NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

xx_nour_xx

بقيت نسخه حزينه من انسان كان اصله جميل 💔
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
النتيجه خلال ساعات خلاص الاوائل ظهرت مش محتاجه حاجه غير الدعا ادعولي 🥺❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: عنتيل فيصل، Life Arch و Abo ZB Kbeeer
بالتوفيق انتي وكل اللي في ثانويه عامه ولكن متقلقيش كله دايما خير
يوم النتيجه بتاعتي من تلت سنين كنت قاعد بسقسق بقسماط في شاي بلبن فكبري دماغك كله خير ومفيش احسن من اختيار **** لينا

بالتوفيق انتي وكل اللي في ثانويه عامه ولكن متقلقيش كله دايما خير
يوم النتيجه بتاعتي من تلت سنين كنت قاعد بسقسق بقسماط في شاي بلبن فكبري دماغك كله خير ومفيش احسن من اختيار **** لينا
حاسه اني روحي بتطلع

حاسه اني روحي بتطلع
انا جايلك من المستقبل واقولك مهما جبتي نتيجه كبيره هتفضلي شايفه انك تستاهلي اكتر فاهم حاجه الرضا وبقولك انك كمان كام سنه هتقولي ان الثانويه دي ملهاش لازمه والمجموع ملوش لازمه وكل دا شكليات وان اللي انتي فيه دا احسن مكان ليكي وبكلمك عن تجربه

عملتى ايه
غيرك جابها

النتيجه خلال ساعات خلاص الاوائل ظهرت مش محتاجه حاجه غير الدعا ادعولي 🥺❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
انا عمال برتعش

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بالتوفيق و النجاح و تطلع النتيجة زي ما تمنيتي أنشأ لله 🙏🏼🙏🏼

• حبيته
التفاعلات: Abo ZB Kbeeer
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
ان شاء **** خير متقلقيش انتي خلاص عملتي الي عليكي

• حبيته
التفاعلات: J U B A
يصاحبي خير كل الي جاي خير خليكي فاكره كدا

لو عملتي العليكي ف اطمني عشان **** مش بيضيع تعب حد انا كنت ثانوي عام السنه الفاتت وعلي قد متعبت لقيت والحمدلله جبت 74 % ودخلت تجاره أنجلش زي ما كان نفسي وأنتي أن شاء**** هتنجحي وتجيلي المجموع النفسك فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عليا النعمه قومت من النوم قلقلت لما شوفت البوست نتيجه اتخضيت خير يا بنتى متقلقيش هتفرحى طالما عملتى اللى عليكى وانا و**** بدعيلك من قلبي بالنجاح والتوفيق يا نوران

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%