NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
سؤال يا جماعة هو لو حد عنده مشكلة فى معلومات الميكب و الحاجات بتاعت الستات دى لا يفقه فيها شئ يبقى فايته كتير
اصل بعد اتكلم مع ناس صحابى و انزل معاهم نشترى حاجات الاقيهم حافظين اسامى الحاجة و استخدماتها
و يعد يشرحلى كمان و انا ابقى زى التايه 😅😅😅
حد يطمنى انا كدة تمام ولا ايه ؟؟
انت تمام بس لازم الايام جايه تتعلم اسامي ميك اب و درجات اللون عشان لو اتجوزت و معرفتهمش هيتنكد عليك

• بيضحكني
  • بيضحكني
انت تمام بس لازم الايام جايه تتعلم اسامي ميك اب و درجات اللون عشان لو اتجوزت و معرفتهمش هيتنكد عليك
حتى دى حينكدو فيها
ده انت شكلك بقى خبير و من الناس الفاهمة 😅😅

• بيضحكني
لازم يكون عنده معلومه مسبقه يا ابو اسكندر او واخد اوردر يشتري حاجه معينه ما حدش بيفهم في الحاجات دي غير اللي شغال فيها او او بيستخدمه

• أتفق
ياااه ايييه ققووول 😅😅
انت عايزلك كووورس مكسف عشان تعرف انواع ميكب اب و الالوان وياما حصل معايا كلام ده بس حمد**** كنت اعرف اسماء ميكب اب عشان ميتنكدش عليا

• بيضحكني
لازم يكون عنده معلومه مسبقه يا ابو اسكندر او واخد اوردر يشتري حاجه معينه ما حدش بيفهم في الحاجات دي غير اللي شغال فيها او او بيستخدمه
او مثلا حد تبعه و بيستخدمه و بيجبهالهم

ده بكل تأكيد بس فى ناس بتحفظ عن ظهر قلب 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: ميدو ابن عز
انت عايزلك كووورس مكسف عشان تعرف انواع ميكب اب و الالوان وياما حصل معايا كلام ده بس حمد**** كنت اعرف اسماء ميكب اب عشان ميتنكدش عليا
طيب ما اسهل تكتب هى عايزة ايه و خلاص لازم احفظ يعنى و ابقى ميكب ارتيست 😅

• بيضحكني
التفاعلات: ميدو ابن عز
اخر حاجة اعرفها هي الروج و بقوا يحطوا عليه حاجة اسمها ليب جلوس و دي هي الي شبة الريالة دي بس

• بيضحكني
اخر حاجة اعرفها هي الروج و بقوا يحطوا عليه حاجة اسمها ليب جلوس و دي هي الي شبة الريالة دي بس
كل شوية حد يدخل يقول معلومة جديدة شكلى بعد ما يخلص الموضوع ده حفتح بيوتى سنتر 😅😅😅

طيب ما اسهل تكتب هى عايزة ايه و خلاص لازم احفظ يعنى و ابقى ميكب ارتيست 😅
انت كدة عايز بطريقه السهله
بالنسبه ليها لو كنت مهتم حتي لو كان عند ددمم كنت اهتميت بادق تفاصيل
وتيجي تقولك لو اهتميت بيا زي ما تهتمين بإجسام نسوان و تلعب كورة مع صحابك مكنش ده هيبقي حالنا

• بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%