغباته والاشياء التي توصله للمتعه وعشان كده انا عاو الكل يستفيد من خبرات الاخر ين​

شكرا علي تعليقك وشرفني مرورك​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

شوف صديقي اكيد فيه خلاف من شخص لاخر كل واحد له رغباته والاشياء التي توصله للمتعه وعشان كده انا عاو الكل يستفيد من خبرات الاخر ين​

حبيبي تسلم الشرف ليا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو فائدة الست فالحياة اكبر بكتير من السرير والشهوة
منها التربية والحنان والسند والضحكة الحلوة اللي بتهون عليك كتير

مبدئيا كلامك صح وفعلا وجود المراة في حياة الرجل له حوانب كثيرة كما ذكرت وليس للمتعة فقط لكن يظل الجنس ركن ركين في حياة الإنسان ولا تكتمل سعادته بدون تحقيق الإرتواء الجنسي له ولشريكته في الحياة وعشان كده انا عاوز الكل يستفيد من خبرات الاخر ين خاصه انت عشان لسه مش دخلت دنيا يا بيكو​

• عجبني
  • عجبني

مبدئيا كلامك صح وفعلا وجود المراة في حياة الرجل له حوانب كثيرة كما ذكرت وليس للمتعة فقط لكن يظل الجنس ركن ركين في حياة الإنسان ولا تكتمل سعادته بدون تحقيق الإرتواء الجنسي له ولشريكته في الحياة وعشان كده انا عاوز الكل يستفيد من خبرات الاخر ين خاصه انت عشان لسه مش دخلت دنيا يا بيكو​

لا عادي مش ممهتم بالامور الجنسية فالعموم
ولما ابقي اجرب ابقي اشوف انا ايه اللي ينفع معايا ومش هينفع معايا لأن في اختلاف بينا دايما

• عجبني
لا عادي مش ممهتم بالامور الجنسية فالعموم
ولما ابقي اجرب ابقي اشوف انا ايه اللي ينفع معايا ومش هينفع معايا لأن في اختلاف بينا دايما

ا لله يوفقكك دوما في كل شيء يا صديقي​

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
ع الرغم من كل الكلام الحلو ده عن المرأة بس برضو المرأة قادرة تدمر حياة راجل بنفس الطريقة اللي ممكن تبسط بيها راجل تاني سواء بانها تخونه او انها بعد حب كبير اوي تسيبه وتروح لحد تاني

• عجبني
التفاعلات: هولو، الصقر_الجارح و White_Wolf
ع الرغم من كل الكلام الحلو ده عن المرأة بس برضو المرأة قادرة تدمر حياة راجل بنفس الطريقة اللي ممكن تبسط بيها راجل تاني سواء بانها تخونه او انها بعد حب كبير اوي تسيبه وتروح لحد تاني
مش للمرأة يصديقي هي اللي بتدمر الراجل في كل حكاية ظالم ومظلوم

• عجبني
مش للمرأة يصديقي هي اللي بتدمر الراجل في كل حكاية ظالم ومظلوم
اكيد طبعا م فيه رجالة ممكن تدمر حياة ستات بنفس الطريقة بس بحس انه راجل لما يحصل فيه كدة بتوجع اوي **** ميكتبه علينا يارب

• عجبني

ده صحيح وبيحصل حقيقي​

شرفني مرورك​

• عجبني
  • عجبني
اكيد طبعا م فيه رجالة ممكن تدمر حياة ستات بنفس الطريقة بس بحس انه راجل لما يحصل فيه كدة بتوجع اوي **** ميكتبه علينا يارب
علشان انت مجربتش الست بتتكسر ازاي لما تجيلها الخيانة من الشخص الوحيد اللي استامنته علي نفسها

• عجبني
  • عجبني
محدش قال شيء مفيد حتي الان
الموضوع شكله هرب منك

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة