NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (الرجال . والنساء)

محتاج بنت صغيرة نتعرف على بعض ونفضفض لبعض في كل حاجه سواء جنس أو غيره اهم حاجه نحس بالامان مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Jensnnsjsjsjsj
علي من اسكندريه 36سنه سين٠ل من اسكندريه عايش لوحدي في منطقه راقيه عايز ليدي نتشير سوا كل حاجه حلوه

موضوع مثبت للتعارف بين
(الرجال . والنساء )عن طريق التعليقات فقط
برجاء الالتزام بالقوانين العامه وقوانين الردود والتعليقات
جميعا اسرة واحدة سواء مشرفين واعضاء
  1. اقرأ القوانين العامة جيدا.
  2. ممنوع نشر تعليق عبارة عن صورة مثل صورة قضيبك أو أي صورة جنسية أخرى ليس لها علاقة بالموضوع.
  3. اكتب تعليق له علاقة بالموضوع ولا تكتب تعليق عبارة عن طلب تعارف مثلاً.
  4. ممنوع السخرية ، التهكم، التحدث بشكل غير لائق، التحدث بشكل يفتقد اللباقة والذوق، عدم احترام الميول.
  5. ممنوع ذكر اى من وسائل التواصل مثل فيس او تليجرام او كيك او ما شابه او وضع روابط لها علاقه بذلك
  6. لا تحاول التعارف بالتعليقات في أي أقسام أخرى بخلاف أقسام التعارف.
  7. نذكرك أن ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات.
  8. ممنوع كتابة تعليق واحد بشكل متكرر .
  9. لا تستجيب ولا تدفع مالآ مقابل لقاء تعارف جنسي ابدآ بنسوانجي .. كي لا تقع ضحيه لعمليه نصب او ابتزاز مؤكده
صباح الخير

انا راجل ٣٥ سنه متجوز و عاوز اتعرف علي بنات اندر ايدج نكلم فيديو او تكون بتحب الخلفي او عاوزه تجرب و انا همتعها

انا شاب 23 سنه متخرج متعلم ومثقف ومنفتح حابب البي حاجتي ورغبتي الجنسيه بعلاقه اولى لذيذه مع واحده حابه تنبسط وتستمتع وتمتع

بعشق اللون الاسود في الحريم نفسي انام مع بنت سودانيه سمرا أو مصريه انا من الغربيه لو فيه حته شيكولاتيه نتعرف هاكلها ❤️❤️

ماكو عراقي🫤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اريد الصداقه مع متزوجه
متزوجه فقط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%